Announcement

Collapse
No announcement yet.

Muutama kysymys E21 korimalleista

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MGT
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2007
    • 360
    • Mynämäki-

    #61
    Mites onkos tuommoiseen m10:n perään tulevasta 5v laatikosta hankala vaihtaa 2 vaihteen synkro, kun sorvaa ikäväste ellei vaiha oikeaan aikaan?? ja laatikossa on siis mittarivaijerin paikka jos sillä väliä

    Comment

    • Mörökölli
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2005
      • 1735
      • Turku

      #62
      Originally posted by MGT View Post
      Mites onkos tuommoiseen m10:n perään tulevasta 5v laatikosta hankala vaihtaa 2 vaihteen synkro, kun sorvaa ikäväste ellei vaiha oikeaan aikaan?? ja laatikossa on siis mittarivaijerin paikka jos sillä väliä
      Mulla vois olla koko loota M10 5v-loota, jos tarvetta.
      www.nenifab.com

      Comment

      • |jaakko|
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2005
        • 1542
        • Keski-Suomi

        #63
        käykö m20 motti 315 4-loviseen laatikkoon? vai tartteeko perämurikkaan asti tekniikan kutosesta?
        Last edited by |jaakko|; 16-09-2009, 23:27. Reason: löyty threadi........

        Comment

        • JJT
          Bimmer Enthusiast
          • May 2005
          • 6694
          • .......

          #64
          Originally posted by |jaakko| View Post
          käykö m20 motti 315 4-loviseen laatikkoon? vai tartteeko perämurikkaan asti tekniikan kutosesta?

          vaihdoin e30 m10 kaasarikoneen tohon 315:seen, mut nyt mietin että rupeeko piristämään tota miesten moottoria vai ostaako 323i myllyn..? :think
          ehdotuksia otetaan vastaan

          jäälle olis tarkotus tehdä auto(ainakin aluks) ja pitää muutenkin harrastepelinä.
          Ei käy m10 ja m20 lootat ristiin.
          Myyn:
          M10/20/52 E30-E36 osia

          Comment

          • |jaakko|
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2005
            • 1542
            • Keski-Suomi

            #65
            minkälainen rele on se joka löytyy ratin alta? kun revin irti sen ja hävitin sen sit..

            Comment

            • jr66
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2006
              • 16503
              • Asikkala

              #66
              Originally posted by |jaakko| View Post
              minkälainen rele on se joka löytyy ratin alta? kun revin irti sen ja hävitin sen sit..
              Vilkkurele ? Lukee blinker t. flasher vai lukiko sittenkään mitään... Kolmenapainen kuitenkin.

              Comment

              • |jaakko|
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2005
                • 1542
                • Keski-Suomi

                #67
                Originally posted by jr66 View Post
                Vilkkurele ? Lukee blinker t. flasher vai lukiko sittenkään mitään... Kolmenapainen kuitenkin.
                jees, tod näk, mallia tämmöönen?

                Comment

                • jr66
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2006
                  • 16503
                  • Asikkala

                  #68
                  Originally posted by |jaakko| View Post
                  jees, tod näk, mallia tämmöönen?
                  Suunnilleen, kantaa en muista ulkoa mutta taitaa olla oikein, omaan ex-e21 kävi tarvikerele liittimeen suoraan.

                  Comment

                  • MGT
                    Bimmer Fanatic
                    • Feb 2007
                    • 360
                    • Mynämäki-

                    #69
                    Onkos kellään muulla ollut samanlaista ongelmaa ku ittellä tällähetkellä?
                    Eli kun laittaa vilkun vasemmalle niin sulake palaa ja hätävilkutkaan ei toimi, mutta oike vilkku toimii normaalisti.

                    Hätävilkkukatkaisijan vaihdoin kun toinen oli hyllyssä, mutta ei vaikuttanut asiaan vaan edelleen polttaa sulakkeen.

                    Comment

                    • Schnell
                      BTCF Member
                      • Dec 2007
                      • 399
                      • Kuusankoski

                      #70
                      Mulla taas sellainen ongelma että hätävilkut räksyttää kyllä normaalisti mutta viiksestä vilkut eivät toimi rele vain naksuu... sellaista piti kysyä että minkälainen homma on vaihtaa johdot valokatkaisijalle kun sattui sulamaan valokatkaisijalle kaikki tulevat johdot yhteen jonka johdosta parkit palavat sisällä ja takana vaikka virrat on pois oisko tähän mitään neuvoa vai pitääkö alkaa purkamaan kojelautaa ja etsiä jostain koko johtosarja?
                      Originally posted by Flart
                      Team Lehtinen ajaa basaltblau e21:llä auringon laskuun

                      Comment

                      • Touring
                        Bimmer Enthusiast
                        • Dec 2002
                        • 1310
                        • Järvenpää

                        #71
                        Originally posted by MGT View Post
                        Onkos kellään muulla ollut samanlaista ongelmaa ku ittellä tällähetkellä?
                        Eli kun laittaa vilkun vasemmalle niin sulake palaa ja hätävilkutkaan ei toimi, mutta oike vilkku toimii normaalisti.

                        Hätävilkkukatkaisijan vaihdoin kun toinen oli hyllyssä, mutta ei vaikuttanut asiaan vaan edelleen polttaa sulakkeen.
                        Ettei olisi vasemmassa etuvilkussa tai takavalon lampun pohjassa tai johdoissa jotain vikaa?
                        Since 1997: 318i -85, 325ix taxi -89, 325i -87, 316i touring -88, 320i taxi -87, 316i -88, 323i touring -96, Alpina B6 -92, 325i coupe -92, 320i -91, 520i touring -92, 315 -83, 320 -81, 728i -85, 323i -81, 316i -90, 325i touring -89, 320d -99, 528ia touring -97, 323i -82, 730ia -91, 320d touring -00, 325 taxi -89, 120d -05, 320i touring -95, 520i touring -98, 325i cab -01.
                        Garage: Z3 coupe, 318d touring-08 & 320d touring -04

                        Comment

                        • Kapanos
                          Bimmer Enthusiast
                          • Dec 2006
                          • 1394
                          • Kirkkonummen Westend

                          #72
                          Dodii nyt ois e21:nen kunnossa.. pientä vikaa vielä.. eli kun lähtee käynnistää niin pyörähtää vähän ja yskäsee jonka jälkeen lähtee pyörittää hyvin ja käynnistyy hyvin. Koneen lämmettyä ryypyllä toimii hyvin ja ottaa kierroket rajoittimelle, mutta kun ottaa ryypyn pois niin kone pysyy kyllä käynnissä, mutta booaa ja meinaa sammua kun painaa kaasua..

                          Auttaako seosruuvin pyörittely? (kumpaan suuntaan se nyt olikaan..)

                          Weberin kaasari siis ja 1.8 mylly


                          Kiitos
                          E30 M50tic -90
                          E34 M5 -90
                          E91 325d M-sport -07
                          Ford F100 -53 LS edition

                          Comment

                          • Schnell
                            BTCF Member
                            • Dec 2007
                            • 399
                            • Kuusankoski

                            #73
                            Originally posted by Kapanos View Post
                            Dodii nyt ois e21:nen kunnossa.. pientä vikaa vielä.. eli kun lähtee käynnistää niin pyörähtää vähän ja yskäsee jonka jälkeen lähtee pyörittää hyvin ja käynnistyy hyvin. Koneen lämmettyä ryypyllä toimii hyvin ja ottaa kierroket rajoittimelle, mutta kun ottaa ryypyn pois niin kone pysyy kyllä käynnissä, mutta booaa ja meinaa sammua kun painaa kaasua..

                            Auttaako seosruuvin pyörittely? (kumpaan suuntaan se nyt olikaan..)

                            Weberin kaasari siis ja 1.8 mylly


                            Kiitos
                            Onko varma ettei vedä ilmaa jostain välistä mulla oli sama vika tuo startatessa yskäisy ja sitten vasta lähtee käyntiin korjaantui kun vaihdoin kunnon tiivisteen ja vedin kaasarin tiukalle.
                            Originally posted by Flart
                            Team Lehtinen ajaa basaltblau e21:llä auringon laskuun

                            Comment

                            • Kapanos
                              Bimmer Enthusiast
                              • Dec 2006
                              • 1394
                              • Kirkkonummen Westend

                              #74
                              Kaasarista seosruuvia hieman pyöritelty kun tuntui käyvän niin hemmetin rikkaalla ja tulpat olivat koko ajan märät ja mustat.. nyt tuntuu käyvän nätimmin ja vastaa hyvin kaasuun kun kone on lämmin.. yskäsee silti vielä kun aloittaa starttaamisen kylmänä? lämpimänä tätä ominaisuutta(?) ei ole..

                              nyt vaan kun kiskasee lämpimänä ryypyn päälle niin auto alkaa käymään huonommin ja meinaa sammua, tästä jtn haittaa?

                              ilman ryyppyä käy siis hyvin..
                              E30 M50tic -90
                              E34 M5 -90
                              E91 325d M-sport -07
                              Ford F100 -53 LS edition

                              Comment

                              • Muurahainen
                                Bimmer Enthusiast
                                • Dec 2006
                                • 9194
                                • Nurmijärvi

                                #75
                                Tottakai ryyppy päällä lämpimänä käy huonosti.

                                Menee vähän pirun rikkaalle.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎