e34 m50b25 motti e30.seen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pazi88
    replied

    Leave a comment:


  • Topsakka
    replied
    E30/m50

    E34 johto sarja e30 johtoasemaan olisko kellään kytkentä kaaviota?

    Leave a comment:


  • Mörökölli
    replied
    Originally posted by Tojopa View Post
    Paljonko korotusta tuli, 5mm?

    En ole ihan varma, mutta taisin mittailla tarvittavan korotuksen eri kytkin-vauhtispaketeista silloin, ja ellen väärin muista se saattoi olla 8mm.

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Originally posted by Harri G View Post
    Hei mites jos käyttää ZF-laatikkoa, onko mahdoton laittaa m20b20 vauhtipyörä? Mulla kun tuosta vanhasta tekniikasta (l-jet) joutaisi käyttöön. Osaako joku sanoo tarkalleen mitä tarvii tehdä, tarviiko käyttää M20 kytkintä?
    kun laitat m20 vauhtiksen kato, että vauhtis ei nojaa takimmaisiin ö-pohjan pultteihin..kaikissa ei ota mutta joissakin ottaa... ja voin sanoa että vitutti, kun paketti oli kasassa ja kaikki valmiina niin kone ei pyöri, ja melko vittumainen/mahdoton ottaa laatikko pois jos kone on paikalla..

    Leave a comment:


  • Tojopa
    replied
    Originally posted by Mörökölli View Post
    En muista olenko laittanut, mutta tämä patentti maksoi hitsauslisäaineen ja lamellilaikan verran, eikä tarvinnut muokata kuin yksi osa:

    Saa juuri oikean mittaisen ja toimii.
    Paljonko korotusta tuli, 5mm?

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by Harri G View Post
    Joo. Joskus pitänyt jotain startin kehiä vaihdella, tarviiko tässä?
    m20 vauhtipyörä vaatii m20 startin,tai sitte hammaskehän vaihdon m50.tä m20.seen..

    Leave a comment:


  • Harri G
    replied
    Originally posted by Tonton View Post
    m20 vauhtis niin m20 kytkin, m50 vauhtis niin m50 kytkin

    mitä ajattelit l-jetistä jättää käyttöön? vai mitä tarkoitit?
    Joo. Joskus pitänyt jotain startin kehiä vaihdella, tarviiko tässä?

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by Harri G View Post
    Eli M20:n kytkimen se kuitenkin vaatii? Onko b20 kytkin hyvinkin heikompi ja tuleeko l-jetin kanssa ongelmia?

    m20 vauhtis niin m20 kytkin, m50 vauhtis niin m50 kytkin

    mitä ajattelit l-jetistä jättää käyttöön? vai mitä tarkoitit?

    Leave a comment:


  • Harri G
    replied
    Kiitos vastauksista. Eli M20:n kytkimen se kuitenkin vaatii? Onko b20 kytkin hyvinkin heikompi ja tuleeko l-jetin kanssa ongelmia? Saapi nähdä tuleeko (vielä) laitettua kun on noita rahareikiä pirusti, oishan se toisaalta hyvä niin ei heti tartteis aukaista uudelleen.

    Leave a comment:


  • Mörökölli
    replied
    En muista olenko laittanut, mutta tämä patentti maksoi hitsauslisäaineen ja lamellilaikan verran, eikä tarvinnut muokata kuin yksi osa:



    orggis:

    modattu:




    Saa juuri oikean mittaisen ja toimii.

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by ^Tonix^ View Post
    Kuinkas paljon korotit sitä painelaakeria? Helpompi muittenkin tehdä samalla tavalla jos on toimiva ratkaisu.
    voihan sen paksumman painelaakerin laittaa,mut ite muutin tuon tapin,ku se norm.p-laakeri kytkinpaketin mukana tuli..

    en muista enää mittoja mut tuossa se sorvattu uusi messinkinen vs. vanha muovinen
    Last edited by afafaf; 09-05-2012, 19:40.

    Leave a comment:


  • ^Tonix^
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    eihän siinä mitään erikoista pukkaa paikoilleen..mulla on omassa zf,ja m20b20 vauhtis+m20b25 kytkinpaketti..

    sorvasin itelle sinne haarukan alle korkeamman palikan,ku m20 vauhtis kompinaatio on matalampi,ja kytkimestäki tuli hyvä,toimiin niinku pitääki
    Kuinkas paljon korotit sitä painelaakeria? Helpompi muittenkin tehdä samalla tavalla jos on toimiva ratkaisu.

    Leave a comment:


  • Tojopa
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    sorvasin itelle sinne haarukan alle korkeamman palikan,ku m20 vauhtis kompinaatio on matalampi,ja kytkimestäki tuli hyvä,toimiin niinku pitääki
    Olisiko tämä sama hoitunut korkeammalla painelaakerilla jota käytetään mm. E21 323i:ssä? Osanumero on 21 51 1 204 525 ja kyseinen laakeri löytyy seuraavista malleista Tämän korkeus on käsittääkseni 30mm.

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by Harri G View Post
    Hei mites jos käyttää ZF-laatikkoa, onko mahdoton laittaa m20b20 vauhtipyörä? Mulla kun tuosta vanhasta tekniikasta joutaisi käyttöön. Osaako joku sanoo tarkalleen mitä tarvii tehdä, tarviiko käyttää M20 kytkintä?
    eihän siinä mitään erikoista pukkaa paikoilleen..mulla on omassa zf,ja m20b20 vauhtis+m20b25 kytkinpaketti..

    sorvasin itelle sinne haarukan alle korkeamman palikan,ku m20 vauhtis kompinaatio on matalampi,ja kytkimestäki tuli hyvä,toimiin niinku pitääki

    Leave a comment:


  • Harri G
    replied
    Hei mites jos käyttää ZF-laatikkoa, onko mahdoton laittaa m20b20 vauhtipyörä? Mulla kun tuosta vanhasta tekniikasta (l-jet) joutaisi käyttöön. Osaako joku sanoo tarkalleen mitä tarvii tehdä, tarviiko käyttää M20 kytkintä?
    Last edited by Harri G; 31-08-2011, 13:36.

    Leave a comment:

Working...
X