M135i / M235i -kokemuksia

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Johto
    replied
    Onko jollakin kokemusta M135i:stä sekä M140i:stä? M140i xDriveä pääsin itse kokeilemaan viime talven xDrive-tourilla ja yllätti sekä vakuutti kyllä positiivisesti. Nyt on tuollainen M135i xDrive alkanut kiinnostamaan kakkosautoksi. Eroaako M135i ja M140i käytännössä kuinka paljon toisistaan? Selkein erohan taitaa olla moottori, joka tuossa välissä on vaihtunut. M140i:ssä päällimmäisenä jäi mieleen upea voimalinja, moottori, vaihteisto ja neliveto (oli jopa lunta maassa silloin) ja ajon sekä fiiliksen hauskuus yleisesti. Voimaa ja kulkua tuntui olevan tavallisiin ajotilanteisiin nähden niin pirusti. Tuossa kiertueen M140i:ssä oli vielä M Performance putkisto, niin äänetkin oli todella mukavat. Röpellys moottorijarrulla ja ylös- sekä alasvaihtessa saattaa monen mielestä olla ehkä lapsellista, mutta itse kyllä tykkäsin kovasti.

Oletan, että M135i xDrive on käytännössä samanlainen näiltä osin, eikä suurempia eroja ole? M140i xDrivet ovat niin korkeissa hinnoissa vielä, etten näe järkeväksi sellaista hankkia M135i:n sijaan.

Leave a comment:

• uusis
    replied
    hei kaikki M135/M235 omistajat ja kaikki N55 moottorin omaavat auton kuljettajat.
    kuuluuko muilla sport tai sport+ moodilla mitään sirinän tyylistä ääntä kabiiniin
    turbon lähettyviltä?ääni kuuluu parhaiten melkein moottori jarrutuksen aikana..
    minun mielestä kumma ääni ja ei ole normaali ominais ääni mutta bmw huolto ei löytänyt mitään vikaan viittaavaa tai vuotoa mutta eipä ole verrokki autoa mihin edes voisi verrata..
    itse en ole vastaavaa kuullut missään ex turbo autoissani ja epäilen äänen tulevan sähköisesti ohjatusta hukkaportista:think

Leave a comment:

• BFI18
    replied
    Originally posted by Mikaatm View Post
    Joo ämmäläisessä pysyttiin
    Numerot sigussa kertoo että F80 tai F82 tuli sulle tilalle
    Kuvia tänne/showroomiin... Please

Leave a comment:

• peeämwee
    replied
    Ykkönen ei kyllä kaunis ole mutta itse hyppään autoon aina silmät kiinni ja avaan ne vasta auton sisällä. Auto kun on kuitenkin hyvä ajaa. Näin vältyn siltä että päivä menee pilalle.
    Kakskasia ja kolikakkosta ja muita vanhempia kyllä katselee mielellään. Uudet autot ovat poikeuksetta helvetin rumia. Jopa penaritkin.
    Hyh, tuli paha olo jo kuvien näkemisestä.
    Last edited by peeämwee; 07-08-2016, 10:43. Reason: yök

Leave a comment:

• PekkaSavolainen
    replied
    Originally posted by JNIJNI View Post
    Tätä hain takaa (LCI tosin ei ole kuvassa M135 mutta F20 ja kertoo oleellisen)
    Tuosta puuttuu M135:n 'kauniit' hopeiset tingeltangelit.

Originally posted by jori View Post
    Etenkin takaapäin LCI näyttää huomattavasti paremmalta.
    Tuo M135 kiehtoisi mutta LCI:in ei ole varaa ja tuo pre-LCI näyttää vaan omaan silmään vähän tönköltä. Joten matka jatkukoon E60 M5:llä toistaiseksi

Tulihan noitakin katseltua. LCI:n perä näyttää mun mielestäni typerältä, kun valojen väliin jää kapea kaistale. Tekee autosta paljon kapeamman näköisen.

Leave a comment:

• jori
    replied
    Etenkin takaapäin LCI näyttää huomattavasti paremmalta.
    Tuo M135 kiehtoisi mutta LCI:in ei ole varaa ja tuo pre-LCI näyttää vaan omaan silmään vähän tönköltä. Joten matka jatkukoon E60 M5:llä toistaiseksi

Leave a comment:

• JNIJNI
    replied
    Originally posted by PekkaSavolainen View Post
    Ja sit kun laitetaan vanhaankin splitteriä ja madallusta sekä käytetään samaa kuvakulmaa, niin ero ei olekaan niin dramaattinen...

A private space for your group's photos and videos. Share, react, and relive moments together. Available on iOS, Android, and desktop. Free for new sign-ups.

Makuasioita.

Ja tuossa linkkaamassasi taitaa olla 2-sarjalaisen keula...
    Väärä kuvavalinta. Siinä oli M135 muutettu M235 keulaiseksi. My bad.

Tätä hain takaa (LCI tosin ei ole kuvassa M135 mutta F20 ja kertoo oleellisen)

Leave a comment:

• uusis
    replied
    Pikkasen epäreilu vertaus kuvat toisessa aivan oem ja toinen performance munuaisilla ja splitteriä jne

Leave a comment:

• PekkaSavolainen
    replied
    Ja sit kun laitetaan vanhaankin splitteriä ja madallusta sekä käytetään samaa kuvakulmaa, niin ero ei olekaan niin dramaattinen...

A private space for your group's photos and videos. Share, react, and relive moments together. Available on iOS, Android, and desktop. Free for new sign-ups.

Makuasioita.

Ja tuossa linkkaamassasi taitaa olla 2-sarjalaisen keula...
    Last edited by PekkaSavolainen; 05-08-2016, 21:06.

Leave a comment:

• JNIJNI
    replied
    Tuo keula tökkii niin paljon pre-LCI:ssä, että itse en ostaisi ko. laitetta. LCI:n keula puolestaan vie ostohalut täysin eri suuntaan

Leave a comment:

• jarkko520
    replied
    Harmi kun näitä ei täälläpäin liikaa ole myytävänä että pääsisi koeajolle, suorituskykyä ois kiva verrata tohon nykyiseen autoon kun ollaan aika samoissa luvuissa, tietysti ominaisuuksiltaan ihan erilainen mutta olisi edes jotain vertailun kohdetta

Leave a comment:

• Mikaatm
    replied
    Originally posted by Zygel View Post
    No niin, vähän tarkempaa tietoa kuin ilmoituksessa. Tilalle taisi numeroiden perusteella tulla vähän isompi ämmäläinen.
    Joo ämmäläisessä pysyttiin

Leave a comment:

• Zygel
    replied
    No niin, vähän tarkempaa tietoa kuin ilmoituksessa. Tilalle taisi numeroiden perusteella tulla vähän isompi ämmäläinen.

Leave a comment:

• Mikaatm
    replied
    Originally posted by Zygel View Post
    Onkos tuo autokeskuksessa myynnissä oleva m135i nimim. Mikaatm entinen? Jäikö siihen lukkoperä paikalleen? :think
    On mun entinen. Ja autoon jäi kaikki performance kilkkeet kiinni, lukkoperä, performance jarrut, performance takapönttö, takavalot ja munuaiset. Lisäksi KW V3 alustasarja.

Leave a comment:

• Zygel
    replied
    Onkos tuo autokeskuksessa myynnissä oleva m135i nimim. Mikaatm entinen? Jäikö siihen lukkoperä paikalleen? :think

Leave a comment:

Working...
X