Announcement

Collapse
No announcement yet.

Auton törkeä käsittely EPDM:n asennuksessa!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • EPDM
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2005
    • 4620
    • Lahti.

    No niin tulihan näitä...hyvä hyvä.

    Puhutaan paljon asenteesta, ja miten ylimieleinen minä mukaan olen. Täälä taitaa olla sellainen käsitys että kauppias pitää olla nöyrä ja kun koiralla häntä on oltava koipien välissä siinä toivossa että tuliskohan nyt siitä kaupaa, please.... Tietyn pisteen asti kyllä, mutta kun tietty piste on ylitetty ja kauppias on aina väärässä asenne koputtaa takaraivoissa, niin sanon vaan, "fuck that", ei se noin voi eikä saa olla. Pelko rahan menestystä ehkä pakottaa ihmiset käytäyttyä eri tavalla miten olisi "luonollista". Minua ei.

    Asia on vaan että osa ihmiskunnasta ei toimi noin. Meillä on varmasti kaikille oma käsitys mikä on oikea ja mikä on väärä, kyky olla "empaattinen" ja joustava. Toki myös foorummissa ja varsinkin minun "huonoo suomea" puheva tyylistä voi käsittää jonkun verran väärin, ei olisi ensimmäinen kerta, ei. Toinen tietysti on että se tahallisesti ymmäretään väärin omaan jos nyt vähän kieroutuneen etuun, se on foorummien, ja etenkin junnujen foorummin jakopäivästä harrastusta.

    Siltikin mitä olisimme ihmisenä ilman edes jonkunlainen "asenne", kaikki harmaita tuulihousujen kaltaisia mainstream virtaan vievää porukkaa. Olisko se makea?

    On myöhään tietysti jossitella niiin ja näin tässä vaiheessa, teitysti kun näin ne "törkeät" jäljet omien silmien niin tiesin että olin mokanut, ja joo, seli seli että oli kiirre, niin kuin olikin molemmille silloin. Mutta kaikki pitää yrittää pitää suhteissa todellisuudessa. Nauran siis ihan vapaasti vieläkin 1100€ "kalastus" laskuun päälle.

    Joten olisinko tehnyt jotain eritavalla? tietysti. Me ollaan maapalon päälle että opitaan jotakin. Mutta pääperiaatteesta tai toisin sanottu "asenteessa" ei tule muutosta. Se on joillakin vielä vahvempi asia kun imiskunnan suurin motivaattori, eli rahaa itse.

    c'mon 100t hittiä!! You can do it.
    Viviendo en Lahiti
    BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
    Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
    Vw Corrado vr6

    Comment

    • sonikk
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2010
      • 1664
      • Kerava

      No kun kuitenkin myönsit että vauriot tulivat asennuksessa, niin kerrotko ihan omin sanoin että kuka mielestäsi oli korvausvastuussa ja miten asiakkaan olisi pitänyt toimia?

      Comment

      • Ramzez
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2009
        • 6104
        • Jyväskylä

        Eikö tämä topic olisi korkea aika lukottaa, koska asia on loppuunkäsitelty ja jäljelle on jäänyt vain toisten ihmisten piikittely. Käsittääkseni suurin osa foorumin käyttäjistä on aikuisia ihmisiä ja toivottavasti sen verran fiksuja, etteivät alistu täällä vittuilemaan toisilleen.

        Kaikesta huolimatta haluan toivottaa kaikille hyvää joulua tasapuolisesti!

        Comment

        • Mlatvala
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2003
          • 3553
          • Kuopio

          Nimenomaan, Antakaa jo olla. ketään ei kiinnosta.
          E61 535d alkuunsa viritetty.

          Comment

          • Matula
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2007
            • 1706

            Originally posted by Mlatvala View Post
            Nimenomaan, Antakaa jo olla. ketään ei kiinnosta.
            83,853 views

            Comment

            • heiskate
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2009
              • 424
              • Tammela

              Niin, omasta puolestani ainakin voi lukottaa. Homma on minun osalta käsitelty. Jotain sanomista löytyisi, mutta ei mitään sellaista, mikä tätä casea enää muuttaisi...

              Tietty jos esim. asiakaspalvelusta joku haluaa keskustella, niin mikä minä olen ketään kieltämäänkään.

              Comment

              • sonikk
                Bimmer Enthusiast
                • Nov 2010
                • 1664
                • Kerava

                Originally posted by Mlatvala View Post
                Nimenomaan, Antakaa jo olla. ketään ei kiinnosta.
                No pitääkö pubikin lukottaa kun ei muakaan kiinnosta sun kännipaskajutut.

                Sori OT, mun osalta loppuu tämän vatvominen.

                Comment

                • Mlatvala
                  Bimmer Enthusiast
                  • Feb 2003
                  • 3553
                  • Kuopio

                  Voit sä sen lukottaa.
                  E61 535d alkuunsa viritetty.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎