Jos tarvetta voin otta kattien valvonnan ohjelmasta pois käytöstä +
lisäsi muitakin koodeja saa pois käytöstä.
Ehdottomasti, mikäli moinen mahdollista! Pistin yv:tä.
Auton käynnistäessä ruutuun jää muutamaksi sekunniksi SERVICE, vaikka autoclear käytössä. Mitä mahtaa meinata, huoltoon on vielä pitkä matka ja map 0 päällä check ei anna mitään, eli check ok..
Ehdottomasti, mikäli moinen mahdollista! Pistin yv:tä.
Auton käynnistäessä ruutuun jää muutamaksi sekunniksi SERVICE, vaikka autoclear käytössä. Mitä mahtaa meinata, huoltoon on vielä pitkä matka ja map 0 päällä check ei anna mitään, eli check ok..
Tänään välähti, että se taitaa vaan muistuttaa huollosta, joka on ajotietokoneen mukaan suoritettava 12/2015. Eli eipä mittään.
Nyt on jo toven ollut vrsf ahtoputki paikallaan.
Pienissä nopeuksissa rauhallisesti kiihdyttäen konehuoneesta kuuluu pienehkö metallinen "holina". Oletan, että johtuu metallisesta ahtoputkesta? Normaalia? :think
Nyt on jo toven ollut vrsf ahtoputki paikallaan.
Pienissä nopeuksissa rauhallisesti kiihdyttäen konehuoneesta kuuluu pienehkö metallinen "holina". Oletan, että johtuu metallisesta ahtoputkesta? Normaalia? :think
Välit kun on tosi ahtaat, niin voi sopivalla taajuudella johonkin kevyesti ottaa kiinni. Näkee kyllä selvästi jonkinlaisena jälkenä putkessa.
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Välit kun on tosi ahtaat, niin voi sopivalla taajuudella johonkin kevyesti ottaa kiinni. Näkee kyllä selvästi jonkinlaisena jälkenä putkessa.
Se kyllä ottaa sieltä alta johonkin kiinnikkeeseen kiinni. Diy videolla leikkasivat palan pois kiinnikkeestä, mutta ite en lähteny räpeltää ku se meni sinne muutenkin.
Tänään huomasin, että hukkaportti oli jäänyt auki.
Kun kaasua antaa, niin äänestä päätellen mäntä kyllä liikkuu, mutta jää näköjään auki pari milliä. Mistä voisi johtua? Aikaisemmin toiminut hyvin. Jousi on 11psi.
Sen kuuluu olla auki tyhjäkäynnillä. Samoin kun ajat rauhallisesti se on vähän auki. Heti kun painaa reilummin kaasua menee portti taas kiinni.
Ahtimet pyörivät koko ajan niin kovasti että siinä olisi muuten yliahtoa.
Näillä tiedoilla sanoisin että toimii just niin kuin kuuluu.
Sen kuuluu olla auki tyhjäkäynnillä. Samoin kun ajat rauhallisesti se on vähän auki. Heti kun painaa reilummin kaasua menee portti taas kiinni.
Ahtimet pyörivät koko ajan niin kovasti että siinä olisi muuten yliahtoa.
Näillä tiedoilla sanoisin että toimii just niin kuin kuuluu.
Okei, homma on sitte varmaan ihan reerassa!
Huomenna vien auton supparille ölyhuoltoon ja venakopan tiivisteen vaihtoon, hän vielä tsekkaa, että kaikki on ok. Pitää varmaan se bms oil catch can tilata.
Joo pohjosen pojalle lähti mun vanhat putket kun Marteelius teki uudet
putket turboilta taakse. taakse vaihdettiin takaluukun pohja 1m:stä
mitään johtoja ei tarvinut vaihtaa. Lämpösuojat jätin pois ja ei ole
ollut mitään ongelmia. Aktiivihiilisäiliö käännettiin vaan uuteenpaikkaan.
Takavaimennin rakennettiin siten että siinä on pitkä ja lyhyt reitti ulos.
Tähän lyhyeen reittiin asennettiin sähkö käyttöinen läppä. Nyt kärsii
ajaa myös lapset kyydissä. saundit on muuten hyvät.
Pohjat tosta 135:stä taitaa olla vielä täällä 560hp 760Nm?
Ajettu 98e:llä
Moro..pakko kysyä tähän väliin että pitikö jotain erityistä lisätä perusjuttujen lisäksi että noihin lukemiin pääsit? Taitaa olla automaatti kun tuollaiset väännöt kestää? Itsellä menossa auto penkkiin ja tavoite 430/600 ja jotain Nm. manuaalilla. Autossa M-sportin putkisto Afe-ilmas. ja race-katit lähtökohtana, niin ja isompi välijäähdytin! Burger-tuning JB4 ollut kyllä myös mielessä kun kovasti siitä puhutaan.
Vaikkei kysymys minulle ollutkaan ni kai tähän voi jotain kirjoittaa.
Manuaali on näissä oikeastaan se kestävämpi vaihtoehto. Kytkin on heikko, mutta sen kun on vaihtanut niin itse laatikko kestää.
+500hv tehoihin joutuu aina tehdä jotain turboille. Tohon 560hv bensalla, vaihtaa jo todella isot. Vaati custom flash eculle ja yleensä vielä toisen ohjaimen viereen.
Yleensä tehoa rajoittaa nakutus. E85:n ja bensan sekoituksella tai metanoli-ruiskutuksella pääsee suht helposti sinne 450hv lukemiin.
Tulehan 7.5 Turkuun dynopäiville. Siellä on kahdessa paikassa yhtäaikaa dynot kun yhteen ei mahdu. 335i ja 135i malleja on varmaan kymmen kunta autoa paikalla ihan ympäri Suomen. Jos vain ehtivät saada koneet läjään niin muutamastakin pitäisi lähteä +560hv lukemia.
Vaikkei kysymys minulle ollutkaan ni kai tähän voi jotain kirjoittaa.
Manuaali on näissä oikeastaan se kestävämpi vaihtoehto. Kytkin on heikko, mutta sen kun on vaihtanut niin itse laatikko kestää.
+500hv tehoihin joutuu aina tehdä jotain turboille. Tohon 560hv bensalla, vaihtaa jo todella isot. Vaati custom flash eculle ja yleensä vielä toisen ohjaimen viereen.
Yleensä tehoa rajoittaa nakutus. E85:n ja bensan sekoituksella tai metanoli-ruiskutuksella pääsee suht helposti sinne 450hv lukemiin.
Tulehan 7.5 Turkuun dynopäiville. Siellä on kahdessa paikassa yhtäaikaa dynot kun yhteen ei mahdu. 335i ja 135i malleja on varmaan kymmen kunta autoa paikalla ihan ympäri Suomen. Jos vain ehtivät saada koneet läjään niin muutamastakin pitäisi lähteä +560hv lukemia.
Kiitos kutsusta, saatan vaikka tulla! Tuo ohjelmointikieli on minulle vielä uutta ja nyt sellainen auto jonka kohdalla täytyy sitä hieman opiskella. Voitko näin aluksi vääntää mahd. pehmeästä rautalangasta tuo flash-juttu..ei ole tarvinnut noin syvälle koskaan mennä mutt aikomus olisi
ps. Monessa yhteydessä kysyn tätä samaa eli omani menossa penkkiin mutta vaihtoehtona olisi tuo Burger JB4 vaihtoehto..siinä olis noi etanolikartatkin mukana ym. muita hyvin juttuja mitä voisi itse säätää? Kiitos etukäteen!
Kiitos kutsusta, saatan vaikka tulla! Tuo ohjelmointikieli on minulle vielä uutta ja nyt sellainen auto jonka kohdalla täytyy sitä hieman opiskella. Voitko näin aluksi vääntää mahd. pehmeästä rautalangasta tuo flash-juttu..ei ole tarvinnut noin syvälle koskaan mennä mutt aikomus olisi
ps. Monessa yhteydessä kysyn tätä samaa eli omani menossa penkkiin mutta vaihtoehtona olisi tuo Burger JB4 vaihtoehto..siinä olis noi etanolikartatkin mukana ym. muita hyvin juttuja mitä voisi itse säätää? Kiitos etukäteen!
Joo olen vaihtanut Mitsun ahtimet vakioiden tilalle. Ne pitäis olla
hyvät +300hp tasoon kappale. Kun penkitin ja vertasin vakio turbolliseen
400hp versioon niin viivettä ei ollut yhtään enempää. Lisäksi kaikki missä
ilma kulkee on tuplattu kooltaan. Totta on että vakio Ecu riitti 500hp asti
sen jälkeen piti ottaa unichip käyttöön. Tuota 560hp ohjelmaa ei pystynyt
käyttämään luiston eston kanssa. Siinä meni väännön laskenta sekaisin
ja veto alkoi pumppaamaan. Eli nyt siis tasauspyörästö morjes ja Quaifen
lukko menossa paikoilleen. Lisäksi ecuun olen asentanut kartan vaihto kytkimen
millä pystyy lennossa vaitamaan 5:en kartan välillä. Nyt lähdetään tekemään
sitä 600hp karttaa.
Kytkintä en ole vaitanut. Onko vakio? Autolla oli ajettu ostettaessa noin
50 000km. Uskoisin ettei ole vielä kukaan vaihtanut. Luulen että kytkimeen
vaikuttaa auton järkevän mallinen vääntökäyrä ja turbojen jouhea toiminta.
Mulla pitäis olla uudet lukemat noin kuukauden sisään, jos vaan suuttimet
riittää tohon 600hp. Millä pakolämmöillä sitä nakutusta on alkanut tulemaan? Mulla pakolämpö max 710c ja ennakot pysyy vielä hyvin
ylhäälä. Ja kuinka korkeita pakolämpö olette uskaltaneet käyttää?
Mihin teillä nousee ahtolämmöt kesällä? Itsellä 40-43c kun ulkona +20.
Noi pakolämmöt on mitattu kanssa kesällä. Ja käyttäen 98e bensaa.
Luulen että tuolla e85 bensalla suttimet loppuu kesken?
Comment