e34 m50b25 motti e30.seen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Make H.
    replied
    Kannattaako laittaa tuo jarrutehostin ennen koneen asentamista vai vasta sen jälkeen? Siis mahtuuko? Vois olla nuo lämppärin letkut helpompi kiristää ilman tuota tehostajaa.

    Mites noitten moottorinkumejen kanssa? Kuinka paksuja ootte käyttäny? Ite tarkotus kokeilla 525i kumeilla, jostain luin että sopis, vaikka jää vähän pänninkiin. Kohdistustappi poikki ja kumit väärin päin kiinni?

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Originally posted by Pornis SP edition View Post
    Oisko kellään tietoa mikä painelaakeri ois hyvän kokoinen m50 motti+ m10 vauhtis +618 asetelma pakettiin??
    Onko m10 ja m20 vauhtiksissa paksuus eroa?? jos m10 on ohuempi, niin varmaan kannattaa laittaa sen (323i) 5mm pakumpi painelaakeri..

    Leave a comment:


  • Pornis SP edition
    replied
    Oisko kellään tietoa mikä painelaakeri ois hyvän kokoinen m50 motti+ m10 vauhtis +618 asetelma pakettiin??

    Leave a comment:


  • Make H.
    replied
    No onpas hiljaista täällä . Onko kukaan rakentanut ZF:llä ja e36/e34 kytkimen työsylinterillä? Mahtuuko putki kiinni, kun siinä lähtö on viistoon sivulle, kun se e30 työsylinterissä on yläviistoon? Ei meinaan hirmu levee oo tuo tunneli e30:ssä. Jos ei onnistu niin vaihtoehtoja? e30 työsylinteri vai pystyykö sitä sylinterin tappia jatkaa jotenki?

    Entäs pakkivalon katkaisin kun liitin erilainen? Anturi vanhan getragin kyljestä vaan?

    Leave a comment:


  • Make H.
    replied
    Tuohon m50b25 pannuun pitää vissiin laittaa lämpömittarin anturi m20:sestä? M50:sessä 2-napanen ja m20:sessä 1-napanen.

    Onko se lämpömittarin anturi tuo numero 6 eli takempi anturi moottorin edestä katsottuna? Ostettuna nyt m20 mittarin anturi 1-napanen vm. 87->, mut varaosaliikkees sanovat että sillä muovin värilläkin on jotain väliä kuulemma. Omas m20b25 vanhas pannus se on oranssi, kun tuo uus taas on ruskea .

    http://www.realoem.com/bmw/showparts...81&hg=11&fg=15

    Noista lämpömittarin anturin johdoista ilmeisesti kytketään auton johtosarjaan sitten vain se 1kpl:think?

    Kiitoksia tietäjille etukäteen !

    EDIT: Löytykin jo vastaus korjauskäsikirjasta että se ois tuo takimmainen anturi kannessa .
    Last edited by Make H.; 14-01-2010, 11:05.

    Leave a comment:


  • janikoo
    replied
    Originally posted by Bullitt View Post
    On ainakin yksi tehty Suomessa. Oli joskus nettiautossakin myytävänä. Väriltään musta, juuri muuta en autosta muistakkaan.



    Koita nyt vähän itsekin miettiä. M50B20 on ok, mutta M50B25 on liian tehokas. Mutta esim. 323i:ssä käytetty M52B25 on 170 hevosvoiman tehoisena juuri sopiva.
    nii tehoiltaan menee m52b25 näköjään joo .. no ei sitten mitään epäselvää enää

    Leave a comment:


  • Bullitt
    replied
    Originally posted by janikoo View Post
    nostetaanhan ylös..onko foorumilla kukaan toteuttanut e21 + m50? ei ainakana löytynyt haulla mitään :think
    On ainakin yksi tehty Suomessa. Oli joskus nettiautossakin myytävänä. Väriltään musta, juuri muuta en autosta muistakkaan.

    Originally posted by janikoo View Post
    enneminhän siihen nyt tuon m50 saa kun m52? miks muka sais m52 ? en kyllä keksi mitään selitystä miks m52 sais ja m50 ei? :think
    Koita nyt vähän itsekin miettiä. M50B20 on ok, mutta M50B25 on liian tehokas. Mutta esim. 323i:ssä käytetty M52B25 on 170 hevosvoiman tehoisena juuri sopiva.

    Leave a comment:


  • jarzap
    replied
    Originally posted by janikoo View Post
    enneminhän siihen nyt tuon m50 saa kun m52? miks muka sais m52 ? en kyllä keksi mitään selitystä miks m52 sais ja m50 ei? :think
    M52:ssa vähemmän tehoja.:think

    Leave a comment:


  • janikoo
    replied
    enneminhän siihen nyt tuon m50 saa kun m52? miks muka sais m52 ? en kyllä keksi mitään selitystä miks m52 sais ja m50 ei? :think

    Leave a comment:


  • FroZ
    replied
    Originally posted by janikoo View Post
    jep maailmalla noita on , mutta suomessa ei taida olla kukaan vielä keksiny kokeilla :think , pitäshän tohon saada prosenttien puolesta ainakin m50b25 laitettua? :think
    M50b25 ei mene.. mutta m52b25 olisi siinä ja siinä.. tehorajaksi 323i:stä laskemalla tulee jotain 170 heposen kieppeille...

    Leave a comment:


  • janikoo
    replied
    Originally posted by Mörökölli View Post
    Ei ole itsellekään tullut vastaan suomessa, käsi ylös jos jollain tuollainen löytyy.

    Onhan noita maailmalla, tuskin mitään vakavasti huomioitavaa on, mikä estäisi tuollaisen tekemään.. (Tekee sitten vaikka kaksilitraisen jos ei tehokertoimet riitä.)

    jep maailmalla noita on , mutta suomessa ei taida olla kukaan vielä keksiny kokeilla :think , pitäshän tohon saada prosenttien puolesta ainakin m50b25 laitettua? :think

    Leave a comment:


  • Mörökölli
    replied
    Ei ole itsellekään tullut vastaan suomessa, käsi ylös jos jollain tuollainen löytyy.

    Onhan noita maailmalla, tuskin mitään vakavasti huomioitavaa on, mikä estäisi tuollaisen tekemään.. (Tekee sitten vaikka kaksilitraisen jos ei tehokertoimet riitä.)

    Last edited by Mörökölli; 29-09-2009, 12:26.

    Leave a comment:


  • janikoo
    replied
    nostetaanhan ylös..onko foorumilla kukaan toteuttanut e21 + m50? ei ainakana löytynyt haulla mitään :think

    Leave a comment:


  • JusZsE
    replied
    tämä nyt ei ehkä ole aivan oikea paikka kysyä, mutta luulen että täältä tietoa saisi. Saako vielä jostai m20 vauhtipyörille startinkehää ja mitähän maksaa? Marmoritiskiltä ei tullu varmaa vastausta. :think Tai jos jollai sattuisi olemaan kaupan m20 vauhtipyörä hyvällä kehällä niin privaa vaan!

    Leave a comment:


  • Kapanos
    replied
    Originally posted by jmp2002 View Post
    ja lisäksi korokepalaa väliin... muuten on heti ö-pohja solmussa...
    Korokepalat itse tehty, vai saako niitä ihan valmiina jostain?

    Leave a comment:

Working...
X