Yli puol vuotta noita 335i malleja mobilesta etsiessä ei kyl löytynyt yhtään hyvää alle 23 000€:n. Vahvasti epäilen että tilanne olis parissa kuussa noin paljon muuttunut, mutta mene ja tiedä. Jos hyvä irtoo 17 000 euroon niin ottaisin heti. Ihan sama mitä mittarissa. Ei noi saksalaisetkaan ilmaisia aterioita tunnu tarjoavan, joten halvalla hinnalle voi löytyä kallis syy (esim. halpa clk 55 amg oli puhelimessa vielä priimakunnossa mutta paikan päällä vaihteistovikainen). Kannattaa olla ainaski hyvä varasuunnitelma.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Autokuumeilua ja autonvaihtopohdintaa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Totta kyllä, pitäisi kyllä olla vara-auto kiikarissa jos tuollaista kävisi vilkaisemassa.
Kakkosvaihtoehtona se 330xda LCI. Näitä alkaa saamaan jo tosi hyvillä varusteilla kohtuuhintaan.
330xda LCI, 2009, 168tkm, M-Sport, Navi Pro, hifit
Päästöt on tuossa 181g, mikä on minusta aika vähän neliveto-automaatille. Tosi paljon tippunut tuossa LCI-vaihdossa. Veroprosentti 31,7%.
Jos kauppahinta 21000
Verot noin 8000
Haku 2000
=31000
Jos vähän tinkii varusteita eli vaikka ilman M-sporttia noita löytyy paljon vähemmän ajettuinakin ja pari tonnia pienemmällä hinnalla. Itselle tulee kilometrejä vuodessa reilusti alle 20tkm, saattaa pyöriä 15tkm kieppeillä. Siinä mielessä diesel on vähän +-0. Mutta saahan tällä nelivedon ja automaatin, ja jokusen varusteen lisää vrt. 335i. No, aikaa on pohtia syyskuun loppuun asti, kun olen tässä polvileikkauksen vuoksi sairaslomalla
Ps. En ole ostamassa, mutta siitäpä erikoisen värinen E91: Linkki
Comment
-
-
Originally posted by Babitzin View PostAvoauton mennessä kaupaksi parissa hassussa päivässä, on tullut uuden osto eteen. Vaihtoehdoiksi on tullut e39 530 tai e46 330, bensoina toki ja fl pitää olla. Vaikkakin työmatkaa tulee n.100km päivä, dieseli ei tule kysymykseen. Budjettina n.12k€. Mielellään saksasta hakisin, koska samalla kesälomareissu ja oluet tulisi mukana.
Mutta lähinnä kummassa kohtaa paremmin "järki" ja jälleenmyynti. :think Pakolliset varusteet olisi, nahat, m-sport, paremmat hifit, navi(?).
Comment
-
-
Kertokaapas kun tässä himoitsen e60 korimallia sedanina. Vaihtoehtoina on 530i/d tai sitten 535d. Kumpaa kannatatte? Suurimpana epäilyksiäni herättää se, kun 535D.tä ei saa manuaalina, niin häviääkö automaatissa se "ajamisen ilo"? :think vai mitä mieltä te olette? 535d tai 530i/d? :thinkBMW F30 335i xDrive ///M-Sport Individual
Ex: BMW E60 535d LCI ///M-Sport Individual, BMW E60 535d ///M-Sport, E39 535i ///M-Sport, E39 528i
Comment
-
-
Originally posted by Korpraali View PostKertokaapas kun tässä himoitsen e60 korimallia sedanina. Vaihtoehtoina on 530i/d tai sitten 535d. Kumpaa kannatatte? Suurimpana epäilyksiäni herättää se, kun 535D.tä ei saa manuaalina, niin häviääkö automaatissa se "ajamisen ilo"? :think vai mitä mieltä te olette? 535d tai 530i/d? :thinkBMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
-
Originally posted by Korpraali View PostKertokaapas kun tässä himoitsen e60 korimallia sedanina. Vaihtoehtoina on 530i/d tai sitten 535d. Kumpaa kannatatte? Suurimpana epäilyksiäni herättää se, kun 535D.tä ei saa manuaalina, niin häviääkö automaatissa se "ajamisen ilo"? :think vai mitä mieltä te olette? 535d tai 530i/d? :think
530d
530iM550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Myin tuossa pois uudehkon, vm 2011 korean ihmeen ja olen etsimässä uuttaa kiesiä alle. Olen lähestynyt uuden auton hankintaa sillä ajatuksella että olen netistä penkonut vastausta kysymykseen, missä autossa saa eniten vastinetta rahalle jos budjetti on 7 keur ja kriteerinä bensa + automaatti + sedan, eikä polttoaineen kulutus ole merkitsevä tekijä.
Tämän tutkimustyön perusteella törmäsin e39 bmw:hen joko 525 tai 530 vm 2001-2002 eli post facelift malli. Käsitykseni mukaan hyvän yksilön löytäessään saa rahalle vastinetta tässä kulkineessa.
Nettiauton tarjonnasta voisi ehkä löytää hyvän yksilön tuohon rahaan, ei tosin 530 vaan 525.
Onko tässä hintaluokassa ideaa mennä saksan maalle, varsinkaan jos ei voi itse hakea vaan pitää maksaa hakemisesta? Onko budjetti realistinen tavoitteeseen nähden? Eli saako seittemällä kilolla hyvän e39 525 tai 530?528i M-sport 1999
Comment
-
-
Originally posted by Munkka View PostMyin tuossa pois uudehkon, vm 2011 korean ihmeen ja olen etsimässä uuttaa kiesiä alle. Olen lähestynyt uuden auton hankintaa sillä ajatuksella että olen netistä penkonut vastausta kysymykseen, missä autossa saa eniten vastinetta rahalle jos budjetti on 7 keur ja kriteerinä bensa + automaatti + sedan, eikä polttoaineen kulutus ole merkitsevä tekijä.
Tämän tutkimustyön perusteella törmäsin e39 bmw:hen joko 525 tai 530 vm 2001-2002 eli post facelift malli. Käsitykseni mukaan hyvän yksilön löytäessään saa rahalle vastinetta tässä kulkineessa.
Nettiauton tarjonnasta voisi ehkä löytää hyvän yksilön tuohon rahaan, ei tosin 530 vaan 525.
Onko tässä hintaluokassa ideaa mennä saksan maalle, varsinkaan jos ei voi itse hakea vaan pitää maksaa hakemisesta? Onko budjetti realistinen tavoitteeseen nähden? Eli saako seittemällä kilolla hyvän e39 525 tai 530?S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Kyllä e39 suomesta kannattaa etsiä. Emännälle ostettiin 2003 vuosimallin 525ia msport 200tkm ajettu ok varustettuna 7ke, varusteet toimii ja juuri leimattu..mielestäni 530i on hieman kalliita vaikka mielekkäämpi kone kuin tuo pienempi..Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Comment
-
-
Originally posted by Munkka View PostMyin tuossa pois uudehkon, vm 2011 korean ihmeen ja olen etsimässä uuttaa kiesiä alle. Olen lähestynyt uuden auton hankintaa sillä ajatuksella että olen netistä penkonut vastausta kysymykseen, missä autossa saa eniten vastinetta rahalle jos budjetti on 7 keur ja kriteerinä bensa + automaatti + sedan, eikä polttoaineen kulutus ole merkitsevä tekijä.
Tämän tutkimustyön perusteella törmäsin e39 bmw:hen joko 525 tai 530 vm 2001-2002 eli post facelift malli. Käsitykseni mukaan hyvän yksilön löytäessään saa rahalle vastinetta tässä kulkineessa.
Nettiauton tarjonnasta voisi ehkä löytää hyvän yksilön tuohon rahaan, ei tosin 530 vaan 525.
Onko tässä hintaluokassa ideaa mennä saksan maalle, varsinkaan jos ei voi itse hakea vaan pitää maksaa hakemisesta? Onko budjetti realistinen tavoitteeseen nähden? Eli saako seittemällä kilolla hyvän e39 525 tai 530?
Tuosta hyvä yksilö, tosin neekeri varusteilla. Hinnassa neuvottelu varaa jos ei saksaan vie mennessään...
Comment
-
Comment