Muistellaas taas vanhoja...Eli soittelin kuluttaja-asiamiehelle ja sieltä sanottiin, että yksityisten välisessä kaupassa sovelletaan kauppalakia. Siinä taas kerrotaan, että jos myyjä ei ole kertonut jotain, niin hän on korvausvastuussa. Melko uudessa autossa joutuisi korvaamaan kaiken, mutta mun tapauksessa taitaa olla se puolet korjauskuluista.
Kun kerran on myyjä myöntänyt, että tämmöistä vikaa ollut jo hänellä. Niin miksipä ei lähtisi käräjille selvittelemään, jos myyjä ei muuten suostu korvaamaan puolet remppakuluista? Kauppalaki taitaa olla meikäläisen puolella nyt. Tosin kuin ihmiset täällä, jotka kirjottelee että ei minulla ole mitään mahdollisuuksia saada mitään korvauksia myyjältä
Kun kerran on myyjä myöntänyt, että tämmöistä vikaa ollut jo hänellä. Niin miksipä ei lähtisi käräjille selvittelemään, jos myyjä ei muuten suostu korvaamaan puolet remppakuluista? Kauppalaki taitaa olla meikäläisen puolella nyt. Tosin kuin ihmiset täällä, jotka kirjottelee että ei minulla ole mitään mahdollisuuksia saada mitään korvauksia myyjältä
Comment