Originally posted by öpel
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Viikon munakuski II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
-
-
Eilen kalasatamassa oli joku kokeillut isin mersulla vähän sladitella, pari vuotta vanha eemeli , perässä luki muistaakseni e280 kompressor, oli tullut talvitieltä ja kääntynyt vasemmalle kyläsaaren/arabian suuntaan, mustat jäljet tiessä näytti että eka sladittanu, sit heittäny vastapalloon ja suoraan kuskin kylki katukiveen, takarengas melkein 90asteen kulmassa ja auto kiikkui nätisti korkean katukiven päällä pohjasta ja kaksi 20-25v jätkää raapi hiuksia vieressä ei ollu suomalaiset kilvet kyllä autossa, pikaisesti näytti ruotsin kilviltä. Hieman hymyilytti siinä katsoa valoissa niiden tuskaisia ilmeitä- F20 Lci 118d B47 -16 & Z900 Kawasaki -22
- MB s205 220cdi -15
- Volvo s80 2.5t -07
- mb s211 280cdi -08
- e46 320i -03
- e36 323i M-Sport tori-coupe -97
- e46 320d Individual "m-sport" -04
- e39 525i -01
Comment
-
-
Originally posted by väiski525 View PostEilen kalasatamassa oli joku kokeillut isin mersulla vähän sladitella, pari vuotta vanha eemeli , perässä luki muistaakseni e280 kompressor, oli tullut talvitieltä ja kääntynyt vasemmalle kyläsaaren/arabian suuntaan, mustat jäljet tiessä näytti että eka sladittanu, sit heittäny vastapalloon ja suoraan kuskin kylki katukiveen, takarengas melkein 90asteen kulmassa ja auto kiikkui nätisti korkean katukiven päällä pohjasta ja kaksi 20-25v jätkää raapi hiuksia vieressä ei ollu suomalaiset kilvet kyllä autossa, pikaisesti näytti ruotsin kilviltä. Hieman hymyilytti siinä katsoa valoissa niiden tuskaisia ilmeitä"Jazz motherfucker, jazz!!! Do you play it?"
Miksausta, laitevuokrausta, nauhoituksia...kysy
[email protected]
nykyään : E46 328ia -99
EX: E30 318ia -86?, E34 -89/90 520ia
Comment
-
-
Viime kesältä, meinasinkin jo unohtaa.
Paikka: Kaivopuiston ranta, Helsinki
Ajan rantatietä pitkin kohti etelää varsin rauhallisesti, kuten Kaivarin rannassa yleensä ajetaan, kun ikinä ei voi tietää kaatuuko eteen kusipaikkaa etsivä picnic-juoppo vai lauma kanadanhanhia tai ihmishanhia. Mäennyppylällä ennen Mattolaituria päästän suojatien yli äidin vaunuineen ja takana ajava vanhakoppainen hopeanvärinen Audi TT soittaa torvea. Mattolaiturin jälkeisellä korotetulla suojatiellä hidastan vauhtia taas reippaasti, kyydissä istuva 8kk raskaana oleva vaimo ei oikein tykkännyt töyssyistä. Audi vetää suojatien kohdalla ohi mielenosoituksellisesti torvea soittaen ja 1.8T -konetta kierrättäen. Poistuu paikalta helvetinmoista vauhtia tien varteen pysäköityjen autojen sivupeilejä kolistellen. Tiehän on kapea ja autoja pysäköity molemmin puolin.
Oma auto on niinkin provosoiva kuin E91 Lci vakioilla 16" vanteilla ja muutenkin täysin alkuperäisenä. Äly älä jätä.
Comment
-
-
Originally posted by Juhus View PostViime kesältä, meinasinkin jo unohtaa.
Paikka: Kaivopuiston ranta, Helsinki
Ajan rantatietä pitkin kohti etelää varsin rauhallisesti, kuten Kaivarin rannassa yleensä ajetaan, kun ikinä ei voi tietää kaatuuko eteen kusipaikkaa etsivä picnic-juoppo vai lauma kanadanhanhia tai ihmishanhia. Mäennyppylällä ennen Mattolaituria päästän suojatien yli äidin vaunuineen ja takana ajava vanhakoppainen hopeanvärinen Audi TT soittaa torvea. Mattolaiturin jälkeisellä korotetulla suojatiellä hidastan vauhtia taas reippaasti, kyydissä istuva 8kk raskaana oleva vaimo ei oikein tykkännyt töyssyistä. Audi vetää suojatien kohdalla ohi mielenosoituksellisesti torvea soittaen ja 1.8T -konetta kierrättäen. Poistuu paikalta helvetinmoista vauhtia tien varteen pysäköityjen autojen sivupeilejä kolistellen. Tiehän on kapea ja autoja pysäköity molemmin puolin.
Oma auto on niinkin provosoiva kuin E91 Lci vakioilla 16" vanteilla ja muutenkin täysin alkuperäisenä. Äly älä jätä.Last edited by wta; 12-10-2013, 11:23.
Comment
-
-
Originally posted by wta View PostEi tähän postiin littyen, vaan tuli tästä postista mieleen, että kyllä pistää vituttamaan juuri vakio vanne/rengas/alusta -yhdistelmällä hidastustöyssyissä matelijat. Jos mä voin ajaa mun "sporttisella" alustalla ja semi isoilla vanteilla hidastustöyssyn kohdalla ohi niin oisko vakioauto vähän ylireagoinut kys. hidastustöyssyyn...
Erityisesti viime kesänä näitä näki aina silloin tällöin Tampereella kun bensalenkkarien oli aivan pakko ajaa ydinkeskustassa niillä mahasta raapivilla autoillaan ja sitten jäätiin mottiin kun yksisuuntaisen tien päässä olikin katu auki ja laitettu sellaiset metalliset rampit, joista kyllä katulaillisella autolla pääsee yli, mutta mistä 2 mm irti maasta oleva stanceauto ei päässytkään yli.
Minulla ei ole mitään vastaan madallettuja autoja kohtaan, mutta hieman olisi syytä miettiä ennakkoon sitä, missä autollaan voi ja on järkeä ajaa.
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostMinulla ei ole mitään vastaan madallettuja autoja kohtaan, mutta hieman olisi syytä miettiä ennakkoon sitä, missä autollaan voi ja on järkeä ajaa.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostEi se nyt ihan tuon avautumisen perusteella siltä kuulosta .
Eipä sillä, vielä säälittävämpia ovat ne keski-ikäiset "herrasmiehet", jotka vuokraavat Ferrarin käyttöönsä ja käyttävät koko päivän siihen, että ajavat Hämeenkatua päästä päähän, aina silloin tällöin konetta huudattaen kauniiden naisten kohdalla. Näitäkin keissejä sain todistaa useampaan otteeseen.
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostToisaalta yhtä perseestä ovat ne autoharrastajat, jotka ajavat laittoman matalilla autoillaan pitkin kaupunkia ja sitten lyödään koko liikenne tukkoon kun tullaankin sellaiseen paikkaan, mistä ei pääse autoa kolhimatta läpi (esim. tietyömaa tai katu auki) ja jäädään siihen ihmettelemään.
Erityisesti viime kesänä näitä näki aina silloin tällöin Tampereella kun bensalenkkarien oli aivan pakko ajaa ydinkeskustassa niillä mahasta raapivilla autoillaan ja sitten jäätiin mottiin kun yksisuuntaisen tien päässä olikin katu auki ja laitettu sellaiset metalliset rampit, joista kyllä katulaillisella autolla pääsee yli, mutta mistä 2 mm irti maasta oleva stanceauto ei päässytkään yli.
Minulla ei ole mitään vastaan madallettuja autoja kohtaan, mutta hieman olisi syytä miettiä ennakkoon sitä, missä autollaan voi ja on järkeä ajaa.
muahahahahah!! Hajoa!
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by wta View PostEi tähän postiin littyen, vaan tuli tästä postista mieleen, että kyllä pistää vituttamaan juuri vakio vanne/rengas/alusta -yhdistelmällä hidastustöyssyissä matelijat. Jos mä voin ajaa mun "sporttisella" alustalla ja semi isoilla vanteilla hidastustöyssyn kohdalla ohi niin oisko vakioauto vähän ylireagoinut kys. hidastustöyssyyn...
Kukkahattutäti disclaimeri: katson kyllä missä kohdissa ajan ohi, koskaan ei ole kukaan jäänyt alle tai edes ollut mitenkään vaaravyöhykkeellä (lue suojatien tai hidastustöyssyn lähelläkään).Bmw F11 520dA Touring -12
EX:Bmw E61 530dA -04
EX:Volkswagen Passat 2.0tdi 4-Motion -07
EX:BMW E46 320d Touring -04
EX:Bmw E39 525iA Touring -02
EX:Bmw E46 320d Touring -03
EX:Bmw E36 318Is Limited Edition Class II -94
Comment
-
-
Ihan näin niinkun pointtina, eikös se hidastetöyssyn tarkoitus ole että siinä HIDASTETAAN eikä jatketa sitä +10km/h ylirajoituksen vauhtia? :think Yleensä ovat kuitenkin suojatien yhteydessä. Itsellä on ollut yksi niin matala E30 että piti vähän kierrellä(Vitutti itseäkin), nykyisellä vähän varoa muttei kierrellä sentään. Sitten muutama sellainen maasturi ettei tuntuneet missään.E30 325i 2D -88
E39 525i Msport 4D -03 :think
Comment
-
-
Tämän hidastustöyssy -keskustelun omalla Kaivopuisto -tarinalla aikaansaaneena täytyy vielä hieman kommentoida.
Itsellä tulee töyssyihin yleensä hidastettua, ihan reilustikin, mutta toki liikenteen sujuvuutta estämättä tilanteesta ja paikasta riippuen. Yleensä minulla ei ole niin kiire mihinkään, että töyssyn ylittämisen nopeus menisi mukavuuden edelle.
Tässä Kaivopuiston tapahtumassa olennaista oli mielestäni se, että jos jollakulla on todella kova kiire, nopeampiakin reittivalintoja voi käyttää. En ylittänyt töyssyä/suojatietä kävelyvauhtia kuitenkaan, kakkosvaihde silmässä. Audilla oli vauhtia ohi päästyään noin 70-80km/h, vastaan tuli risteilymatkustajia kuskaava bussi, eikä ko. kohdassa juurikaan jää montaakymmentä senttiä tilaa vastaantulijaa ja pysäköityjä autoja sivuutettaessa. Audia ajoi 40+ v. mies.
Comment
-
-
Kouvolan kauppakeskus Veturin parkkipaikan päädyssä seisoo päivittäin valkoinen ranskalais-valmisteinen pakettiauto parkissa aina invapaikoilla.Eikä löydy inva-lätkää autosta.Ainakaan ei pidetä näkyvillä.
Toisinaan auto on parkissa siinä ajoväylällä käyntiovien kohdalla.Tosi "kätevää" kapealla väylällä.Siinä tulee ohitellessa sellaisia läheltä piti tilanteita melko helposti ruuhkapäivinä.Villi veikkaus,että kyseessä on erään siellä päädyssä olevan kauppaliikkeen kuljetin.
Invapaikoilta muutama parkkiruutu eteenpäin (kauempana kuitenkin kaupan ovista) olisi kuitenkin jatkuvasti tyhjiä parkkiruutuja.Ei ilmeisesti jaksa kävellä muutamaa metriä enempää.Last edited by Heguli 31; 09-10-2013, 09:18.
Comment
-
-
Ihan hyvä vaan, jos alkaa ihmisten nuppia kiristämään hidastetöyssyihin hidastelut. Jospa niitä ymmärrettäis olla vaatimatta joka paikkaan. Taitaa olla ihan faktaa, että jopa sellaisia hidastetöyssyjä tehdään välillä mistä ei vaan ihan laillisella autolla pysty ajamaan. Siinä jos jossain ei ole järkeä.
Joku viisaampi ratkaisu noihin töyssyihin olis haettava ihan siitäkin syystä, että en usko että ne madalletut raaserit on se uhka koululapsille (siihen kellon aikaan harvemmin näillä ajetaan saati revitellään). Sen sijaan mopot, endurot yms. käyttävät noita hyppyreinään (eli kiihdytystöyssyinä) ja katumaastureita yms. normi Skodia noi töyssyt ei myöskään paljon kiinnosta. Joku laskettu nopeusrajoitus + kameravalvonta olis varmaan tehokkaampi ja vähemmän ihmisiä rassaava vaihtoehto.BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
Comment