Eilen näin tämmöisen uuden M2:n (ehkä LSB tai LBB.. oli pimeä) Mäkelänkadulla (HKI).
On kyllä pieni kippo vrt. muihin nykyisiin suurempiin M-sarjalaisiin. Oma pieni F31 tuntui lähes valtamerilaivalta vieressä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Uusi M2
Collapse
X
-
Originally posted by Piimerfriik View PostOikeastaan ainut missä M2 voittaa (makuasia) M2C:n on äänet. Kaikessa muussa M2C tekee juuri sen, mikä M2:sta jäi tekemättä.
Jos katsoo kuvia missä M2 ja M2C ovat vierekkäin niin on tuo Competition vaan hieno!
S55 moottorin omistavat voivat myös nauraa kun ajavat kierros kierroksen perään, kun samalle tasolle viritetty N55 kärsii lämpöhalvauksesta kun ajetaan kauan. M2C:n jarrut ovat kanssa aivan eri tasoa.
Kaikesta tästä huolimatta olen täysin tyytyväinen "OG" M2:een, saapahan syyn päivittää kulkupuolta lisää, ettei competition hypi silmille.
Jos oma seuraava auto on uusi, niin se on melko varmasti tuo M2 Competition.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by BFI18 View PostWeltissä oli M2C näytillä, kuvia liitteenä.
Hockenheim silver hieno väri livenä, vaikken hopean ystävä yleensä olekaan - Tämä väri oli hieno.
M-penkit ja keula ilma-aukkoineen todella hieno. Lisäksi nuo Compin vanteet todella hienot omaan makuun!
S55 moottori täytyy olla makea combo tuon korin kanssa ja kieltämättä Motorsport S-moottorin kanssa on se oikea yhdistelmä, vaikkei N55:kään huono ole.
Hintaero M2 ja M2C jäi aika pieneksi (ainakin Saksassa) kuitenkin ottaen tekniset- ja ulkonäköerot huomioon.
Arvailua, mutta veikkaisin että M2 ja M2C ajaisi peräkkäin niin eroa varmasti olisi kuitenkin.
Molemmat hienoja autoja toki
Jos katsoo kuvia missä M2 ja M2C ovat vierekkäin niin on tuo Competition vaan hieno!
S55 moottorin omistavat voivat myös nauraa kun ajavat kierros kierroksen perään, kun samalle tasolle viritetty N55 kärsii lämpöhalvauksesta kun ajetaan kauan. M2C:n jarrut ovat kanssa aivan eri tasoa.
Kaikesta tästä huolimatta olen täysin tyytyväinen "OG" M2:een, saapahan syyn päivittää kulkupuolta lisää, ettei competition hypi silmille.
Leave a comment:
-
-
M2 comp
Weltissä oli M2C näytillä, kuvia liitteenä.
Hockenheim silver hieno väri livenä, vaikken hopean ystävä yleensä olekaan - Tämä väri oli hieno.
M-penkit ja keula ilma-aukkoineen todella hieno. Lisäksi nuo Compin vanteet todella hienot omaan makuun!
S55 moottori täytyy olla makea combo tuon korin kanssa ja kieltämättä Motorsport S-moottorin kanssa on se oikea yhdistelmä, vaikkei N55:kään huono ole.
Hintaero M2 ja M2C jäi aika pieneksi (ainakin Saksassa) kuitenkin ottaen tekniset- ja ulkonäköerot huomioon.
Arvailua, mutta veikkaisin että M2 ja M2C ajaisi peräkkäin niin eroa varmasti olisi kuitenkin.
Molemmat hienoja autoja tokiLast edited by BFI18; 08-04-2023, 18:16.
Leave a comment:
-
-
Itse olen nyt ajellut puolisen vuotta M2 LCI:lla ja täytyy sanoa, että on kyllä mahtava auto. Harkitsin pitkään vaihtaisinko kuitenkin Competition -malliin, mutta mitä olen seurannut kv-forumeilla keskustelua, niin ääniä löytyy niin puolesta kuin vastaan. Painon sekä tehojen molempien yhtäaikainen kasvu ovat syöneet hyötyjä jälkimmäisestä. Moni on myös pitänyt N55:en käyttäytymistä mieluisampana. Äänet ovat ainakin aivan ehdottomasti paremmat N55:ssa!
S55:ssa löytyisi tietty enemmän virityspotentiaalia, mutta itselleni N55:en tehot riittävät enemmän kuin vallan mainosti. M2 pysyy tiessä aivan käsittämättömän hyvin. M2C:n differentiaalia ja softaa on ilmeisesti vielä hienosäädetty lisää siten, että kevyt sivuslaidi onnistuu entistä helpommin. Omasta mielestäni moottorin luonne on kuitenkin jo nyt niin hyvä, etten kaipaa siihen oikeastaan parannusta. Hauskanpito autolla onnistuu aivan hyvin jo nyt. (Disclaimer: olen tietysti puolueellinen, mutta toisaalta melko monenlaista peliä on tullut vuosien saatossa ajettua.)
M2C:stä jään kaipaamaan lähinnä oikeita M-penkkejä, mutta sen asian voinee hoitaa muutenkin kuntoon... Molemmissa sisustan osalta häiritsee Dakota -verhoilu ja Merinon puute, toki edellinen kestää huomattavasti paremmin kulutusta (myös muut nahkasisustan laajennukset olisivat tervetulleita). Sisusta on hieman muovinen ilman lisänahkoja, mutta laadun tuntua ja fiilistä saa onneksi lisättyä sopivasti sijoitetuilla lisähiilikuiduilla. Nämä kuitenkin sivuseikkoja upean ajotunnelman näkökulmasta.
Olisin mielelläni hankkinut MP-pakoputkiston, mutta kuten varmaan tiedossa on, BMW lopetti sen myynnin ja jakelun sopimoilleen koko Euroopassa heinäkuussa - kiitos uusien EU -säädösten. Toisaalta äänet ovat jo nykyisellään niin mahtavat, että ehkä juuri ja juuri pärjää ilmankin...
Jos joku haluaa kysyä jotain M2 tai M2C liittyen, vastailen mielelläni. Molempiin on tullut perehdyttyä melko intensiivisesti viime aikoina. Käytännön erot autoissa melko pienet ja lienee makuasia kumman moottorin luonteesta ja softan säädöistä pitää enemmän. Ulkonäkökin tuntuu jakavan mielipiteitä. Omasta mielestäni molemmat näyttävät vallan mainioilta, etenkin kun lisää sopivasti hiilikuitua myös auton ulkopuolelle.
Leave a comment:
-
-
Huomenna tulossa ostaja katsomaan jolla tiedän että on fyrkkaaJos menee, arvotaan sitten 991.2 GTS ja M2 compin välillä. Porschehan on heittämällä erikoisempi ja varmasti tarjoaa enemmän nopeissa vauhdeissa. Mutta M2 oli kyllä ihan sweet spot käytännöllisyyden ja sporttisuuden välissä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Zeta View PostVeikkaan, että aika harvassa ovat ne jotka tulevat 165000e kanssa ovelle Audia hakemaanPorukka valittelee jo 15-25000e autojen myynnistäkin niin voisi kuvitella, että tuollaiselle pelille on vielä paljon paljon vähemmän ostajia...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jyrbba69 View PostPiti käydä tänään hakemassa tarjous M2cs:stä, saa nähä jos R8 menee että palaisiko takaisin Bayerin pariin.Porukka valittelee jo 15-25000e autojen myynnistäkin niin voisi kuvitella, että tuollaiselle pelille on vielä paljon paljon vähemmän ostajia...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jyrbba69 View PostPiti käydä tänään hakemassa tarjous M2cs:stä, saa nähä jos R8 menee että palaisiko takaisin Bayerin pariin.
Houkuttaa kyllä kovasti tuo S55 yhdistettynä M2:seen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by BFI18 View Post104.758 Eur näyttäisi olevan hinnat alkaen. Saksassa 61.900.
Reilu peli
Manuaalin co2-päästöt ovat 227g/km NEDC 2.0 mittaustavanmukaisesti, WLTP nostaa tätä varmasti 10-20 %. Jos meinaa tämmöisen ostaa niin kannattaa tilata ennen 1.9, saa vanhalla autoverolla vielä.
Leave a comment:
-
Leave a comment: