Voi vttu.. nyt se kuoli kokonaan. Ei siis lähe käyntiin, vähän lupaa ja virtaa on mut ei niin ei. Voiko toi suutinongelma tehä tollasen äkkikuolemajutskan? Pitää kattoo tulpat kun ehtii ostaa avaimen.. Neuvot tarpeen jos joku vaan osaa sellaisia antaa!!
Olisikohan tuo bensapumppu nyt sitten kypsynyt?
Jos löylyä tulee koneelle niin kokeile antaa kaasua startatessa, vaikkapa lusikka pohjaan näin aluks sillä tuon omankin koslan käynnistystä on helpotettu heikkoina hetkinä.
Saako kysyä tähän väliin??
Kaverin e34 520 -89 ei tahdo käynnistyä 10 asteen pakkasella millään vaikka on ollut lämmityksessä koko yön. Yrittää kyllä mutta sahaamaan joutuu tosi pitkään. Kovemmalla pakkasella ei lähde käyntiin. Lämmin kone käynnistyy hyvin. Missä vika voisi olla??
Olisikohan tuo bensapumppu nyt sitten kypsynyt?
Jos löylyä tulee koneelle niin kokeile antaa kaasua startatessa, vaikkapa lusikka pohjaan näin aluks sillä tuon omankin koslan käynnistystä on helpotettu heikkoina hetkinä.
Jaa-a.. Kokeilin ilman kaasua, ja pumppaamalla sitä ja pitämällä päälläkin mut ei lähe. Lohkarin jälkeen se lupas vähän paremmin, koko auto täristi hemmetisti mutta ei. Tuli mieleen kun pari viikkoa sitte nyki hitosti, tais olla vettä tankissa. Laitoin jäänestoa ja ongelma hellitti. Jos ois lyöny jonkun paikan jäähän, mikähän se voisi olla? Bensansuodatin, joku letku?
Jakajan kansi pitäis avata huomenna PIHALLA, onko vinkkejä ettei sormet jäätyis ihan mustiksi..?? Joku viskokytkin, missä ja minkänäkönen? Onko noi helppoja purkaa, kokemusta ei vielä onneksi ole..
Nii ja yks kaveri neuvo käyttämään starteria tai start pilottia, eli butaania ilmanputsariin. Voisko tollanen rykästä koneen käyntiin?
E91 330dA LCI MSport 82tkm *for sale*
E92 325i Black Coupe 51tkm *sold*
Listen, and understand. That terminator is out there. It can't be bargained with.
It can't be reasoned with. It doesn't feel pity, or remorse, or fear.
And it absolutely will not stop, ever, until you are dead.
Saako kysyä tähän väliin??
Kaverin e34 520 -89 ei tahdo käynnistyä 10 asteen pakkasella millään vaikka on ollut lämmityksessä koko yön. Yrittää kyllä mutta sahaamaan joutuu tosi pitkään. Kovemmalla pakkasella ei lähde käyntiin. Lämmin kone käynnistyy hyvin. Missä vika voisi olla??
Kerron kyllä jos joskus saan selville.. Noi suuttimet ilmeisesti aika heikkoja, ja toi jäätyminen ehkäpä..
E91 330dA LCI MSport 82tkm *for sale*
E92 325i Black Coupe 51tkm *sold*
Listen, and understand. That terminator is out there. It can't be bargained with.
It can't be reasoned with. It doesn't feel pity, or remorse, or fear.
And it absolutely will not stop, ever, until you are dead.
Jaa-a.. Kokeilin ilman kaasua, ja pumppaamalla sitä ja pitämällä päälläkin mut ei lähe. Lohkarin jälkeen se lupas vähän paremmin, koko auto täristi hemmetisti mutta ei. Tuli mieleen kun pari viikkoa sitte nyki hitosti, tais olla vettä tankissa. Laitoin jäänestoa ja ongelma hellitti. Jos ois lyöny jonkun paikan jäähän, mikähän se voisi olla? Bensansuodatin, joku letku?
Jakajan kansi pitäis avata huomenna PIHALLA, onko vinkkejä ettei sormet jäätyis ihan mustiksi..?? Joku viskokytkin, missä ja minkänäkönen? Onko noi helppoja purkaa, kokemusta ei vielä onneksi ole..
Nii ja yks kaveri neuvo käyttämään starteria tai start pilottia, eli butaania ilmanputsariin. Voisko tollanen rykästä koneen käyntiin?
Tuo polttoaineensaantihan on helppo testata kun ottaa vaan bensaletkun irti, letkun pää ämpäriin ja pyytää kaveria pyöräyttämään starttia.
Viskokytkin on se murikka missä flekti on kiinni, käsitääkseni sitä ei tarvi purkaa muuten kun ottamalla ropelli irti. En ole vielä itse joutunut purkamaan joten en uskalla höpötellä puutaheinää siitä sen enempää muutakun että tosiaan kuulemma tuo ropelli pitää irroittaa jos meinaa jakajankannen ottaa irti.
Kato nyt ihmeessä kuitenkin se bensantulo ennen kun enempää urheilet
No nyt vittu sittu halvaantu koko auto....Lähti aamulla huonosti käyntiin ja sitte ajoin 7m ja nykäsi kovasti, ihan kun ois bensaloppunu, ja samm usiihen...Nyt ei lähe enään käyntiin vaikka starttais minuuttitolkulla.startti pyörii
ja bensapumppu on vaihdettu uuteen ja suodatin kans tossa kuukaus sitte..Eikä alkup onkelmá kadoonut mihinkään.
Eli nyt mikä ongelman aiheuttaa, niin iski viimisen naulan auton arkkuun
joko ei saa bensaa tai virta puolella jotn
voiko ne vialliset suuttimet tehdä ton
vai onko se virranjakaja sitteki paskana
siinä toi nyt makaa emännän pihassa...hinaus hommiin, vittuku pitää repiä puskuritki irti, että saa hinattua ton...Ei hävetä yhtään mennä tuolla naru perässä
No nyt vittu sittu halvaantu koko auto....Lähti aamulla huonosti käyntiin ja sitte ajoin 7m ja nykäsi kovasti, ihan kun ois bensaloppunu, ja samm usiihen...Nyt ei lähe enään käyntiin vaikka starttais minuuttitolkulla.startti pyörii
ja bensapumppu on vaihdettu uuteen ja suodatin kans tossa kuukaus sitte..Eikä alkup onkelmá kadoonut mihinkään.
Eli nyt mikä ongelman aiheuttaa, niin iski viimisen naulan auton arkkuun
joko ei saa bensaa tai virta puolella jotn
voiko ne vialliset suuttimet tehdä ton
vai onko se virranjakaja sitteki paskana
siinä toi nyt makaa emännän pihassa...hinaus hommiin, vittuku pitää repiä puskuritki irti, että saa hinattua ton...Ei hävetä yhtään mennä tuolla naru perässä
Mulla oli E30 325i:ssä sellanen vika,että aluks pätki yms ja sitten jätti välille,eikä lähteny enään käyntiin.Oli puolalta lähtevät johot huonosti kiinni!Kannattaa ne nyt ainakin kahtoa ekaks.Ja oli muuten näky ku piti trailerilla viedä pois.Ei pystyny hinaamaan,eikä viihtiny ottaa puskuria irti
no nytpähän on auto hinattu hallille..Ens viikolla menee sinne huoltoon ja samalla vaihtaa ne suuttimet, lämpötilaanturin ja kattoovat virranjakajan + sitte varsinainen työ, ei sivuhelmojen maalaus uudestaan molemmilta puolilta sivulistoja myöten
No parempi että halvaantu tuohon, eikä minnekkään esim. kiuruvesi - oulu välille tai kylille...ois pikkuse vituttanu
no nytpähän saa auton kuntoon, kaverin kyydillä pääsee onneks ouluun ja sitte perjantaina to takasi ja pääsiäisen jälkeen pitäs olla auto kunnossa, parenpana kuin koskaan
Sulle kävi sit sama mitä mullekin.. Auto on pihassa, odottelee parempia kelejä jos vaikka sulais tms! Enpä viitsi tosiaan arpapelillä alkaa osaa vaihtamaan, kattoo nyt noi bensa ja sytkäjutut ensin. Piuhoja oon katellu mutta pitäis olla kiinni. Hallille matkaa 90km joten vitsit tällä erää vähissä!
E91 330dA LCI MSport 82tkm *for sale*
E92 325i Black Coupe 51tkm *sold*
Listen, and understand. That terminator is out there. It can't be bargained with.
It can't be reasoned with. It doesn't feel pity, or remorse, or fear.
And it absolutely will not stop, ever, until you are dead.
semmonen tarkistamisen arvoinen homma tuli mieleen että jos se yleensä auttaa että lopettaa sahaamisen ja sit uudelleen ku alottaa ni lähtee melkee heti ni syy voi olla sytytyksessä. Itsellä oli tuo ongelma sierrassa ja syyksi paljastui akun kunto joka oli ihan surkee ku oli joskus vaffari päässy imee akun iha tyhjäks ku unohtunu päälle. Eli jännite liian alhanen startatessa ku startti imee sitä virtaa nii paljon, ja alhanen jännite -> huono kipinä/ei kipinää ollenkaan huonokuntosista tulpista.
Elikkä kun pääset takaisin auton kimppuun, tarkista ensin kumpi puuttuu. Bensa vai kipinä? Sitten on helpompi lähteä arvailemaan/diagnisoimaan missä vika.
semmonen tarkistamisen arvoinen homma tuli mieleen että jos se yleensä auttaa että lopettaa sahaamisen ja sit uudelleen ku alottaa ni lähtee melkee heti ni syy voi olla sytytyksessä. Itsellä oli tuo ongelma sierrassa ja syyksi paljastui akun kunto joka oli ihan surkee ku oli joskus vaffari päässy imee akun iha tyhjäks ku unohtunu päälle. Eli jännite liian alhanen startatessa ku startti imee sitä virtaa nii paljon, ja alhanen jännite -> huono kipinä/ei kipinää ollenkaan huonokuntosista tulpista.
tulpat on 2kk vanhat...Ja akku ostettu 4kk sitte...Siinä on sellanen merkki valo jos se on menny ali tehoseks
ja kyllähän tuossa virtaa on kun jaksaa pyörittää starttia ihan miten pitkään vaan jos haluaa pyörittää, ei hävitä virtaa ja hälytin päällä ollessa auto lähti viikonki jälkeen ihan hyvin, paitsi että joutu sahaamaan. ja välillä taas ei tartte sahata, on ajanut tai ei.
ja nuo jännitteet vielä mitattu...Ja kun tuo auto lopetti toiminnan kesken ajon...Eli ei se ois lähteny käyntiinkään jos ois akussa vikaa...Ja kun vielä illalla kokeili, niin ihan hyvin pyöritti , auto ei vaan lähe käyntiin, mitn puutumista ei ole ja startti pyörii tasasesti...Vähä samalta tuntuu ku polkis pyörällä ilman ketjuja, pystyt polkemaan , mutta pyörä ei vaan kulje mihinkään
Ja saman toi auto tekee on se sitte ajettu viimeks viikko sitte tai 1h sitte, samallailla jaksaa pyörittää, mutta ei aina lähe ekalla...Just ajon jälkeen lähtee heti ja joskus lähtee heti pitemmänki ajan päästä
Seuraavaks hinataan autoa hallille. Äsken tosin läks käyntiin lohkari päällä että sellasta. Suuttimista alotetaan, kiitoksia! Henri, 6x 100€ :ko maksat suuttimista?? Tai monta niitä on mennytkään..
E91 330dA LCI MSport 82tkm *for sale*
E92 325i Black Coupe 51tkm *sold*
Listen, and understand. That terminator is out there. It can't be bargained with.
It can't be reasoned with. It doesn't feel pity, or remorse, or fear.
And it absolutely will not stop, ever, until you are dead.
mulla oli ihan samanlainen vika ja käynnistys vika lähti kun ostin uuden joutokäynnin säätimen puhistaminen ei auttanut... ja uusin myös ruiskunsuuttimet. siihen loppuivat ongelmat
Comment