Lähinnä tuossa kiinnostaa matala hinta + neliovisuus + tehokas tekniikka = Ei niin kauheasti huolta ulkokuoresta yms. mutta riittävästi tilaa ja tehoa. Nimenomaan siis käyttikseksi hyvä, kun ei jokainen parkkiskolhu tai kiveniskemä vituttaisi.
Jos tuo siis on euromalli - ja tähän kysymykseen olen joskus aiemmin saanut privalla vastauksen, että todennäköisesti ei ole, vaan on USA 230hv versio. Hävettää etten tarkistanut asiaa inboxista vaikka hiukan mietein olenko tästä joskus jo kysynyt. Vissiin hiukan liian korkealla tuo autokuume nyt.
Muistelen myös samaa että joku joskus käyny katsomassa ja oli USA versio. Pyysin koneesta kuvia, katotaa tuleeko sit ikinä. Jos on s50 niin alkaa myös kuume nousta
Jotenkin arvelluttaa nuo kilometrit / hinta. :think
Aika normaalit kilsat on bensakoneiseksi ja jos on "suomiauto" huoltokirjalla, niin tuskin on mitään epäselvää. Ei ole kyllä kallis, jos on kaikin puolin ehjä.
Lähinnä tuossa kiinnostaa matala hinta + neliovisuus + tehokas tekniikka = Ei niin kauheasti huolta ulkokuoresta yms. mutta riittävästi tilaa ja tehoa. Nimenomaan siis käyttikseksi hyvä, kun ei jokainen parkkiskolhu tai kiveniskemä vituttaisi.
Jos tuo siis on euromalli - ja tähän kysymykseen olen joskus aiemmin saanut privalla vastauksen, että todennäköisesti ei ole, vaan on USA 230hv versio. Hävettää etten tarkistanut asiaa inboxista vaikka hiukan mietein olenko tästä joskus jo kysynyt. Vissiin hiukan liian korkealla tuo autokuume nyt.
Toisaalta muutosprosentit tais olla luokkaa 48.4% että jos vaikka satut kolhimaan tuota niin äkkiä sulla on purkuauto käsissä kun mitään siihen ei voi enää vaihtaa. Ja miten lie tehty, tuskin mikään huolettomin yksilö lie. Toki jos tykkää ropata autoa niin eiköhän tuossa riitä savottaa
On kyllä tullu lujasti x3:sten hinnat alas!
Varmasti hinta/laatu suhteeltaan hyvä peli "pikku maasturia" tarvitsevalle :think
Edit: Vai onko tuo edes niin pienikään
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Toisaalta muutosprosentit tais olla luokkaa 48.4% että jos vaikka satut kolhimaan tuota niin äkkiä sulla on purkuauto käsissä kun mitään siihen ei voi enää vaihtaa. Ja miten lie tehty, tuskin mikään huolettomin yksilö lie. Toki jos tykkää ropata autoa niin eiköhän tuossa riitä savottaa
Turhaan porukka noita prosentteja pelkää. Jos vaihdat esim rikkinäisen puskurin, lokarin tai jonku muun vastaavan kilkkeen samanlaiseen ehjään nii ei siitä mitään prosentteja tule. Muutos prosentteja tulee vaan kuten nimikin kertoo niin silloin kun jotai muutetaan / vaihdetaan alkuperäisestä poikkeavaan.
Ja saahan tuohon käsittääkseni tuon tekniikankin vaihtaa uudestaan ku ei siitä moottoristakaan niitä prosentteja tule kuin kerran.
Taitaa olla sama vehje millä käyty kumia polttelee criminal cruisingeissa ja hyvinkää miiteissä.. Tiiä sit mitä kaikkee muuta kivaa on tehty
No mutta eikö tuo kuminpoltto ja takapenkillä nussiminen ole m3 mallin vakiovarustelu? Itse en ainakaan usko että yhtäkään käytettyä moista löytyy joissa ei gummi olisi kuumana käynyt, lähinnä nyt kyselin jotain muuta huomioitavaa sekä onko omistaja ollut muuten puupää? Ja jos joku muu on tuon tolppaan kietoutuneena nähnyt tmv, ois vaan firmalle tulossa tai sitten itselle :P
Jotenkin vähän pisti epäilyttää. Numeroa ei löydy tiedustelusta eli tod näk prepaid ja "muija haluu tommosen" oli perusteluna vaihdon syyksi. Eli siis myyjänä nainen mutta mulle tuota kaupitteli ilmeisesti hänen miehensä
Jotenkin vähän pisti epäilyttää. Numeroa ei löydy tiedustelusta eli tod näk prepaid ja "muija haluu tommosen" oli perusteluna vaihdon syyksi. Eli siis myyjänä nainen mutta mulle tuota kaupitteli ilmeisesti hänen miehensä
Asioi AINA vain rekisteriin merkityn omistajan kanssa.
Kovin montaa noita signumia ei ole myynnissä ja kaikilla niistä tuntuu olevan ongelmia päästä eroon siitä.
Jotenkin vähän pisti epäilyttää. Numeroa ei löydy tiedustelusta eli tod näk prepaid ja "muija haluu tommosen" oli perusteluna vaihdon syyksi. Eli siis myyjänä nainen mutta mulle tuota kaupitteli ilmeisesti hänen miehensä
Minulla oli liikkeessä kuukausi takaperin myynnissä, vaihdoin tuon e-mersuun juurikin sen takia että on vaikea päästä eroon. Tosin hyväntuntuinen auto muuten ja varustelutasokin hyvä. Lähinä miinuksena muoviosien resonointi sekä A-pilarissa ahtomittarin reijät. Muuten iso huolto tehty kesäkuussa 800e.
Jotenkin vähän pisti epäilyttää. Numeroa ei löydy tiedustelusta eli tod näk prepaid ja "muija haluu tommosen" oli perusteluna vaihdon syyksi. Eli siis myyjänä nainen mutta mulle tuota kaupitteli ilmeisesti hänen miehensä
Oon kattellutkin että olis kanerv4:n liikkeen entinen. Hinta tuossa yksilössä tuolla myyjällä tuntuu pomppivan joka toinen päivä.
Ex diesel-signumia myin joku 1,5 kk. Nyttemmin näköjään sekin taas myynnissä Espoossa. Mun mielestä lepponen auto ajaa. Ja helvetin tilava tuommoseksi "compact-vectraksi". Ite voisin hyvinkin ajaa tuommosella bensaturbolla. Vetarit maksaa muutaman satasen kappaleelta, jos tarttee vaihtaa. Ilmenee tutinana maantievauhdissa kiihdytettäessä.
-22 Lexus ES300h
-08 Subaru Impreza
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
Comment