Näkeekö M2:en mittaristossa suoriltaan öljyn lämpötila tieto.
Ärsyttää kun M235i ei näy suoraan.
Uusi M2
Collapse
X
-
Tarkoitus olisi säätää ensivuonna oma kulkemaan viinalla, mutta todnäk vakio turbot. Tai mistäs sitä tietää. :thinkOriginally posted by Tommix View PostOma unelma olisi oranssi M2 Competition ja siihen Pure Stage 2+ turbot. Bensalla 670 whp ja E85:lla 830 whp. Olis kyllä vikkelä mutta pito-ongelmia olisi tiedossa...
https://www.pureturbos.com/store/bmw...rbos-1148.html
Viinalla ajo onnistuu ihan pumppuihin koskematta nykyään vakio turboilla, turbot vaihtaessa toki täytyisi sitäkin puolta parantaa.
Leave a comment:
-
BPS-takuu loppuu jos auto siirtyy autoliikkeen nimiin. HPS ja Turva ovat kyllä autokohtaisia, eli pysyvät omistussuhteista huolimatta.Originally posted by Juh4 View PostAutokohtaisia. Kuten myöskin jos autossa olisi huolenpitosopimus, tai jatkotakuu.Last edited by Tomi T; 17-11-2019, 11:31.
Leave a comment:
-
Oma unelma olisi oranssi M2 Competition ja siihen Pure Stage 2+ turbot. Bensalla 670 whp ja E85:lla 830 whp. Olis kyllä vikkelä mutta pito-ongelmia olisi tiedossa...
Leave a comment:
-
M2 CS:hän lanseerattiin viikko takaperin. Käytännössä hyvin pitkälti sama kuin Competition kuitenkin.
Orkkis M2 ei kyllä itselle aiheuttanut mitään säväreitä. Pintakaasulla ja matalilla kierroksilla antoi vaikutelman että jumakauta täällähän onkin jerkkua tosissaan odottamassa ja että rupeeko oikeen hirvittää, mutta sit täydellä kaasulla ja kierrättäessä ni se ei millään tasolla vastannut niitä odotuksia mitä se antoi osakaasulla ja alempana. Jäi todella meh fiilis. Tietyllä tapaa fiilis oli jopa dieselmäinen.
Jos tommonen ois itellä ni en koskis siihen mitenkään paitsi sit ylimmälle kierrosalueelle yrittäis taikoa niin paljon lisää tehoa kun vaan mahdollista, ni se nousis lineaarisemmin ja pysyis se vaikutelma kovasta kiihtyvyydestä.
Leave a comment:
-
Itsellä edellisessä M135i:ssä oli BPS:ää jäljellä vaihtohetkellä 6kk ja se pysyi tietääkseni auton mukana tosiaan, ainakin myynti -ilmossa se luki. Siitä saa auton mukana ne erilliset laput - löytyykö sulta/myyjäliikkeeltä niitä jostain?Originally posted by tjhoo View PostYmmärränkö oikein, että jonkun edellisen omistajan saama BPS-takuu siirtyy siis auton mukana, eli minäkin voisin sitä hyödyntää :think
Leave a comment:
-
Joo, no names, mutta sinä se Mika taisit tosiaan ollaOriginally posted by Mikaatm View PostKuka lie noin joskus todennut
No ainakin minä, toteamukseni perustui kokemukseen. Jos suunta ois ollut, M135i -> M2 - >M3, mutta suunta M135i -> M3 ->M2 niin näinpäin oli pettymys. No nyt M2 Competion paketti voi pelastaa tilannetta

Samaa oletus tuosta M2C:sta.
Ps. Niin ja sulla vielä M3-> M3 comp.
Leave a comment:
-
Mulla on nyt tää "vanha" M135i mihin olen täysin tyytyväinen yhä, mutta jos pitäisi vaihtaa niin kyllä mä mieluummin M3/M4 suuntaan siirtyisin just ton liian lyhyen hyppäyksen takia. Tosin toi M2 on ainoa mitä en ole kokeillut - M3 ja M4 muutamina versioina puolen päivän kokeiluja on takana ja onhan ne isompia ja painavampia toki. M2 voikin yllättäen tuntua aika ketterältä.Originally posted by Mikaatm View PostNo ainakin minä, toteamukseni perustui kokemukseen. Jos suunta ois ollut, M135i -> M2 - >M3, mutta suunta M135i -> M3 ->M2 niin näinpäin oli pettymys. No nyt M2 Competion paketti voi pelastaa tilannetta
Leave a comment:
-
Muistelenkohan väärin, mutta ehdoissa taisi lukea, että erikseen sopimalla tietyissä kaupoissa sen sai siirtymään. Tai sitten siinä oli joku virallinen liike pitää olla välissä setti.Originally posted by tjhoo View PostYmmärränkö oikein, että jonkun edellisen omistajan saama BPS-takuu siirtyy siis auton mukana, eli minäkin voisin sitä hyödyntää :think
Leave a comment:
-
Kuka lie noin joskus todennutOriginally posted by BFI18 View PostAika hyvin - Olen miettinyt nimittäin täsmälleen samaa asiaa, tosin M135ix -> M2.
Näiden F87:en hinnat kun ovat mukavasti pudonneet puolen vuoden sisällä.
Silti jotenkin se F82 M4 on omassa mielessä aina vaan, joten sellaista täytyy seuraavaksi kyttäillä ja odotella hintojen laskua vielä. Siinä on S55 mosa, monta todella upeaa väriä tarjolla, paremmat penkit, M-säädöt ja on se ulkonäöltään vielä F87:aa hienompi. Yksi ex. M135i kuski kerran sanoi M2 koeajon jälkeen olleensa pettynyt siihen, kuinka vähän eroa autojen välillä on. Täytyy kokeilla itse. F87 varmaan kooltaan näppiin sopivampi, entäs siitä sitten competition- versio, kun aikaa vähän kuluu..
No ainakin minä, toteamukseni perustui kokemukseen. Jos suunta ois ollut, M135i -> M2 - >M3, mutta suunta M135i -> M3 ->M2 niin näinpäin oli pettymys. No nyt M2 Competion paketti voi pelastaa tilannetta
Leave a comment:
-
Autokohtaisia. Kuten myöskin jos autossa olisi huolenpitosopimus, tai jatkotakuu.Originally posted by BFI18 View PostSiirtyikö BPS- takuu 24kk/40tkm mukana vai oliko se niin, että vain yksityisten välillä siirtyy, eikä liikkeiden? Autoon nimittäin AK:lla tarjottiin sitäkin mukaan.
Leave a comment:
-
Joo, AK:n ilmoituksessa tuosta käynnistyksestä oli lyhyt youtube- pätkä, jossa putkisto mainittiin/kuultiin.Originally posted by tjhoo View PostKyllä, sama auto kyseessä erinomaisilla varusteilla, siksi itsekin tartuin. Lisänä oli vielä m performance putkisto, jota ei ollut edes myynti-ilmoituksessa listattu. Muutama kivenisku konepellissä ja etupuskurin alareunassa kanttikiven naarmut, mutta muuten erinomaisessa kunnossa. Tuota hintadroppia en itse ollut huomannutkaan, vaikka koko syksyn olen seurannut M2 markkinoita.
Siirtyikö BPS- takuu 24kk/40tkm mukana vai oliko se niin, että vain yksityisten välillä siirtyy, eikä liikkeiden? Autoon nimittäin AK:lla tarjottiin sitäkin mukaan.
Leave a comment:
-
Aika hyvin - Olen miettinyt nimittäin täsmälleen samaa asiaa, tosin M135ix -> M2.Originally posted by H3nu View PostAlkaa kyllä M2 hinnat olemaan houkuttelevalla tasolla
Entisenä m235i omistajana miettii vaan, että tarjoaako M2 verrattuna m235i 20kilon edestä enemmän autoa
Toki alusta parempi ja ulkonäkö makeempi, mutta moottorin osalta ei tarjoa uutta. Lähinnä tässä speksailen, kun tulevaisuudessa M2/M3/M4 haaveissa.
Näiden F87:en hinnat kun ovat mukavasti pudonneet puolen vuoden sisällä.
Silti jotenkin se F82 M4 on omassa mielessä aina vaan, joten sellaista täytyy seuraavaksi kyttäillä ja odotella hintojen laskua vielä. Siinä on S55 mosa, monta todella upeaa väriä tarjolla, paremmat penkit, M-säädöt ja on se ulkonäöltään vielä F87:aa hienompi. Yksi ex. M135i kuski kerran sanoi M2 koeajon jälkeen olleensa pettynyt siihen, kuinka vähän eroa autojen välillä on. Täytyy kokeilla itse. F87 varmaan kooltaan näppiin sopivampi, entäs siitä sitten competition- versio, kun aikaa vähän kuluu..
Leave a comment:
Leave a comment: