Piti käydä tänään hakemassa tarjous M2cs:stä, saa nähä jos R8 menee että palaisiko takaisin Bayerin pariin.
Houkuttaa kyllä kovasti tuo S55 yhdistettynä M2:seen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Uusi M2
Collapse
X
-
Olihan tämmöinen lelu vuokrattava, kun aikaisempi kokeilu oli kovin lyhyt. Nyt viikko ajeltu tällaisella Saksassa ja Itävallassa ja pakko kyllä ottaa sanoja takaisin siitä lyhyestä kokeilusta. Aivan ylivoimaisesti paras näistä uusista M-autoista, joita olen ajanut. Joukossa M3, M4 ja M5 F10 sekä useampi malli noita M-performance malleja.
Ei tällä kyllä noilla pikkuteillä ole mitään tekemistä jonkun M140i:n tai M235i:n kanssa. Aivan eri planeetalla ajettavuus. Lisäksi en tiedä onko uudemmille LCI-koneille tehty jotain, sillä tämä Sixtiltä vuokraamani auto tuntuu aika helvetin nopealta. Jos vertaa omaan E92 M3:seen, niin alemmissa nopeuksissa kiihtyy paremmin. 150 jälkeen ehkä potku hieman hyytyy kun V8 taas pääsee kunnolla vauhtiin isoilla nopeuksilla mutta tuntuu selvästi nopeammalta kuin Suomessa ajamani auto.
Kaiken kaikkiaan todella positiivinen kokemus tämä. Seuraava oma auto voisi olla tuo M2 Competition, siinä melkein kaikki tuntuu olevan kohdallaan. Jos sen sais nappa-nahoilla ja paino ois sama kuin LCI:llä, niin tuohan olisi täydellinen peli (toivottavasti soundit on saatu paremmiksi kuin samalla S55-koneella operoivilla M3 ja M4). 110k eur saa myös kaikki tarvittavat varusteet. Uusi hieno Hockenheim-hopea näyttää myös makealta väriltä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by BFI18 View PostM2 Competiton S55- moottorilla tulossa, 410 hv/550 Nm.
https://www.press.bmwgroup.com/unite...m2-competition
Leave a comment:
-
-
M2 Competition
M2 Competiton S55- moottorilla tulossa, 410 hv/550 Nm.
Last edited by BFI18; 18-04-2018, 08:02.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by uusis View PostM2 on näyttävä paketti lokari pullistuksineen mutta jos isoin ero ajossa on yhden vaihteen verran vaihdelaatikossa, niin on siinä kyllä kova hinta ero pelkän laatikon suhteen M2 vs M235.vielä kun oman kokemuksen ja käytön mukaan tuo 8-lovinen sport sopii kuin tikku silmään näiden N55:sten kanssa
toki lukkoperä pitää hoitaa näihin muihin mikä on taas M2 vakiona, muuten ei pärjää jos kunnolla ajetaan.
Harmi sinänsä että BMW:llä täytyy suorituskyky mennä suunnilleen mallisarjojen numerojärjestyksessä. Kakkossarjalainen olisi ollut hyvä alusta tehdä nopea auto mutta ei siitä näköjään voinut tehdä M4:sta nopeampaa. Omasta mielestäni esimerkiksi M4 taas on aivan liian iso lossi sporttiautoksi.
Leave a comment:
-
-
M2 on näyttävä paketti lokari pullistuksineen mutta jos isoin ero ajossa on yhden vaihteen verran vaihdelaatikossa, niin on siinä kyllä kova hinta ero pelkän laatikon suhteen M2 vs M235.vielä kun oman kokemuksen ja käytön mukaan tuo 8-lovinen sport sopii kuin tikku silmään näiden N55:sten kanssa
toki lukkoperä pitää hoitaa näihin muihin mikä on taas M2 vakiona, muuten ei pärjää jos kunnolla ajetaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Chris Sharma View Posteikö M2:sessa ole sama tuplankytkinvaihteisto kuin isoveljissä, eli 7-pykäläinen?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by FlyingFinn View PostItse pidin enemmän M2:n vaihteistosta lähinnä siksi että siinä on "vain" kuusi pykälää. Omaan makuun kahdeksan on liikaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by uusis View PostJoo, kyllähän sä sillon siinä mun vieressä istuit kun painoin menemään.ja muistaakseen yllätyit kuinka ripeästi se vaihto pykäliä
Pitäs vaan päästä itse kokeilemaan että mitä eroa tai mitä parempaa siinä M2 vaihdelaatikossa olisi vs M135 normi sport.
Leave a comment:
-
-
Joo, kyllähän sä sillon siinä mun vieressä istuit kun painoin menemään.ja muistaakseen yllätyit kuinka ripeästi se vaihto pykäliä
Pitäs vaan päästä itse kokeilemaan että mitä eroa tai mitä parempaa siinä M2 vaihdelaatikossa olisi vs M135 normi sport.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by uusis View Postok, olisi kyllä mielenkiintoista kokeilla tuota DCT laatikkoa vs tämä perinteinen 8-lovinen sport automaatti.tuo meinaan toimii todella hienosti tämän M135 kanssa.kuinka iso ero siinä DCT toiminnassa on.
Originally posted by Sievälä View PostHieman ot. Mutta mulla on tuo sinun vanha ykkösesi. Soittelinkin sinulle silloin viime syksynä ennen kaupantekoa autosta ja kuten ilmeistä on, kaupat tuli.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Mikaatm View PostVoimaa vähän enemmän ja laatikon suhteen DCT vs. manuaali.
Molemmissa lukkoperä, alusta sopivan jäykkä (M135i oli KW V3), molemmissa samat sporttipenkit.
Leave a comment:
-
-
ok, olisi kyllä mielenkiintoista kokeilla tuota DCT laatikkoa vs tämä perinteinen 8-lovinen sport automaatti.tuo meinaan toimii todella hienosti tämän M135 kanssa.kuinka iso ero siinä DCT toiminnassa on.
Leave a comment:
-
Leave a comment: