M135i / M235i -kokemuksia
Collapse
X
-
Tuli myytyä oma f11. Takana on nyt 4 kappaletta 3 litrasia dieseleitä, on kyllä kiva päästä taas bensavehkeiden pariin. Monien vaihtoehtojen jälkeen päädyin Saksassa m235i malliin. En malta odottaa että huomenna saan sen alle ja pääsee syöttämään kotiinpäin. Jatkojalostamalla näistä taitaa saada aika kivoja laitteita. Mitäs jousia näihin porukka on laittanut? Kyseessä siis adaptiivisella alustalla oleva versio.:think
-
Jaahas, mitäs sä suunnitteletOriginally posted by hoikkas View PostMäkin miettinyt että miksi niin kauan myynnissä. Ehkä vaan yksinkertaisesti hinta ei tuossa kilometreissä, kunnossa nyt ole kohdannut. Ehkä jotain häiritsee sen sen huonompi viritettävyys kuin jos oli 8/2013 valmistunut tai sen jälkeen..
Kävin koeajamassa. Ravisti niin perkeleesti kun vauhtia noin 120-130km/h, outoa oli, myyjä ei tiennyt moisesta mitään. Tosi pikaseen sitä ajoin ja tsiigasin. Ihan ok kunnossa oleva peli. En tiiä onko mikään helmi...Mutta ei mitään muuta vikaa kuin se koko auton tärisyttäminen. Sisältä oli siistissä kunnossa, vaaleat nahat hyvässä tikissä.
Kuten arvata voi, on Performance putkisto / vaimentajat kyllä aika karkkia!
?
Varmaan ihan hienot sävelet performance pöntöllä.
Onhan hinta aika kova, ollakseen yli satkun ajettu pre-lci ja vielä PWG-versio, jopa hyvät varusteet huomioiden.Originally posted by Tommix View PostOlikohan siinä nyt talvirenkaat alla kun ravisti? Koeajoin tuon loppukesästä ja mun mielestä toimi hyvin, varusteet oli plussaa. Mutta kaupat jäi tekemättä koska auton hinta on vaan liian kova, oikeasti jos tiputaisivat pari tonnia niin menis varmaan?
Leave a comment:
-
Yksityisen myynti-ilmo 6/2018.Originally posted by strandell View Posthttps://www.nettiauto.com/bmw/m135i/9746320
Kellään tietoa tästä Raisiossa myynnissä olevasta yksilöstä? Kukaan käynnyt paikan päällä katsomassa? Pitkän ajan ollut myynnissä ainakin...
https://www.nettiauto.com/bmw/m135i/9702868
Tätä ennen oli Laakkosella PK-seudulla myynnissä alkuvuodesta 2018, silloin oli jotain päälle 100 tkm ajettu ja maininta, että 1-omisteinen auto.Last edited by BFI18; 21-11-2018, 11:20.
Leave a comment:
-
Originally posted by strandell View Posthttps://www.nettiauto.com/bmw/m135i/9746320
Kellään tietoa tästä Raisiossa myynnissä olevasta yksilöstä? Kukaan käynnyt paikan päällä katsomassa? Pitkän ajan ollut myynnissä ainakin...Olikohan siinä nyt talvirenkaat alla kun ravisti? Koeajoin tuon loppukesästä ja mun mielestä toimi hyvin, varusteet oli plussaa. Mutta kaupat jäi tekemättä koska auton hinta on vaan liian kova, oikeasti jos tiputaisivat pari tonnia niin menis varmaan?Originally posted by hoikkas View PostMäkin miettinyt että miksi niin kauan myynnissä. Ehkä vaan yksinkertaisesti hinta ei tuossa kilometreissä, kunnossa nyt ole kohdannut. Ehkä jotain häiritsee sen sen huonompi viritettävyys kuin jos oli 8/2013 valmistunut tai sen jälkeen..
Kävin koeajamassa. Ravisti niin perkeleesti kun vauhtia noin 120-130km/h, outoa oli, myyjä ei tiennyt moisesta mitään. Tosi pikaseen sitä ajoin ja tsiigasin. Ihan ok kunnossa oleva peli. En tiiä onko mikään helmi...Mutta ei mitään muuta vikaa kuin se koko auton tärisyttäminen. Sisältä oli siistissä kunnossa, vaaleat nahat hyvässä tikissä.
Kuten arvata voi, on Performance putkisto / vaimentajat kyllä aika karkkia!
Leave a comment:
-
Mäkin miettinyt että miksi niin kauan myynnissä. Ehkä vaan yksinkertaisesti hinta ei tuossa kilometreissä, kunnossa nyt ole kohdannut. Ehkä jotain häiritsee sen sen huonompi viritettävyys kuin jos oli 8/2013 valmistunut tai sen jälkeen..Originally posted by strandell View Posthttps://www.nettiauto.com/bmw/m135i/9746320
Kellään tietoa tästä Raisiossa myynnissä olevasta yksilöstä? Kukaan käynnyt paikan päällä katsomassa? Pitkän ajan ollut myynnissä ainakin...
Kävin koeajamassa. Ravisti niin perkeleesti kun vauhtia noin 120-130km/h, outoa oli, myyjä ei tiennyt moisesta mitään. Tosi pikaseen sitä ajoin ja tsiigasin. Ihan ok kunnossa oleva peli. En tiiä onko mikään helmi...Mutta ei mitään muuta vikaa kuin se koko auton tärisyttäminen. Sisältä oli siistissä kunnossa, vaaleat nahat hyvässä tikissä.
Kuten arvata voi, on Performance putkisto / vaimentajat kyllä aika karkkia!Last edited by hoikkas; 20-11-2018, 23:27.
Leave a comment:
-
https://www.nettiauto.com/bmw/m135i/9746320
Kellään tietoa tästä Raisiossa myynnissä olevasta yksilöstä? Kukaan käynnyt paikan päällä katsomassa? Pitkän ajan ollut myynnissä ainakin...
Leave a comment:
-
Tämä se taikasana oli. Onpa tuokin tehty vaikeaksi verratuna E-sarjaanOriginally posted by Petsku333 View Post
. Siinä riitti muistipaikkaan tallennus omilla avaimilla. Nyt pitää molemille avaimille luoda omat profiilit. Mutta kerran kun tuon tekee, niin setupin saa jemmaan vaikka usb tikulle
Leave a comment:
-
Originally posted by Tommix View PostMikä pirun kikka noissa muistipenkeissä on. Täppä on ruksattu sieltä ovien lukitusvalikosta jotta muistaa viimeisen asennon. Penkit on säädetty ja tallenettu molemmilla avaimilla omansa kaukosäädöllä. Ei vaan penkit/peilit hae muistista säätöjä :think:think:think
Luonut toisella avaimella uuden profiilin?
Leave a comment:
-
Onnea hankinnasta, millainen peli tuli?Originally posted by tommi69 View PostNoniin, pääshän sitä tänne toppiikkiin, vanhana 335i miehenä pihaan ilmesty m135 tällä viikolla. Minkä merkkisiä db porukka vaihtanu näihin m 135 ja toiseks miten toi laatikko softa on parempi,
Täällähän on entisiä E9X 335i porukoita jo enenevissä määrin
Rengasmelua on joo, vaikken E92:stakaan hiljaisena pitänyt. On tosiaan niin paljon tuoreemman tuntuinen kun E-sarjaOriginally posted by Tommix View PostNo niin, onnea hienosta hankinnasta
Tein oman topicin virityksestä, täällä:
Ja asiaan, on tämä M135i hieno peli vs. E -sarja. Rengasmeteliä on hiukan mutta muuten tykkään kyllä

Onko näin? Tuolla tavalla se kaiketi pitäisi tehdä. Mä en ole ikinä toista avainta käyttänyt vaan yhtä avainta ja penkkien säädön osalta 1 asetuksissa on mun asetukset ja 2 asetuksessa toisen kuskin (vaimon), joka on 5kk aikana ajanut tätä autoa tasan yhden kerranOriginally posted by Tommix View PostMikä pirun kikka noissa muistipenkeissä on. Täppä on ruksattu sieltä ovien lukitusvalikosta jotta muistaa viimeisen asennon. Penkit on säädetty ja tallenettu molemmilla avaimilla omansa kaukosäädöllä. Ei vaan penkit/peilit hae muistista säätöjä :think:think:think
Last edited by BFI18; 01-11-2018, 20:57.
Leave a comment:
-
Mikä pirun kikka noissa muistipenkeissä on. Täppä on ruksattu sieltä ovien lukitusvalikosta jotta muistaa viimeisen asennon. Penkit on säädetty ja tallenettu molemmilla avaimilla omansa kaukosäädöllä. Ei vaan penkit/peilit hae muistista säätöjä :think:think:think
Leave a comment:
-
No niin, onnea hienosta hankinnastaOriginally posted by tommi69 View PostNoniin, pääshän sitä tänne toppiikkiin, vanhana 335i miehenä pihaan ilmesty m135 tällä viikolla. Minkä merkkisiä db porukka vaihtanu näihin m 135 ja toiseks miten toi laatikko softa on parempi,
Tein oman topicin virityksestä, täällä:
Ja asiaan, on tämä M135i hieno peli vs. E -sarja. Rengasmeteliä on hiukan mutta muuten tykkään kyllä
Leave a comment:
-
Noniin, pääshän sitä tänne toppiikkiin, vanhana 335i miehenä pihaan ilmesty m135 tällä viikolla. Minkä merkkisiä db porukka vaihtanu näihin m 135 ja toiseks miten toi laatikko softa on parempi,
Leave a comment:
-
Defan säteilylämppäri tuli viime viikolla laitatettua kun sai comfort-kitin järkevään hintaan ja letkulämmittimelle ei ollut halukkaita laittajia.
Ei ole vielä kokemuksia siitä, miten hyvin lämpeää.
Leave a comment:
Leave a comment: