Bemarin official M2 mainospätkä. Kyllähän tuossa videossa osataan vetää oikeista naruista harrastajaa Selkeästi M2 markkinoidaan nuoremmille hardcore-puritaaneille, kun M4 taitaa olla herrasmieskerhon jäseniä. Näin vähän kärjistettynä.
Bemarin official M2 mainospätkä. Kyllähän tuossa videossa osataan vetää oikeista naruista harrastajaa Selkeästi M2 markkinoidaan nuoremmille hardcore-puritaaneille, kun M4 taitaa olla herrasmieskerhon jäseniä. Näin vähän kärjistettynä.
Jees, hieno pätkä ja herättää omistushaluja kyllä.
Näyttääkö muista navin yms. näyttö vähänniinkuin jälkiasennetulta. Tökätty vain kojetaulun päälle.
ps. kattoin pätkää niin vaimon kommentti "jaaha, pornoa kattelet" ...niinpä
Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!
N55 moottorina, eli sama moottori mikä löytyy noiden uusimpien (M)135i keulalta. Siihen löytyy jo ennestään vaikka mitä kivaa. Jos siis noi tehtaalla ohjelmoidut tehot ei tunnu olevan balanssissa muun auton kanssa
Jupinaa. Jos leikkaukset kestäis edes sen kolme sekuntia niin ehtis kattoakin mutta kun ovat 0,3 s. Selvästi nuorisolle suunnattu. Paitsi hinnan osalta.
Tää oli vissiin sitä positiivisutta mitä erässä threadissa etsittiin?
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
N55 moottorina, eli sama moottori mikä löytyy noiden uusimpien (M)135i keulalta. Siihen löytyy jo ennestään vaikka mitä kivaa. Jos siis noi tehtaalla ohjelmoidut tehot ei tunnu olevan balanssissa muun auton kanssa
Jep, eihän tuon nykyisen M235:n tehojen nostaminen samalle tasolle olisi mikään ongelma mutta alustassakin on melko paljon eroa. M2:ssa etu- ja taka-akselistot ovat kuulemma M3/M4:sta lainattuja.
Todella hieno peli ja nyt on kerrankin konsepti kohdallaan, auto pienimmästä ja kevyimmästä päästä ja potentiaalinen tekniikka, tässähän rupeaa jopa z omistaja diggaamaan.
sille joka valittaa tuosta sisutasta ni katsoppas millanen bajamaja löytyy esim Alfa Romeo 4C:n sisältä. Onhan tuo nyt nätti oikeasti verrattuna erittäin moneen muuhun! Ja sekin on 100t€ auto.
Toki joo olen samaa mieltä että sisustan keskikonsoli on tuollainen clusterf*ck tyyppinen, raskaan näköinen pino heebeleitä, et ei tuossa mitään eleganssia sinäänsä ole, mutta materiaalit nyt ihan ok...
hmm ehkä purnaukselle on jonkun verrran perusteita tarkemmalla pohdinnalla.
Ja penkkejä tunnutaan haukkuvan netissä, itse en oo vielä ees nähny millaset ne on.
Toivotaan että värejä tulisi lisää tarjolle. joku Imolarot näyttäisi tuossa todella hyvältä samoin atacama yellow tai velvet blue, tuo ainoa väri joka ei ole bw skaalalta on tuo metalliturkoosi, aika meh.
Mustana minusta tyylikkäin.
Täysin samankokoinen auto kuin E46 M3 muuten.
Minusta video oli erittäin kehno. Dressman jannut hihittelee padiltä omia amatööri-lippaesa 3pennin suttailuja. Oisivat vetäneet mutkaisella metsätiellä pidon rajamailla siten että koko pulkka menee neljäkinttua pienessä luisussa ja sitten näytetty että tarvittaessa kiristää kaasulla linjaa kun apeksista tullaan ulos ja sisäänmennessä voi ottaa jo pienen kulman oikealla jarrutyöskentelyllä. Siihenhän nämä bemarit nyt kuitenkin on ihan oikeasti parhaita maailmassa luokassaan. Tuollaista videon tuhnua kuminpolttoa nyt voi tehdä ihan millä tahansa takavedolla. Ihan hauskaahan se on mutta tuollai uudessa autossa kun jokainen kurvi ajettu tuohon tyyliin näyttää siltä niinku siinä ois maailman jälkeenjäänein alustageometria yms...
Taidan olla varmaan ainut, jonka mielestä toi M2 on tylsä ja valmiiksi nähty. Tota "samaa" 3l ahdettua bensakutosta on tungettu viime vuosina ihan urakalla kaikkiin korimalleihin ja perseeseen ///M lätkä. Toki onhan tässä vähän taas yritystä vrt. Johonkin M235:een vaikka, kun 1M:n tavoin isompi raideleveys jne. mutta silti ei jotenkin sytytä. Ehkä joku mersun tapaan 2l ahdettu pata, mukavasti perusversiosta kevennetty omapaino (tyyliin takapenkit veks, hiilarikatto jne.) ja pyöreesti joku +300hv olisi ajanut asian pikkusporttina paljon paremmin. Nyt ollaan vähän siinä ja tässä ettei astuta M3/4:n kannoille kaikessa.
Omasta mielestä ihan hieno laite. Onhan näiden speksit nykyään todella tarkkaan laskelmoitu, että varmasti on tarjolla malli joka segmenttiin. Painokin on vielä ihan siedettä, vaikka ei näistä nykyään taida saada kevyitä mitenkään. Olen samaa mieltä, että on hieman tylsää laittaa sama kone jokaiseen automalliin, vaikka kai se hyvä sinänsä onkin. Mutta kyllä tuo itselle kelpaisi!
Taidan olla varmaan ainut, jonka mielestä toi M2 on tylsä ja valmiiksi nähty. Tota "samaa" 3l ahdettua bensakutosta on tungettu viime vuosina ihan urakalla kaikkiin korimalleihin ja perseeseen ///M lätkä. Toki onhan tässä vähän taas yritystä vrt. Johonkin M235:een vaikka, kun 1M:n tavoin isompi raideleveys jne. mutta silti ei jotenkin sytytä. Ehkä joku mersun tapaan 2l ahdettu pata, mukavasti perusversiosta kevennetty omapaino (tyyliin takapenkit veks, hiilarikatto jne.) ja pyöreesti joku +300hv olisi ajanut asian pikkusporttina paljon paremmin. Nyt ollaan vähän siinä ja tässä ettei astuta M3/4:n kannoille kaikessa.
Tuo on kyllä totta. Aika kova sana ois ollu joku kireä 4-sylinterinen turbonelonen, vaikka samoilla tehoilla. Kevyt moottori ja kunnon alusta, ois toiminu. Vaikka ei tämäkään paha.
Samaa mieltä kyl Eskon kanssa tuosta moottorihommasta.
Oisivat laittaneet entisen M3:n vapari V8:n joko 4.0 tai 4.4 tilavuudella ja reilusti painoa veke verrattuna E90.... Sit ois ollu! Manuaalivaihteilla ja törkeän näteillä sävelillä. Ois vielä jäänyt se keinotekoinen - isomman numeron ämmän on oltava hieman nopeampi - attribuutti kun M3,4,5,6 ois olleet hitusen nopeempia turboväännön ja roboottilaatikon takia.
1M:n N54 ja M2:n N55 taitaa olla lähes samat moottorit, mutta ymmärtääkseni tuo M3/M4:n S55 on ihan eri laitos. Vaikka sylinterit, tilavuus ja osin turbojen määrä on sama.
Comment