ei muuta kuin alumiini palikka väliin, sillä siitä selviää. ja kyllähän ne kestää. esim virtalan ristolla ilman sen suurempia muutoksia. ja TOIMII! ja esim täälläkin kirjoittelevalla tzeimillä on samanlainen kokoonpano. varmaan vieläkin myytävänä. tosin tzeimillä on hitsattu kanteen kiinni se muunnoskappale
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m10 e30 turbottajat
Collapse
X
-
Originally posted by hill-tunei muuta kuin alumiini palikka väliin, sillä siitä selviää. ja kyllähän ne kestää. esim virtalan ristolla ilman sen suurempia muutoksia. ja TOIMII! ja esim täälläkin kirjoittelevalla tzeimillä on samanlainen kokoonpano. varmaan vieläkin myytävänä. tosin tzeimillä on hitsattu kanteen kiinni se muunnoskappaleEi riemulla rajaa kun kasilla ajaa!
Comment
-
-
Originally posted by KorpisoturiJos sulla on tollaiset tehotavoitteet niin ruisku ehdottomasti. Halvempi ja taloudellisempi vaihtoehto.
Comment
-
-
Originally posted by Jarno80En nyt välttämättä allekirjoita tota mulla tuplat ja tällä hetkellä 300 hv kilon ahdoil ja kohta kun ahdin vaihtu ja ahdot nousee niin toivottavasti yli 400hv. On huomattavasti mukavampi säätää kun joku k-jetti ja menee alle kymppiin sadalla!
kahdella turbokaasutimella päästään pienin modauksin 600 hp tasolle joten eiköhän se useimmille riitä ?
i3S -20
E30M3 slotcar 1:32
XKE FHC 1971
Mgb Gt -66
T6 -19
E91 -08
Comment
-
-
L-jet (E30 316, 1.8i) ja kaasari kansissa ero lähinnä siinä, että ruuttakannesta puuttuu bensapumpun paikka (valua ei koneistettu näiltäosin). Purkkarit ruiskumalleihin BMW on tehnyt männillä. Vuosimalleissa eli kansien valuissa on sitten eroja - eri mallisia palotiloja = erilaisilla pateilla olevia mäntiä. Ei kannata sotkea paneutumatta asiaan.
Eli mihin tahansa kanteen voi laittaa L-jet-kamat kiinni, K-jet kannesta tarvii tulpata K-jetin suuttimien paikat. K-jetin voi laittaa mihin tahansa kanteen kunhan on 2.0i:n imusarja, koska tässä imusarjassa on suuttimien paikat (1.8i K-jetissä kannnessa).
1.6 - 1.8 kaasrikansissa on pienet kanavat ja 1.8i - 2.0/i kansissa on isot kanavat.
Auttaako tämä ketään?
Comment
-
-
Originally posted by TzeimiL-jet (E30 316, 1.8i) ja kaasari kansissa ero lähinnä siinä, että ruuttakannesta puuttuu bensapumpun paikka (valua ei koneistettu näiltäosin). Purkkarit ruiskumalleihin BMW on tehnyt männillä. Vuosimalleissa eli kansien valuissa on sitten eroja - eri mallisia palotiloja = erilaisilla pateilla olevia mäntiä. Ei kannata sotkea paneutumatta asiaan.
Eli mihin tahansa kanteen voi laittaa L-jet-kamat kiinni, K-jet kannesta tarvii tulpata K-jetin suuttimien paikat. K-jetin voi laittaa mihin tahansa kanteen kunhan on 2.0i:n imusarja, koska tässä imusarjassa on suuttimien paikat (1.8i K-jetissä kannnessa).
1.6 - 1.8 kaasrikansissa on pienet kanavat ja 1.8i - 2.0/i kansissa on isot kanavat.
Auttaako tämä ketään?
Vielä senverran, että käykö tuollainen L-jetin imusarja 2.0i kanteen?
Paljonkohan tulee tehoa 2 litran koneeseen, muuten vakioon paitsi männät vaihdettu matalampipuristeisiin turboa varten ja laitettu L-jet?
Kun minulla on tuo datsun projekti ja se on mallisarjan tehokkain auto, tehoa 96hv siihen lisää +20% niin tehoa saa olla n.115hv ja vielä turbo pitäs saada laitettua! Tiukkaa tekee varmaankin, että saa jäämään tehot alle tuon rajan.Last edited by ropo; 17-05-2005, 21:18.Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!
Comment
-
-
Originally posted by ropoKyllä auttoi! KIITOS!
Vielä senverran, että käykö tuollainen L-jetin imusarja 2.0i kanteen?
Paljonkohan tulee tehoa 2 litran koneeseen, muuten vakioon paitsi männät vaihdettu matalampipuristeisiin turboa varten ja laitettu L-jet?
Kun minulla on tuo datsun projekti ja se on mallisarjan tehokkain auto, tehoa 96hv siihen lisää +20% niin tehoa saa olla n.115hv ja vielä turbo pitäs saada laitettua! Tiukkaa tekee varmaankin, että saa jäämään tehot alle tuon rajan.
Riippuu purkkareista, mutta vakiokaasarin purkkareilla ollaan jo lähellä tuota 115hv:tä tai hieman yli - vaparina!
Comment
-
-
Originally posted by TzeimiL-jetin imusrj. on isoreikäinen eli käy 1.8i,2.0/i kansiin.
Riippuu purkkareista, mutta vakiokaasarin purkkareilla ollaan jo lähellä tuota 115hv:tä tai hieman yli - vaparina!Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!
Comment
-
-
Löytyykö m10-koneeseen paksumpia turbokäyttöä kestäviä kansipahveja joilla saa puristuksia tippumaan hieman alaspäin?
Ja miten tollasen paksumman tiivisteen ja palotilojen muotoilu yhdessä tiputtais puristuksia?
ps. Paljon 1.8 m10 -86 kaasari koneessa on puristukset? Ja paljon ois hyvä turbo käyttöön?If you wanna feel what is drive a car try BMW, and you never miss any other vehicle.
http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=1780
Comment
-
-
Originally posted by BestMotorWithLöytyykö m10-koneeseen paksumpia turbokäyttöä kestäviä kansipahveja joilla saa puristuksia tippumaan hieman alaspäin?
Ja miten tollasen paksumman tiivisteen ja palotilojen muotoilu yhdessä tiputtais puristuksia?
ps. Paljon 1.8 m10 -86 kaasari koneessa on puristukset? Ja paljon ois hyvä turbo käyttöön?
http://www.elring.de/pages_e/xframe_e/xf_e_home.html ja voit tietty katsella itse mitä löytyy...
Virtalan Risto myy Cometicin nahkoja, kannattaa myös kysyä.
Palotilat & purkkarit: http://www.metricmechanic.com/
Lähtiskö tästä etenee?
Onko joku saanut M10 83- lohkon kestämään yli 200 hv:n ja silleen että ikä voidaan katsoa kalenterista eikä kellosta?
Comment
-
-
Olisko kellään ehdotusta miten saan tehot pysymään alle 115hv tässä minun turbo projektissani, että saan katsastettua laillisesti turbolle? Eli kone on kaksilitrainen m10 ja siitä on tarkoitus sorvata mäntiä matalemmaksi ja laittaa L-jet muuten olisi tarkoitus kone pitää vakio kuntoisena.(paitsi pakolliset muutokset mitä turbo vaati kestääkseen)
Elikkä pitäis keksiä sellainen helppo juttu millä saa tehot alle tuon 115hv ja sitten kun on katsastettu niin kuristukset pois ja ahtopainetta lisää.Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!
Comment
-
Comment