Originally posted by Mörö
View Post
M135i / M235i -kokemuksia
Collapse
X
-
Millaisia lämmittimiä teillä näissä on? Säteilylämmitin vai letkulämmitin?
Leave a comment:
-
Jahas, hyvä kuulla positiivista kokemusta! Täälläkin MHD to do -listalla mutta jotenkin jäänyt siihen ajatukseen jumiin, että ensin downpipe ja sitten vasta MHD. Mutta ehkäpä sen tosiaan voisi ihan vakioonkin jo tällätä. :thinkOriginally posted by msalojaa View PostLaitoin MHD Stage 1 muuten virittömään autoon. Huh mikä ero vakioon. Stage 2/2+ kiinnostelis..
Leave a comment:
-
Mulla Stage2+.. voin sanoa että on vielä potenssiin 100 toi stage1Originally posted by msalojaa View PostLaitoin MHD Stage 1 muuten virittömään autoon. Huh mikä ero vakioon. Stage 2/2+ kiinnostelis..
Jos vakio catti vielä paikallaan, niin kannattaa laittaa vaan toi stage2, frendillä suli katalysaattori pelkästään celticin stage1 softalla. Sit jos on katiton niin ehdottomasti toi stage2+
Leave a comment:
-
Laitoin MHD Stage 1 muuten virittömään autoon. Huh mikä ero vakioon. Stage 2/2+ kiinnostelis..
Leave a comment:
-
Tuossa kyseisessä mustassa taitaa olla säädettävät tolpat ja softa laitettu. Ja joku putken tynkäkin vaihdettu. Kunto vähän sinne päin..selvästi oli äänekkäämpi mitä 40 tkm ajettu lci. Renkaat tietty ja kuluneet puslat tekee tehtävänsä.
Taitaa tällä hetkellä m135 itseltä jäädä ostamatta kun lci.t menee vielä yli 40 k€
Hieno peli kuitenkin ajaa vaikka pikkuauto onkin
Leave a comment:
-
Kyllä vain. Yleensä vaan lähtöhinnan ollessa pielessä voisi välirahankin kuvitella olevan samassa linjassa. Ei aina tosin.Originally posted by Tommix View PostVälirahasta näissä aina puhutaan. Kävin tänään katsomassa sen mustan Kaarinassa. Hinta korreloi kuntoa. Luxenburgin tuonti.
Se musta onkin kai hetken myynnissä ollut Kaarinassa.
Leave a comment:
-
Välirahasta näissä aina puhutaan. Kävin tänään katsomassa sen mustan Kaarinassa. Hinta korreloi kuntoa. Luxenburgin tuonti.Originally posted by BFI18 View PostJuu se sininen, on sille melkonen hinta laitettu, -13 pre-lci..
On vanhempi pwg- versio vielä.
Ei muuta kun etsintään ja suunnitelmat MHD:n suhteen kuulostaa hyvältä.
Leave a comment:
-
Mullakin vihdoin käytetyn takuut loppu ja ehkä ois MHD Stage 1 seuraavana suunnitelmissa.Originally posted by BFI18 View PostJuu se sininen, on sille melkonen hinta laitettu, -13 pre-lci..
On vanhempi pwg- versio vielä.
Ei muuta kun etsintään ja suunnitelmat MHD:n suhteen kuulostaa hyvältä.
Leave a comment:
-
Juu se sininen, on sille melkonen hinta laitettu, -13 pre-lci..Originally posted by Tommix View PostJuu, se Vaunulan peli on koeajettu. Soiva peli, MHD:llä vaan löylyä lisää

On vanhempi pwg- versio vielä.
Ei muuta kun etsintään ja suunnitelmat MHD:n suhteen kuulostaa hyvältä.
Leave a comment:
-
Itsellä ollut menneisyydessä 135i, 335i ja 335d. Eli olen halunnut vain kokeilla eri malleja ja vaihtoväli on aina ollut alle 1-1,5v.Originally posted by Juuzmo View PostHuomasin saman asian, nytkin on myynnissä auto joka on alle kuukausi sitten verotettu suomeen, eikö auto ollutkaan sitä mitä odotettiin, onko vikoja vai onko ihan vaan tuotu rahantekemisen tarkoituksessa :think
Nykyistä menopeliä etsiessäni kyttäsin markkinoita yli vuoden ja nyt se on valitettavasti myynnissä käynnistyneen ok-taloprojektin vuoksi. Ikinä kun ei tiedä mitä elämä eteen heittää.
Rengasasiaan: Itsellä ollut alla Hankookin ja Michelinin kesärenkaita 19 tuumaisina, joilla auto on mielestäni aivan tarpeeksi hiljainen. Ehkä hiukan meluisampi kuin 3-sarja, mutta tajuttomasti hiljaisempi kuin esim A3/S3. Helpoin tapa pienentää sisämelua on valita ajokaistan oikea kohta.
Fenniasta vakuutus edullisimmin.
Leave a comment:
-
KatoppasOriginally posted by Tommix View PostMinulla on hakusessa M135. Jos oma kärry kelpaa jollekkin, niin todennäköisesti suuntana on ruotsi/saksa. Jos ei, niin sitten on pakko kääntyä liikkeen puoleen. Tarjonta liikkeessä suomessa on aika olematon, varsinkin kun ovien min. lukumäärä on 4 ja hinnan on alettava 3:lla. Niin ja oltava tietysti automaatti.
Oletkos M135i:tä päässyt ajamaan?
Leave a comment:
-
Minulla on hakusessa M135. Jos oma kärry kelpaa jollekkin, niin todennäköisesti suuntana on ruotsi/saksa. Jos ei, niin sitten on pakko kääntyä liikkeen puoleen. Tarjonta liikkeessä suomessa on aika olematon, varsinkin kun ovien min. lukumäärä on 4 ja hinnan on alettava 3:lla. Niin ja oltava tietysti automaatti.Last edited by Tommix; 25-09-2018, 16:36.
Leave a comment:
Leave a comment: