Announcement

Collapse
No announcement yet.

Uusi M2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rale
    replied
    Näkeekö M2:en mittaristossa suoriltaan öljyn lämpötila tieto.
    Ärsyttää kun M235i ei näy suoraan.

Leave a comment:

• Piimerfriik
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Oma unelma olisi oranssi M2 Competition ja siihen Pure Stage 2+ turbot. Bensalla 670 whp ja E85:lla 830 whp. Olis kyllä vikkelä mutta pito-ongelmia olisi tiedossa...

https://www.pureturbos.com/store/bmw...rbos-1148.html
    Tarkoitus olisi säätää ensivuonna oma kulkemaan viinalla, mutta todnäk vakio turbot. Tai mistäs sitä tietää. :think
    Viinalla ajo onnistuu ihan pumppuihin koskematta nykyään vakio turboilla, turbot vaihtaessa toki täytyisi sitäkin puolta parantaa.

Leave a comment:

• Juh4
    replied
    Originally posted by Tomi T View Post
    BPS-takuu loppuu jos auto siirtyy autoliikkeen nimiin. HPS ja Turva ovat kyllä autokohtaisia, eli pysyvät omistussuhteista huolimatta.
    Näinhän se tosiaan meni. Pahoitteluni virheellisestä tiedosta.

Leave a comment:

• Tomi T
    replied
    Originally posted by Juh4 View Post
    Autokohtaisia. Kuten myöskin jos autossa olisi huolenpitosopimus, tai jatkotakuu.
    BPS-takuu loppuu jos auto siirtyy autoliikkeen nimiin. HPS ja Turva ovat kyllä autokohtaisia, eli pysyvät omistussuhteista huolimatta.
    Last edited by Tomi T; 17-11-2019, 10:31.

Leave a comment:

• Tommix
    replied
    Oma unelma olisi oranssi M2 Competition ja siihen Pure Stage 2+ turbot. Bensalla 670 whp ja E85:lla 830 whp. Olis kyllä vikkelä mutta pito-ongelmia olisi tiedossa...

Leave a comment:

• Remotion
    replied
    M2 CS:hän lanseerattiin viikko takaperin. Käytännössä hyvin pitkälti sama kuin Competition kuitenkin.

Orkkis M2 ei kyllä itselle aiheuttanut mitään säväreitä. Pintakaasulla ja matalilla kierroksilla antoi vaikutelman että jumakauta täällähän onkin jerkkua tosissaan odottamassa ja että rupeeko oikeen hirvittää, mutta sit täydellä kaasulla ja kierrättäessä ni se ei millään tasolla vastannut niitä odotuksia mitä se antoi osakaasulla ja alempana. Jäi todella meh fiilis. Tietyllä tapaa fiilis oli jopa dieselmäinen. Jos tommonen ois itellä ni en koskis siihen mitenkään paitsi sit ylimmälle kierrosalueelle yrittäis taikoa niin paljon lisää tehoa kun vaan mahdollista, ni se nousis lineaarisemmin ja pysyis se vaikutelma kovasta kiihtyvyydestä.

Leave a comment:

• BFI18
    replied
    Originally posted by tjhoo View Post
    Ymmärränkö oikein, että jonkun edellisen omistajan saama BPS-takuu siirtyy siis auton mukana, eli minäkin voisin sitä hyödyntää :think
    Itsellä edellisessä M135i:ssä oli BPS:ää jäljellä vaihtohetkellä 6kk ja se pysyi tietääkseni auton mukana tosiaan, ainakin myynti -ilmossa se luki. Siitä saa auton mukana ne erilliset laput - löytyykö sulta/myyjäliikkeeltä niitä jostain?

Leave a comment:

• BFI18
    replied
    Originally posted by Mikaatm View Post
    Kuka lie noin joskus todennut

No ainakin minä, toteamukseni perustui kokemukseen. Jos suunta ois ollut, M135i -> M2 - >M3, mutta suunta M135i -> M3 ->M2 niin näinpäin oli pettymys. No nyt M2 Competion paketti voi pelastaa tilannetta
    Joo, no names, mutta sinä se Mika taisit tosiaan olla
    Samaa oletus tuosta M2C:sta.

Ps. Niin ja sulla vielä M3-> M3 comp.

Leave a comment:

• msalojaa
    replied
    Originally posted by Mikaatm View Post
    No ainakin minä, toteamukseni perustui kokemukseen. Jos suunta ois ollut, M135i -> M2 - >M3, mutta suunta M135i -> M3 ->M2 niin näinpäin oli pettymys. No nyt M2 Competion paketti voi pelastaa tilannetta
    Mulla on nyt tää "vanha" M135i mihin olen täysin tyytyväinen yhä, mutta jos pitäisi vaihtaa niin kyllä mä mieluummin M3/M4 suuntaan siirtyisin just ton liian lyhyen hyppäyksen takia. Tosin toi M2 on ainoa mitä en ole kokeillut - M3 ja M4 muutamina versioina puolen päivän kokeiluja on takana ja onhan ne isompia ja painavampia toki. M2 voikin yllättäen tuntua aika ketterältä.

Leave a comment:

• msalojaa
    replied
    Ymmärränkö oikein, että jonkun edellisen omistajan saama BPS-takuu siirtyy siis auton mukana, eli minäkin voisin sitä hyödyntää :think
    Muistelenkohan väärin, mutta ehdoissa taisi lukea, että erikseen sopimalla tietyissä kaupoissa sen sai siirtymään. Tai sitten siinä oli joku virallinen liike pitää olla välissä setti.

Leave a comment:

• Mikaatm
    replied
    Originally posted by BFI18 View Post
    Aika hyvin - Olen miettinyt nimittäin täsmälleen samaa asiaa, tosin M135ix -> M2.
    Näiden F87:en hinnat kun ovat mukavasti pudonneet puolen vuoden sisällä.

Silti jotenkin se F82 M4 on omassa mielessä aina vaan, joten sellaista täytyy seuraavaksi kyttäillä ja odotella hintojen laskua vielä. Siinä on S55 mosa, monta todella upeaa väriä tarjolla, paremmat penkit, M-säädöt ja on se ulkonäöltään vielä F87:aa hienompi. Yksi ex. M135i kuski kerran sanoi M2 koeajon jälkeen olleensa pettynyt siihen, kuinka vähän eroa autojen välillä on. Täytyy kokeilla itse. F87 varmaan kooltaan näppiin sopivampi, entäs siitä sitten competition- versio, kun aikaa vähän kuluu..
    Kuka lie noin joskus todennut

Leave a comment:

• tjhoo
    replied
    Originally posted by Juh4 View Post
    Autokohtaisia. Kuten myöskin jos autossa olisi huolenpitosopimus, tai jatkotakuu.

Leave a comment:

• Juh4
    replied
    Originally posted by BFI18 View Post
    Siirtyikö BPS- takuu 24kk/40tkm mukana vai oliko se niin, että vain yksityisten välillä siirtyy, eikä liikkeiden? Autoon nimittäin AK:lla tarjottiin sitäkin mukaan.

Leave a comment:

• BFI18
    replied
    Kyllä, sama auto kyseessä erinomaisilla varusteilla, siksi itsekin tartuin. Lisänä oli vielä m performance putkisto, jota ei ollut edes myynti-ilmoituksessa listattu. Muutama kivenisku konepellissä ja etupuskurin alareunassa kanttikiven naarmut, mutta muuten erinomaisessa kunnossa. Tuota hintadroppia en itse ollut huomannutkaan, vaikka koko syksyn olen seurannut M2 markkinoita.
    Joo, AK:n ilmoituksessa tuosta käynnistyksestä oli lyhyt youtube- pätkä, jossa putkisto mainittiin/kuultiin.
    Siirtyikö BPS- takuu 24kk/40tkm mukana vai oliko se niin, että vain yksityisten välillä siirtyy, eikä liikkeiden? Autoon nimittäin AK:lla tarjottiin sitäkin mukaan.

Leave a comment:

• BFI18
    replied
    Originally posted by H3nu View Post
    Alkaa kyllä M2 hinnat olemaan houkuttelevalla tasolla
    Entisenä m235i omistajana miettii vaan, että tarjoaako M2 verrattuna m235i 20kilon edestä enemmän autoa
    Toki alusta parempi ja ulkonäkö makeempi, mutta moottorin osalta ei tarjoa uutta. Lähinnä tässä speksailen, kun tulevaisuudessa M2/M3/M4 haaveissa.
    Aika hyvin - Olen miettinyt nimittäin täsmälleen samaa asiaa, tosin M135ix -> M2.
    Näiden F87:en hinnat kun ovat mukavasti pudonneet puolen vuoden sisällä.

Silti jotenkin se F82 M4 on omassa mielessä aina vaan, joten sellaista täytyy seuraavaksi kyttäillä ja odotella hintojen laskua vielä. Siinä on S55 mosa, monta todella upeaa väriä tarjolla, paremmat penkit, M-säädöt ja on se ulkonäöltään vielä F87:aa hienompi. Yksi ex. M135i kuski kerran sanoi M2 koeajon jälkeen olleensa pettynyt siihen, kuinka vähän eroa autojen välillä on. Täytyy kokeilla itse. F87 varmaan kooltaan näppiin sopivampi, entäs siitä sitten competition- versio, kun aikaa vähän kuluu..

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎