Announcement

Collapse
No announcement yet.

Uusi M2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hiace
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2011
    • 1203
    • Helsinki/Joensuu

    #16
    https://www.youtube.com/watch?v=ww37JDbFO20

    Bemarin official M2 mainospätkä. Kyllähän tuossa videossa osataan vetää oikeista naruista harrastajaa Selkeästi M2 markkinoidaan nuoremmille hardcore-puritaaneille, kun M4 taitaa olla herrasmieskerhon jäseniä. Näin vähän kärjistettynä.
    F20 M135i 2016 / Ex-autot: 335xi 135i 335i M3 330d 2 x Hiace

    Comment

    • yarski
      BTCF Member
      • Sep 2013
      • 311
      • Rauma

      #17
      Originally posted by Hiace View Post
      https://www.youtube.com/watch?v=ww37JDbFO20

      Bemarin official M2 mainospätkä. Kyllähän tuossa videossa osataan vetää oikeista naruista harrastajaa Selkeästi M2 markkinoidaan nuoremmille hardcore-puritaaneille, kun M4 taitaa olla herrasmieskerhon jäseniä. Näin vähän kärjistettynä.
      Jees, hieno pätkä ja herättää omistushaluja kyllä.
      Näyttääkö muista navin yms. näyttö vähänniinkuin jälkiasennetulta. Tökätty vain kojetaulun päälle.
      ps. kattoin pätkää niin vaimon kommentti "jaaha, pornoa kattelet" ...niinpä
      G26 i4 M50 supercharged
      ex: F36 440i xdrive msport
      ex: E91 335 lci xdrive msport

      Comment

      • ///MJ
        BTCF Member
        • Jan 2004
        • 1869
        • Joensuu

        #18
        Kelpais

        Ainahan nämä ///Motorsport videot on pornoa
        F36 428iA GC M-Sport
        Z3 2.8i Roadster Myytävänä

        M: 1kpl style25 vanne ja Michelin 225/50/16

        M: E36 328i osia

        M: E39 business cd ja info display

        M: F3x M-Sport takapuskurin diffuusori

        Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!

        Comment

        • mikkis
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2006
          • 1900
          • Vantaa

          #19
          On kyllä räyhäkkään ja komeen näköinen auto tämä uusi M2, meni kyllä omalla kohdallani pakko saada joskus listalle

          Comment

          • Pohjoisen Poika
            Bimmer Fanatic
            • May 2014
            • 464
            • Lappi

            #20
            N55 moottorina, eli sama moottori mikä löytyy noiden uusimpien (M)135i keulalta. Siihen löytyy jo ennestään vaikka mitä kivaa. Jos siis noi tehtaalla ohjelmoidut tehot ei tunnu olevan balanssissa muun auton kanssa

            Comment

            • MNi
              Bimmer Enthusiast
              • Nov 2008
              • 3143
              • Tampere

              #21
              Originally posted by yarski View Post
              Jees, hieno pätkä<clip>
              Jupinaa. Jos leikkaukset kestäis edes sen kolme sekuntia niin ehtis kattoakin mutta kun ovat 0,3 s. Selvästi nuorisolle suunnattu. Paitsi hinnan osalta.

              Tää oli vissiin sitä positiivisutta mitä erässä threadissa etsittiin?

              Comment

              • Juhis
                BTCF Honorary Member
                • Jul 2002
                • 19175
                • -

                #22
                Erittäin suurta omistushalua herättävä malli.
                All good things come to those who wait.

                Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group

                Sound Factory Bar & Nightclub

                Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.

                Comment

                • FlyingFinn
                  Bimmer Fanatic
                  • Dec 2005
                  • 651

                  #23
                  Originally posted by Pohjoisen Poika View Post
                  N55 moottorina, eli sama moottori mikä löytyy noiden uusimpien (M)135i keulalta. Siihen löytyy jo ennestään vaikka mitä kivaa. Jos siis noi tehtaalla ohjelmoidut tehot ei tunnu olevan balanssissa muun auton kanssa
                  Jep, eihän tuon nykyisen M235:n tehojen nostaminen samalle tasolle olisi mikään ongelma mutta alustassakin on melko paljon eroa. M2:ssa etu- ja taka-akselistot ovat kuulemma M3/M4:sta lainattuja.

                  Comment

                  • Remotion
                    Bimmer Enthusiast
                    • Mar 2003
                    • 15251
                    • Ajamisen Iloa

                    #24
                    Todella hieno peli ja nyt on kerrankin konsepti kohdallaan, auto pienimmästä ja kevyimmästä päästä ja potentiaalinen tekniikka, tässähän rupeaa jopa z omistaja diggaamaan.

                    sille joka valittaa tuosta sisutasta ni katsoppas millanen bajamaja löytyy esim Alfa Romeo 4C:n sisältä. Onhan tuo nyt nätti oikeasti verrattuna erittäin moneen muuhun! Ja sekin on 100t€ auto.

                    Toki joo olen samaa mieltä että sisustan keskikonsoli on tuollainen clusterf*ck tyyppinen, raskaan näköinen pino heebeleitä, et ei tuossa mitään eleganssia sinäänsä ole, mutta materiaalit nyt ihan ok...
                    hmm ehkä purnaukselle on jonkun verrran perusteita tarkemmalla pohdinnalla.
                    Ja penkkejä tunnutaan haukkuvan netissä, itse en oo vielä ees nähny millaset ne on.

                    Toivotaan että värejä tulisi lisää tarjolle. joku Imolarot näyttäisi tuossa todella hyvältä samoin atacama yellow tai velvet blue, tuo ainoa väri joka ei ole bw skaalalta on tuo metalliturkoosi, aika meh.
                    Mustana minusta tyylikkäin.
                    Täysin samankokoinen auto kuin E46 M3 muuten.
                    Last edited by Remotion; 20-10-2015, 01:16.
                    Z3 coupé individual

                    F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                    E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                    Comment

                    • Remotion
                      Bimmer Enthusiast
                      • Mar 2003
                      • 15251
                      • Ajamisen Iloa

                      #25
                      Minusta video oli erittäin kehno. Dressman jannut hihittelee padiltä omia amatööri-lippaesa 3pennin suttailuja. Oisivat vetäneet mutkaisella metsätiellä pidon rajamailla siten että koko pulkka menee neljäkinttua pienessä luisussa ja sitten näytetty että tarvittaessa kiristää kaasulla linjaa kun apeksista tullaan ulos ja sisäänmennessä voi ottaa jo pienen kulman oikealla jarrutyöskentelyllä. Siihenhän nämä bemarit nyt kuitenkin on ihan oikeasti parhaita maailmassa luokassaan. Tuollaista videon tuhnua kuminpolttoa nyt voi tehdä ihan millä tahansa takavedolla. Ihan hauskaahan se on mutta tuollai uudessa autossa kun jokainen kurvi ajettu tuohon tyyliin näyttää siltä niinku siinä ois maailman jälkeenjäänein alustageometria yms...
                      Last edited by Remotion; 20-10-2015, 01:10.
                      Z3 coupé individual

                      F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                      E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                      Comment

                      • Esko
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2002
                        • 11687
                        • Kouvola

                        #26
                        Taidan olla varmaan ainut, jonka mielestä toi M2 on tylsä ja valmiiksi nähty. Tota "samaa" 3l ahdettua bensakutosta on tungettu viime vuosina ihan urakalla kaikkiin korimalleihin ja perseeseen ///M lätkä. Toki onhan tässä vähän taas yritystä vrt. Johonkin M235:een vaikka, kun 1M:n tavoin isompi raideleveys jne. mutta silti ei jotenkin sytytä. Ehkä joku mersun tapaan 2l ahdettu pata, mukavasti perusversiosta kevennetty omapaino (tyyliin takapenkit veks, hiilarikatto jne.) ja pyöreesti joku +300hv olisi ajanut asian pikkusporttina paljon paremmin. Nyt ollaan vähän siinä ja tässä ettei astuta M3/4:n kannoille kaikessa.
                        Last edited by Esko; 21-10-2015, 19:00.

                        Comment

                        • BMW_Harrastaja
                          BTCF Member
                          • Dec 2012
                          • 819
                          • Oulu area

                          #27
                          Omasta mielestä ihan hieno laite. Onhan näiden speksit nykyään todella tarkkaan laskelmoitu, että varmasti on tarjolla malli joka segmenttiin. Painokin on vielä ihan siedettä, vaikka ei näistä nykyään taida saada kevyitä mitenkään. Olen samaa mieltä, että on hieman tylsää laittaa sama kone jokaiseen automalliin, vaikka kai se hyvä sinänsä onkin. Mutta kyllä tuo itselle kelpaisi!
                          BMW driver and owner since 2000.

                          Comment

                          • Hiace
                            Bimmer Enthusiast
                            • Dec 2011
                            • 1203
                            • Helsinki/Joensuu

                            #28
                            Originally posted by Esko View Post
                            Taidan olla varmaan ainut, jonka mielestä toi M2 on tylsä ja valmiiksi nähty. Tota "samaa" 3l ahdettua bensakutosta on tungettu viime vuosina ihan urakalla kaikkiin korimalleihin ja perseeseen ///M lätkä. Toki onhan tässä vähän taas yritystä vrt. Johonkin M235:een vaikka, kun 1M:n tavoin isompi raideleveys jne. mutta silti ei jotenkin sytytä. Ehkä joku mersun tapaan 2l ahdettu pata, mukavasti perusversiosta kevennetty omapaino (tyyliin takapenkit veks, hiilarikatto jne.) ja pyöreesti joku +300hv olisi ajanut asian pikkusporttina paljon paremmin. Nyt ollaan vähän siinä ja tässä ettei astuta M3/4:n kannoille kaikessa.
                            Tuo on kyllä totta. Aika kova sana ois ollu joku kireä 4-sylinterinen turbonelonen, vaikka samoilla tehoilla. Kevyt moottori ja kunnon alusta, ois toiminu. Vaikka ei tämäkään paha.
                            F20 M135i 2016 / Ex-autot: 335xi 135i 335i M3 330d 2 x Hiace

                            Comment

                            • Remotion
                              Bimmer Enthusiast
                              • Mar 2003
                              • 15251
                              • Ajamisen Iloa

                              #29
                              Samaa mieltä kyl Eskon kanssa tuosta moottorihommasta.

                              Oisivat laittaneet entisen M3:n vapari V8:n joko 4.0 tai 4.4 tilavuudella ja reilusti painoa veke verrattuna E90.... Sit ois ollu! Manuaalivaihteilla ja törkeän näteillä sävelillä. Ois vielä jäänyt se keinotekoinen - isomman numeron ämmän on oltava hieman nopeampi - attribuutti kun M3,4,5,6 ois olleet hitusen nopeempia turboväännön ja roboottilaatikon takia.
                              Z3 coupé individual

                              F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                              E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                              Comment

                              • Pohjoisen Poika
                                Bimmer Fanatic
                                • May 2014
                                • 464
                                • Lappi

                                #30
                                1M:n N54 ja M2:n N55 taitaa olla lähes samat moottorit, mutta ymmärtääkseni tuo M3/M4:n S55 on ihan eri laitos. Vaikka sylinterit, tilavuus ja osin turbojen määrä on sama.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎