Jos semmoset on saatavilla, niin en suosittele. On varmasti koko ajan paskana ne helmat sitten. Ne vähän alempana olevat runkopalkin suojelee helmoja hajoamiselta melkoisen hyvin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pienet autoaiheiset kysymykset II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
-
Kokeilaan postata tänne.Osaako joku sanoa että onkohan http://www.ebay.com/itm/NGK-GENUINE-...c4fc7d&vxp=mtr aidot NGK tulpat vai tehäänkö nuista ees kopioita? Ainaki feedback on 99,4%positiivinen. Mietityttää vaan että miten nuin halvat, suomessa yks maksaa tuon 15€ ja tuosta sais kaikki 6 samaan rahaa
Comment
-
-
Originally posted by Ville--- View PostKokeilaan postata tänne.Osaako joku sanoa että onkohan http://www.ebay.com/itm/NGK-GENUINE-...c4fc7d&vxp=mtr aidot NGK tulpat vai tehäänkö nuista ees kopioita? Ainaki feedback on 99,4%positiivinen. Mietityttää vaan että miten nuin halvat, suomessa yks maksaa tuon 15€ ja tuosta sais kaikki 6 samaan rahaa
Comment
-
-
Originally posted by basso72 View Post
Comment
-
-
Originally posted by Ville--- View Posthttp://www.motonet.fi/fi/tuote/111463/NGK-BKR6EQUP. Katoin näitä,mutta nää on vissiin paremmat tulpat
Comment
-
-
Originally posted by basso72 View PostOriginally posted by Ville--- View Posthttp://www.motonet.fi/fi/tuote/111463/NGK-BKR6EQUP. Katoin näitä,mutta nää on vissiin paremmat tulpat
Comment
-
-
Originally posted by basso72 View PostJuu,eri tulppa. esim. tuolta merkinnät: http://www.ngk.de/fileadmin/template...14_FIN_EST.pdfOriginally posted by jr66 View PostM50b25 niin oikea tulppa on BKR6EK, -6ES tulppaan erona kaksi ulompaa elektrodia eli ns. kaksikärkitulppa.
Comment
-
-
Mr.Speed
Moottorin huohotuksesta kysymys asiasta paremmin tietäville, eli kumpi on kaiken kaikkiaan parempi vaihtoehto, öljynkeruupurkki uloshengittävänä vaiko kierrättävänä?
Uloshengittävän mallin hyvä puoli on se ettei imusarjaan joudu seosta heikentämään öljyhöyryjä. Alakerrasta tulee 28mm sisähalkaisijalla oleva putki, ja venakopalta 19mm sis.halk putki. Pitäis olla virtausten omasta mielestä aika esteetöntä.
Kierrättävän mallin etu: keruupurkkia käytettäessä imusarjaan menee lähinnä höyryt/kaasut, ei siis öljysumua, ja tässä tapauksessa alakerran hengitystä tietääkseni parantaa imusarjan alipaine (vaparissa)
Tuon sigun cäbin kanssa olen värkkäillyt, niin tuli tuollainen mieleen. Rankasti viritetyissä moottoreissa saatetaan käyttää jopa jonkin tapaista ahdinta huohotuksen parantamiseksi :think puhutaan mahdollisesti kymmenien hevosvoimien tehonkasvusta, vaikka se ei mun kysymykseen liitykään.
Comment
-
Kävi e24:ssä kesken ajon kytkin veteläksi, ja poljin jäi pohjaan. Ei tule nesteitä pihalle ja jarrunesteen pinta ok. Ilmeisesti jompikumpi sylinteri vuotaa siis männäntiivisteistä. Kumpiko noista yleensä porsii?
Hetken päästä kytkimen sai taas peliin, kun oikein hitaasti ja varovqisesti painoi. Liekö tiivistehuuli kääntyi takaisin paikalleen tai jaksoi hitaalla paineenlisäyksellä taas tiivistyä...Alla:
E61 530i(a) -09 perheauto myös invalidille
E24 635Csi -84 Polaris metallic
Ennenkin on ollut autoja
Comment
-
-
Originally posted by Haatainen View PostKävi e24:ssä kesken ajon kytkin veteläksi, ja poljin jäi pohjaan. Ei tule nesteitä pihalle ja jarrunesteen pinta ok. Ilmeisesti jompikumpi sylinteri vuotaa siis männäntiivisteistä. Kumpiko noista yleensä porsii?
Hetken päästä kytkimen sai taas peliin, kun oikein hitaasti ja varovqisesti painoi. Liekö tiivistehuuli kääntyi takaisin paikalleen tai jaksoi hitaalla paineenlisäyksellä taas tiivistyä...BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
-
Originally posted by Haatainen View PostKävi e24:ssä kesken ajon kytkin veteläksi, ja poljin jäi pohjaan. Ei tule nesteitä pihalle ja jarrunesteen pinta ok. Ilmeisesti jompikumpi sylinteri vuotaa siis männäntiivisteistä. Kumpiko noista yleensä porsii?
Hetken päästä kytkimen sai taas peliin, kun oikein hitaasti ja varovqisesti painoi. Liekö tiivistehuuli kääntyi takaisin paikalleen tai jaksoi hitaalla paineenlisäyksellä taas tiivistyä...Originally posted by smpovers View PostVeikkaan että pääsylinteri. Jos työsylinteri menee niin eikös jousi vedä kytkinpolkimen silti ylös.
Kai se voi olla kumpi vaan. Jos kerran lähti taas toimimaan niin kokeiles ilmata huviksesi se kytkin. Jos olisi vaan hörpännyt ilmaa.-22 Lexus ES300h
-08 Subaru Impreza
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
Comment
-
-
Tietääkös joku täällä noista VAGgilaisten Climatronicsysteemeistä? Miehen Passatti ei puhalla sisälle kylmää ollenkaan, ja googlettelun perusteella ulkoilman lämpömittari vois olla tähän syypää? Climatronicissa oli vikakoodi 30b joka ilmeisesti tätä anturia tarkotti, ja ulkolämpötilaksi se näyttää -51 astetta. Mistähän tuon anturin oikeen sais kun ei olla sitä mistään löydetty?BMW E34 525i Touring -91, BMW E91 335d -06
Exät: E46 325i -00, E34 525i -91 Luuska 2.0, E39 523i -99, E34 520i -93, E38 725tds -96, E34 535i -89 "Luuska", E36 325i -92,
E46 320d -04, E46 320d -02, E38 740iA -94, E30 316i -89, E34 520i -92, E36 325i -92, E36 320i -93, E30 316 1.8 -88, E30 316i -90
Comment
-
-
Originally posted by Rhodry View PostTietääkös joku täällä noista VAGgilaisten Climatronicsysteemeistä? Miehen Passatti ei puhalla sisälle kylmää ollenkaan, ja googlettelun perusteella ulkoilman lämpömittari vois olla tähän syypää? Climatronicissa oli vikakoodi 30b joka ilmeisesti tätä anturia tarkotti, ja ulkolämpötilaksi se näyttää -51 astetta. Mistähän tuon anturin oikeen sais kun ei olla sitä mistään löydetty?
Comment
-
-
Originally posted by GameOver View PostCämrissä meni työsylinteri ja jäi poljin pohjaan. Tosin siinä ei ollut mitään kummempaa jousta polkimella vaan asetelman jousi palautti polkimen ylös. Ja jos polkimessa itsessään on jousi niin kai sen pitäisi palauttaa ylös vaikka pääsylinterikin olisi kaput...
Kai se voi olla kumpi vaan. Jos kerran lähti taas toimimaan niin kokeiles ilmata huviksesi se kytkin. Jos olisi vaan hörpännyt ilmaa.
Mut kyl se melkeimpä katsoa pitää kumpi niistä vuotaa tai on viallinen.. Omasta e30:stä korkkas just työsylinteri.BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostTuo saattaa olla aika hyvä syy ettei tule kylmää jos luulee että pakkasta on 51 astetta.BMW E34 525i Touring -91, BMW E91 335d -06
Exät: E46 325i -00, E34 525i -91 Luuska 2.0, E39 523i -99, E34 520i -93, E38 725tds -96, E34 535i -89 "Luuska", E36 325i -92,
E46 320d -04, E46 320d -02, E38 740iA -94, E30 316i -89, E34 520i -92, E36 325i -92, E36 320i -93, E30 316 1.8 -88, E30 316i -90
Comment
-
Comment