Originally posted by Tole
View Post
Pysäyttikö poliisi? Saitko sakot?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ei ole tullut sen jälkeen otettua yksiäkään sakkoja kun b-kortin sain, mutta tuli mieleen kun olen kiinnittänyt huomiota, että aika rankasti vaikuttaa auto siihen, miten herkästi pysäytetään. Itsellä oli puolisen vuotta Golf IV dieseli, jatkuvasti ajelin sen 10-20km/h ylinopeutta, jätesäkit takaikkunoissa, isot vanteet jne., mutta ei tuntunut poliiseja kiinnostavan, 40tkm kerkesin ajaa ja kerran puhallutettiin. Sitten taas samoihin aikoihin tuli paljon ajeltua kaverin -88 Saab 900:sella, jonkun 1000km aikana muistaakseni 8 kertaa pysäytettiin, kerran jopa joku oli soittanut poliisit perään kun kuulemma olin rattijuoppoTiedä mikä noissa Saabeissa sitten on, joskus poliiseissa joku vanha ukko joka ajeli ysisatasella manaili kun jatkuvasti pysäytellään. Sitten tietysti bemarit on vielä aivan oma lukunsa.
Kuka nuo peltipoliisien räpsyistä tulevat sakot muuten oikein päättää? Ilmeisesti niissäkin on eroja, kerran tuli ajettua vakkari päällä joku 95 mittarissa tolppaan 80 alueella, sopivasti vielä join kahvia samalla, 88km/h oli sen 3km/h vähennyksen jälkeen ja tuli vain kirjallinen huomautus. Tässä topicissa joku tuolla aikaisemmin kehui saaneensa samasta nopeudesta 80 alueella sakot peltipoliisista.
Comment
-
-
Originally posted by Gemmi View PostKoskahan noi peltipoliisit laitetaan pelkästään bemareita haisteleen, kun kerran jatkuvasti muutenkin poliisit "vainoo" jos on bmw alla:think. Taas näitä asioita mitä ei pitäs ääneen ajatella, tai joku neropatti on kohta tolppia ruuvvailemassa
Comment
-
-
eipä vissiin ole hetkeen päässyt puhaltamaan alkometriin, kun tuos äsken ajoin seinäjoella puhallusratsiaan, niin poliisisetä sano "että siihen napakka puhallus" johon tokasin "että niin mihinkähän kun et laittanu siihen sitä pilliä?" tokaisi vaan "ei näis kuule sitä enää ole, siihen puppiloon vaan nyt puhallus 2cm etäisyydeltä".nyt kun jälkeenpäin miettii niin olihan se ihan erinäkönen mittarikin, kuin se entinen harmaa tiiliskivi.
Saab 9-5 2.3T Stw -05 RE85
Ford Mondeo 1.8 Stw -01
Ex:
E39 523i touring -99
Opel kadett E 1.6 -89
Seat Toledo 1.8 -92
Toyota corolla Lb 1.6 -87
Vw passat farkku 1.8 -99
Comment
-
-
Originally posted by marcus_108 View Posteipä vissiin ole hetkeen päässyt puhaltamaan alkometriin, kun tuos äsken ajoin seinäjoella puhallusratsiaan, niin poliisisetä sano "että siihen napakka puhallus" johon tokasin "että niin mihinkähän kun et laittanu siihen sitä pilliä?" tokaisi vaan "ei näis kuule sitä enää ole, siihen puppiloon vaan nyt puhallus 2cm etäisyydeltä".nyt kun jälkeenpäin miettii niin olihan se ihan erinäkönen mittarikin, kuin se entinen harmaa tiiliskivi.
Comment
-
-
Originally posted by Micce///M View PostAika erikoista, mielestäni siinä uudemmassa mallissa on myös ihan tavallinen pilli. Olisiko pillit olleet loppu tai sitten käytössä joku vähemmän virallinen varamittari?Saab 9-5 2.3T Stw -05 RE85
Ford Mondeo 1.8 Stw -01
Ex:
E39 523i touring -99
Opel kadett E 1.6 -89
Seat Toledo 1.8 -92
Vw passat farkku 1.8 -99
Comment
-
-
Latviassa Riikan satamassa puhalluttivat laivalta autolla matkustavat samanlaisella koneella. Sen verran kova tuuli kävi mereltä, että ihmettelen jos se laite voi jotain tuloksia antaa.F10 530da xDrive -14
----------------
E92 330d -09
E93 325i -08
E92 330d -08
E61 535d -06
E91 320d -08
E46 330Ci -01
E61 525d -06
E90 320i -05
E46 325i -01
E46 318i -99
E36 316i -91
Comment
-
-
Kuinkahan käy... Kemistä olin matkalla takaisin tampereelle, ja herpaantui hetkeksi huomio jossain noissa jämsän kohdan 60km/h kamera-ansoissa. Potretti tuli otetuksi, ja nyt lappu kotio: "83 mitattua nopeutta 60 alueella, ajoitko itse"
Kai sinne pitää tunnustuslappu laittaa, mutta mitäs raati arvelee päiväsakkojen määrästä.. oli pe-la yö, tyhjä tie ja hyvä keli, mikäli nuo nyt mitään painaa. Kortti tuskin kai kuitenkaan lähtee, kun edelliset törttöilyt on jostain 2009 helmikuultaAlla:
E61 530i(a) -09 perheauto myös invalidille
E24 635Csi -84 Polaris metallic
Ennenkin on ollut autoja
Comment
-
-
Originally posted by Haatainen View PostKuinkahan käy... Kemistä olin matkalla takaisin tampereelle, ja herpaantui hetkeksi huomio jossain noissa jämsän kohdan 60km/h kamera-ansoissa. Potretti tuli otetuksi, ja nyt lappu kotio: "83 mitattua nopeutta 60 alueella, ajoitko itse"
Kai sinne pitää tunnustuslappu laittaa, mutta mitäs raati arvelee päiväsakkojen määrästä.. oli pe-la yö, tyhjä tie ja hyvä keli, mikäli nuo nyt mitään painaa. Kortti tuskin kai kuitenkaan lähtee, kun edelliset törttöilyt on jostain 2009 helmikuultaNeloskoneen arkinen rahina
Ex: BMW 750IA -95, BMW 535IA -02, BMW 330dA -03, BMW 540iA -96, BMW 730i -92, BMW 325Ci -94, BMW 535i -89, BMW 530iA -93, BMW 525iAT -95, BMW 320i -91
+4 kulkuneuvoa
Comment
-
-
Originally posted by Haatainen View PostKuinkahan käy... Kemistä olin matkalla takaisin tampereelle, ja herpaantui hetkeksi huomio jossain noissa jämsän kohdan 60km/h kamera-ansoissa. Potretti tuli otetuksi, ja nyt lappu kotio: "83 mitattua nopeutta 60 alueella, ajoitko itse"
Kai sinne pitää tunnustuslappu laittaa, mutta mitäs raati arvelee päiväsakkojen määrästä.. oli pe-la yö, tyhjä tie ja hyvä keli, mikäli nuo nyt mitään painaa. Kortti tuskin kai kuitenkaan lähtee, kun edelliset törttöilyt on jostain 2009 helmikuulta? Käypä tarkistamassa, onko kuvamateriaali asiallista; jos ei ole, sinulla ei varmaan ole mitään tietoa kuskista
.
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View Post12 päiväsakkoa tuosta tulee. Jos olisi alle 20km/h ylitystä, selviäsit rikesakolla. Oletko varma, oletko ajanut itse? Käypä tarkistamassa, onko kuvamateriaali asiallista; jos ei ole, sinulla ei varmaan ole mitään tietoa kuskista
.
Saab 9-5 2.3T Stw -05 RE85
Ford Mondeo 1.8 Stw -01
Ex:
E39 523i touring -99
Opel kadett E 1.6 -89
Seat Toledo 1.8 -92
Vw passat farkku 1.8 -99
Comment
-
-
Originally posted by Laku View Post12 päiväsakkoa tuosta tulee. Jos olisi alle 20km/h ylitystä, selviäsit rikesakolla. Oletko varma, oletko ajanut itse? Käypä tarkistamassa, onko kuvamateriaali asiallista; jos ei ole, sinulla ei varmaan ole mitään tietoa kuskista
.
Alla:
E61 530i(a) -09 perheauto myös invalidille
E24 635Csi -84 Polaris metallic
Ennenkin on ollut autoja
Comment
-
Comment