Vatipäitä vatipäitä kohtaan, ei itellä oo koskaan ollut ongelmia, käyttäytyy asiallisesti
kyllä ne tuolla vihdinpäässä ainakin on ihan mulkkuja vaikka oisit ite kuinka asiallinen..mutta on sielä muutama asiallinenki kyllä..vissii jokapaikassa täytyy aina olla ne pari persereikää liekö joku sääntö..
kyllä ne tuolla vihdinpäässä ainakin on ihan mulkkuja vaikka oisit ite kuinka asiallinen..mutta on sielä muutama asiallinenki kyllä..vissii jokapaikassa täytyy aina olla ne pari persereikää liekö joku sääntö..
Sama koskee bemaristeja, aina sieltä joukosta joku mulkku löytyy
Tarkoitat mitä? Eli kaveris ajoi tolppaan sun autolla ja käyt ne kuittaamassa? Juu ei. Maksaja on aina se joka istuu ratissa kuvassa, eikä kukaan muu. Jos et kujettajaa tiedä niin, se on voi voi kuvanottajalle
Sori viive vastauksessa, mutta idea tuli katsoessa jotain myöhäisillan huuhaa-leffaa jossa oltiin maassa missä ajokortissa on pisteitä ja kun joltain oli pisteet vähissä niin etsittiin kaveria joka voisi ottaa rikkeen niskoilleen.
Eli toisinsanoen, jos sulla on kahden vuoden sisään 2 sakkoa ja kolmannesta lähtisi kortti, ja ajat tolppaan rikesakon verran. Niin voitko ostaa nollasakkoisen kaverisi "kuskiksi" ko. tilanteeseen esim. sakkojen + FIN-kaljalavan hinnalla?
Ainakin kun aikanaan ajoin firman autolla tolppaan niin sakko tuli suoraan minulle eikä tarvinut missään käydä näyttääs naamaa että on sama ukkeli kuin kuvassa,sitä en tiedä oliko ne soitellu jollekin firmasta ja kysynyt että kuka oli ajamassa,ainakaan pomo ei minulle maininnut asiasta olenko ajanut tolppaan?
Voiko noi tolppasakot käydä kuittaamassa kaverin puolesta?
Sitä en tiedä, muta ainakin emäntä maksoi aitinsä autolla ajamansa tolppasakon omistajan nimissä eikä omallaan.
Luulisi että jos vanhalla sakkokertymällä on jotain merkitystä rangastuksia jaettaessa niin pitäis oikealle henkilölle kirjoittaa ne sakot eikä sille kenen nimissä auto on.
Jep, tänään yksittäinen liikkuvanpoliisin edustaja veti tiensivuun ja väitti että olin ajanut moottoripyöräpoliisin tutkaan 147 @ 80 alueella.
En nähnyt kokotyhjällä moottoritiellä mitään tutkaajaa, eikä nähnyt kyydissäni ollut tyttöystävä, eikä vanhempanikaan jotka ajoivat 5minuuttia aiemmin samaa moottoritietä...
Jep, tänään yksittäinen liikkuvanpoliisin edustaja veti tiensivuun ja väitti että olin ajanut moottoripyöräpoliisin tutkaan 147 @ 80 alueella.
En nähnyt kokotyhjällä moottoritiellä mitään tutkaajaa, eikä nähnyt kyydissäni ollut tyttöystävä, eikä vanhempanikaan jotka ajoivat 5minuuttia aiemmin samaa moottoritietä...
Voivatko ne kusettaa noin härskisti?!?
Kortti tietenkin lähti välittömästi.
Hyvin ollu piilossa. Nähny kun moottoripyöräpoliisi ajelee tiensivussa kinttupolkua pitkin kallion päälle tutkaamaan. Voi hitto kortin puolesta...tänään poliisei näky aika paljon liikenteessä
Voivatko ne kusettaa noin härskisti?!?
Kortti tietenkin lähti välittömästi.
Jos tuota nopeutta ajoit oikeasti ni eiköhän ne ihan ole jostain sopivasta katveesta maastopuvussa taas tutkaillut. Eilen illalla säikähdin kun yhtäkkiä metsästä pölähtää kävelytien kautta eteeni mp-poliisi, laittoi vilkkuvalot päälle ja kiireellä sujahti alta pois. Parin kilometrin päässä oli jonkun onnettoman sitten pysäyttänytkin. Aika kettuja niistä on tullut...
EDIT: Eikös sulla pitäisi kuitenkin olla oikeus saada tietää kuka on tutkannut ja missä kohdassa tarkalleen.
itsellä on kanssa pari kokemusa poliisien kanssa...
eka kerta tuli kun keskustassa ajelin juuri ostetulla kevarilla ja vasta kortin saaneena 40km/h alueella omaan mittariin noin 110 km/h sivareista ohi... no tietenkin pysäyttivät ja mutta varotuksella päästivät kun eivät olleet pitäneet tutkaa päällä ja arvioivat nopeutta aika reilusti väärin
tokakerta myös varotuksella mutta olin ollut toisessa kaupungissa istumassa iltaa a lähdin illalla ajelemaan ex bemulla kotiin keravalle ja ajattelin poiketa mäkkärin kautta kun nälkä oli. maija sitten pysäytti ja väitti että olin koko illan/yön ajellut parkit+sumarit päällä keskustassa vaikka auto oli koko ajan parkissa eri kaupungissa :think no eipä tuo nyt vakavaa ollut mutta ihmetytti vaan touhu
ja kolmas kerta kun mentiin vauhdilla ojaan ja poliisit nyt kuullusteli sun muuta niin toinen oli vanhempi herra joka vittuili koko ajan ja uhosi isoilla sakoilla ja kortin pois otolla ym... no nuorempi kirjotteli pienet sakot ja sano vaan että näitä sattuu
Ajoneuvojen kiilloitukset ja pinnoitukset usean vuoden ammattitaidolla! Myös perus vahaukset sekä sisäpuhdistukset onnistuvat! Kysy yksityisviestillä lisää!
Comment