Miksi en oo suomessa ja menossa ostaa tota http://www.blocket.se/kalmar/M3_stylad_BMW_328_23011217.htm?ca=5&w=3
Announcement
Collapse
No announcement yet.
auto Ruotsista
Collapse
X
-
Ex: 325i Facelift, M-Sport II -02, 330CIA Cabriolet M-Sport II Topasblau -02,
330D Touring -01 *bbs edition*, 328 coupé Hellrot -99, 328 M-Sport Montrealblau -95, 328 coupé Madeiraviolet -95
sigpic
-
-
Viime reissulla sovin etukäteen sen ruottalaisen myyjän kans et maksan euroina tietyn summan. Paikanpäällä sit piti kinastella vielä muistaakseni, vajaan 50e summan takia kun tän sankarin mukaan kruunun kurssi oli nousussa . Kusetin sit kusettajaa ja annoin sille 500kr, vanhentuneita seteleitä jotka ei vissiin käy siel enää missään. Sattu löytymään kotoa, muistaakseni edellinen reissu oli joskus 90-luvun alussa.Originally posted by HomerEi ne pulit millään seiskoilla ajele
Comment
-
-
Originally posted by Pande View PostMiksi en oo suomessa ja menossa ostaa tota http://www.blocket.se/kalmar/M3_stylad_BMW_328_23011217.htm?ca=5&w=3
Ei varmaan menisi veroakaan, kun on täälläkin ollut esillä.
Taitaa olla Joensuusta olevan foorumilaisen ex.
Onkohan toi Henrikki ihan rehellinen?BMW 330dA e92 M-SPORT
Comment
-
-
itekki oon miettiny jos ruotsista hakis bemun.. tällanen ois mun silmässä.. jos joku kielitaitonen vois nakata tosta vähän speksejä suomeks..? :think
BMW F11 M550D -14
Volvo s60 -13 R-Design Rebel Blue
MB w211 -07
BMW e39 525i -01
BMW e36 325i -93
BMW e36 320i -92
Comment
-
-
Originally posted by JK320Ci View Postitekki oon miettiny jos ruotsista hakis bemun.. tällanen ois mun silmässä.. jos joku kielitaitonen vois nakata tosta vähän speksejä suomeks..? :think
http://www.blocket.se/vasternorrland...5.htm?ca=4&w=1
Mutta:
-M-sport korisarja
-Sporttipenkit
-Annelit
-jälkiasennus xenonit
-sporttiratti
-madallussatsi
-koni iskarit
-vapari
-G-power putkisto?
-jarrut päivitetty
-sähkölasit ja peilit
-kyynärnoja
-cd
-spoileri
-ajotietokone
-abs
-ilmastointi
katsastettu ymsE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Mutta tuo on just sitä mitä haen.. ennenkaikkea hopean värinen ja minun silmään hyvännäkönen.. ja tuo hintaki on kohillaan josko siitä sais muutaman satkun tingattua.. paljokohan lie verot tollaseen, ei varmaan tonnia?___________________
BMW G30 520d -17
----------------------------------------------------------------------
MB c350 -11
BMW F11 M550D -14
MB w211 -07
BMW e39 525i -01
BMW e36 325i -93
BMW e36 320i -92
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostKannattaako tosiaan yli 200 tuhatta ajettua e36 325i pemaria lähteä hakemaan oikein Ruotsista asti? Raiskattu vielä jollai amisratilla ja mittareilla
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostNo jos Kemistä on lyhyempi matka hakea ruottista kuin vaikka Mikkelistä?Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by JK320Ci View Postitekki oon miettiny jos ruotsista hakis bemun.. tällanen ois mun silmässä.. jos joku kielitaitonen vois nakata tosta vähän speksejä suomeks..? :think
http://www.blocket.se/vasternorrland...5.htm?ca=4&w=1
Comment
-
-
Nimimerkki JonasG:lle kiitokset mustan 525i(E39) hakemisesta. Auto on ollut jo pari viikkoa minulla ajossa ja hyvältä vaikuttaa edelleen. Yritän laittaa jossain vaiheessa juttua showroomiin, kunhan ehdin. Uskallan suositella JonasG:n palveluja, jos tarvitsee apuja auton hakuun Ruotsista. Kaikki sujui niinkuin pitää(vaikka itselläni meinasi olla ongelmia aikataulun kanssa niin JonasG hoiti homman tyylikkäästi) ja informaatiota tuli tarpeeksi ja rehellisesti. Hyvä hyvä!
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostKannattaako tosiaan yli 200 tuhatta ajettua e36 325i pemaria lähteä hakemaan oikein Ruotsista asti? Raiskattu vielä jollai amisratilla ja mittareilla2015 AMG GTS
-----------------------------
www.fotomonza.com kamerat ja tarvikkeet. Forumilaisille erikoishinnat!
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by jamppi View PostNimimerkki JonasG:lle kiitokset mustan 525i(E39) hakemisesta. Auto on ollut jo pari viikkoa minulla ajossa ja hyvältä vaikuttaa edelleen. Yritän laittaa jossain vaiheessa juttua showroomiin, kunhan ehdin. Uskallan suositella JonasG:n palveluja, jos tarvitsee apuja auton hakuun Ruotsista. Kaikki sujui niinkuin pitää(vaikka itselläni meinasi olla ongelmia aikataulun kanssa niin JonasG hoiti homman tyylikkäästi) ja informaatiota tuli tarpeeksi ja rehellisesti. Hyvä hyvä!
No niin hyvä jos kelpaa, kiitos vaan itsellesi. Hyvä saada taas kasvot nimimerkille.
Comment
-
-
No mikähän siellä mikkelissä sitte on? samakai se on mistä sen hakee jos se on sellanen niinku ite haluaa? Vaan tokihan mä sen lähempääkin voisin kattoa jos löytys vaan sellanen joka miellyttää omaa silmää..:think eikä ois 280tkm ajettu..___________________
BMW G30 520d -17
----------------------------------------------------------------------
MB c350 -11
BMW F11 M550D -14
MB w211 -07
BMW e39 525i -01
BMW e36 325i -93
BMW e36 320i -92
Comment
-
-
Noniin, pitäis lähiaikoina käydä naapurimaasta hakemassa käyttis. Juttelin jo yhden yksityisen kanssa eikä hänellä ollut mitään ongelmaa ulkomaille myynnin kanssa. Auto on tukholmassa joten kuvio menisi suurinpiirtein näin:
-Lento tukholmaan, myyjä vastassa kentällä
-Auton läpikäyminen/koeajo
-Jos hyvä niin käteinen vaihtaa omistajaa ja tehdään kauppakirjat
-Auto ajetaan myyjän toimesta satamaan asti
-Myyjä ottaa kilvet itselleen, mulle jää Del1 & Del2 (josta lähetän kopiot myyjälle heti suomesta jos en tukholmassa kerkeä kopioida)
Eli voinko ilman ruotsinkilpiä ajaa sen sisään laivaan ja heti suomen päässä (turussa) saada siihen ne kolmen päivän kilvet? Autoa ei ole tarkoitus verottaa heti, joten riittääkö nuo kilvet jotka jää ruotsiin + kopio del2 myyjälle jotta saa auton pois ruotsin rekisteristä?Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
Comment