Onko jollakin kokemusta M135i:stä sekä M140i:stä? M140i xDriveä pääsin itse kokeilemaan viime talven xDrive-tourilla ja yllätti sekä vakuutti kyllä positiivisesti. Nyt on tuollainen M135i xDrive alkanut kiinnostamaan kakkosautoksi. Eroaako M135i ja M140i käytännössä kuinka paljon toisistaan? Selkein erohan taitaa olla moottori, joka tuossa välissä on vaihtunut. M140i:ssä päällimmäisenä jäi mieleen upea voimalinja, moottori, vaihteisto ja neliveto (oli jopa lunta maassa silloin) ja ajon sekä fiiliksen hauskuus yleisesti. Voimaa ja kulkua tuntui olevan tavallisiin ajotilanteisiin nähden niin pirusti. Tuossa kiertueen M140i:ssä oli vielä M Performance putkisto, niin äänetkin oli todella mukavat. Röpellys moottorijarrulla ja ylös- sekä alasvaihtessa saattaa monen mielestä olla ehkä lapsellista, mutta itse kyllä tykkäsin kovasti.
Oletan, että M135i xDrive on käytännössä samanlainen näiltä osin, eikä suurempia eroja ole? M140i xDrivet ovat niin korkeissa hinnoissa vielä, etten näe järkeväksi sellaista hankkia M135i:n sijaan.
M135i / M235i -kokemuksia
Collapse
X
-
hei kaikki M135/M235 omistajat ja kaikki N55 moottorin omaavat auton kuljettajat.
kuuluuko muilla sport tai sport+ moodilla mitään sirinän tyylistä ääntä kabiiniin
turbon lähettyviltä?ääni kuuluu parhaiten melkein moottori jarrutuksen aikana..
minun mielestä kumma ääni ja ei ole normaali ominais ääni mutta bmw huolto ei löytänyt mitään vikaan viittaavaa tai vuotoa mutta eipä ole verrokki autoa mihin edes voisi verrata..
itse en ole vastaavaa kuullut missään ex turbo autoissani ja epäilen äänen tulevan sähköisesti ohjatusta hukkaportista:think
Leave a comment:
-
Ykkönen ei kyllä kaunis ole mutta itse hyppään autoon aina silmät kiinni ja avaan ne vasta auton sisällä. Auto kun on kuitenkin hyvä ajaa. Näin vältyn siltä että päivä menee pilalle.
Kakskasia ja kolikakkosta ja muita vanhempia kyllä katselee mielellään. Uudet autot ovat poikeuksetta helvetin rumia. Jopa penaritkin.
Hyh, tuli paha olo jo kuvien näkemisestä.
Leave a comment:
-
Tuosta puuttuu M135:n 'kauniit' hopeiset tingeltangelit.Originally posted by JNIJNI View PostTätä hain takaa (LCI tosin ei ole kuvassa M135 mutta F20 ja kertoo oleellisen)

Originally posted by jori View PostEtenkin takaapäin LCI näyttää huomattavasti paremmalta.
Tuo M135 kiehtoisi mutta LCI:in ei ole varaa ja tuo pre-LCI näyttää vaan omaan silmään vähän tönköltä. Joten matka jatkukoon E60 M5:llä toistaiseksi

Tulihan noitakin katseltua. LCI:n perä näyttää mun mielestäni typerältä, kun valojen väliin jää kapea kaistale. Tekee autosta paljon kapeamman näköisen.
Leave a comment:
-
Etenkin takaapäin LCI näyttää huomattavasti paremmalta.
Tuo M135 kiehtoisi mutta LCI:in ei ole varaa ja tuo pre-LCI näyttää vaan omaan silmään vähän tönköltä. Joten matka jatkukoon E60 M5:llä toistaiseksi
Leave a comment:
-
Väärä kuvavalinta. Siinä oli M135 muutettu M235 keulaiseksi. My bad.Originally posted by PekkaSavolainen View PostJa sit kun laitetaan vanhaankin splitteriä ja madallusta sekä käytetään samaa kuvakulmaa, niin ero ei olekaan niin dramaattinen...
A private space for your group's photos and videos. Share, react, and relive moments together. Available on iOS, Android, and desktop. Free for new sign-ups.
Makuasioita.
Ja tuossa linkkaamassasi taitaa olla 2-sarjalaisen keula...
Tätä hain takaa (LCI tosin ei ole kuvassa M135 mutta F20 ja kertoo oleellisen)
Leave a comment:
-
Pikkasen epäreilu vertaus kuvat toisessa aivan oem ja toinen performance munuaisilla ja splitteriä jne
Leave a comment:
-
Ja sit kun laitetaan vanhaankin splitteriä ja madallusta sekä käytetään samaa kuvakulmaa, niin ero ei olekaan niin dramaattinen...
A private space for your group's photos and videos. Share, react, and relive moments together. Available on iOS, Android, and desktop. Free for new sign-ups.
Makuasioita.
Ja tuossa linkkaamassasi taitaa olla 2-sarjalaisen keula...Last edited by PekkaSavolainen; 05-08-2016, 21:06.
Leave a comment:
-
-
Harmi kun näitä ei täälläpäin liikaa ole myytävänä että pääsisi koeajolle, suorituskykyä ois kiva verrata tohon nykyiseen autoon kun ollaan aika samoissa luvuissa, tietysti ominaisuuksiltaan ihan erilainen mutta olisi edes jotain vertailun kohdetta
Leave a comment:
-
No niin, vähän tarkempaa tietoa kuin ilmoituksessa. Tilalle taisi numeroiden perusteella tulla vähän isompi ämmäläinen.
Leave a comment:
-
On mun entinen. Ja autoon jäi kaikki performance kilkkeet kiinni, lukkoperä, performance jarrut, performance takapönttö, takavalot ja munuaiset. Lisäksi KW V3 alustasarja.
Leave a comment:



Leave a comment: