Tulppa, suutin tai HPFP. Tyyppivikoja kaikki.
Suuttimien korjausarvot sekä railipaine kannattaa katsoa ensin.
Kiitos vinkistä! Onko pelkästään HPFP vaihtoehtona jos esim. matalapaine pumppu ei tuota riittävästi ja jaksa ruokkia korkepainepmppua ja siitä syystä aiheuttaisi toimintahäiriöitä? tietenkin railipaineen tarkastus on tehtävä mutta kertooko se suoraan HPFP:n kunnon jos se ei saa riittävästi kakkua? Kerran taisin katsoa jotain suuttimien arvoja ja olivat melko saman suuntaisia..saako heittoja olla paljon arvojen kesken..toivottavasti en kysynyt liian hankalasti
Kiitos vinkistä! Onko pelkästään HPFP vaihtoehtona jos esim. matalapaine pumppu ei tuota riittävästi ja jaksa ruokkia korkepainepmppua ja siitä syystä aiheuttaisi toimintahäiriöitä? tietenkin railipaineen tarkastus on tehtävä mutta kertooko se suoraan HPFP:n kunnon jos se ei saa riittävästi kakkua? Kerran taisin katsoa jotain suuttimien arvoja ja olivat melko saman suuntaisia..saako heittoja olla paljon arvojen kesken..toivottavasti en kysynyt liian hankalasti
Pääsetkö sie loggaamaan livenä autoa? Virittäessä matalapainepumppu kyykkää tosiaan ensimmäisten osien mukana. Korkeapaine tulee toki mukana alas siinä kohtaa.
Ei se lpfp kyllä tyhjäkäynnillä oireile ensimmäisenä. Hpfp voi kyllä oireilla. Tulppa, puola, suutin, hpfp tuossa järjestyksessä ehtisin.
Sinne aikaisempaan kysymykseen. On niillä mhd betoilla porukka ajellut. N54 Tech foorumilla voi seurata aika hyvin mhd kehitystä jos tahtoo. Tosi hyviä karttoja siellä on. Yhtään jos enemmän muokkaa autoa niin sitten custom ohjelma on ainut hyvin toimiva vaihtoehto. En usko että Tommix auto tai tämä oma toimisi juuri yhtään ilman yksilöllisesti muokattua softaa.
Kiitos vinkistä! Onko pelkästään HPFP vaihtoehtona jos esim. matalapaine pumppu ei tuota riittävästi ja jaksa ruokkia korkepainepmppua ja siitä syystä aiheuttaisi toimintahäiriöitä? tietenkin railipaineen tarkastus on tehtävä mutta kertooko se suoraan HPFP:n kunnon jos se ei saa riittävästi kakkua? Kerran taisin katsoa jotain suuttimien arvoja ja olivat melko saman suuntaisia..saako heittoja olla paljon arvojen kesken..toivottavasti en kysynyt liian hankalasti
Korkeapainepumppua ennen on matalapainepuolen paineanturi. Sen pitäisi heittää herjaa jos tankissa oleva lpfp kyykkää.
Pääsetkö sie loggaamaan livenä autoa? Virittäessä matalapainepumppu kyykkää tosiaan ensimmäisten osien mukana. Korkeapaine tulee toki mukana alas siinä kohtaa.
Ei se lpfp kyllä tyhjäkäynnillä oireile ensimmäisenä. Hpfp voi kyllä oireilla. Tulppa, puola, suutin, hpfp tuossa järjestyksessä ehtisin.
Sinne aikaisempaan kysymykseen. On niillä mhd betoilla porukka ajellut. N54 Tech foorumilla voi seurata aika hyvin mhd kehitystä jos tahtoo. Tosi hyviä karttoja siellä on. Yhtään jos enemmän muokkaa autoa niin sitten custom ohjelma on ainut hyvin toimiva vaihtoehto. En usko että Tommix auto tai tämä oma toimisi juuri yhtään ilman yksilöllisesti muokattua softaa.
Omassa autossani on perussetti jotka autoon laitettava kun tehoja haluaa lisää, katittomat DP:t, Afe-intake, M-performance putkisto ja Forge-välijäähy eli näillä kikkeillä, niin ja vakio ahtimet. Nyt Käytössä MHD:n stage2+ ja M-boostin lisenssin vielä hankin. En ole perehtynyt muihin custom-ohjelmiin ja jos sellaisia on mahdollista kokeilla niin vinkkejä, linkkejä kiitos..ainakaan penkitys ei tule tällä hetkellä mieleen kun nämä ohjelmat toimivat hienosti ja niitä voi muokata vaikka matkalla, tien varressa! Auto toimii ihan hienosti tällä nykyisellä Beta-ohjelmalla eli se viimeisin mikä päivittynyt sovellukseen. Uudet tulpat+puolat tilattu ja katsotaan mihin se vaikuttaa..tyhjäkäynti röpötykset haluaisin pois.Vanos-solenoidit puhdistin ja sillä ei ollut vaikutusta mutta vikakoodeja niistä ei ole tullut. Täytyy vielä enemmän perehtyä tuohon Ista-D:hen kun itse autoani pääasiassa laittelen
Mitä vaihtoehtoja löytyy logitukselle? Itselläni olis tuossa MHD:ssä Monitor module vaihtoehtona, mutta nyt ei ainakaan ole mahdollisuutta sitä ostaa. Onko muita vaihtoehtoja? Alusta pitäen ollut "ongelmana" 1-vaihteella kiihdytys eli lusikka pohjaan ja melko pian kone kyykkää niin sanotusti ja lyö putkeen kunnon tusahdukset..ahdot katkeaa todennäköisesti ja huomaa kun 2-vaihteen laittaa perään niin meno on laiskaa, ennen kun ahdot taas nousee?? Koneen kierroksia en siinä kerkeä seurata ym. mutta "viivaa" ei voi asfalttiin piirtää vaikka renkaita yleensä säästelenkin. Jos lähtee rauhallisemmin ja vaihtaa ajoissa kakkoselle auto vetää aika raikkaasti eikä ongelmia ole. Oon tätä joskus aemmin kysynyt ja en siihen mitään apuja saanut ja en ehkä osannut oireita kuvailla oikein. Logitus auttaisi asiaa ettei tarvitse arvailla.
Mitä vaihtoehtoja löytyy logitukselle? Itselläni olis tuossa MHD:ssä Monitor module vaihtoehtona, mutta nyt ei ainakaan ole mahdollisuutta sitä ostaa. Onko muita vaihtoehtoja? Alusta pitäen ollut "ongelmana" 1-vaihteella kiihdytys eli lusikka pohjaan ja melko pian kone kyykkää niin sanotusti ja lyö putkeen kunnon tusahdukset..ahdot katkeaa todennäköisesti ja huomaa kun 2-vaihteen laittaa perään niin meno on laiskaa, ennen kun ahdot taas nousee?? Koneen kierroksia en siinä kerkeä seurata ym. mutta "viivaa" ei voi asfalttiin piirtää vaikka renkaita yleensä säästelenkin. Jos lähtee rauhallisemmin ja vaihtaa ajoissa kakkoselle auto vetää aika raikkaasti eikä ongelmia ole. Oon tätä joskus aemmin kysynyt ja en siihen mitään apuja saanut ja en ehkä osannut oireita kuvailla oikein. Logitus auttaisi asiaa ettei tarvitse arvailla.
Miksi et ostaisi sitä MHD monitoria, jos vika pitää saada kiinni?
Onko autossa jotain virejä?
Taisit jotain vikakoodejakin joskus laittaa mutta ei niissä tainnut mitään ihmeellistä näkyä. Joku bensapumpun koodikohan oli? Jos niissä on jommassa kummassa vikaa, sillä MHD:n loggauksella voisi sen saada ainakin kiinni.
Miksi et ostaisi sitä MHD monitoria, jos vika pitää saada kiinni?
Onko autossa jotain virejä?
Taisit jotain vikakoodejakin joskus laittaa mutta ei niissä tainnut mitään ihmeellistä näkyä. Joku bensapumpun koodikohan oli? Jos niissä on jommassa kummassa vikaa, sillä MHD:n loggauksella voisi sen saada ainakin kiinni.
Kyllä mä sen joskus vielä ostan mut nyt ei vaan perse kestä! Autosta en muuta tiedä kuin mitä on kerrottu myynti-ilmoituksessa eli ainakin ne perinteiset temput on tehty, mitä tarvitsee stage+2:een.(Afe-intake, catless DP:t, Forge iso välijäähy, M-performance putkisto).
Kyllä mä sen joskus vielä ostan mut nyt ei vaan perse kestä! Autosta en muuta tiedä kuin mitä on kerrottu myynti-ilmoituksessa eli ainakin ne perinteiset temput on tehty, mitä tarvitsee stage+2:een.(Afe-intake, catless DP:t, Forge iso välijäähy, M-performance putkisto).
Onko sulla siinä MHD stage 2+ vai mikä?
Eipä tuosta nyt hirveästi osaa ilman logeja kertoa. Itse en valitettavasti osaa logata oikein kuin JB4:llä.
Eipä tuosta nyt hirveästi osaa ilman logeja kertoa. Itse en valitettavasti osaa logata oikein kuin JB4:llä.
Stage 2+ kyllä. On ollut aiemmissa versioissa stage2 mutta käyttäytyminen ollut samanlaista. Autolla voi ajaa normaalisti ja menee kun käskee. Jotain hämärää kuitenkin on ja se kyllä vaatii logitusta..arvailemalla nää ei selviä
Onko joku viime aikoina tilanut 135i E82:iin K+DCAN piuhaa Suomesta tai jostain muualta?
Pitkällisten etsintöjen jälkeen totesin, että on hieman vaikea arvioida mikä noista ebayn yms lafkojen piuhoista sopii kärryyn. E-ville ehdotti jotain toyotan piuhaa, mutta en o ihan varmasiitäkään. Pitäis kuitenkin olla sellanen piuha joka toimii MHD:n kanssa, jotta saan oikeat mapit stockin tilalle.
Onko joku viime aikoina tilanut 135i E82:iin K+DCAN piuhaa Suomesta tai jostain muualta?
Pitkällisten etsintöjen jälkeen totesin, että on hieman vaikea arvioida mikä noista ebayn yms lafkojen piuhoista sopii kärryyn. E-ville ehdotti jotain toyotan piuhaa, mutta en o ihan varmasiitäkään. Pitäis kuitenkin olla sellanen piuha joka toimii MHD:n kanssa, jotta saan oikeat mapit stockin tilalle.
2017 ostin tämän kauppiaan vastaavan piuhan ja olen sillä fläsäytellyt E91:n vaihteiston xHP:lla ja E8*:n N54:n MHD:lla.
Onko joku viime aikoina tilanut 135i E82:iin K+DCAN piuhaa Suomesta tai jostain muualta?
Pitkällisten etsintöjen jälkeen totesin, että on hieman vaikea arvioida mikä noista ebayn yms lafkojen piuhoista sopii kärryyn. E-ville ehdotti jotain toyotan piuhaa, mutta en o ihan varmasiitäkään. Pitäis kuitenkin olla sellanen piuha joka toimii MHD:n kanssa, jotta saan oikeat mapit stockin tilalle.
MHD taisi suositella tätä kauppaa jossain ohjeissa tms. Hyvin on toiminut, toimii myös vanhempiin bemareihin tuo k-line puoli kun yhdistää pinnit 7 ja 8.
The little brother to our Expert K+DCAN! Directly tested, approved & recommended by some of the top BMW tuning & development companies out there such as: MHD, xHP, Motiv, Twisted Tuning, Wedge Performance, and BimmerLabs - Code, Flash & Diagnose ALL E-Chassis- Code Fxx/Gxx/Ixx chassis via ProTool.- Flash F-Chassis Vehicles via MHD Flasher and xHP- Diagnose F-Chassis- Cuts Flash Times in HALF!- Proven to flash modules other K+DCAN's can't such as: M3/M5/M6 DME (MSS6X) E6x M5/M6 SMG (GDSMG3) E9x GM Auto (GM1912)- Built-in button for Double K-Line support on Gen 1 E series vehicles (Button should be pushed in position: E46, E38, E39, E83, E85, etc)- Includes a one year warranty
Bimmer-Connect.com, Europe's trusted provider of connection cables and adapters for top BMW tuning apps like xHP Flashtool, MHD-Tuning, Bootmod3, MG-Flasher, BimmerGeeks, BimmerCode, Bimmerlink, Carly and THOR the M Flasher. Enhance your BMW's performance – Shop now!
Comment