Mä olen kyllä edelleen sitä mieltä, että automerkillä ei juuri ole merkitystä perseilyn määrään. Kaverin vaimoa oli joku X5 kuski just yrittänyt motarilla kiilata ohitustilanteessa vissiin tahallaan. :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Viikon munakuski II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Prätkällä saa taas varovasti ajella kun jengi vissiin luulee että mopo tulee ja pakko päästä edelle..
Kolmion takaa tuupataan eteen ja käännytään tien yli risteävälle tielle nokan edestä..
Pitäiskö asentaa joku laivan sumutorvi zetaan :think:
Oma töötti olematon, mutta vierelle ja kierrokset rajoittajalle saa huomion kyllä ja voi näyttää mielipidettä sitten- F20 Lci 118d B47 -16 & Z900 Kawasaki -22
- MB s205 220cdi -15
- Volvo s80 2.5t -07
- mb s211 280cdi -08
- e46 320i -03
- e36 323i M-Sport tori-coupe -97
- e46 320d Individual "m-sport" -04
- e39 525i -01
Comment
-
-
Ei oo massat vielä tottunu moottoripyöriin, siksi ajokauden alussa pitää aina ajella varo-varovasti. Itse oon toimivaksi keinoksi havainnu pitää pitkiä päällä kokoajan, jää kato ihmettelemään miksi ihmeessä tuos mopos on nuin kirkkaat valote85 z4 3.0 -03 vanha taxi
e30 BMW 320i Cabrio -90 Brillantrot
Ex. e32 BMW 730i Limousine -87 Royalblau
Ex. e39 BMW 523i Touring -97 Oxfordgrün
Ex. e34 BMW 518i Limousine -96 Schwarz
Ex. e30 BMW 325i Cabrio -91 Macaoblau
Comment
-
-
Originally posted by BarFly View PostEi oo massat vielä tottunu moottoripyöriin, siksi ajokauden alussa pitää aina ajella varo-varovasti. Itse oon toimivaksi keinoksi havainnu pitää pitkiä päällä kokoajan, jää kato ihmettelemään miksi ihmeessä tuos mopos on nuin kirkkaat valot- F20 Lci 118d B47 -16 & Z900 Kawasaki -22
- MB s205 220cdi -15
- Volvo s80 2.5t -07
- mb s211 280cdi -08
- e46 320i -03
- e36 323i M-Sport tori-coupe -97
- e46 320d Individual "m-sport" -04
- e39 525i -01
Comment
-
-
Originally posted by TFV View PostSitten sä olet viikon munakuski. Vilkut ei näy ja vastaantulijoita vituttaa. Pistän itse aina pitkät päälle tuollaisessa tilanteessa.
EDIT: Pitää toki mainita että pimeällä ei pidä pitkiä pitää kokoaikaa ettei sokase vastaantulevia.Last edited by BarFly; 08-03-2014, 19:40.e85 z4 3.0 -03 vanha taxi
e30 BMW 320i Cabrio -90 Brillantrot
Ex. e32 BMW 730i Limousine -87 Royalblau
Ex. e39 BMW 523i Touring -97 Oxfordgrün
Ex. e34 BMW 518i Limousine -96 Schwarz
Ex. e30 BMW 325i Cabrio -91 Macaoblau
Comment
-
-
Originally posted by BarFly View Postpieni hinta hengestä.On kahdenlaisia autoilijoita, niitä jotka haluaisivat ajaa bemarilla, sekä niitä jotka ajavat bemarilla.
Comment
-
-
Prätkällä tosiaan saa olla äärimmäisen skarppina ja ennakoida lähes kokoajan. Autolla vielä on turvassa kyyrien seassa, mutta 2-pyöräisellä pääsee äkkiä hengestään, jos hetkeksikin herpaantuu. Viime kesänä kirjoitinkin tapahtumasta, jossa kävi läheltä, mutta onneksi oli tuttu paikka ja ennakoin entistäkin hiljempaa.
Se on lottovoitto, kun kyyrä vetää kolmion takaa yli ja kuntoutat itseäsi sen takia.
Ja aina selityksenä tuo, "en nähnyt". Jos ei 200kg pyörää näe kuskin kera, niin kannattaa mennä optikolle.
Originally posted by Rockford View Post
Päivän pisteet saa eräs farmari-Volvo. Ajelin MP:llä ja lähestyin tuttua mutkaa, johon pystyy liittymään kolmion takaa. Todella vittumainen paikka ja autollakin täytyy aina hiljentää, sillä joku tomppeli tulee lämää mitä ilmeisemmin tuolta alle. Tuohon on asennettu myös peili noita kolmion takaa tulevia varten. Sopivasti puustoa edessä, niin silkaa itsetuhoisuutta tulla pysähtymättä tuolta.
Nyt sitten pyörällä hiljentelin jo hyvissä ajoin, niin täysin katsomatta joku tulee kamikazena Volvolla tien yli ja minä jarrut kiinni kumit vinkuen.
Meni taas herne nenään ja u-käännöstä kehiin. Ajoin rinnalle ja äijä ehdotti, että mennään läheisen koulun pihaan parkkiin. Sisältä kampeaa 50-60v mies ja nainen. Nainen tivaa, että minulla ei ollut valot päällä -> kyllä minulla oli ja miten se liittyy edes mihinkään, jos tullaan kolmion takaa hiljentämättä alle. Risteyksessä sojottavasta peilistäkin varmasti näkee 240kg painavan pyörän + kuskin, jos viitsii hieman edes vilkaista. Kysyin suoraan, että meinasitteko tahallaan tappaa meikäläisen ja ei tästä mitään tule, kun vähän lähtee ajelulle ja henki meinaa lähteä. Puolustukanta muuttui anteeksi pyytelyyn ja pahoitteluun.
Mainitsivat vielä, että en tiedä kuinka paljon he pelästyivät - johon oli jo pakko vastata, että todennäköisesti vähemmän kuin minä Noh, ei siinä kummempia. Hermotkin laantui, kun aidosti oltiin pahoillaan ja toivottelin jatkot.
2-pyöräisellä saa ja täytyykin olla tupla-teholla tarkempana vrt. autoon. Hieno homma, kun jonkun kyyrän takia lentää lepikkoon. Vaikka vauhtia ei ollutkaan, niin jos en olisi ennakoinut -> pyörä olisi jonkun kärryn kyydissä ja minä ensiavussa.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Post+1; joillekin kanssapelaajilla on pakonomainen tarve alkaa perseilemään tietyntyyppisten autojen läheisyydessä.
E60: saan ajaa tasan rauhassa
E38: saan ajaa rauhassa, paitsi että jotkut tuijottelee
E36: päivittäin joku puupää alkaa estämään ohitusta, kiilaamaan tai tekemään jotain muuta yhtä älytöntä.
Originally posted by Pazi88 View PostItsekkin huomannu että nää farkkuvolvokuskit on pahimpia ja samaan kastiin menee nämä katumaasturi volvotkin. Muovilla ajellessa ei niinkään, mutta nyt talvella kun ajelee museoikäsellä audilla, niin voi herrajumala miten voi näillä volvokuskeilla ottaa luonnon päälle, kun tuolla paskalla työntää ohi Joka liikennevaloissa löytyy se kaasupoljin jos vähänkään satun pääsemään eelle kiihdytyksessä. Isommilla teillä jos menen ohitte, niin heti seuraavalla suoralla työnnetään tuhatta ja sataa takasin eelle. Ja tottakai kohta kyyrätään samalla lailla siinä edessä...
Originally posted by Rockford View PostPrätkällä tosiaan saa olla äärimmäisen skarppina ja ennakoida lähes kokoajan. Autolla vielä on turvassa kyyrien seassa, mutta 2-pyöräisellä pääsee äkkiä hengestään, jos hetkeksikin herpaantuu. Viime kesänä kirjoitinkin tapahtumasta, jossa kävi läheltä, mutta onneksi oli tuttu paikka ja ennakoin entistäkin hiljempaa.
Se on lottovoitto, kun kyyrä vetää kolmion takaa yli ja kuntoutat itseäsi sen takia.
Ja aina selityksenä tuo, "en nähnyt". Jos ei 200kg pyörää näe kuskin kera, niin kannattaa mennä optikolle.
Comment
-
-
Tänään heitetty uudenmaan keikkaa taas.
Kaikki meni oikein komiasti kunnes palasin Saloon ja todistin paikallisen mopoväestön liikenneymmärrystä; Hyvoninkadun risteyksessä itse tulin 110 pitkin Turkuun päin, valot vilkkuvat oranssina ilmoittaen toimimattomuudestaan.. porukka odottelee kiltisti kaupungista/koulun suunnista(näillä kolmiot 110 tultaessa, jos liikennevalot eivät toimi) PAITSI eräs mopotyttö joka vetäisee urku auki kaupungin suunnasta erään skodan ja minun eteen.. skoda väistää ojan kautta ja minä seison jarrun päällä, jonka jälkeen totean, että ei mennyt yli mutta mopotyttö on edessäni noin 50cm päässä keulasta.. pikkasen pisti tärinät päälle.
Päivän visailu kysymys onkin siis, mitäs se kolmio taas tarkoittaakaan?Gas or ass, no free rides
F10 520d lci
E36 325 ahdistettu.
Comment
-
-
Originally posted by MR_piikki View PostTänään heitetty uudenmaan keikkaa taas.
Kaikki meni oikein komiasti kunnes palasin Saloon ja todistin paikallisen mopoväestön liikenneymmärrystä; Hyvoninkadun risteyksessä itse tulin 110 pitkin Turkuun päin, valot vilkkuvat oranssina ilmoittaen toimimattomuudestaan.. porukka odottelee kiltisti kaupungista/koulun suunnista(näillä kolmiot 110 tultaessa, jos liikennevalot eivät toimi) PAITSI eräs mopotyttö joka vetäisee urku auki kaupungin suunnasta erään skodan ja minun eteen.. skoda väistää ojan kautta ja minä seison jarrun päällä, jonka jälkeen totean, että ei mennyt yli mutta mopotyttö on edessäni noin 50cm päässä keulasta.. pikkasen pisti tärinät päälle.
Päivän visailu kysymys onkin siis, mitäs se kolmio taas tarkoittaakaan?
Comment
-
-
Comment
-
-
Tänään oli huvittava munakuski liikenteessä.
Jyväskylän Seppälän Gigantin pihasta oli tulossa Ahjokadulle valkoinen uudehko iso volvo, kääntymässä vasemmalle. Tuossa risteyksessä kuitenkin on merkki, "vasemmalle kääntyminen kielletty". Pihasta pääsee myös toisesta kulmasta ulos, josta saa kääntyä kadulle molempiin suuntiin.
Katu oli vapaa siltä kohdalta, mutta ilmeisesti visu kuljettaja pelkäsi sanktioita jos rikkoisi kieltomerkkiä.
Ajoi sitten jalkakäytävää pitkin sinne toiseen kulmaan, josta sai kääntyä vasemmalle. Olisiko 30 metriä.
Olisin peukuttanut todella näkyvästi, jos olisin ollut lähempänä_____________________________________________________________________________________At the end of the tunnel, there's always light - It just might be a train
[ Focus stw ]
[ A6 C7 3.0tdi Q ]
Comment
-
-
Originally posted by mixxis View PostTänään oli huvittava munakuski liikenteessä.
Jyväskylän Seppälän Gigantin pihasta oli tulossa Ahjokadulle valkoinen uudehko iso volvo, kääntymässä vasemmalle. Tuossa risteyksessä kuitenkin on merkki, "vasemmalle kääntyminen kielletty". Pihasta pääsee myös toisesta kulmasta ulos, josta saa kääntyä kadulle molempiin suuntiin.
Katu oli vapaa siltä kohdalta, mutta ilmeisesti visu kuljettaja pelkäsi sanktioita jos rikkoisi kieltomerkkiä.
Ajoi sitten jalkakäytävää pitkin sinne toiseen kulmaan, josta sai kääntyä vasemmalle. Olisiko 30 metriä.
Olisin peukuttanut todella näkyvästi, jos olisin ollut lähempänä
Comment
-
Comment