M135i / M235i -kokemuksia

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mikaatm
    replied
    Originally posted by Mörö View Post
    Millaisia lämmittimiä teillä näissä on? Säteilylämmitin vai letkulämmitin?
    Mulla oli säteilylämmitin ja kyllä se öljyn lämpimäksi teki kovalla pakkasellakin.

    Leave a comment:


  • Mörö
    replied
    Millaisia lämmittimiä teillä näissä on? Säteilylämmitin vai letkulämmitin?

    Leave a comment:


  • kismo
    replied
    Originally posted by msalojaa View Post
    Laitoin MHD Stage 1 muuten virittömään autoon. Huh mikä ero vakioon. Stage 2/2+ kiinnostelis..
    Jahas, hyvä kuulla positiivista kokemusta! Täälläkin MHD to do -listalla mutta jotenkin jäänyt siihen ajatukseen jumiin, että ensin downpipe ja sitten vasta MHD. Mutta ehkäpä sen tosiaan voisi ihan vakioonkin jo tällätä. :think

    Leave a comment:


  • BFI18
    replied
    .....
    Last edited by BFI18; 04-10-2018, 17:57.

    Leave a comment:


  • 4llu-
    replied
    Originally posted by msalojaa View Post
    Laitoin MHD Stage 1 muuten virittömään autoon. Huh mikä ero vakioon. Stage 2/2+ kiinnostelis..
    Mulla Stage2+.. voin sanoa että on vielä potenssiin 100 toi stage1 Jos vakio catti vielä paikallaan, niin kannattaa laittaa vaan toi stage2, frendillä suli katalysaattori pelkästään celticin stage1 softalla. Sit jos on katiton niin ehdottomasti toi stage2+

    Leave a comment:


  • msalojaa
    replied
    Laitoin MHD Stage 1 muuten virittömään autoon. Huh mikä ero vakioon. Stage 2/2+ kiinnostelis..

    Leave a comment:


  • Mörö
    replied
    Tuossa kyseisessä mustassa taitaa olla säädettävät tolpat ja softa laitettu. Ja joku putken tynkäkin vaihdettu. Kunto vähän sinne päin..selvästi oli äänekkäämpi mitä 40 tkm ajettu lci. Renkaat tietty ja kuluneet puslat tekee tehtävänsä.
    Taitaa tällä hetkellä m135 itseltä jäädä ostamatta kun lci.t menee vielä yli 40 k€
    Hieno peli kuitenkin ajaa vaikka pikkuauto onkin

    Leave a comment:


  • BFI18
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Välirahasta näissä aina puhutaan. Kävin tänään katsomassa sen mustan Kaarinassa. Hinta korreloi kuntoa. Luxenburgin tuonti.
    Kyllä vain. Yleensä vaan lähtöhinnan ollessa pielessä voisi välirahankin kuvitella olevan samassa linjassa. Ei aina tosin.
    Se musta onkin kai hetken myynnissä ollut Kaarinassa.

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by BFI18 View Post
    Juu se sininen, on sille melkonen hinta laitettu, -13 pre-lci..
    On vanhempi pwg- versio vielä.
    Ei muuta kun etsintään ja suunnitelmat MHD:n suhteen kuulostaa hyvältä.
    Välirahasta näissä aina puhutaan. Kävin tänään katsomassa sen mustan Kaarinassa. Hinta korreloi kuntoa. Luxenburgin tuonti.

    Leave a comment:


  • msalojaa
    replied
    Originally posted by BFI18 View Post
    Juu se sininen, on sille melkonen hinta laitettu, -13 pre-lci..
    On vanhempi pwg- versio vielä.
    Ei muuta kun etsintään ja suunnitelmat MHD:n suhteen kuulostaa hyvältä.
    Mullakin vihdoin käytetyn takuut loppu ja ehkä ois MHD Stage 1 seuraavana suunnitelmissa.

    Leave a comment:


  • BFI18
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Juu, se Vaunulan peli on koeajettu. Soiva peli, MHD:llä vaan löylyä lisää
    Juu se sininen, on sille melkonen hinta laitettu, -13 pre-lci..
    On vanhempi pwg- versio vielä.
    Ei muuta kun etsintään ja suunnitelmat MHD:n suhteen kuulostaa hyvältä.

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by BFI18 View Post
    Katoppas
    Oletkos M135i:tä päässyt ajamaan?
    Juu, se Vaunulan peli on koeajettu. Soiva peli, MHD:llä vaan löylyä lisää

    Leave a comment:


  • Tiik
    replied
    Originally posted by Juuzmo View Post
    Huomasin saman asian, nytkin on myynnissä auto joka on alle kuukausi sitten verotettu suomeen, eikö auto ollutkaan sitä mitä odotettiin, onko vikoja vai onko ihan vaan tuotu rahantekemisen tarkoituksessa :think
    Itsellä ollut menneisyydessä 135i, 335i ja 335d. Eli olen halunnut vain kokeilla eri malleja ja vaihtoväli on aina ollut alle 1-1,5v.

    Nykyistä menopeliä etsiessäni kyttäsin markkinoita yli vuoden ja nyt se on valitettavasti myynnissä käynnistyneen ok-taloprojektin vuoksi. Ikinä kun ei tiedä mitä elämä eteen heittää.

    Rengasasiaan: Itsellä ollut alla Hankookin ja Michelinin kesärenkaita 19 tuumaisina, joilla auto on mielestäni aivan tarpeeksi hiljainen. Ehkä hiukan meluisampi kuin 3-sarja, mutta tajuttomasti hiljaisempi kuin esim A3/S3. Helpoin tapa pienentää sisämelua on valita ajokaistan oikea kohta.

    Fenniasta vakuutus edullisimmin.

    Leave a comment:


  • BFI18
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Minulla on hakusessa M135. Jos oma kärry kelpaa jollekkin, niin todennäköisesti suuntana on ruotsi/saksa. Jos ei, niin sitten on pakko kääntyä liikkeen puoleen. Tarjonta liikkeessä suomessa on aika olematon, varsinkin kun ovien min. lukumäärä on 4 ja hinnan on alettava 3:lla. Niin ja oltava tietysti automaatti.
    Katoppas
    Oletkos M135i:tä päässyt ajamaan?

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Minulla on hakusessa M135. Jos oma kärry kelpaa jollekkin, niin todennäköisesti suuntana on ruotsi/saksa. Jos ei, niin sitten on pakko kääntyä liikkeen puoleen. Tarjonta liikkeessä suomessa on aika olematon, varsinkin kun ovien min. lukumäärä on 4 ja hinnan on alettava 3:lla. Niin ja oltava tietysti automaatti.
    Last edited by Tommix; 25-09-2018, 16:36.

    Leave a comment:

Working...
X