Originally posted by Remotion
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Uusi M2
Collapse
X
-
Pääsin tänään ajaa ekaa kertaa ajamaan M2. Odotukset oli kovat, mutta valitettavasti ne kyllä romahti jo ensi metreillä. Mielestäni M2 ei todellakaan eroa juurikaan mun entisestä M135i kovinkaan paljoa.
Myyjän kanssa kun juteltiin niin jos oma polkuni olisi kulkenut M135i ->M2 ->M3 niin asia olisi eri, mutta nyt kun verrokkina onkin M3 -> M2 niin ero korustui.
60hv tehoero oli kans todella iso tai sitten mun M3:ssa on ruutia enemmän kuin luvataan (tai M2 ei ollut hepat kotona).450hv/550nm & 292hv/420nm & 190hv/400nm & 190hv/400nm
Comment
-
-
Originally posted by uusis View PostHyvä tietää
Miten se sitten erosi perstuntumalla M135:een:think
Molemmissa lukkoperä, alusta sopivan jäykkä (M135i oli KW V3), molemmissa samat sporttipenkit.450hv/550nm & 292hv/420nm & 190hv/400nm & 190hv/400nm
Comment
-
-
Originally posted by Mikaatm View PostVoimaa vähän enemmän ja laatikon suhteen DCT vs. manuaali.
Molemmissa lukkoperä, alusta sopivan jäykkä (M135i oli KW V3), molemmissa samat sporttipenkit.
Comment
-
-
Originally posted by uusis View Postok, olisi kyllä mielenkiintoista kokeilla tuota DCT laatikkoa vs tämä perinteinen 8-lovinen sport automaatti.tuo meinaan toimii todella hienosti tämän M135 kanssa.kuinka iso ero siinä DCT toiminnassa on.
Originally posted by Sievälä View PostHieman ot. Mutta mulla on tuo sinun vanha ykkösesi. Soittelinkin sinulle silloin viime syksynä ennen kaupantekoa autosta ja kuten ilmeistä on, kaupat tuli.450hv/550nm & 292hv/420nm & 190hv/400nm & 190hv/400nm
Comment
-
-
Originally posted by uusis View PostJoo, kyllähän sä sillon siinä mun vieressä istuit kun painoin menemään.ja muistaakseen yllätyit kuinka ripeästi se vaihto pykäliä
Pitäs vaan päästä itse kokeilemaan että mitä eroa tai mitä parempaa siinä M2 vaihdelaatikossa olisi vs M135 normi sport.
Comment
-
-
M2 on näyttävä paketti lokari pullistuksineen mutta jos isoin ero ajossa on yhden vaihteen verran vaihdelaatikossa, niin on siinä kyllä kova hinta ero pelkän laatikon suhteen M2 vs M235.vielä kun oman kokemuksen ja käytön mukaan tuo 8-lovinen sport sopii kuin tikku silmään näiden N55:sten kanssa
toki lukkoperä pitää hoitaa näihin muihin mikä on taas M2 vakiona, muuten ei pärjää jos kunnolla ajetaan.
Comment
-
-
Originally posted by uusis View PostM2 on näyttävä paketti lokari pullistuksineen mutta jos isoin ero ajossa on yhden vaihteen verran vaihdelaatikossa, niin on siinä kyllä kova hinta ero pelkän laatikon suhteen M2 vs M235.vielä kun oman kokemuksen ja käytön mukaan tuo 8-lovinen sport sopii kuin tikku silmään näiden N55:sten kanssa
toki lukkoperä pitää hoitaa näihin muihin mikä on taas M2 vakiona, muuten ei pärjää jos kunnolla ajetaan.
Harmi sinänsä että BMW:llä täytyy suorituskyky mennä suunnilleen mallisarjojen numerojärjestyksessä. Kakkossarjalainen olisi ollut hyvä alusta tehdä nopea auto mutta ei siitä näköjään voinut tehdä M4:sta nopeampaa. Omasta mielestäni esimerkiksi M4 taas on aivan liian iso lossi sporttiautoksi.
Comment
-
-
M2 Competition
M2 Competiton S55- moottorilla tulossa, 410 hv/550 Nm.
Last edited by BFI18; 18-04-2018, 09:02.G26 i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Originally posted by BFI18 View PostM2 Competiton S55- moottorilla tulossa, 410 hv/550 Nm.
https://www.press.bmwgroup.com/unite...m2-competitionF36 ///M-Sport
Comment
-
Comment