Announcement

Collapse
No announcement yet.

Uusi M2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jyrbba69
    replied
    Piti käydä tänään hakemassa tarjous M2cs:stä, saa nähä jos R8 menee että palaisiko takaisin Bayerin pariin.

Houkuttaa kyllä kovasti tuo S55 yhdistettynä M2:seen.

Leave a comment:

• salmol
    replied
    Originally posted by BFI18 View Post
    104.758 Eur näyttäisi olevan hinnat alkaen. Saksassa 61.900.
    Reilu peli
    Sittenhän se kannattaa hakea Saksasta uutena. Autoveroineen sieltä tuotuna 98400€ joten voittoa jää vaikka laivalla tulisi.

Leave a comment:

• BFI18
    replied
    Originally posted by Pekkiz View Post
    Tämä voisi olla aika kiva lelu. Saa nähdä millainen hinnoittelu tuolle taiotaan...
    104.758 Eur näyttäisi olevan hinnat alkaen. Saksassa 61.900.
    Reilu peli

Leave a comment:

• Chris Sharma
    replied
    Olihan tämmöinen lelu vuokrattava, kun aikaisempi kokeilu oli kovin lyhyt. Nyt viikko ajeltu tällaisella Saksassa ja Itävallassa ja pakko kyllä ottaa sanoja takaisin siitä lyhyestä kokeilusta. Aivan ylivoimaisesti paras näistä uusista M-autoista, joita olen ajanut. Joukossa M3, M4 ja M5 F10 sekä useampi malli noita M-performance malleja.

Ei tällä kyllä noilla pikkuteillä ole mitään tekemistä jonkun M140i:n tai M235i:n kanssa. Aivan eri planeetalla ajettavuus. Lisäksi en tiedä onko uudemmille LCI-koneille tehty jotain, sillä tämä Sixtiltä vuokraamani auto tuntuu aika helvetin nopealta. Jos vertaa omaan E92 M3:seen, niin alemmissa nopeuksissa kiihtyy paremmin. 150 jälkeen ehkä potku hieman hyytyy kun V8 taas pääsee kunnolla vauhtiin isoilla nopeuksilla mutta tuntuu selvästi nopeammalta kuin Suomessa ajamani auto.

Kaiken kaikkiaan todella positiivinen kokemus tämä. Seuraava oma auto voisi olla tuo M2 Competition, siinä melkein kaikki tuntuu olevan kohdallaan. Jos sen sais nappa-nahoilla ja paino ois sama kuin LCI:llä, niin tuohan olisi täydellinen peli (toivottavasti soundit on saatu paremmiksi kuin samalla S55-koneella operoivilla M3 ja M4). 110k eur saa myös kaikki tarvittavat varusteet. Uusi hieno Hockenheim-hopea näyttää myös makealta väriltä.

Leave a comment:

• Pekkiz
    replied
    Originally posted by BFI18 View Post
    M2 Competiton S55- moottorilla tulossa, 410 hv/550 Nm.

https://www.press.bmwgroup.com/unite...m2-competition
    Tämä voisi olla aika kiva lelu. Saa nähdä millainen hinnoittelu tuolle taiotaan...

Leave a comment:

• BFI18
    replied
    M2 Competition

M2 Competiton S55- moottorilla tulossa, 410 hv/550 Nm.

Last edited by BFI18; 18-04-2018, 08:02.

Leave a comment:

• FlyingFinn
    replied
    Originally posted by uusis View Post
    M2 on näyttävä paketti lokari pullistuksineen mutta jos isoin ero ajossa on yhden vaihteen verran vaihdelaatikossa, niin on siinä kyllä kova hinta ero pelkän laatikon suhteen M2 vs M235.vielä kun oman kokemuksen ja käytön mukaan tuo 8-lovinen sport sopii kuin tikku silmään näiden N55:sten kanssa
    toki lukkoperä pitää hoitaa näihin muihin mikä on taas M2 vakiona, muuten ei pärjää jos kunnolla ajetaan.
    No joo, kyllähän se M2 jonkin verran tiukempi on ja varmasti ratakierroksella jättää M235i:n. Olin ensin varma kun näin M2:n ensimmäiset kuvat että menee hankittavaksi mutta kun itsellä oli M235i ja pääsin vertaamaan näitä rinnakkain niin kyllä se M2 rehellisesti sanottuna oli kuitenkin lievä pettymys. Enkä pystynyt itselleni perustelemaan hintaeroa. Yleensä olen kyllä autokuumeen kourissa aika hyvä näitä perusteluja tekemään...

Harmi sinänsä että BMW:llä täytyy suorituskyky mennä suunnilleen mallisarjojen numerojärjestyksessä. Kakkossarjalainen olisi ollut hyvä alusta tehdä nopea auto mutta ei siitä näköjään voinut tehdä M4:sta nopeampaa. Omasta mielestäni esimerkiksi M4 taas on aivan liian iso lossi sporttiautoksi.

Leave a comment:

• uusis
    replied
    M2 on näyttävä paketti lokari pullistuksineen mutta jos isoin ero ajossa on yhden vaihteen verran vaihdelaatikossa, niin on siinä kyllä kova hinta ero pelkän laatikon suhteen M2 vs M235.vielä kun oman kokemuksen ja käytön mukaan tuo 8-lovinen sport sopii kuin tikku silmään näiden N55:sten kanssa
    toki lukkoperä pitää hoitaa näihin muihin mikä on taas M2 vakiona, muuten ei pärjää jos kunnolla ajetaan.

Leave a comment:

• FlyingFinn
    replied
    Originally posted by Chris Sharma View Post
    eikö M2:sessa ole sama tuplankytkinvaihteisto kuin isoveljissä, eli 7-pykäläinen?
    Totta, noinhan se oli. Kuitenkin omaan makuun aavistuksen "parempi" kun on vähemmän pykäli.

Leave a comment:

• Chris Sharma
    replied
    Originally posted by FlyingFinn View Post
    Itse pidin enemmän M2:n vaihteistosta lähinnä siksi että siinä on "vain" kuusi pykälää. Omaan makuun kahdeksan on liikaa.
    eikö M2:sessa ole sama tuplankytkinvaihteisto kuin isoveljissä, eli 7-pykäläinen?

Leave a comment:

• FlyingFinn
    replied
    Joo, kyllähän sä sillon siinä mun vieressä istuit kun painoin menemään.ja muistaakseen yllätyit kuinka ripeästi se vaihto pykäliä
    Pitäs vaan päästä itse kokeilemaan että mitä eroa tai mitä parempaa siinä M2 vaihdelaatikossa olisi vs M135 normi sport.
    Itsellä M235i ja tyypit otin M2:lla. Molemmissa on pirun hyvä vaihteisto ja pykälä löytyy ylös tai alas silloin kun sen pyytää. DKG on ehkä aavistuksen nopeampi mutta se saattaa olla kuvitelmaa ja ero on niin pieni että sillä ei juuri ole käytännön merkitystä. Mielestäni molemmat hakkaavat esim. VAG konsernin DSG:n. Kokemukset Volkkarista ja Audin RS:stä on kylläkin muutaman vuoden takaa ja voi niissäkin olla kehitystä tapahtunut. Itse pidin enemmän M2:n vaihteistosta lähinnä siksi että siinä on "vain" kuusi pykälää. Omaan makuun kahdeksan on liikaa. Varmasti hyvin pitkälle tottumiskysymyskin mutta jotenkin vain oikean pykälän löytäminen manuaalikäytössä kahdeksasta mahdollisesta ei aina osu täysin kohdalleen. Toisaalta manuaalilla tulee loppupeleissä melko vähän ajettua ja automaattikäytössä taas peräti lisää fiilistä kun automaatti latoo kahdeksan pykälää sisään ja rivikuutosen soundit pääsee oikeuksiinsa.

Leave a comment:

• uusis
    replied
    Joo, kyllähän sä sillon siinä mun vieressä istuit kun painoin menemään.ja muistaakseen yllätyit kuinka ripeästi se vaihto pykäliä
    Pitäs vaan päästä itse kokeilemaan että mitä eroa tai mitä parempaa siinä M2 vaihdelaatikossa olisi vs M135 normi sport.

Leave a comment:

• Mikaatm
    replied
    ok, olisi kyllä mielenkiintoista kokeilla tuota DCT laatikkoa vs tämä perinteinen 8-lovinen sport automaatti.tuo meinaan toimii todella hienosti tämän M135 kanssa.kuinka iso ero siinä DCT toiminnassa on.
    Systerin kahdessa viimeisessä autossa (120d ja 320i) on ollut 8-lovinen sport automaatti ja kyllä se on hyvältä tuntunut ja nopealta, mutta oman M3 DCT on nopeimmalla asetukseen vielä paljon nopeampi.

Originally posted by Sievälä View Post
    Hieman ot. Mutta mulla on tuo sinun vanha ykkösesi. Soittelinkin sinulle silloin viime syksynä ennen kaupantekoa autosta ja kuten ilmeistä on, kaupat tuli.
    Joo muistan kun soittelit

Leave a comment:

• Sievälä
    replied
    Originally posted by Mikaatm View Post
    Voimaa vähän enemmän ja laatikon suhteen DCT vs. manuaali.

Molemmissa lukkoperä, alusta sopivan jäykkä (M135i oli KW V3), molemmissa samat sporttipenkit.
    Hieman ot. Mutta mulla on tuo sinun vanha ykkösesi. Soittelinkin sinulle silloin viime syksynä ennen kaupantekoa autosta ja kuten ilmeistä on, kaupat tuli.

Leave a comment:

• uusis
    replied
    ok, olisi kyllä mielenkiintoista kokeilla tuota DCT laatikkoa vs tämä perinteinen 8-lovinen sport automaatti.tuo meinaan toimii todella hienosti tämän M135 kanssa.kuinka iso ero siinä DCT toiminnassa on.

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎