Originally posted by Antza
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Toyota GT86
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by smo83 View Postkohta jokaisen 123d myynti ilmoituksessa lukee "urheiluauton suoritus kyky"
Mersuhan käytti tuota aikanaan E55 AMG:n mainonnassa Hesarin etusivun kokoisissa mainoksissa.. Siinä oli jotain siihen tyyliin että "perheauton tilat - Ferrarin suorituskyky".
Mikä tietysti oli siinä mielessä jopa tottakin että jos suorituskyvyn mittarina pidetään kiihtyvyyksiä niin silloin E55 AMG kyllä silloisten Fefe-mallien kanssa pärjäsikin melko mukavasti.
Comment
-
-
pisti tuossa aikaisemmin mieleen kun täällä puhuttiin n.40ke autosta. Paikallislehdessä killutteli kuva tästä muoviluodista allaan teksti hinnat alkaen 47ke ja risat päälle. Toisinsanoen 50ke peli, vähintään. Tuohon hintaluokkaan tuo tuntuu todella poskettomalta. Uskoisin kuitenkin että näitä tullaan myymään enemmän kuin uuden mallin celikoita, joita näkyy tätä nykyä hyvinkin paljon "vaimon pikkusportteina" liikenteessä. Näyttäähän tuollainen urheilulliselta ja erikoiselta sen valkotiilitalon pihassa uuden lantikan viereen parkkeerattuna. Antaa varmasti naapureille aihetta ihmetellä. Todellisuudessa uskoisin että yaris t-sportin tasolla mennään hauskuudessa, vähän enemmän ruudin ja urheilullisemman fiiliksen muodossa. Ei se huono ole, mutta ei anna suomen hinnoilla vastinetta sellaiselle ihmiselle jolle saksalainen auto on arkipäivää ja joka miettii onko koelauta kuin muovinen. Uskoisin että japanilaisilla urheilullisilla ja urheiluautoilla olisi kova kysyntä suomessa uutenakin, ellei hinta olisi niin kova verrattuna "laadukkaamman" portaan laitteisiinBMW e36 316i Turbo Compact
Comment
-
-
Originally posted by jva View PostAjettavuutta en edelleenkään tyrmää - onhan Toyotalla jo aiempiakin näyttöjä hyvän ajettavuuden sporteista.. MR2 unohtuu usein monelta, mutta joskus koeajolenkin sellaisella heittäneenä sanon että kyllä siinä ainakin ajettavuus oli ihan kohdillaan.
GT86:n hinnoittelusta Suomessa olen ihan samaa mieltä kuin muutkin, eli eihän siinä ole bemaristin silmin paljoakaan järkeä, että joku 125i Coupé (johon tuota lähinnä vertailisin BMW:n mallistossa) tai hinnat alkaen E92 on samalla viivalla. Toisaalta kuitenkin GT86:n "less-is-more" -filosofia viehättää ajatuksena paljon. Ei tämä "enemmän tehoa, enemmän painoa, isommat renkaat" -kehitys varmaankaan voi loputtomiin jatkua vaikka saksalaisilta merkeiltä sen ymmärtää siinä mielessä että autobaanoilla tuo resepti varmasti toimii mitä parhaiten. Cayman on tietysti taas jo jonkinlainen poikkeus tästä, eli löytyyhän saksalaisistakin vähän eri filosofioita.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostCayman on tietysti taas jo jonkinlainen poikkeus tästä, eli löytyyhän saksalaisistakin vähän eri filosofioita.
Parhaat esimerkit ovat GT3 RS ja Boxster Spyder, joissa saa vähemmän kaikkea kun maksaa lisää.. Loistavaa markkinointia: Kun maksat lisää, niin karsimme varusteita..
Heh..nuo kaksi ovat kyllä tosiaan melkoisia esimerkkejä: Kumpikaan ei käytännössä ole sen suorituskykyisempi tai nopeampi kuin mitä se perusmalli on - mutta maksamalla lisää asiakas saa vähemmän varusteita..
Nyt viimeisimmät ovat sitten menneet jo toiseen suuntaan. Sekä 981 että 991 ovat sisätilailmeeltään menneet hyvin paljon GranTourismo-tyyliin, eli hiukan pois siitä alkuperäisestä urheiluautotyylistä.
Comment
-
-
Eilen näin ensimmäistä kertaa liikenteessä tuollaisen, muotoilusta pitää sanoa, että keula on varsin onnistunut, yleisilmeeltään muistuttaa ehkä jonkin verran uutta Sciroccoa, perää kohti rumenee aika tavalla, en oikein ymmärrä miten tuosta on saatukin niin halvan näköinen. Sellainen tehdastekoinen amistuuning -look kirkkaine takavaloineen, spoileriviritelmineen, diffuusoreineen ja tuplaputkineen.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
Comment