Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hassee
    Bimmer Rookie
    • Jan 2006
    • 40

    #61
    Mulla olis hopea 158tkm rullattu 11/2002 SMGII kaikilla herkuilla(navi, kattoluukku, mustat nahat jnejne). Muutoskatsastettu BC-Racingin 2000tkm ajettu jokasuuntaan säädettävä alusta. Rial Daytona Race 19" uusilla falken 453 renkailla. 0408370250 Hinnasta päästään varmasti sopuun.

    Originally posted by Tommix View Post
    Tuskaa, ei löydy sopivaa e46 M3. Ei cäbiä, navi ja smg pitää olla. Ulkoväri musta, harmaa tms. sisältä mustaa nahkaa. Kilometrit mielellään lähellä 100 th ja vuosimalli 2003 =>
    E46 M3
    E39 M5
    Ex:e92 325, 3x e46

    Comment

    • Juipe
      Bimmer Rookie
      • Jan 2009
      • 125
      • Vimpeli

      #62
      Kyllä kolmeysien etsimisen saa lopettaa ja ostaa jonkun japaninihmeen että pääsee kulkemaan... Harmi että muut bmw:t ei aiheuta mitään säväreitä, e39 on ainoa mikä käy

      Comment

      • Petri
        BTCF Member
        • Jun 2004
        • 3156
        • Nummela

        #63
        Originally posted by Juipe View Post
        Kyllä kolmeysien etsimisen saa lopettaa ja ostaa jonkun japaninihmeen että pääsee kulkemaan... Harmi että muut bmw:t ei aiheuta mitään säväreitä, e39 on ainoa mikä käy
        Kyllä se näköjään voikin sitten olla vaikeata... Pitäisikö alkaa tekemään kompromisseja?
        E36 323Ti Compact Sport Limited Edition -00
        E36 320i Cabriolet "M-Sport" -96


        Ex: E90 320dA LCI M-Sport -10 | E46 330xdA M-Sport II -03 | E46 320Ci M-Sport II -01 | E46 316i "Sport 2000" -00 | E39 523i Sedan M-Sport -99 | E36 320i Coupe M-Sport -95

        Comment

        • _nixu_
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2006
          • 8974
          • Kellokoski

          #64
          Originally posted by Petri View Post
          Kyllä se näköjään voikin sitten olla vaikeata... Pitäisikö alkaa tekemään kompromisseja?

          Tai nostaa budjettia parilla tonnilla.. Ei ne hyvät E39 ilmaisia ole vieläkään.
          E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

          Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

          Comment

          • rizzo
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2007
            • 5420
            • Oulu

            #65
            Paljo Juipen budjetti?

            Comment

            • Juipe
              Bimmer Rookie
              • Jan 2009
              • 125
              • Vimpeli

              #66
              Originally posted by Petri View Post
              Kyllä se näköjään voikin sitten olla vaikeata... Pitäisikö alkaa tekemään kompromisseja?
              Aina kun tota sun e39:n tuoreinta myyntikuvaa kattelee nettiautossa saa hakea uudet alushousut

              Mut joo budjetti. 8000 oravannahkaa ja mieluusti tietty vähemmän.

              Comment

              • rizzo
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2007
                • 5420
                • Oulu

                #67
                Originally posted by Juipe View Post
                Aina kun tota sun e39:n tuoreinta myyntikuvaa kattelee nettiautossa saa hakea uudet alushousut

                Mut joo budjetti. 8000 oravannahkaa ja mieluusti tietty vähemmän.
                Mun auto täsmäis just noihin sun kriteereihis...paitsi ku on se harmaa nahkasisusta Toki saahan niitä vaihdettua...

                Comment

                • Petri
                  BTCF Member
                  • Jun 2004
                  • 3156
                  • Nummela

                  #68
                  Originally posted by Juipe View Post
                  Aina kun tota sun e39:n tuoreinta myyntikuvaa kattelee nettiautossa saa hakea uudet alushousut

                  Mut joo budjetti. 8000 oravannahkaa ja mieluusti tietty vähemmän.

                  No mikä on, jää sulle vielä rahaakin?
                  E36 323Ti Compact Sport Limited Edition -00
                  E36 320i Cabriolet "M-Sport" -96


                  Ex: E90 320dA LCI M-Sport -10 | E46 330xdA M-Sport II -03 | E46 320Ci M-Sport II -01 | E46 316i "Sport 2000" -00 | E39 523i Sedan M-Sport -99 | E36 320i Coupe M-Sport -95

                  Comment

                  • Tommix
                    BTCF Member
                    • Dec 2006
                    • 5442
                    • S:t Karins

                    #69
                    Originally posted by Hassee View Post
                    Mulla olis hopea 158tkm rullattu 11/2002 SMGII kaikilla herkuilla(navi, kattoluukku, mustat nahat jnejne). Muutoskatsastettu BC-Racingin 2000tkm ajettu jokasuuntaan säädettävä alusta. Rial Daytona Race 19" uusilla falken 453 renkailla. 0408370250 Hinnasta päästään varmasti sopuun.
                    Sait privaa
                    Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                    Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                    ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                    Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                    Comment

                    • Susiraja
                      Bimmer Fanatic
                      • Sep 2004
                      • 361
                      • Helsinki

                      #70
                      E36 M3 cabrion ostaminen taitaa muodostua kohtalaisen haastavaksi nyt kun edellinen kesäauto meni uudelle omistajalle. Tarjontaa vähän ja oma aikataulu ei hirveästi antaisi periksi lähteä Ruotsista tai Saksasta etsimään. Lisäksi hivenen pelottaa puhelimessa, kun "Auto on toiminut hyvin, eikä ole tarvinnut huoltoja tehdä." Tai ei muisteta mitä on huollettu, koska edellinen omistaja on saattanut jotain tehdä ja itsellä toiminut nyt käytössä hyvin viimeiset pari vuotta. Tai huolto käsittää esimerkiksi pakoputken hitsaamista. Ei suinkaan uuden pätkän vaihtamista. Eihän tuon ikäiset ämmykät uusia ole ja henkisesti pitää varautua autoon jonkin verran osia vaihtamaan heti kotipihassa, mutta luulisi nyt että tuonkin verran erikoisempiin autoihin edes maalaisjärjellä jotain perushuoltoja tehtäisiin. Pitää varmaan polkea katto alhaalla polkupyörällä tai lähteä Güntteriltä&Jööranilta kyselemään autoa. Tosin ne ulkomaanlaitteethan ne vasta pommeja kuulemma onkin. Anteeksi avautuminen, huomenna on varmaan taas parempi mieli...
                      www.finnishcodriver.blogspot.fi

                      Comment

                      • MarQu
                        Moderator
                        • Mar 2006
                        • 5521
                        • Vaasa

                        #71
                        Originally posted by Susiraja View Post
                        E36 M3 cabrion ostaminen taitaa muodostua kohtalaisen haastavaksi nyt kun edellinen kesäauto meni uudelle omistajalle. Tarjontaa vähän ja oma aikataulu ei hirveästi antaisi periksi lähteä Ruotsista tai Saksasta etsimään. Lisäksi hivenen pelottaa puhelimessa, kun "Auto on toiminut hyvin, eikä ole tarvinnut huoltoja tehdä." Tai ei muisteta mitä on huollettu, koska edellinen omistaja on saattanut jotain tehdä ja itsellä toiminut nyt käytössä hyvin viimeiset pari vuotta. Tai huolto käsittää esimerkiksi pakoputken hitsaamista. Ei suinkaan uuden pätkän vaihtamista. Eihän tuon ikäiset ämmykät uusia ole ja henkisesti pitää varautua autoon jonkin verran osia vaihtamaan heti kotipihassa, mutta luulisi nyt että tuonkin verran erikoisempiin autoihin edes maalaisjärjellä jotain perushuoltoja tehtäisiin. Pitää varmaan polkea katto alhaalla polkupyörällä tai lähteä Güntteriltä&Jööranilta kyselemään autoa. Tosin ne ulkomaanlaitteethan ne vasta pommeja kuulemma onkin. Anteeksi avautuminen, huomenna on varmaan taas parempi mieli...

                        Ite törmäsin vastaavaan tilanteeseen. Hetken painin itseni kanssa ja totesin että näillä kilometreillä ja olemassa olevilla vaihtoehdoilla uudempi ja vähemmän ajettu 330Ci on parempi vaihtoehto. Muistaakseni silloin oli kaksi e36 M3 avoa myynnissä ja kumpikaan ei houkutellut. Kohtuu rokattuja mutta hinta oli silti kova.
                        sigpic

                        Comment

                        • Susiraja
                          Bimmer Fanatic
                          • Sep 2004
                          • 361
                          • Helsinki

                          #72
                          Originally posted by MarQu View Post
                          Ite törmäsin vastaavaan tilanteeseen. Hetken painin itseni kanssa ja totesin että näillä kilometreillä ja olemassa olevilla vaihtoehdoilla uudempi ja vähemmän ajettu 330Ci on parempi vaihtoehto. Muistaakseni silloin oli kaksi e36 M3 avoa myynnissä ja kumpikaan ei houkutellut. Kohtuu rokattuja mutta hinta oli silti kova.
                          Tuo 330 avo on ollut myös katsonnan alla automaattina. Niiden puolelta on tarjontaa niin paljon, että varusteitakin on helppo raksia vaatimuslistalle. Jotenkin E46 ei vaan paljoa sytytä, mutta mukava kruisailulaitehan se olisi. Kolmantena vaihtoehtona on mini cooper s avo. Olisi ketterän kokoinen pirteä kinneri varsinkin, jos vähän vielä piristäisi. Mini olisi pakko uittaa, kun tarjontaa Suomessa niin vähän. Saksassa tarjontaa riittää.
                          www.finnishcodriver.blogspot.fi

                          Comment

                          • MarQu
                            Moderator
                            • Mar 2006
                            • 5521
                            • Vaasa

                            #73
                            Originally posted by Susiraja View Post
                            Tuo 330 avo on ollut myös katsonnan alla automaattina. Niiden puolelta on tarjontaa niin paljon, että varusteitakin on helppo raksia vaatimuslistalle. Jotenkin E46 ei vaan paljoa sytytä, mutta mukava kruisailulaitehan se olisi. Kolmantena vaihtoehtona on mini cooper s avo. Olisi ketterän kokoinen pirteä kinneri varsinkin, jos vähän vielä piristäisi. Mini olisi pakko uittaa, kun tarjontaa Suomessa niin vähän. Saksassa tarjontaa riittää.
                            Juu ite kans rustailin vaatimuslistalle melkee kaikki varusteet. Ainut mistä joutu tinkimään oli kovakatto.
                            Samaan hintaan ois saanu uitettua M3 e46 avon briteistä mutta se olisi pitänyt sovittaa loma matkan yhteyteen. Hieman se oikea ohjaus närästi joten jäi sinne.
                            sigpic

                            Comment

                            • Veeksi
                              Bimmer Enthusiast
                              • Oct 2003
                              • 2177
                              • Kuopio

                              #74
                              Pitkä ja tuskallinen taival on tallattu tämänkin asian tiimoilta. Piti olla e61 550i:n... sitten piti olla e61 Alpina B5. Sit mentiin takas 550i:n. Kevättalvesta rupes farkun tarve unohtumaan - luonnollisesti.

                              Sitten haettiin M3:sta ...lähinnä e46:sta ja jopa e36:sta. Myös e93 335i oli mielessä ja oikeastaan veikin sitten jo voiton omien tarpeiden ja autojen hinnan puntaroinnissa. Yks e93 335i M-sport meinaskin tarttua jo omalta kylältä, mutta auto oli huonohkossa kunnossa ja myyjäliike möi sen kauempaa tulleelle ostajalle ennenkuin vikoja ehdittiin ilmeisesti edes selvittää täysin (toivottavasti olen väärässä).

                              Samalla näpinnuolenta reissulla tuli sitten koeponnistettua CLK 55 AMG, joka valtavista ennakkoluuloista (mersuantipatioista) huolimatta sulatti sydämen. Siinä oli tosin väärä väri ja todennäköisesti Euroopan ainoa ilman yhtään lisävarustetta hankittu yksilö, joten ei päästy hinnasta sopuun ennenkuin joku >50-vuotias Jahti-pukuinen Jyväskyläläis mies kävi sen hakemassa (ihan tosi, olin käymässä silloin ko. putiikissa kun tuo lähti). Lopulta Saksasta löyty kiinnostava CLK 55 AMG, jota Juhis riensi hakemaan. Kävi kuitenkin, niin että Juhiksen testeissä sähköpenkkien kaikki säädöt ei toimineet ja mikä huolestuttavinta automaattilaatikossa oli pienempää tai todennäköisesti isompaa vikaa, kun vaihde hyppäsi välillä vapaalle. Se täytyi unohtaa ja 200km:n päästä löytyi hyvin varusteltu, musta, mustilla nahkoilla, i-drivellä yms. varustettu e93 335i M-Sport. Nyt vain odotellaan, että uusi lapsi tulee kotiin asti. Puoli vuotta siinä meni. Paljon oli hammasten kiristelyä ja täytyy tosiaan myöntää, että näkyy olevan autonmyynti mulle helpompaa hommaa kuin uuden ostaminen.

                              Niin ja vaikka tässä puolen vuoden aikana on monesti tällä foorumilla eri yhteyksissä väännetty siitä, että voiko saada hyvän (varusteet ja auton kunto/ylläpito) ja halvan samassa paketissa, niin täytyy sanoa, että minä olin taas oikeassa - ei voi. Ei edes Saksasta.
                              Last edited by Veeksi; 14-05-2013, 22:01. Reason: Lisätty edes joku hymiö ilmaisemaan tekstin sisältävän myös sarkasmia.
                              BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
                              BMW E63 630iA '05

                              Comment

                              • estervainaa
                                BTCF Member
                                • Jan 2008
                                • 665
                                • Kuopio

                                #75
                                Originally posted by Veeksi View Post
                                Pitkä ja tuskallinen taival on tallattu tämänkin asian tiimoilta. Piti olla e61 550i:n... sitten piti olla e61 Alpina B5. Sit mentiin takas 550i:n. Kevättalvesta rupes farkun tarve unohtumaan - luonnollisesti.

                                Sitten haettiin M3:sta ...lähinnä e46:sta ja jopa e36:sta. Myös e93 335i oli mielessä ja oikeastaan veikin sitten jo voiton omien tarpeiden ja autojen hinnan puntaroinnissa. Yks e93 335i M-sport meinaskin tarttua jo omalta kylältä, mutta auto oli huonohkossa kunnossa ja myyjäliike möi sen kauempaa tulleelle ostajalle ennenkuin vikoja ehdittiin ilmeisesti edes selvittää täysin (toivottavasti olen väärässä).

                                Samalla näpinnuolenta reissulla tuli sitten koeponnistettua CLK 55 AMG, joka valtavista ennakkoluuloista (mersuantipatioista) huolimatta sulatti sydämen. Siinä oli tosin väärä väri ja todennäköisesti Euroopan ainoa ilman yhtään lisävarustetta hankittu yksilö, joten ei päästy hinnasta sopuun ennenkuin joku >50-vuotias Jahti-pukuinen Jyväskyläläis mies kävi sen hakemassa (ihan tosi, olin käymässä silloin ko. putiikissa kun tuo lähti). Lopulta Saksasta löyty kiinnostava CLK 55 AMG, jota Juhis riensi hakemaan. Kävi kuitenkin, niin että Juhiksen testeissä sähköpenkkien kaikki säädöt ei toimineet ja mikä huolestuttavinta automaattilaatikossa oli pienempää tai todennäköisesti isompaa vikaa, kun vaihde hyppäsi välillä vapaalle. Se täytyi unohtaa ja 200km:n päästä löytyi hyvin varusteltu, musta, mustilla nahkoilla, i-drivellä yms. varustettu e93 335i M-Sport. Nyt vain odotellaan, että uusi lapsi tulee kotiin asti. Puoli vuotta siinä meni. Paljon oli hammasten kiristelyä ja täytyy tosiaan myöntää, että näkyy olevan autonmyynti mulle helpompaa hommaa kuin uuden ostaminen.

                                Niin ja vaikka tässä puolen vuoden aikana on monesti tällä foorumilla eri yhteyksissä väännetty siitä, että voiko saada hyvän (varusteet ja auton kunto/ylläpito) ja halvan samassa paketissa, niin täytyy sanoa, että minä olin taas oikeassa - ei voi. Ei edes Saksasta.
                                Onnea uudesta hankinnasta! Pitää kävellä katua alaspäin ja tulla ihmettelemään kun auton saat pihaan
                                -89 "m5" rataprojekti
                                -02 transporter syncro
                                -01 e53 3.0i
                                -93 318is rataprojekti nro II

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎