Nähtävästi RealOEM ei anna osanroa prefacelift (tarkemmin '85-87) mallisen etupyöränkoteloiden etuosan muoveille. Faceliftiin osaa vielä saa (osa 4), onko kokemusta istuuko järkevästi vanhempaankin?
Eikös nois oo sellanen yks osanen muovi. Sellasen meinaan just asensin yhteen 86vm autoon.
Nähtävästi RealOEM ei anna osanroa prefacelift (tarkemmin '85-87) mallisen etupyöränkoteloiden etuosan muoveille. Faceliftiin osaa vielä saa (osa 4), onko kokemusta istuuko järkevästi vanhempaankin?
Joo. No noi ei jousta sen enempää kun turvavyökään. Ja sen raudan joutuu käsin aina kääntämään. Täytyypä siis tutkailla. Samahan se olis avata ja vaihtaa sisälle uudet nauhat vähän diy hengessä
Joo. No noi ei jousta sen enempää kun turvavyökään. Ja sen raudan joutuu käsin aina kääntämään. Täytyypä siis tutkailla. Samahan se olis avata ja vaihtaa sisälle uudet nauhat vähän diy hengessä
Kuuluuko cabriossa niiden katon nauhojen joustaa? Lähinnä vetää rättiä kasaan että menee mukavammin sinne koteloon pakatessa. Nyt täytyy aina vähän taitella kulmia ettei jää kannen väliin. Vähän perseestä ja hinnatkin kyseisille nauhoille 160€ mikä on melkonen ryöstö jo mun mielestä
Kyllä kuuluu, samalla se kääntää sen yhden raudan kun siinä nauhassa on vetoja. Ilman sitä se ei käänny ja rätti jää kurkkaamaan luukun etureunasta. Itellä tarkoitus vaihtaa uudet kumilenkit sinne kun jaksaisi purkaa.
Kuuluuko cabriossa niiden katon nauhojen joustaa? Lähinnä vetää rättiä kasaan että menee mukavammin sinne koteloon pakatessa. Nyt täytyy aina vähän taitella kulmia ettei jää kannen väliin. Vähän perseestä ja hinnatkin kyseisille nauhoille 160€ mikä on melkonen ryöstö jo mun mielestä
Hei mistä mahtais saada e30 avainkoodin kun avain on päässyt hukkumaan niin ei saa mallia mistää? :think
Merkkiliikkeestä tilata rekkarilla/vin-numerolla?
Itse tilasin e34 virtalukon ja se oli muistaakseni noin 80e joten avain varmaan huomattavasti halvempi.. Eikä tuo virtalukon hintakaan mielestäni paha ollut
Onkos kukaan kikkaillut pyörän kääntymisen kanssa? Nissanissa oli wisefabista mallinnettu sarja edessä ja kääntyvyys hyvä, ackerman lähellä 0 tietenkin tekee autosta mahdottoman ajaa normaalisti mutkaan, mutta kilpurissa ei ollut niin justiinsa. Nyt tyän alla oleva E30 on kompromissi toimivan luisuttimen ja helvetin huonon, mutta kilvellisen katuauton välillä.
Etupää mietityttää. Budjettia vaikkapa kilo,vähän päälle.
Wisefab ei käy ackermanin takia.
SLR on kohtalainen kilpailija, mutta varaosien saanti jenkkilästä, sekä tulli+alv tekevät kilpailukykyisestä tukivarsisetistä aivan naurettavan hintaisen. SLR myy myös minikittiä, joka sinällään mielenkiintoinen jos muuten toimiva alusta.
Driftmax olisi todella kiinnostava, mutta vaatis coilit ja etujarrut E36sta sekä jako muuttuisi 5x120. Tällä hetkellä alla 4x114,3 joita jäi nissanista kasoittain.
PMCmotorsportilta saisi järkevät pelkät tukivarret, kellään kokemusta?
Drifttopilta on pyydettu tarjousta heidän tukivarsistaan, todella asiallisilta vaikuttavat ja hinta järkipäässä, toivotaan että vastaavat.
Onko kellään mitään kokemuksia kys. Tai muista merkeiatä? Vai tyytyykö kaikki hammastanko spacereihin ja se on siinä?
Osaisko joku jelppiä mitä tuohon m20b20>m20b25 vaihtoon tarvisi:think käykö b20 laatikko tohon b25? tuo b20 laatikko on automaatti.. varmaan apulaitteiden kanssa kannattaisi ostaa ja koneen johtosarjan? Ecu vaihtaa? Kaikki vinkit tervetulleita!
Suottapa sitä sitten rueta pilkkomaan kerran siinä on vahvikepokkaus.
Onko muuten kokemusta kyseisestä firmasta tilauksista?
On. toimii hienosti. Ainoa on että jos osa tulee Saksasta heille niin siltä aikaa ei kuulu eikä näy mitään. Kun osa on heillä info toimii hienosti. Jos eivät saa jotain osaa niin ilmoittavat nopeasti
Leave a comment: