Hmm.. tuota.. M2:n N55 ei ole lähimainkaan sama kuin muissa koreissa. Siellä on vaihdettu osaa vaikka kuinka.. Itse asiassa M2 N55 on lähempänä S55:ta kuin muissa malleissa olevaa N55:ta. BMW:n omassa teknisessä koulutusoppaassa on käyty kaikki nämä erot läpi. Jostain kv-forumeilta löytyy...
Fiiliksen perusteellahan näissä autohommissa mennään, mutta silti faktat on faktoja. En nyt halua puolustella mitään tai ketään, ja vaikka esim. M240i:ikin on ihan loistava auto, on M2 N55 ihan eri peli. Eikä erot jää pelkään moottoriin ja ulkonäköön... M2 S55 vielä ehkä hitusen parempi, mutta melko pieneksi erot käytännön ajossa jää (molempia nyt ajaneena). Jos pitäisi valita ensimmäistä kertaa M2 N55 ja S55 välillä, niin varmaan päätyisi S:aan, mutta kun on N jo olemassa, niin ero ei ole niin suuri, että kokisi tarvetta vaihtaa. Ja kunnon ääni on aina ääni...
Fiiliksen perusteellahan näissä autohommissa mennään, mutta silti faktat on faktoja. En nyt halua puolustella mitään tai ketään, ja vaikka esim. M240i:ikin on ihan loistava auto, on M2 N55 ihan eri peli. Eikä erot jää pelkään moottoriin ja ulkonäköön... M2 S55 vielä ehkä hitusen parempi, mutta melko pieneksi erot käytännön ajossa jää (molempia nyt ajaneena). Jos pitäisi valita ensimmäistä kertaa M2 N55 ja S55 välillä, niin varmaan päätyisi S:aan, mutta kun on N jo olemassa, niin ero ei ole niin suuri, että kokisi tarvetta vaihtaa. Ja kunnon ääni on aina ääni...
Comment