M135i / M235i -kokemuksia

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • H3nu
    replied
    Tuli myytyä oma f11. Takana on nyt 4 kappaletta 3 litrasia dieseleitä, on kyllä kiva päästä taas bensavehkeiden pariin. Monien vaihtoehtojen jälkeen päädyin Saksassa m235i malliin. En malta odottaa että huomenna saan sen alle ja pääsee syöttämään kotiinpäin. Jatkojalostamalla näistä taitaa saada aika kivoja laitteita. Mitäs jousia näihin porukka on laittanut? Kyseessä siis adaptiivisella alustalla oleva versio.:think

    Leave a comment:


  • BFI18
    replied
    Originally posted by hoikkas View Post
    Mäkin miettinyt että miksi niin kauan myynnissä. Ehkä vaan yksinkertaisesti hinta ei tuossa kilometreissä, kunnossa nyt ole kohdannut. Ehkä jotain häiritsee sen sen huonompi viritettävyys kuin jos oli 8/2013 valmistunut tai sen jälkeen..

    Kävin koeajamassa. Ravisti niin perkeleesti kun vauhtia noin 120-130km/h, outoa oli, myyjä ei tiennyt moisesta mitään. Tosi pikaseen sitä ajoin ja tsiigasin. Ihan ok kunnossa oleva peli. En tiiä onko mikään helmi...Mutta ei mitään muuta vikaa kuin se koko auton tärisyttäminen. Sisältä oli siistissä kunnossa, vaaleat nahat hyvässä tikissä.

    Kuten arvata voi, on Performance putkisto / vaimentajat kyllä aika karkkia!
    Jaahas, mitäs sä suunnittelet ?
    Varmaan ihan hienot sävelet performance pöntöllä.

    Originally posted by Tommix View Post
    Olikohan siinä nyt talvirenkaat alla kun ravisti? Koeajoin tuon loppukesästä ja mun mielestä toimi hyvin, varusteet oli plussaa. Mutta kaupat jäi tekemättä koska auton hinta on vaan liian kova, oikeasti jos tiputaisivat pari tonnia niin menis varmaan?
    Onhan hinta aika kova, ollakseen yli satkun ajettu pre-lci ja vielä PWG-versio, jopa hyvät varusteet huomioiden.

    Leave a comment:


  • BFI18
    replied
    Originally posted by strandell View Post
    https://www.nettiauto.com/bmw/m135i/9746320

    Kellään tietoa tästä Raisiossa myynnissä olevasta yksilöstä? Kukaan käynnyt paikan päällä katsomassa? Pitkän ajan ollut myynnissä ainakin...
    Yksityisen myynti-ilmo 6/2018.

    https://www.nettiauto.com/bmw/m135i/9702868

    Tätä ennen oli Laakkosella PK-seudulla myynnissä alkuvuodesta 2018, silloin oli jotain päälle 100 tkm ajettu ja maininta, että 1-omisteinen auto.
    Last edited by BFI18; 21-11-2018, 11:20.

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by strandell View Post
    https://www.nettiauto.com/bmw/m135i/9746320

    Kellään tietoa tästä Raisiossa myynnissä olevasta yksilöstä? Kukaan käynnyt paikan päällä katsomassa? Pitkän ajan ollut myynnissä ainakin...
    Originally posted by hoikkas View Post
    Mäkin miettinyt että miksi niin kauan myynnissä. Ehkä vaan yksinkertaisesti hinta ei tuossa kilometreissä, kunnossa nyt ole kohdannut. Ehkä jotain häiritsee sen sen huonompi viritettävyys kuin jos oli 8/2013 valmistunut tai sen jälkeen..

    Kävin koeajamassa. Ravisti niin perkeleesti kun vauhtia noin 120-130km/h, outoa oli, myyjä ei tiennyt moisesta mitään. Tosi pikaseen sitä ajoin ja tsiigasin. Ihan ok kunnossa oleva peli. En tiiä onko mikään helmi...Mutta ei mitään muuta vikaa kuin se koko auton tärisyttäminen. Sisältä oli siistissä kunnossa, vaaleat nahat hyvässä tikissä.

    Kuten arvata voi, on Performance putkisto / vaimentajat kyllä aika karkkia!
    Olikohan siinä nyt talvirenkaat alla kun ravisti? Koeajoin tuon loppukesästä ja mun mielestä toimi hyvin, varusteet oli plussaa. Mutta kaupat jäi tekemättä koska auton hinta on vaan liian kova, oikeasti jos tiputaisivat pari tonnia niin menis varmaan?

    Leave a comment:


  • hoikkas
    replied
    Originally posted by strandell View Post
    https://www.nettiauto.com/bmw/m135i/9746320

    Kellään tietoa tästä Raisiossa myynnissä olevasta yksilöstä? Kukaan käynnyt paikan päällä katsomassa? Pitkän ajan ollut myynnissä ainakin...
    Mäkin miettinyt että miksi niin kauan myynnissä. Ehkä vaan yksinkertaisesti hinta ei tuossa kilometreissä, kunnossa nyt ole kohdannut. Ehkä jotain häiritsee sen sen huonompi viritettävyys kuin jos oli 8/2013 valmistunut tai sen jälkeen..

    Kävin koeajamassa. Ravisti niin perkeleesti kun vauhtia noin 120-130km/h, outoa oli, myyjä ei tiennyt moisesta mitään. Tosi pikaseen sitä ajoin ja tsiigasin. Ihan ok kunnossa oleva peli. En tiiä onko mikään helmi...Mutta ei mitään muuta vikaa kuin se koko auton tärisyttäminen. Sisältä oli siistissä kunnossa, vaaleat nahat hyvässä tikissä.

    Kuten arvata voi, on Performance putkisto / vaimentajat kyllä aika karkkia!
    Last edited by hoikkas; 20-11-2018, 23:27.

    Leave a comment:


  • strandell
    replied
    https://www.nettiauto.com/bmw/m135i/9746320

    Kellään tietoa tästä Raisiossa myynnissä olevasta yksilöstä? Kukaan käynnyt paikan päällä katsomassa? Pitkän ajan ollut myynnissä ainakin...

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by Petsku333 View Post
    https://www.youtube.com/watch?v=nN3tsyIh3Gk

    Luonut toisella avaimella uuden profiilin?
    Tämä se taikasana oli. Onpa tuokin tehty vaikeaksi verratuna E-sarjaan . Siinä riitti muistipaikkaan tallennus omilla avaimilla. Nyt pitää molemille avaimille luoda omat profiilit. Mutta kerran kun tuon tekee, niin setupin saa jemmaan vaikka usb tikulle

    Leave a comment:


  • Petsku333
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Mikä pirun kikka noissa muistipenkeissä on. Täppä on ruksattu sieltä ovien lukitusvalikosta jotta muistaa viimeisen asennon. Penkit on säädetty ja tallenettu molemmilla avaimilla omansa kaukosäädöllä. Ei vaan penkit/peilit hae muistista säätöjä :think:think:think


    Luonut toisella avaimella uuden profiilin?

    Leave a comment:


  • BFI18
    replied
    Originally posted by tommi69 View Post
    Noniin, pääshän sitä tänne toppiikkiin, vanhana 335i miehenä pihaan ilmesty m135 tällä viikolla. Minkä merkkisiä db porukka vaihtanu näihin m 135 ja toiseks miten toi laatikko softa on parempi,
    Onnea hankinnasta, millainen peli tuli?
    Täällähän on entisiä E9X 335i porukoita jo enenevissä määrin

    Originally posted by Tommix View Post
    No niin, onnea hienosta hankinnasta
    Tein oman topicin virityksestä, täällä:

    Ja asiaan, on tämä M135i hieno peli vs. E -sarja. Rengasmeteliä on hiukan mutta muuten tykkään kyllä
    Rengasmelua on joo, vaikken E92:stakaan hiljaisena pitänyt. On tosiaan niin paljon tuoreemman tuntuinen kun E-sarja

    Originally posted by Tommix View Post
    Mikä pirun kikka noissa muistipenkeissä on. Täppä on ruksattu sieltä ovien lukitusvalikosta jotta muistaa viimeisen asennon. Penkit on säädetty ja tallenettu molemmilla avaimilla omansa kaukosäädöllä. Ei vaan penkit/peilit hae muistista säätöjä :think:think:think
    Onko näin? Tuolla tavalla se kaiketi pitäisi tehdä. Mä en ole ikinä toista avainta käyttänyt vaan yhtä avainta ja penkkien säädön osalta 1 asetuksissa on mun asetukset ja 2 asetuksessa toisen kuskin (vaimon), joka on 5kk aikana ajanut tätä autoa tasan yhden kerran
    Last edited by BFI18; 01-11-2018, 20:57.

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Mikä pirun kikka noissa muistipenkeissä on. Täppä on ruksattu sieltä ovien lukitusvalikosta jotta muistaa viimeisen asennon. Penkit on säädetty ja tallenettu molemmilla avaimilla omansa kaukosäädöllä. Ei vaan penkit/peilit hae muistista säätöjä :think:think:think

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by tommi69 View Post
    Noniin, pääshän sitä tänne toppiikkiin, vanhana 335i miehenä pihaan ilmesty m135 tällä viikolla. Minkä merkkisiä db porukka vaihtanu näihin m 135 ja toiseks miten toi laatikko softa on parempi,
    No niin, onnea hienosta hankinnasta
    Tein oman topicin virityksestä, täällä:

    Ja asiaan, on tämä M135i hieno peli vs. E -sarja. Rengasmeteliä on hiukan mutta muuten tykkään kyllä

    Leave a comment:


  • tommi69
    replied
    Noniin, pääshän sitä tänne toppiikkiin, vanhana 335i miehenä pihaan ilmesty m135 tällä viikolla. Minkä merkkisiä db porukka vaihtanu näihin m 135 ja toiseks miten toi laatikko softa on parempi,

    Leave a comment:


  • kismo
    replied
    Defan säteilylämppäri tuli viime viikolla laitatettua kun sai comfort-kitin järkevään hintaan ja letkulämmittimelle ei ollut halukkaita laittajia.

    Ei ole vielä kokemuksia siitä, miten hyvin lämpeää.

    Leave a comment:


  • Mikaatm
    replied
    Originally posted by Mörö View Post
    Kuinka pitkällä lämmitysajalla?
    Yleensä vähintään tunnin. Ja jos en nyt väärin muista niin joskus reilulla pakkasella öljyt oli +15c.

    Leave a comment:


  • Mörö
    replied
    Originally posted by Mikaatm View Post
    Mulla oli säteilylämmitin ja kyllä se öljyn lämpimäksi teki kovalla pakkasellakin.
    Kuinka pitkällä lämmitysajalla?

    Leave a comment:

Working...
X