Announcement

Collapse
No announcement yet.

Auton törkeä käsittely EPDM:n asennuksessa!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • heiskate
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2009
    • 424
    • Tammela

    Nyt lentopalloo...

    Comment

    • Zoui
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2003
      • 6345
      • Tampere

      Originally posted by BeamR View Post
      todella jäätävä tarina. Tässä olisi kyllä ollut käyttöä ammattimaiselle reklamaatiokäsittelijälle ja viestinnän vahvalle osaajalle. Ottamatta kantaa siihen, mitä on paikan päällä tapahtunut ja sanottu (koska en ole paikalla ollut), niin täällä foorumilla mäkemäni viestintä yrityksen puolelta on ollut syvää myötähäpeää herättävää.
      Tässä on minun mielestäni hyvä esimerkki siitä viestinnästä, miten ei tosiaan kuuluisi toimia.

      Itse otin heti siinä vaiheessa kun harrastus laajeni "yrittämiseksi", ainakin siinä muodossa että tarvittiin asiakaspalvelua, yritykselle oman nimimerkin foorumille.

      - Yrityksen nimimerkillä tarjoillaan sitä perseen nuolentaa ja kermakakkuja hopeavadilla vaikka kuinka ottaisi vaikeaa.

      - Omalla nimimerkillä sai sitten homostella ja kertoa kaikki pirkkamies vitsit.

      Niin en mä tällä muuta, mutta tuntuu tässä toiminnassa menevän nämä roolit vähän päälekkäin ja sekaisin.
      Elämä on pihakivestä.

      Comment

      • ee36
        Bimmer Rookie
        • Aug 2005
        • 50



        Comment

        • 4llu-
          BTCF Member
          • Jul 2010
          • 1049
          • Esbo

          Eipä tän luettua kyllä tulis mieleenkään ostaa tuolta puljusta mitään! Voimia heiskatelle! eiköhän se seiska kuntoon tule tavalla tai toisella
          Harraste: E92 M3 DCT 2011 - Mineralweiss Metallic
          Käyttis: MB E220d AMG Package 4-Matic 2017
          Suzuki GSX-R 1000 -07

          Ex. M140i -17
          Ex. 430D -14
          Ex. F20 M135i -15

          Comment

          • Vauhtivaunu
            BTCF Member
            • Jun 2008
            • 2714
            • P-Karjala

            Originally posted by EPDM View Post
            Mutta se ei paljon painaa tääläpäin kun en valittavasti ota paineeta tästä asiasta. Päinvastoin.
            Ootko koskaan kuullu semmosta että "asiakas on aina oikeassa"?

            Mä oon tehny moottorinohjauksia ihan harrastuksena 7v, mutta kun toisen omistamaan autoon tekee jotain niin se tehdään omistajan toiveiden mukaan, eikä oman mielen mukaan.

            Sellaisella asenteella oon pärjänny ja uskon että pärjään pitkään vaikkei tästä ehkä koskaan ns. leipäänsä saisi. Sulla on vähän väärä näkökulma, vaikka olisitkin oikeassa. Asioiden hoitaminen kunnolla loppuun asti pitäisi olla yrittäjän tärkein asia.

            Tyytyväinen asiakas tuo kolme uutta. Pettynyt asiakas vie kymmenen vanhaa...
            sigpic


            Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.

            Comment

            • smo83
              Banned
              • Dec 2009
              • 1988
              • oulucity

              Originally posted by Vauhtivaunu View Post
              Ootko koskaan kuullu semmosta että "asiakas on aina oikeassa"?

              Mä oon tehny moottorinohjauksia ihan harrastuksena 7v, mutta kun toisen omistamaan autoon tekee jotain niin se tehdään omistajan toiveiden mukaan, eikä oman mielen mukaan.

              Sellaisella asenteella oon pärjänny ja uskon että pärjään pitkään vaikkei tästä ehkä koskaan ns. leipäänsä saisi. Sulla on vähän väärä näkökulma, vaikka olisitkin oikeassa. Asioiden hoitaminen kunnolla loppuun asti pitäisi olla yrittäjän tärkein asia.

              Tyytyväinen asiakas tuo kolme uutta. Pettynyt asiakas vie kymmenen vanhaa...
              eräällä pajalla kysytään jopa saako asentaja aukasta hanska lokeron jotta hän voi leimata huoltokirjan. no jokainen käsittelee toisten omaisuutta miten haluaa. yleensä vain ensinmäisen ja viimeisen kerran.

              Comment

              • vilma
                Bimmer Fanatic
                • May 2007
                • 711
                • Kouvola city.


                Olen sanaton...

                Comment

                • jr66
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2006
                  • 16309
                  • Asikkala

                  Originally posted by vilma View Post
                  Olen sanaton...
                  Kuin myös...

                  Comment

                  • JaTR
                    Bimmer Rookie
                    • Dec 2012
                    • 38
                    • Turku

                    Originally posted by EPDM View Post
                    Mutta se ei paljon painaa tääläpäin kun en valittavasti ota paineeta tästä asiasta.

                    Foorummin viihdettä parhaimillaan

                    Popkornit mikroon vaan ja seurataan seuraava monologia...
                    Menetit varmasti aika paljon asiakkaita tämän homman surkealla hoitamisella.

                    Sinulla on varmasti jatkossa todella hyvä aika syödä popkorneja ja seurata tämän foorumin viihdettä.
                    F30 320iA business

                    Comment

                    • Vehkis
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jan 2007
                      • 1441
                      • Turku

                      Originally posted by Kiimaremmi View Post
                      Kannattaiskohan ottaa. Ite tuun kehottamaan kaikkia välttään sun yritystä
                      Kuten myös...
                      Nyt: VW Golf 1.4 TSI 118kW -10
                      ex E39 535iA -97
                      sekä x määrä riisikippoja


                      Kesäautona toimii vw kupla -65

                      Comment

                      • EPDM
                        Bimmer Enthusiast
                        • Nov 2005
                        • 4620
                        • Lahti.

                        Originally posted by mikkis View Post
                        Täällä ei kuules Niko ole ketään muuta sanojen vääristelijää ja paskan puhujaa kuin sinä ja senhän täällä foorumillakin tietää jo varmasti kaikki toivottavasti.

                        Taitaa olla jo suht hiljaista Hyvinkään pajallasi?
                        Ja hyvää huomenta kaikkille.

                        Ai ollaanko ihan etunimi suhteessa? En valitettavasti muista sinun, pahoittelen.

                        Lopunlopuksi kyse on törkein pienestä painaumasta mitä on nyt korjattu kun kerran asennus vaiheessa itse ja herra itse emme saannut se lista oikeaan asentoon.

                        liitteessä on pieni teaseri, ennen ja jälkeen. Kymmenenessä vuodessa olen kenties muutamia kertoja kuullut "asiakas on aina oikeassa" lause. Ja mokia on tullut muutamia kuten kaikille. Olen valitettavasti vaan sen luonetein kaveri että alasellän nuoleminen ei ole koskaan ollut lajini. Eli jos teen virhe niin minulla on oltava oikeus myös korjata sen. Se taitaa olla myös lakiteksissä mainittu, tai sitten ei. Jos asiakas tuo autonsa ilman että ollaan lyöty aika lukkoon ja oletaa että olen hänelle varmasti tutumpi Laakkosen kaltainen yritys ja vähän niin kuin saanhan auto käyttöön kun olen niin kiireilinen, niin se on vielä ok. Tässä tapauksessa minulla oli jos paljon muitakin tehtäviä sille päivällä, olisin pitänyt sanoa ettei nyt käy, minun moka. Muisitakaa toki myös että herra itsekin yhtä "ammattitaitoisesti" kun minä painoja se lista puskuriin.

                        Missä minulle menee sukset ristiin on että kun saadaan oliko seuraavana päivänä tai saman illalla sp että haluataan rahat takaisin kun haluataan viedä auto johunkin muualla ja että "minä tunnen näitä kuluttajansuojan juttua" ja laitetaan sen nettiin joset suostu.

                        Se on uhkailua. Jotkut siitä lannistuu, ja käärintyvät pieneen palloon, minä en. Päinvastoon, annan saman verran takaisin. Olisimme hyvin voinnut loppuviikolla "korjata" tilanne jos olisin saannut nähdä livenä ( ei kännykkäkameralla) ne ns törkeät vauriot mitä me molemmat emme huomaneet silloin. Mutta herra piti sen mieluisemmin "hoitaa" asiansa näin, se oli hänen valintonsa ja oikeus, kai.

                        Suomalaisilla kosto ja ennen kaikkea vahingonilo eivät piileskele kovin syvää pinnan alla, sen olen nyt 20v aikana jo huomattu.

                        Eli kyllä kuten Zoui sanoi ihan oikein. Pitäisi pystyä erottella työ ja siviili luonteensa. Se on vaikea minulle, selvästi.

                        Ens keskiviikkona sitten jos herra vaan suostuu astua minun kamalaa pajaan, hoidetaan asiat loppuun.

                        ....ja vastaakseni kysymykseen onko ollut hiljainen, niin valitettavasti ei, ei ole koskaan ollut enemmän töitä. Mutta toivossa on hyvää elää, eikö niin.

                        ps. Otin muutamia kuvia rikkinäisestä pohjalevystä ja siihen liittyvä ilman otto kanavaan, mikä repsotti kuskinpuolellaa alaspäin ja missä näkyy ahtimen runsaasta vuodosta, ei vaan ns hikoilusta. Nämä asiat sitten ei nähtävästi paljon painaa tärkeysjärjetyksessä puskurin verrattuna. Meitä on monenlaisia...
                        Last edited by EPDM; 19-03-2015, 08:23.
                        Viviendo en Lahiti
                        BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
                        Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
                        Vw Corrado vr6

                        Comment

                        • Daylight
                          Bimmer Fanatic
                          • Feb 2010
                          • 670
                          • Helsinki

                          Originally posted by mikkis View Post
                          Täällä ei kuules Niko ole ketään muuta sanojen vääristelijää ja paskan puhujaa kuin sinä ja senhän täällä foorumillakin tietää jo varmasti kaikki toivottavasti.
                          Ja Maniver...

                          Ryssittely tässä kohtaa auttaa varmasti lopputulosta ja sitä, miten nopeasti saa auton kuntoon.
                          ///M3

                          Comment

                          • [Snowboarder]
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2008
                            • 2182
                            • KPO/Maaninka

                            Käsittämätöntä toimintaa Toki virheitä sattuu, mutta ne pystyy hoitamaan myös asiallisesti jos vain haluaa. Voi olla myös asiakkaitakin,joiden kanssa ei välttämättä niin helposti pääse sopuun, mutta tämän tapauksen kohdalla ei ainakaan asiakasta voida syyttää, etteikö olisi antanut mahdollisuutta paikata tilannetta ja on ollut erittäin kärsivällinen. En kyllä aio suositella kyseistä firmaa kenellekkään
                            Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
                            Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho

                            Comment

                            • zanta
                              Bimmer Enthusiast
                              • Dec 2003
                              • 2908
                              • Oulu

                              Originally posted by EPDM View Post
                              Tässä tapauksessa minulla oli jos paljon muitakin tehtäviä sille päivällä, olisin pitänyt sanoa ettei nyt käy, minun moka.
                              Sun selitykset kyllä syö mainettas jos sitä enää olikaan...
                              Mokat korjataan ensin, sitten vasta otetaan uudet työt.

                              Odotin ja oletin kyllä että olisit hoitanut asian kunnialla, olisin jopa tilannut uusia valoja sinulta, mutta taidankin tilata ne huomattavasti edullisemmin muualta.
                              Luulin ennen että marmoritiskillä homma ei toimi, mutta siellä sentään myönnetään ja korjataan virheet.

                              Ps. venäläisiltä ja karvaranteilta saa oikeasti hyvää palvelua ja työnjälkeä, sinulta ei näköjään saa kumpaakaan, kiinnostaa nyt lähinnä minkähän takia herra van Os on paennut Alankomaista tänne ikävään pohjolaan..
                              LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)

                              eksälista:
                              E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)

                              Comment

                              • heiskate
                                Bimmer Fanatic
                                • Oct 2009
                                • 424
                                • Tammela

                                Siinä meillä sukset ristiin meni, että sinä et monista toistuvista yrityksistä huolimatta suostunut ensin edes näkemään mitään vikoja, vaikka kaikki muut näkivät. Ja mitään et olis asialle alkanu tekemään, vaikka sitkin pitkän aikaa ihan rauhassa yritin kanssasi selvittää.

                                Sitten kun lopulta tajusin sen, niin sanoin, että pakkohan asiaa on viedä jotain kautta eteenpäin. Ihan sinä itse olet tällä palstalla ja sähköposteissasi sen hyvin tuonut esille.

                                Jokainen nyt varmaan on nähnyt, että minä olen ihan helvetin monta mahdollisuutta antanut laittaa asia kuntoon. Jos tapahtumasta on jo puolitoista kk ja nytkin ollaan vasta siinä tilanteessa, että puskuri lojuu vielä sun nurkissa ja minä en ole ykkösprioriteetti, niin luuletko ettei sellainen ala vituttamaan. Enkä kaiken jälkeen tule uskomaan, että sinun puolelta olis tapahtunu yhtään mitään tilanteen korjaamiseksi, ellen olis tällaista juttua nostanut.

                                Äläkä takerru tuohon öljyvuotoon, se ei kuulu sinulle pätkääkään, eikä liity tähän tapaukseen mitenkään. Olenko sanonut, että se ei olisi minulle merkittävä asia? Kyllä se on ja sen hoidosta on jo sovittu vähän ammattimaisemman ihmisen kanssa kuin sinun. Minä tykkään pitää kyllä auton kunnossa sekä ulkoisesti, että teknisesti ja se on ihan välttämätöntä jo senkin takia, että sillä niin paljon joudun liikkumaan.

                                Et sinä tosiaan perseennuolija ole vaan tunaroinnin jälkeen vielä asiakkaalle kaikin tavoin vittuileva ihminen, joka sekin on hyvin tällä ja tuolla toisellakin palstalla tullut ilmi. Ihan sitä olet saanut, mitä olet tilannut. Minä en ole sinua mitenkään uhkaillut millään tavoin vaan kertonut, että jos et kerta asiaa kuntoon hoida, niin totta helvetissä tulet sen näkemään. Ilmeisesti olet liian monta kertaa päässyt pälkähästä vain sillä samalla vittuilulla minkä minulle esitit silloin, että kyllä sinäkin osaat olla hankala ja olenko varma, että haluan hoitaa asian kuluttajaneuvonnan kautta. No vastauksen olet saanut.

                                Ja todellakin uskallan tulla keskiviikkona pajallesi saamaan tämän paskan päätökseen. Ja JOS se puskuri on nyt asiallisessa kunnossa paikallaan, ledit toimii, kaikki liittimet kiinni mitkä kuuluu, niin lähden helpottuneena paikalta. Vitutuksen laantumiseen voi sitten mennä enemmänkin aikaa.


                                Originally posted by EPDM View Post
                                Ja hyvää huomenta kaikkille.

                                Ai ollaanko ihan etunimi suhteessa? En valitettavasti muista sinun, pahoittelen.

                                Lopunlopuksi kyse on törkein pienestä painaumasta mitä on nyt korjattu kun kerran asennus vaiheessa itse ja herra itse emme saannut se lista oikeaan asentoon.

                                liitteessä on pieni teaseri, ennen ja jälkeen. Kymmenenessä vuodessa olen kenties muutamia kertoja kuullut "asiakas on aina oikeassa" lause. Ja mokia on tullut muutamia kuten kaikille. Olen valitettavasti vaan sen luonetein kaveri että alasellän nuoleminen ei ole koskaan ollut lajini. Eli jos teen virhe niin minulla on oltava oikeus myös korjata sen. Se taitaa olla myös lakiteksissä mainittu, tai sitten ei. Jos asiakas tuo autonsa ilman että ollaan lyöty aika lukkoon ja oletaa että olen hänelle varmasti tutumpi Laakkosen kaltainen yritys ja vähän niin kuin saanhan auto käyttöön kun olen niin kiireilinen, niin se on vielä ok. Tässä tapauksessa minulla oli jos paljon muitakin tehtäviä sille päivällä, olisin pitänyt sanoa ettei nyt käy, minun moka. Muisitakaa toki myös että herra itsekin yhtä "ammattitaitoisesti" kun minä painoja se lista puskuriin.

                                Missä minulle menee sukset ristiin on että kun saadaan oliko seuraavana päivänä tai saman illalla sp että haluataan rahat takaisin kun haluataan viedä auto johunkin muualla ja että "minä tunnen näitä kuluttajansuojan juttua" ja laitetaan sen nettiin joset suostu.

                                Se on uhkailua. Jotkut siitä lannistuu, ja käärintyvät pieneen palloon, minä en. Päinvastoon, annan saman verran takaisin. Olisimme hyvin voinnut loppuviikolla "korjata" tilanne jos olisin saannut nähdä livenä ( ei kännykkäkameralla) ne ns törkeät vauriot mitä me molemmat emme huomaneet silloin. Mutta herra piti sen mieluisemmin "hoitaa" asiansa näin, se oli hänen valintonsa ja oikeus, kai.

                                Suomalaisilla kosto ja ennen kaikkea vahingonilo eivät piileskele kovin syvää pinnan alla, sen olen nyt 20v aikana jo huomattu.

                                Eli kyllä kuten Zoui sanoi ihan oikein. Pitäisi pystyä erottella työ ja siviili luonteensa. Se on vaikea minulle, selvästi.

                                Ens keskiviikkona sitten jos herra vaan suostuu astua minun kamalaa pajaan, hoidetaan asiat loppuun.

                                ....ja vastaakseni kysymykseen onko ollut hiljainen, niin valitettavasti ei, ei ole koskaan ollut enemmän töitä. Mutta toivossa on hyvää elää, eikö niin.

                                ps. Otin muutamia kuvia rikkinäisestä pohjalevystä ja siihen liittyvä ilman otto kanavaan, mikä repsotti kuskinpuolellaa alaspäin ja missä näkyy ahtimen runsaasta vuodosta, ei vaan ns hikoilusta. Nämä asiat sitten ei nähtävästi paljon painaa tärkeysjärjetyksessä puskurin verrattuna. Meitä on monenlaisia...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎