Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Petteri75
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2005
    • 2565
    • Kirkkonummi

    Originally posted by mikron View Post
    Vähän ruvennu himottamaan e38 isolla bensamoottorilla, 740 tai 750. Ei kauheesti oo nettiautossa valikoimaa. Tollaset pisti silmään:





    Helkkari kun ei vaan tiedä ko. korimallista ja moottoreista mitään.
    E38 on melkein hienoudessaan halvin vaihtoehto harrastepitoisemmalle autoilulle. Hiukan kaivelee itseäkin, kun se E38 -94 tuli myytyä halvalla kun piti saada E46 tilalle. Forumilta löytyy E38-tuntijoita, joilta löytyy vähän turhankin helposti asiantuntevaa vertaistukea, saattaa vahingossa kohta omalta pihalta löytyä ao peltilehmä.

    Auto liikkui ihan hyvin vanoksettomalla M60B40:lläkin ja 5-vaihteinen automaatti toimi hyvin. Myöhempiin versioihin verrattuna siinä oli se kiva puoli, että pystyi vaihtamaan vauhdissa. Tämä tarkoittaa esim. sitä, että rullasi mäessä ja pystyi samalla vaihtamaan D:n päälle, ei tarvinnut painaa jarrua välissä tms tyhmää.

    Hifit kannattaa pitää optiolistalla korkealla. Jos tuulilasi on vaihdettu oikein ja se ei vihellä, ilman tuplalasejakin auto on hiljainen. Se ottaa aikansa, ennen kuin autoon tottuu, se on aika iso ja vähän "eleetön" mutta kiva.

    Jotta ei menisi aivan OT:ksi, niin päivitetään hiukan omaa tilannetta. Renu meni vaihdossa keskiviikkona ja alla on nyt tuo sigun E90. Lähes totaalinen Suomi-auto, mitään muuta kuin Dynamic-pakettia ei aikanaan ruksattu, mutta autolla on ajettu nyt vajaa 23tkm. Neloskone ei kuullosta kivalta ulos ja jakopää on varmasti arpalippuna tulevaisuutta raskauttamassa, mutta kun noita porrasperäisiä ei vain ole tarjolla. Ja kun Nettiautoa oli tullut enemmän tai vähemmän syksystä alkaen seurattua, niin tarjonta oli aikalailla tuttua. Tämä on siis niin pieni ajomäärä sellaisella euromäärällä, mihin kuvitteli omaavansa varaa ja siinä muodossa mitä halusi.

    Saksassahan näitä on vaikka millä herkuilla, mutta siinä olisi ollut se vaiva hukata Mégane johonkin rahaan. Ja eivät näy liikkuvan, paitsi todellisilla alennushinnoilla. Jopa sellaisilla, että autokauppa oli oikeasti vaihtoehto tällä kertaa.

    Se tuli todettua muutamankin kerran, että jos kyseessä oli E90/E60 kohtuullisilla ajomäärillä (alle 50tkm), edes jollain varusteilla (AAC pakollinen), niin se katosi kyllä joskus alle viikossakin. Jos autolla on ajettu melkein tai yli 100tkm, niin varusteista ja kunnosta huolimatta ne tuntuvat roikkuvan..juh, näköjään edelleen.

    - Pre-facelift: ne vain ovat valmiiksi jo vanhoja, 20k€+ hyvin haasteellista. Kaikki autoliikkeet eivät ole näemmä oikein tajunneet merkitystä, vaikka se onkinkin ehkä suurimmaksi osaksi vain kosmeettista.

    - 100tkm+: surullista, mutta jokainen äänestää makumieltymyksistään omilla rahoillaan, itse painotin ajomäärää varusteiden ja jopa vuosimallinkin kustannuksella.

    - AAC:ttomuus. Muutamakin E60 tuli eteen, jotka muuten olisivat saaneet jo koeajollekin, mutta ei automaattista ilmastointia. OK, kaikki kiva maksaa, mutta jälleenmyyntiä se ei ainakaan auta. Itse en ainakaan enää ota autoa ilman sitä, jos se hitto tuli jo 23k€ Méganessakin uutena.

    - 26-31k€ hintaluokka pyyntinä: hyvin haasteellista, varsinkin yksityisille myyjille jotka eivät halua vaihtoautoa. Itsekin olisin katsonut rahatukun kera vetten taakse. Totta kai haluan tälläisen, mutta min 14k€ autoveroihin n. 12-14k€ välirahan lisäksi?

    - Tuontiautoja itse kauppaavat liikkeet. Täysin älyttömiä vaihtotarjouksia, jos halutaan vain käteistä, niin olisi ehkä reilumpaa (ja kaikille ajansäästöä) sanoa suoraan, että myydään vain suoralla kaupalla. Yleensäkin, mitä pienempi putka, sen todennäköisemmin asiakaspalvelu on huonoa. (Varaus: Car Vista Lohjalla antoi hyvän tarjouksen asiallisesti, mutta E-mersu bensakoneisena ei nyt tullut valittua).

    Ei tämäkään auto ole ongelmaton eikä ollut ns. halpa. Mutta kieltämättä, nyt voi huojahtaa. Nettiautoakaan ei tule enää vilkuiltua. Vapauttavaa - suosittelen!
    BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

    Comment

    • ///Myhä
      Bimmer Rookie
      • Jan 2008
      • 83
      • Kokkola

      Originally posted by Petteri75 View Post
      - AAC:ttomuus. Muutamakin E60 tuli eteen, jotka muuten olisivat saaneet jo koeajollekin, mutta ei automaattista ilmastointia.
      OT: E60:a ei oo saanu manuaali-ilmastoinnilla. Se vakiona oleva yksialueinen automaatti-ilmastointi tosin näyttää manuaaliselta
      Last edited by ///Myhä; 08-03-2014, 05:18.
      E30 320iS Diamantschwarz
      K100RS 16v

      Comment

      • turtle
        Newbiemmer
        • Dec 2011
        • 25
        • Finland

        Kysytäänpäs nyt asiantuntijoilta kumpi olisi pelkän varustelistan perusteella parempi valinta?
        Paljoa niitä varusteita ei ole, mutta tosiaan jos näistä kahdesta täytyisi valita...

        1.
        Code Description (interface)
        Description (EPC)

        S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selection of COP-relevant vehicles
        S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatic transmission
        S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering
        S386A DACHRELING Roof railing
        S402A PANORAMA GLASDACH Panorama glass roof
        S417A SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH. Roller sun visor, rear door
        S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats velours
        S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit
        S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger
        S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system
        S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
        S522A XENON-LICHT Xenon Light
        S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning
        S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Cruise control
        S563A LICHTPAKET Light packageS609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional
        S620A SPRACHEINGABESYSTEM Voice control
        S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD
        S710A M LEDERLENKRAD M leather steering wheel
        P7RNA DRIVERPACKAGE Driver Package
        L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANY
        S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Dealer List Europe
        S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board literature, German
        S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Navigation access request,country-spec.
        S8SBA LAENDERSPEZ. TELEMATIKFREISCH. Telematics access request,country-spec.
        S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Telematics access request,country-spec.
        S8SPA COP STEUERUNG Control unit COPS9AAA AUSSENHAUTSCHUTZ Outer skin protection

        Standard equipment S216A SERVOTRONIC HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
        S2RAA LM RAEDER TRAPEZSTYLING 134 BMW alloy wheel, trapezoid style 134S548A KILOMETERTACHO Kilometre speedo
        S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN White direction indicator lights
        S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German


        Vai

        2.

        S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selection of COP-relevant vehicles
        S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatic transmission
        S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering
        S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Windscreen, green-tinted upper strip
        S386A DACHRELING Roof railing
        S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats velours
        S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit
        S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip
        S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system
        S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
        S522A XENON-LICHT Xenon Light
        S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Cruise control
        S589A LM RAEDER STERNSP.122 MIT NOTLAUF. BMW LA wheel, star spoke 122
        S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS Navigation system Business
        S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Preparation f mobile phone w BluetoothS698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD
        L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANY
        S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Additional Export tank filling
        S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Dealer List Europe
        S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board literature, German
        S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Navigation access request,country-spec.
        S8SBA LAENDERSPEZ. TELEMATIKFREISCH. Telematics access request,country-spec.
        S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Telematics access request,country-spec.
        S8SPA COP STEUERUNG Control unit CO
        PS969A REQUEST NAVIG. DVD E60 ON DELIVERY Navi DVD to be requested at shipping

        Standard equipment S216A SERVOTRONIC HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
        S548A KILOMETERTACHO Kilometre speedo
        S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN White direction indicator lights
        S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German
        +tässä olisi webasto

        Comment

        • bmw323it
          BTCF Member
          • Mar 2008
          • 1843
          • N/A

          Originally posted by turtle View Post
          Kysytäänpäs nyt asiantuntijoilta kumpi olisi pelkän varustelistan perusteella parempi valinta?
          Paljoa niitä varusteita ei ole, mutta tosiaan jos näistä kahdesta täytyisi valita...

          1.
          Code Description (interface)
          Description (EPC)

          S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selection of COP-relevant vehicles
          S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatic transmission
          S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering
          S386A DACHRELING Roof railing
          S402A PANORAMA GLASDACH Panorama glass roof
          S417A SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH. Roller sun visor, rear door
          S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats velours
          S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit
          S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger
          S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system
          S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
          S522A XENON-LICHT Xenon Light
          S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning
          S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Cruise control
          S563A LICHTPAKET Light packageS609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional
          S620A SPRACHEINGABESYSTEM Voice control
          S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD
          S710A M LEDERLENKRAD M leather steering wheel
          P7RNA DRIVERPACKAGE Driver Package
          L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANY
          S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Dealer List Europe
          S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board literature, German
          S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Navigation access request,country-spec.
          S8SBA LAENDERSPEZ. TELEMATIKFREISCH. Telematics access request,country-spec.
          S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Telematics access request,country-spec.
          S8SPA COP STEUERUNG Control unit COPS9AAA AUSSENHAUTSCHUTZ Outer skin protection

          Standard equipment S216A SERVOTRONIC HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
          S2RAA LM RAEDER TRAPEZSTYLING 134 BMW alloy wheel, trapezoid style 134S548A KILOMETERTACHO Kilometre speedo
          S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN White direction indicator lights
          S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German


          Vai

          2.

          S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selection of COP-relevant vehicles
          S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatic transmission
          S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering
          S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Windscreen, green-tinted upper strip
          S386A DACHRELING Roof railing
          S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats velours
          S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit
          S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip
          S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system
          S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
          S522A XENON-LICHT Xenon Light
          S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Cruise control
          S589A LM RAEDER STERNSP.122 MIT NOTLAUF. BMW LA wheel, star spoke 122
          S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS Navigation system Business
          S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Preparation f mobile phone w BluetoothS698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD
          L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANY
          S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Additional Export tank filling
          S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Dealer List Europe
          S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board literature, German
          S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Navigation access request,country-spec.
          S8SBA LAENDERSPEZ. TELEMATIKFREISCH. Telematics access request,country-spec.
          S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Telematics access request,country-spec.
          S8SPA COP STEUERUNG Control unit CO
          PS969A REQUEST NAVIG. DVD E60 ON DELIVERY Navi DVD to be requested at shipping

          Standard equipment S216A SERVOTRONIC HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
          S548A KILOMETERTACHO Kilometre speedo
          S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN White direction indicator lights
          S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German
          +tässä olisi webasto
          Ehdottomasti numero 2 koska siinä on:

          S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Additional Export tank filling
          Last edited by bmw323it; 09-03-2014, 01:41.
          Nyt:
          BMW X3 xDrive30e (g01)
          BMW 335i (e90)
          BMW 323iC (e36)
          BMW 850i (e31)
          BMW 320i (e30)
          Golf GTE
          ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä

          Comment

          • bmw323it
            BTCF Member
            • Mar 2008
            • 1843
            • N/A

            Originally posted by bmw323it View Post
            Ehdottomasti numero 2 koska siinä on:
            Vakavasti ottaen, eikö tämä ole aika älytön kysymys? Riippuu täysin makuasioista, ja hinnasta. Kuka mistäkin tykkää ja mitäkin arvostaa...
            Last edited by bmw323it; 09-03-2014, 01:42.
            Nyt:
            BMW X3 xDrive30e (g01)
            BMW 335i (e90)
            BMW 323iC (e36)
            BMW 850i (e31)
            BMW 320i (e30)
            Golf GTE
            ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä

            Comment

            • BMW_Harrastaja
              BTCF Member
              • Dec 2012
              • 819
              • Oulu area

              Kai 1. olevalle "S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning" kannattaa jotain arvoa laskea.
              BMW driver and owner since 2000.

              Comment

              • jaki
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2003
                • 2979
                • Uusimaa

                Originally posted by turtle View Post
                Kysytäänpäs nyt asiantuntijoilta kumpi olisi pelkän varustelistan perusteella parempi valinta?
                Paljoa niitä varusteita ei ole, mutta tosiaan jos näistä kahdesta täytyisi valita...
                Niin kuin kirjoitit, varusteitahan ei paljoa ole.
                Itse arvostaisin nr 1 ylemmäs, koska siinä on iso navi ja penkinlämmittimet. Toisaalta siitä puuttuu BT, mutta sellaisen suht huokealla saa laitettua. Ihmettelen tuota nr2, että siinä ei todellakaan persgrillejä ole. Aika outoa. Olen luullut, että sellaiset on kaikissa Saksan E6x:ssä.

                Hifejähän ei ole kummassakaan.

                Eli: noista katsoisin auton kuitenkin kokonaisuudeltaan (hinta, km, kunto, huoltokirja jne).
                BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

                Comment

                • turtle
                  Newbiemmer
                  • Dec 2011
                  • 25
                  • Finland

                  Kunto katsotaan tietysti etusijalle, mutta siksi kyselin kun ovat muuten aikalailla samanikäisiä, samalla tekniikalla ja samoilla kilometreillä ja eivät nuo kaikki varuste-erot esim. navien suhteen auenneet.
                  (vaihdossa siis mahdollisesti olisivat tulossa)

                  Comment

                  • ///J
                    Bimmer Fanatic
                    • Jun 2006
                    • 569
                    • Tre

                    Täytyy kyllä taas sanoa että voi vittu mitä ylihintaista paskaa ihmiset myy! Vaikeaa on löytää orkkiskuntoista E30/34/36/38 tai vastaavaa pilaamatonta yksilöä. Harvassa ne toki on jo, mutta kyllä niitäkin on olemassa. Toi paskatulva nettiauton ilmoituksia selatessa vaan on huikea...

                    Comment

                    • TNT
                      BTCF Member
                      • Dec 2005
                      • 3522

                      -----
                      Last edited by TNT; 29-02-2016, 19:28.
                      Originally posted by Jube
                      Eihän sen tyylikkäämpää ja parempaa autoa olekkaan kuin hienokuntoinen vanha kunnon w124

                      Comment

                      • reivanen
                        Bimmer Fanatic
                        • Jan 2009
                        • 222
                        • Sipoo

                        Neljä vuotta sit olin m5:sta ostamassa. Kävin katsomassa kahta autoa, mutta hinta ja kunto ei kohdannut kummassakaan. Paremmassa hintaa 13500 ja käteisalennus ei mainittava. Tänä päivänä vieläkin sama auto samassa liikkeessä myytävänä, 8000e hintaan. Se on siis vieläkin kalliimpi kuin mitä se oma tuontiauto veroineen uittoineen vahauksineen rekisteröinteineen tuli maksamaan NELJÄ vuotta sitten.

                        Eli bemun ostamisen sietämätön vaikeus johtaa juurensa siitä, että liikkeelle on edullisempaa mädättää auto pihassa kuin pudottaa hintaa kunnes menee kaupaks!
                        Last edited by reivanen; 19-06-2014, 19:09.
                        Nykyään:
                        Ex:
                        BMW e36 328 Touring "m-sport" -95, BMW e34 525i Touring -96, BMW e34 M5 3.8 Nurburgring -94, BMW e34 540 iA -93, BMW e36 328 Coupe -96 "M3 wannabe", Ford Sierra 2.0 DOHC -92, BMW e36 M3 3,2 Coupe -97, BMW e36 325 Coupe -95, Honda Civic Type-R -02, Ford Sierra 2.0 OHC -89

                        Comment

                        • MTV
                          Bimmer Fanatic
                          • Oct 2005
                          • 337
                          • JKL

                          Hoh hoijaa..alkaa todella turhauttaa tämä uuden auton etsintä vähitellen aika paljon. Kaikenmaailman loppuunajettua paskaa on tarjolla pilvinpimein järkyttävään ylihintaan, no se ei lie kenellekkään nettiautoa seuraavalle uutinen.
                          Yli 300 kiloa ajettuissa vehkeissä ei isot blingblingit ja poppivehkeet tilannetta muuksi muuta. Itselle ainakin ne ovat täysin sivuseikkoja, eivätkö kohota auton arvoa juurikaan, yleensä päinvastoin kun muutokset on tehty vielä ns. huonolla maulla. Makuasioista voi siis kiistellä
                          Eihän siinä mitään vaikka kaikenlaista kuraa on tarjolla, toivottavasti ei vaan nuo ylihintaiset pyynnit vääristä paljon muitakin hintapyyntejä
                          No pitänee vaan luottaa, että markkinatalous toimii ja asettaa pyynnit järkevälle tasolle. Vähän jo helpotti, kiitos ja anteeksi
                          Exät: E21 320/6 -81, E28 528iA -85, E34 535iA -89,
                          E34 540iA -93

                          Comment

                          • mikakyy
                            Bimmer Rookie
                            • Feb 2013
                            • 28
                            • oulu

                            Hankalaa meinaa olla tolkun e36 tai 34 löytäminen, en tosin taida murheeni kanssa olla yksin :think

                            Hiemankaan kun lupaavan yksilön löytää ja on valmis vaikka täyden pyyntihinnan maksamaan, ilmenee että leima menee 1kk päästä vanhaksi ja ilmastointi ei toimi, "pitäs vaan täyttää". Yllättäen myyjä ei kuitenkaan ole valmis autoa katsastamaan tai ilmastointia täyttämään koska "kaveri on valmis melkein pyynnin maksamaan tässä kunnossa"

                            Jotenkin mielenkiinto loppuu aika nopeesti näissä tapauksissa

                            Toisekseen jos on hieman valmis vaatimuksissa antamaan periksi ja esittää kiinnostusta ja ilmoituksessa mainitaan että hinta ei ole kiveen hakattu, mutta kuitenkaan hinnasta ei keskustella kuin paikanpäällä. Ei nyt ihan huvikseen viitsi lähteä välimatkoja ajelemaan ja keskustelemaan hinnasta jos toinen on valmis tulemaan 100e hinnassa vastaan vaikka todellisuudessa hinnasta pitäisi n.1000e tiputtaa että oltaisiin realistisessa pyynnissä / toteutuneissa myyntihinnoissa.

                            Rahat polttelee, eli nyt vain tarjomaan sitä omaa e36 / e34, osto osastolta löytyy tarkemmat tiedot

                            Comment

                            • Ahicii
                              Newbiemmer
                              • Jun 2014
                              • 2
                              • Vantaa

                              Olen pähkäillyt että minkä auton ostaisin näistä vaihtoehdoista: e9x 335i tai 335d, e6x 530d tai 535d, e65 joku 700 sarjalainen? :think

                              kilsoja tulee varmaankin vuodessa alle 10k.
                              Auton hinta mieluusti alle 25k mutta maks. 30k ja ajettu alle 150k.

                              Mitä näistä suosittelisitte? Ja mieluusti sellanen missä ei olisi kauheesti ns. tyyppivikoja ym.
                              Automaatin ja navit ym. härpäkkeet haluun ehdottomasti.
                              Last edited by Ahicii; 25-06-2014, 16:20.

                              Comment

                              • Laku
                                Bimmer Enthusiast
                                • Apr 2007
                                • 17551
                                • Turku

                                Originally posted by Ahicii View Post
                                Olen pähkäillyt että minkä auton ostaisin näistä vaihtoehdoista: e9x 335i tai 335d, e6x 530d tai 535d, e65 joku 700 sarjalainen? :think

                                kilsoja tulee varmaankin vuodessa alle 10k.
                                Auton hinta mieluusti alle 25k mutta maks. 30k ja ajettu alle 150k.

                                Mitä näistä suosittelisitte? Ja mieluusti sellanen missä ei olisi kauheesti ns. tyyppivikoja ym.
                                Automaatin ja navit ym. härpäkkeet haluun ehdottomasti.
                                Noilla kilometreillä ei ainakaan järjellä osteta dieseliä.
                                Näillä mennään:
                                - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                                - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                                - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                                - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                                Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎