Originally posted by Hemi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemun myymisen sietämätön vaikeus III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Koo_ View PostNo käytin tuota "kolarikorjattu" sanaa kun Tenoxkin sitä käytti Samaa mieltä että jos auto on ihan ykskilpinen niin ei siitä sitten kertoa tartte että joskus saanu maalia, kaksikilpisyydestä kyllä mun mielestä tulisi myyjän kertoa.Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by bmw323it View PostJos ei muuten, niin ihan vain avoimuuden takia. Ostaja sen kuitenkin huomaa, niin herättää kysymyksen miksi siitä ei kerrottu alunperin, ja mitä muuta on unohtunut kertoa.
Ei liittynyt Tenoxin autoon siis mitenkään vaan yleisesti.
Comment
-
-
On kaksikilpinen käsittääkseni. Ei kai otteessa muuten olisi mainintaa vaihdetuista osista ja prosentteja? Mua tuo ei haitannut, kun se näkyi myös hinnassa ja käyttöautoksi tuo tuli. Nyt näyttää että menee tuossa kunnossa vaihtoon.Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S
Comment
-
-
Originally posted by Boiga View PostKaksikilpisyyshän on sitten kun otteessa lukee esim "edellinen rekisteritunnus xxx-555", eli pelkät prosentit kertoo vain että korjausta on näytetty konttorilla
Eli se että siellä otteessa lukee ed.rek-tunnus se ja se, ei välttämättä tarkoita kolarihistoriaa, vaan esim. jotkut harrastajat tälläkin foorumille niin innokkaasti noita non-fin kilpiä hakee, ettei malta odottaa - ja ottavat uudella tunnuksella olevat.
Parhaiten selviää edelleen siis joko soittamalla trafille tai katsomalla itse korvausta vastaan trafin palvelusta. Arvailuksi jää muuten.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by Koo_ View PostItellä ainakin käsitys että prosentteja voi olla ilman kaksikilpisyyttäkin, ainakin omassa vanhassakin niitä oli pari % siitä että alusta oli vaihdettu ennen ensirekisteröintiä Suomeen :think
Prosentteja tulee kun vaihdetaan osia, esim. pakettiautoksi rekisteröidyssä farmarissa tulee 1% takapenkkien poistosta. Varsinkin kun TraFi on ainakin yrittänyt selkeyttää näitä käytäntöjä.
Käsi sydämmellä, olettaako joku ~300tkm 16-vuotta vanhaa e46:sta kolhuttomaksi / kolaroimattomaksi / säilytetyksi pumpulissa, jotta Jonne Konnevedeltä saa hakea sen ilmaiseksi ja vielä vittuilee Karjala-lippiksen alta ?Last edited by ka00z; 14-07-2014, 10:57.W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostNiin, kaksikilpisyys ja vauriopoistettu kannattaa kuitenkin pitää erillään.
Eli se että siellä otteessa lukee ed.rek-tunnus se ja se, ei välttämättä tarkoita kolarihistoriaa, vaan esim. jotkut harrastajat tälläkin foorumille niin innokkaasti noita non-fin kilpiä hakee, ettei malta odottaa - ja ottavat uudella tunnuksella olevat.
Parhaiten selviää edelleen siis joko soittamalla trafille tai katsomalla itse korvausta vastaan trafin palvelusta. Arvailuksi jää muuten.
Käytännössä prosentit taidetaan laskea vain lunastettujen ajoneuvojen kohdalla, koska AVK-systeemi poistaa autot rekisteristä ja jonkinlainen selvitys korjauksista on tehtävä.
Ei kai kukaan mitään omaan piikkiin meneviä peltitöitä mene katsastusasemalle tarkastuttamaan ja prosentteja lasketuttamaan ja sama tilanne taitaa olla vakuutusyhtiönkin laskuun tehtävissä korjauksissa.I wanted a faster horse.
Comment
-
-
Originally posted by ka00z View PostMites tämä on mahdollista? Niitä prosenttejä laskeskellaan muutoskatsastuksen yhteydessä....
Prosentteja tulee kun vaihdetaan osia, esim. pakettiautoksi rekisteröidyssä farmarissa tulee 1% takapenkkien poistosta. Varsinkin kun TraFi on ainakin yrittänyt selkeyttää näitä käytäntöjä.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostAina on muutamaa prosenttia lyöty otteeseen kun on japanintuonteja ensirekisteröity suomeen, pääasiassa muutama vaihdetuista ajovalon umpioista. (taikka sitten jos on coilit alla yms.) Tuo selkeyttää senkin verran ettei joudu myöhemmin enää muutoskatsastuksen kouriin kun ei ole original teileä alla.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Sori pakko kysyä vielä porukan mielipidettä
mikä vikana kun ei tollakaan hinnalla mene? Okei vois ottaa kuvat nykyisillä vanteilla mutta onko siinä jotain muuta?! Vi**u ku yli 4700 katsojaa ja kysymyksiä tulee korvista ulos mutta vaan 1 käyny paikanpäällä kattomassa. Silloinkin hintaa oli 500e enemmän kuin nytten... oikeesti on jo halvin toimiva ja katsastettu eikä viatkaan ole pahoja! Okei takajousi katki mut uus tulee kyllä kuhan saa vähä rahaa. Mut ei voi ymmärtää...
Nyt:
- E91 330D M-Sport
- E32 735 projekti http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=339158
Ajoneuvojen kiilloitukset ja pinnoitukset usean vuoden ammattitaidolla! Myös perus vahaukset sekä sisäpuhdistukset onnistuvat! Kysy yksityisviestillä lisää!
Comment
-
-
Originally posted by mixoo View PostSori pakko kysyä vielä porukan mielipidettä
Okei vois ottaa kuvat nykyisillä vanteilla mutta....
Ja pikaisella vilkaisulla E46 tarjonta ylittää kysynnän, ja samaan rahaan +-muutama sata euroa saa kunnossa olevan E46:sen, ilman mitään pörinäpönttövirityksiä tms olevan E46:sen.-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
Comment