Originally posted by 4llu-
View Post
Sanoisin, että jollet ole takapainoista nelivetoa ajanut ennen, niin kannattaa kokeilla ihmeessä. Hauskuutta on jopa enemmän kun se valo ei vilku joka kaasunhipaisulla. Puhumattakaan talviolosuhteista.


Leave a comment: