Announcement
Collapse
No announcement yet.
Uusi M2
Collapse
X
-
Katselin Harry's Garagen videon Litchfieldin virittämästä M2:sta. Mielenkiintoinen knoppi kohdassa n. 13:47, että ECU-fläshäyksen (tai ainakin unlockkauksen) tekee suomalainen firma. Eli UK:sta pitää lähetttää ECU Suomeen. FEMTO niminen firma, onko kellekään tuttu?
-
-
Originally posted by MirkoM2 View PostHello! Hei sattuuko kukaan tietäämään VZH-815 M2 historiasta? Ainakin kyseisenen auto ollut räikeen teipattu joskus. Minulla nyt ajossa ollut 5tkm ja kaikin toiminut kivasti ja mahatava peli.
VÄhän alkanut virittelyt kiinnostamaan. Osaako täällä kokeneet sanoa eroa esim. custom vs mhd? Mpe putkisto löytyy/ahtoputki/välijäähy/ilmaotto.odottelee.
Mällätty?
Leave a comment:
-
-
BMW M2 Comp
Onko kellään tietoa Talvivanteista 19" jotka mahtuvat pyörimään isommilla jarruilla ja jäisi lumivaraa satuloihin?
Noiden vakio 19" vanteiden väliin edessä ei mahdu edes pieninkään kivenmurunen raapimatta vannetta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Janzki View PostYrittäjille m2 on kova..saa rekattua pakuksi ja alvit vähennyksiin..
Mitkä autot voidaan muuttaa pakettiautoksi?
Ajoneuvon korimalli määrittelee, voidaanko se muutoskatsastaa N1-ajoneuvoluokkaan. Useimmille autoille on merkitty Traficomin järjestelmään korityyppi, jonka voit omasta autostasi tarkistaa Traficomin Oma asiointi-palvelusta. Jos korityyppi on AC (farmariauto) tai AF (monikäyttöajoneuvo), voidaan autosta tehdä pakettiauto.
Joillekin autoille ei löydy järjestelmästä korityyppitietoa lainkaan. Yleensä tämä johtuu siitä, ettei autoa ole tyyppihyväksytty tai tieto on jostain muusta syystä jäänyt pois. Tällaisiakin autoja voidaan hyvin muutoskatsastaa, mikäli niiden korimalli on tila-autoa, farmaria tai maastohenkilöautoa vastaava. Korimallit, joita ei voi muutoskatsastaa, ovat sedan, viistoperä, coupe tai avoauto.Last edited by BMW525Xda; 30-06-2020, 19:37.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 4llu- View PostItsekkin miettinyt noita M2 kun tullut hinnat alas hyvin ja pienen kokonsa vuoksi voi olla melkoisia ajajan autoja. Ainoa mikä häiritsee on N55 moottori, hyvä moottorihan se on mutta kun on sellainen ollut jo m135i:ssä, niin tuntuu että olisi ehkä pieni downgrade tuosta nykyisestä b58:staSitten taas M3/M4 kuumottaa crankhubi senverran paljon ettei niitä uskalla katsella, tai sit pitäis olla takuun alainen yksilö mutta sellasta sit ei taas voi alkaa virittelemään
Pieni koko myös plussaa.
Toisaalta halvimmistakin M2 Suomessa huudetaan 60ke (tosin samaa mieltä edellisten kanssa, että 50ke tasolla on hinnat aika nopeaan), niin melkein kääntyy katseet M4 suuntaan. Halvimmat jossain 70ke paikkeilla vielä. Onhan siinä S-moottori, kunnon penkit, hiilikuitukattoa ja ulkonäkö aika paljon M2:sta makeempi + parempia värejä tarjolla. Kuinkahan nopeasti ja paljon M4 hinnat putoaa kun tulee uusi korimalli 4-coupesta?
Toisaalta M2 compissa olisi pieni koko, se S-moottori ja yleensä kunnon penkitkin, mutta hinta..
Leave a comment:
-
-
Itsekkin miettinyt noita M2 kun tullut hinnat alas hyvin ja pienen kokonsa vuoksi voi olla melkoisia ajajan autoja. Ainoa mikä häiritsee on N55 moottori, hyvä moottorihan se on mutta kun on sellainen ollut jo m135i:ssä, niin tuntuu että olisi ehkä pieni downgrade tuosta nykyisestä b58:staSitten taas M3/M4 kuumottaa crankhubi senverran paljon ettei niitä uskalla katsella, tai sit pitäis olla takuun alainen yksilö mutta sellasta sit ei taas voi alkaa virittelemään
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Sakari Jatkosota View PostKatsellut hieman näitä M2:sia (ei CS). ~60-70ke hintaluokassa pyörivät tarjolla olevat yksilöt. Hieman mietityttää, että millaista hinnanlaskua odotettavissa seuraavan parin vuoden aikana nyt kun tuo CS mallikin tullut :think
Veikkaisin tahdin olevan samaa luokkaa tyyliin 40-50 asti,näitä kuitenkin todella paljon tarjolla mikä polkee hintoja kyllä alaspäin.
Nopeella vilaisulla ~50te saisi ulkomailta kilpiin tänne..Last edited by arben; 26-05-2020, 21:39.
Leave a comment:
-
-
Katsellut hieman näitä M2:sia (ei CS). ~60-70ke hintaluokassa pyörivät tarjolla olevat yksilöt. Hieman mietityttää, että millaista hinnanlaskua odotettavissa seuraavan parin vuoden aikana nyt kun tuo CS mallikin tullut :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by H3nu View PostOsaako kukaan sanoa tuliko LCI:n yhteydessä M2 muuta uutta kuin etu- ja takavalot, kojelaudan ja mittariston? :think
-Kojelauta
-Keskikonsoli/luukku (retrofittinä 130€)
-Radion etupaneeli 9/15 (rf 65€ )
-Ikkunakatkaisijoiden kehys (40€)
-Idrive/ohjainrulla
-mittaristo (1000€)
Tossa varmaan kaikki muutokset. (Rf hinnat marmoritiskin hintoja mitkä tiedossa)Last edited by arben; 08-01-2020, 20:13.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tjhoo View PostEipä juuri muuta tullut vakiona. Optiolistan muutoksia en tiedä, että olisiko jotain varustetta tullut lisää ruksittavaksi :think
EDIT: iDrive päivittyi 5 --> iDrive 6 (jos se nyt ketään kiinnostaa tällaisessa autossa).
Joo näinhän se taitaa olla:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by H3nu View PostOsaako kukaan sanoa tuliko LCI:n yhteydessä M2 muuta uutta kuin etu- ja takavalot, kojelaudan ja mittariston? :think
EDIT: iDrive päivittyi 5 --> iDrive 6 (jos se nyt ketään kiinnostaa tällaisessa autossa).Last edited by tjhoo; 05-01-2020, 19:20.
Leave a comment:
-
-
Osaako kukaan sanoa tuliko LCI:n yhteydessä M2 muuta uutta kuin etu- ja takavalot, kojelaudan ja mittariston? :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rale View PostNäkeekö M2:en mittaristossa suoriltaan öljyn lämpötila tieto.
Ärsyttää kun M235i ei näy suoraan.
Leave a comment:
-
-
LCI-mallissa näkee, originaalissa ei. Ajotietokoneen kautta mittariston keskellä.
Muistaakseni orkkis näyttää kylläkin jäähdytysnesteen ja öljyn yhdistelmän, mutta ilman numeroita, eli vain sellainen asteikko ja neula -systeemi, joka ilmoittaa onko kylmä vai ei.
LCI-mallissa tuossa asteikossa on sen sijaan mukana numerot (min 70 - 120 - 170 max) ja kyseessä nimenomaan öljyn lämpötila.
Leave a comment:
-
Leave a comment: