e34 m50b25 motti e30.seen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mörökölli
    replied
    Originally posted by Kapanos View Post
    Tilasin juuri laakkoselta e36:sen koneen korvat, toinen puoli 30e~ ja toinen 70~


    Nää on ilmeisesti ne "oikeat"?

    Myös e28 M535 kumityynyt kummallekkin puolelle, mallia pyöreä. Ilmeisesti istuu nätimmin kuin se toinen "neliskulmainen"
    Ei kannata maksaa 70eur korvasta, toi 30eur on sentään kohtuuden rajoissa. Itse maksoin omista käytetyistä Jaloselta 30eur pari.

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Originally posted by Kapanos View Post
    Myös e28 M535 kumityynyt kummallekkin puolelle, mallia pyöreä. Ilmeisesti istuu nätimmin kuin se toinen "neliskulmainen"
    ja lisäksi korokepalaa väliin... muuten on heti ö-pohja solmussa...

    Leave a comment:


  • Kapanos
    replied
    Tilasin juuri laakkoselta e36:sen koneen korvat, toinen puoli 30e~ ja toinen 70~


    Nää on ilmeisesti ne "oikeat"?

    Myös e28 M535 kumityynyt kummallekkin puolelle, mallia pyöreä. Ilmeisesti istuu nätimmin kuin se toinen "neliskulmainen"

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Originally posted by duuk View Post
    Hessun e30 turbo oli koriltaan 320 muutoskatsastettu 325:ksi ilman ABS jarruja ja oli facelift eli 09/87 :think
    Ja kun yritettiin muutoskatsastaa ahtimelle sitä, äijä kattos kirjasta niistä abs:stä, mutta ei sekään niitä sinne vaatinut..
    tais olla kyseinen auto aikanaan jo katsastettu 320i:stä 325i, join niuho katsastus voi määrätä myöhemmin abs-laiton.. tämmöisiä on viellä paljon liikenteessä.
    Originally posted by Kapanos View Post
    Korjaan auto on siis 1985.. eli ei taida tarvita siis.. pitää konttorilta vielä kysyä..

    Kyseinen auto on kaasari m10 padalla ja moottori joka olis tulossa on e34:Sesta joten pitäis ilmeisesti hommata ruiskulla olevan autn johtosarja?
    ei tartte 85 abs-jarruja... ja melkeen olisi helpompi jos vaihtaisi ruiskun johtosarjan..

    Leave a comment:


  • Kapanos
    replied
    Originally posted by Kapanos View Post
    Tarviikos katsastuksessa abs jarrut jos alunperin 316 -86 seen on laitettu M50b25 pata.. tietty 325 alusta kokonaan, mutta tarviiko noin vanhaan absit?:think
    Korjaan auto on siis 1985.. eli ei taida tarvita siis.. pitää konttorilta vielä kysyä..


    Kyseinen auto on kaasari m10 padalla ja moottori joka olis tulossa on e34:Sesta joten pitäis ilmeisesti hommata ruiskulla olevan autn johtosarja?

    Leave a comment:


  • duuk
    replied
    Originally posted by Mörökölli View Post
    Riippuu ensirekisteröintikuukaudesta, vaihtuu jossain vaiheessa vuotta -86. Joku viisaampi voi varmistaa.
    Hessun e30 turbo oli koriltaan 320 muutoskatsastettu 325:ksi ilman ABS jarruja ja oli facelift eli 09/87 :think
    Ja kun yritettiin muutoskatsastaa ahtimelle sitä, äijä kattos kirjasta niistä abs:stä, mutta ei sekään niitä sinne vaatinut..

    Leave a comment:


  • Mörökölli
    replied
    Riippuu ensirekisteröintikuukaudesta, vaihtuu jossain vaiheessa vuotta -86. Joku viisaampi voi varmistaa.

    Leave a comment:


  • Kapanos
    replied
    Tarviikos katsastuksessa abs jarrut jos alunperin 316 -86 seen on laitettu M50b25 pata.. tietty 325 alusta kokonaan, mutta tarviiko noin vanhaan absit?:think

    Leave a comment:


  • b@ss
    replied
    onko kaikki ottanut käyttöön ohjaustehostuksen vai onko joku jättänyt sen pois? itse miettinyt jos jätän sen pois kun ei ole tehostettua hammastankoa.

    Leave a comment:


  • _ARSKA_
    replied
    Originally posted by jmp2002 View Post
    onko teillä mikä boksin loppunumerot? ei vanos tekniikassa.
    Kun mulla on -403 päätteinen ollut ja toinen on -402 mutta kummallakaan ei enään käynnisty...


    itellä kaksi eri 403 loppusta ja molemmilla toimii yhtä hyvin kone -91 e36:sta

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    onko teillä mikä boksin loppunumerot? ei vanos tekniikassa.
    Kun mulla on -403 päätteinen ollut ja toinen on -402 mutta kummallakaan ei enään käynnisty...

    Leave a comment:


  • Micce///M
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    älä sitä e34.sen johtosarjaa ala siihen e30 laittaan se on tosi työläs homma..e34 esim.lämmityslaitteen johdotukset aivan erinlaiset,sulakeboxi kokoa iso..ym

    pistä osto-ilmo ja hommaa e30 johtosarja ei tarvi montaa kymppiä siitä maksaa,sitte siihen kytket sen e34 moninapaliittimen..

    ite hommasin 320 faceliftin johtosarjan ja laitoin sen,ja e34 purkuauton johtosarjasta nappasin sen moninapaliittimen ja juotin sen e30 sarjaan valmiiks--näin e34 koneen moninapaliitin meni suoraan korin johtosarjaan kiinni..

    niin ja se on periaatteessa sama mistä e30.stä hommaat sen johtosarjan,kun se on vain ruisku,siinä on ne b-pumpun johdot valmiina,helpottaa vähän..
    Jep, saattaapi olla liian iso urakka tavallaan turhan takia.

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by Micce///M View Post
    Sen takia on käynyt mielessä, kun alkuperäinen johtosarja on melko puuroa ja uusittavaa on paljon mikäli kiinni vielä haluaa. Moottoriksi on tulossa m50b25 kuitenkin, niin olisi valmis paketti mikäli e34 johtosarjan saa sovellettua käyttöön.

    M50b25 moottorin johtosarjan saa kuitenkin liitettyä tähän omaan korin johtosarjaan, vaikka näyttäisi olevan eri kuin e30 325 johtosarja?

    No täytyy tutkiskella lisää diagrammeja paremmalla ajalla

    älä sitä e34.sen johtosarjaa ala siihen e30 laittaan se on tosi työläs homma..e34 esim.lämmityslaitteen johdotukset aivan erinlaiset,sulakeboxi kokoa iso..ym

    pistä osto-ilmo ja hommaa e30 johtosarja ei tarvi montaa kymppiä siitä maksaa,sitte siihen kytket sen e34 moninapaliittimen..

    ite hommasin 320 faceliftin johtosarjan ja laitoin sen,ja e34 purkuauton johtosarjasta nappasin sen moninapaliittimen ja juotin sen e30 sarjaan valmiiks--näin e34 koneen moninapaliitin meni suoraan korin johtosarjaan kiinni..

    niin ja se on periaatteessa sama mistä e30.stä hommaat sen johtosarjan,kun se on vain ruisku,siinä on ne b-pumpun johdot valmiina,helpottaa vähän..
    Last edited by afafaf; 02-08-2009, 08:34.

    Leave a comment:


  • Micce///M
    replied
    Sen takia on käynyt mielessä, kun alkuperäinen johtosarja on melko puuroa ja uusittavaa on paljon mikäli kiinni vielä haluaa. Moottoriksi on tulossa m50b25 kuitenkin, niin olisi valmis paketti mikäli e34 johtosarjan saa sovellettua käyttöön.

    M50b25 moottorin johtosarjan saa kuitenkin liitettyä tähän omaan korin johtosarjaan, vaikka näyttäisi olevan eri kuin e30 325 johtosarja?

    No täytyy tutkiskella lisää diagrammeja paremmalla ajalla

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    miksi ihmeessä laitat kokojohtosarjan?? korissa ja koneessa on erit johtosarjat ja liitin löytyy sulakeboksin vierestä.. sulla on mallia neliö liitin..

    Leave a comment:

Working...
X