Announcement

Collapse
No announcement yet.

Auton törkeä käsittely EPDM:n asennuksessa!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hammu
    Moderator
    • Nov 2006
    • 3971
    • Nurmijärvi

    TFV:ltä seuraavanlaiset privaterveiset.

    Originally posted by TFV

    Tänään kävimme heiskaten kanssa EPDM:n pajalla. Todettu aiheutetut vahingot yksimielisesti.
    Puskuri korjataan ja maalataan itsenäisyyspäivän jälkeisen viikon alussa. Ledejä ei alettu korjaamaan erikseen, kun menee ns. samoihin savuihin puskurin irrotuksen kanssa.
    EPDM siis lupasi hoitaa asiat ja uskon/tiedän niin myös tapahtuvan.

    Comment

    • Hammu
      Moderator
      • Nov 2006
      • 3971
      • Nurmijärvi

      Avataas tämä.

      Comment

      • Hammu
        Moderator
        • Nov 2006
        • 3971
        • Nurmijärvi

        Merge meni vituiksi, eli heiskate kirjoitti näin

        Tästä lähdettiin:

        "No kotiin päästyä tilanne se, että toisella puolella parkit pimeänä, xenonien korkeussäätö ei toimi, lokasuojat pullottaa ja listojen sisäänmenokohdat puskurissa ihan ruvella. Vittu olin vienyt auton penkitettäväksi, kuului ohjelman hintaan, jäänyt tekemättä, maksanut 200 euroa siitä, että autossa toimimattomat parkit ja puskuri koottu päin veetä ja ruhjottu."

        loppu aiemmassa topicissa. Nyt tähän...

        Minulta on jonkin verran asiasta kyselty niin laitetaan tähän vähän väli tilinpäätöstä... kyllä, väli tilinpäätöstä, koska asia ei ole vieläkään kunnossa. Toista kuukauttahan tätä on jonkin matkaa taas väännetty.

        Välittäjän avustuksella päästiin lopulta siihen, että EPDM otti asian hoitaakseen ja lupasi laittaa puskurin ja ledit kuntoon. Henkilökohtaisesti ja viimeisimpien kokemusten perusteella en usko, että muuten olisikaan. Kolmisen viikkoa sitten asiasta sovittiin ja pajalla kaikki kolme silloin oltiin. Siellä kävi myös EPDM:n kutsumana kaveri, joka puskurin kuntoon sanoi laittavansa, mutta että parin viikon päästä vasta on aikaa. Itse laittoon ei sitten paria kolmea päivää pidempään pitäisi mennäkkään. No näin sovittiin, että tehtäisiin ja ainut EPDM:n oma-aloitteinen ilmoitus tuli muistaakseni jo seuraavana päivänä, että 10.12 on aika varattu puskurin laitolle. Minä siihen että ok. No mitään ei kuulunut sen jälkeen ja itse sitten jouduin ottamaan yhteyttä, että mikähän se nyt on sitten sopiva aika tulla maanantaina, ettei ole kiire. Kello 10.00 tuli vastaus.

        Tuona katselmuspäivänä sovittiin myös, että otan sitten autoni siitä saman tien ajoon, kun EPDM puskurin siitä irroittaa. No kun menin paikalle, niin sanoikin, että pari kolme päivää tässä menee. Minä että wtf, mulla ei ole sitten autoa kahteen kolmeen päivään vai. No ei ole minun ongelmani EPDM:n vastaus. Jälleen alkoi vitutus kasvaa... No kysyin kuitenkin rauhallisena, että kauanko se puskurin irroitus kestää, että tulen sitten hakemaan sen. Olinpa siinä jo muutenkin järjestänyt töistä vapaata, niin kuin aiemminkin tämän jutun takia, onneksi on onnistunut, vielä. "No tuossa on tuo toinen auto ku pitäs laittaa..." Juu helvetin hienoa ajattelin... No pari tuntia sitten meinasi, että menis. Tietää kyllä että autoa koko ajan tarvitsen, taksilla olis varmaan pitäny lähteä. Kalpin siinä pakkasessa sitten lähimmälle huoltamolle (työajalla edelleen) odottelemaan, että milloin herra ilmoittaa homman olevan tehtynä. No puolentoista tunnin jälkeen tuli jo soitto, että puskuri irti.

        Ei kun autoa hakemaan ja taas lupaus, että pari kolme päivää ja puskuri paikoilleen. No nyt on perjantai ja herrasta ei ole kuulunut mitään, vaikka olen tiedustellut, että missä mennään. Mielestäni ei kuuluisi olla minun hommia kysellä... Alkuun meni ihan hyvin kun kuiva pakkaskeli, mutta nyt kun vähänkin on lauhtunut ja lunta tullut, niin kivasti on alkanut auto kerätä suolapaskaa joka koloseen ilman puskuria ja pohjapanssaria. Että kiva olisi saada jo jotain tapahtumaan.

        Tässä välissä ei ole ainakaan niin kiirettä ollut, etteikö EPDM olisi ehtinyt useaan otteeseen käydä vittuilemassa tuolla toisessa topicissa seiskassa ilmenneitä vikoja, jotka eivät hänelle mitenkään kyllä kuulu. Siksipä kysyn nyt tätäkin kautta, että olisiko mitään ennustetta edes, että milloin se pari kolme päivää on mennyt? Tähän topickiin saat vastata ihan luvan kanssa. Tuota toista jouduttiinkin jo aika paljon siivoamaan, kun sinne ilmestyit mesomaan. Niin että jospa ehtisit kiireiltäsi vaikka tänne vastaamaan.

        Että tämmöisessä tilanteessa ollaan n. puolitoista kk sitten alkaneessa parkkien vaihdossa. Ihan karvan päässä käämien lopullinen palaminen.

        Comment

        • Zeta
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2004
          • 7435
          • Kotona

          Vai on homma vieläkin vaiheessa. :think Mielenkiinnolla odotetaan ainakin täällä postauksia siitä, kun puskuri on paikallaan ja saumat kohdillaan. Toivottavasti takaisin asennus & värisävyt ovat tällä kertaa kohdillaan.

          Kärsivällinen kaveri tämä seiskan omistaja...
          -
          Käyttöautona: F20
          Myydään: DELL pöytätietokone **140e**
          Myydään: HP kannettava / tabletti hybridilaite **200e**
          Myydään: HP 14" kannettava tietokone **150e**
          -

          Comment

          • heiskate
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2009
            • 424
            • Tammela

            Avautuminen näköjään kannatti. Heti löytyi epdm:ltä aikaa ja sähköpostiin ilmestyi vastaus. Keskiviikkonahan se on jo korjattu ja puskuri hänellä ollut mutta se kiire... Että ensi keskiviikkona aikaisintaan hänellä aikaa laitella.

            Ihmettelin sitten että niin kiire, ettei ole viestiä edes voinut laittaa ja informoida missä mennään. (Vie varmaan 30 sek.)

            No tässä vastaus, jonka hän oikein luvan kanssa antoi tänne kirjoittaa. "Te ette ole minun pääprioriteetti. Voitte ihan rauhassa kirjoittaa sen foorummiin."

            Ajankin oikein sitten sain, pitäisi ensi keskiviikkona viedä "kulkuneuvoni" n. 9.30-10.00 pajalle.

            Ei tässä oikein tiedä enää mitä sanoa. Ainakin sen, että kun luvan kanssa antaa kommentoida tänne, niin foorumia lienee enää turha sulkea. Minä kun jotenkin oletin, että tällaisessa tilanteessa nimenomaan olisin se pääprioriteetti, mutta ei. Sen verran kuitenkin, että aikaa oli käydä tosiaan toiseen topickiin vittuilemassa muista ongelmista, mutta ei informoida, että missä puskurin suhteen mennään. Tuo pari kolme päivääkin olisi siis venynyt ainakin puoleksitoista viikoksi minulle ilman autoa, mikäli olisin sen sinne jättänyt. Tässä on ensinnäkin ylitetty kaikki kohtuulliset ajat kuluttajansuojalain mukaan ja minä olen ollut se, joka joutunut pitämään yhteyttä ja olisi itse pitänyt kulkuneuvot järjestää jne. Ei helvetti, voin kohtuu hyvällä syyllä sanoa, että karttakaa tätä pajaa kuin ruttoa!!!

            Comment

            • vilma
              Bimmer Fanatic
              • May 2007
              • 711
              • Kouvola city.

              Pakko kysyä,onko tässä kyseessä ryssä?

              Comment

              • BeamR
                BTCF Member
                • Jul 2007
                • 13363
                • Espoon takametsät

                todella jäätävä tarina. Tässä olisi kyllä ollut käyttöä ammattimaiselle reklamaatiokäsittelijälle ja viestinnän vahvalle osaajalle. Ottamatta kantaa siihen, mitä on paikan päällä tapahtunut ja sanottu (koska en ole paikalla ollut), niin täällä foorumilla mäkemäni viestintä yrityksen puolelta on ollut syvää myötähäpeää herättävää.
                F46 Gran Tourer -20
                Boxster 2.5 -97

                Comment

                • heiskate
                  Bimmer Fanatic
                  • Oct 2009
                  • 424
                  • Tammela

                  Käsittääkseni hollantilainen, joku voi tietää paremmin. Oli mistä tahansa, niin ???????


                  Originally posted by vilma View Post
                  Pakko kysyä,onko tässä kyseessä ryssä?

                  Comment

                  • Jesper
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2004
                    • 1448

                    Comment

                    • heiskate
                      Bimmer Fanatic
                      • Oct 2009
                      • 424
                      • Tammela

                      Paikan päällä käytös on ollut ihan kohtuu korrektia jopa molemmin puolin. Josta syystä ihmetyttää entistä enemmän. Tosin kyllä EPDM: asenteeseen en ole ollut silloinkaan tyytyväinen, mutta olen antanut mennä ohi korvien toivoen vaan, että saisi homman päättymään ja auton kuntoon.

                      TFV:tä en halua enempää vaivata, enkä sotkea asiaan, voi kommentoida tätä väittämääni jos haluaa tai näkee tarpeelliseksi.


                      Originally posted by BeamR View Post
                      todella jäätävä tarina. Tässä olisi kyllä ollut käyttöä ammattimaiselle reklamaatiokäsittelijälle ja viestinnän vahvalle osaajalle. Ottamatta kantaa siihen, mitä on paikan päällä tapahtunut ja sanottu (koska en ole paikalla ollut), niin täällä foorumilla mäkemäni viestintä yrityksen puolelta on ollut syvää myötähäpeää herättävää.

                      Comment

                      • TJJ
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jun 2003
                        • 7591
                        • Jyväskylä

                        Originally posted by Zeta View Post
                        Toivottavasti takaisin asennus & värisävyt ovat tällä kertaa kohdillaan.
                        Kun katsoo tätä kokonaisuutta, niin miten suuri todennäköisyys on, että jokin menee vielä pieleen? 99%...? Toivotaan kuitenkin parasta
                        E39 528iA

                        Comment

                        • EPDM
                          Bimmer Enthusiast
                          • Nov 2005
                          • 4620
                          • Lahti.

                          Ai että on Herralla ainakin yritystä. Propsit siitä. Mutta se ei paljon painaa tääläpäin kun en valittavasti ota paineeta tästä asiasta. Päinvastoin.

                          Mustamaalaus, sellän puukotusta, sanojani vääristäminen, pitkät ja tosi koskettavia ehkä ihan piikusen vääristyneitä tarinoita ovat herran lempipuuhat nähtävästi. Kaikki käy. Foorummin viihdettä parhaimillaan

                          Popkornit mikroon vaan ja seurataan seuraava monologia...

                          p.s. Ryssä en ole, enkä edes rättipää. Vähän enemmän vaan mailmaa nähnyt suomalainen.
                          Viviendo en Lahiti
                          BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
                          Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
                          Vw Corrado vr6

                          Comment

                          • BeamR
                            BTCF Member
                            • Jul 2007
                            • 13363
                            • Espoon takametsät

                            Originally posted by EPDM View Post
                            Ai että on Herralla ainakin yritystä. Propsit siitä. Mutta se ei paljon painaa tääläpäin kun en valittavasti ota paineeta tästä asiasta. Päinvastoin.

                            Mustamaalaus, sellän puukotusta, sanojani vääristäminen, pitkät ja tosi koskettavia ehkä ihan piikusen vääristyneitä tarinoita ovat herran lempipuuhat nähtävästi. Kaikki käy. Foorummin viihdettä parhaimillaan

                            Popkornit mikroon vaan ja seurataan seuraava monologia...

                            p.s. Ryssä en ole, enkä edes rättipää. Vähän enemmän vaan mailmaa nähnyt suomalainen.
                            en liity tähän nimenomaiseen caseen mitenkään, mutta tämä sinun viestintä yrittäjän ominaisuudessa on kyllä vähintään arveluttavaa. Vaikka kuluttaja-asiakkaat selittäisi netissä mitä tahansa, vaikka valeita, niin tuollaista tekstiä käyttävä yritys saa väkisinkin ison kolhun imagoon. Se on karua, mutta niin se vain on. Olen pahoillani teidän molempien puolesta, monestakin syystä.
                            F46 Gran Tourer -20
                            Boxster 2.5 -97

                            Comment

                            • heiskate
                              Bimmer Fanatic
                              • Oct 2009
                              • 424
                              • Tammela

                              Todellakin on yritystä, koska haluan kaikkien tietävän täällä mitä paskaa sinulta saa. Paineita et ota vai, mutta miksi käyt sitten toiseen topickiin vittuilemassa ja miksi sinuun ei saa yhteyttä kuin tätä kautta. Eikö nyt olekaan kiire?

                              Tämän suorempaan tätä tarinaa ei voi oikein enää kertoa ja omat kommenttisi vahvistavat ihan loistavasti loput. Harmi, että tuolta toisestakin topicista ne poistettiin. Sitä minä en käsitä, että suollat sähköpostiinkin tuollaista paskaa ja oikein kehotat julkaisemaan sen. Etkö nyt jo itsekkin käsitä, että noin kuin toimit, ei todellakaan ole normaalia liiketoimintaa?

                              Edit. Tähän vielä sen verran, että itse ainakin yrität ovelasti maalata kuvaa väärinymmärretystä ja selkäänpuukotetusta yrittäjästä ja että minä yritän tässä vain tehdä viihdettä. Tavallaan mitätöidä koko homman, että oveluuden puutteesta ei ainakaan voi syyttää. Toisaalta sekin menee kyllä aivan metsään näiden muiden kommenttiesi ja sähköpostiesi kertomana.


                              Originally posted by EPDM View Post
                              Ai että on Herralla ainakin yritystä. Propsit siitä. Mutta se ei paljon painaa tääläpäin kun en valittavasti ota paineeta tästä asiasta. Päinvastoin.

                              Mustamaalaus, sellän puukotusta, sanojani vääristäminen, pitkät ja tosi koskettavia ehkä ihan piikusen vääristyneitä tarinoita ovat herran lempipuuhat nähtävästi. Kaikki käy. Foorummin viihdettä parhaimillaan

                              Popkornit mikroon vaan ja seurataan seuraava monologia...

                              p.s. Ryssä en ole, enkä edes rättipää. Vähän enemmän vaan mailmaa nähnyt suomalainen.
                              Last edited by heiskate; 14-12-2012, 17:48.

                              Comment

                              • Kiimaremmi
                                Hullu Kissamies
                                • Jul 2007
                                • 6943
                                • Rovaniemi

                                Originally posted by EPDM View Post
                                Mutta se ei paljon painaa tääläpäin kun en valittavasti ota paineeta tästä asiasta. Päinvastoin.
                                Kannattaiskohan ottaa. Ite tuun kehottamaan kaikkia välttään sun yritystä

                                Ja kaikki se aika minkä pistät tän topikin seuraamiseen ja vastailuun ja muutenki kettuiluun toisessa triidissä niin sillä ajalla oisit jo varmaan saanu heiskaten auton fixattua ja tarina ois ohi....
                                Last edited by Kiimaremmi; 14-12-2012, 17:39.
                                e30 325i Cabrio -88 Ibi Love
                                Volkswagen Golf IV 1,9 Tdi -04

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎