JB4:n kotelo ei todellakaan ole vedenpitävä, lisäksi bt-palikan liitin on jotain skeidaa, joka ruostuu alta aikayksikön.
Mä ratkaisin asian hakemalla ilmapallokaupasta riittävän suuren ja paksuseinämäisen pallon, jonka venytin häkkyrän yli ja varmistin johtosarjan kohdalta nippusiteellä.

hitto että odotan kesärengaskelejä ja sitä että saa vielä sen katittoman dp:n ja muut rojut kiinni. 
Leave a comment: