se on totta ja vimonen keino. Kunhan se ei sinisty niin 12.9 ominaisuudet ei pitäis muuttua. Toinen vaihtoehto on viilata niitten kuusiokolokanta pulttien kantoja 3,5 milliä.
Tehdas tekoinen on kuitenkin aina tehdas tekoinen, saa hullu paremmin nukutuksi jos ei laittele mitään rävellyksiä omaan pommiin=)=)
e34 m50b25 motti e30.seen
Collapse
X
-
Originally posted by Pornis SP edition View PostMistäs porukka on ryöstelly öljyn lauhduttimelle ja turbolle öljyn kierron?? Oisko mitään oivaa paikkaa??
Eikö kellään oo niistä vauhtiksen pulteista tietoa mistä kyselin aikasemmin???
Leave a comment:
-
Mistäs porukka on ryöstelly öljyn lauhduttimelle ja turbolle öljyn kierron?? Oisko mitään oivaa paikkaa??
Eikö kellään oo niistä vauhtiksen pulteista tietoa mistä kyselin aikasemmin???
Leave a comment:
-
Originally posted by jmp2002 View Post65mm niin kuin tuolla alussa luki..
Ja olikohan mulla että hanttarin puolella 17mm koroke ja kuskispuolella 23mm en nyt tarkkaan muista... mutta voin vaikka mittaila kun käyn hallilla..
ja mulla kyllä on 240 getrag joka on vinossa kuten se menee m50 kanssa pitäis melkeen kokeilla 525 zf lootan kanssa mahtuuko, kun ei tuo 240 varmaan kauaa kestä kun ahtaa ilmaa kaweriksi
paljon sulla on lokarin kaaresta navan keskelle, kun noita 60mm alustojakin on moneen lähtöön..
Ens talvena suunnitelmissa myös ahtaminen, joko remmillä ta sitten ihan perinteisellä turbolla. Toi remmi olis kyllä mielenkiintonen, kun ei semmosista vielä pahemmin kokemusta...
Leave a comment:
-
65mm niin kuin tuolla alussa luki..
Ja olikohan mulla että hanttarin puolella 17mm koroke ja kuskispuolella 23mm en nyt tarkkaan muista... mutta voin vaikka mittaila kun käyn hallilla..
ja mulla kyllä on 240 getrag joka on vinossa kuten se menee m50 kanssa pitäis melkeen kokeilla 525 zf lootan kanssa mahtuuko, kun ei tuo 240 varmaan kauaa kestä kun ahtaa ilmaa kaweriksi
paljon sulla on lokarin kaaresta navan keskelle, kun noita 60mm alustojakin on moneen lähtöön..
Leave a comment:
-
Originally posted by jmp2002 View Poste28 m535i kumet on soppelin korkuiset, kun käyttää 20mm koroketta kawerina.. silloin on runkopalkki pikkusen alempana, kun ö-pohja.
Mulla käytössä e34 525/520 kumit ja hyvin toimii. Ei ainakaan enempää voi nostaa konetta ylöspäin ton m50 laatikon kans, kun ottaa tunnelin kattoon kiinni, m20 laatikko on varmaankin sitten matalempi...:think
Mulla 9,5cm maavaraa öljypohjasta -60mm madalluksella...
Leave a comment:
-
Originally posted by cricke View Postilmeisesti e36 koneenkorvakkeita kannattaa käyttää mutta mitkä kumityynyt nyt on järkevintä laittaa ku auto on madallettu 60mm edessä?ettei tule öljypohja liian matalalle.
e28 m535i kumet on soppelin korkuiset, kun käyttää 20mm koroketta kawerina.. silloin on runkopalkki pikkusen alempana, kun ö-pohja.
Leave a comment:
-
Originally posted by Simo View PostMitä papereita muuten jouduit katsastuksessa näyttämään? ois nimittäin leiman haku tässä edessä kunhan saan auton leimakuntoon
Sit tarvii todistuksen moottorin painosta, kun paino ei saa nousta 20% korimallin painavimmasta koneesta joka on 324td.
Etk:sta tulostelin siihenkin lapun.
Kannattaa melkeimpä käydä konttorilla jutteleen inssin kannssa ja sopia valmiiks, et mitä lappuja se kaveri haluaa nähdä. Näin ite tein.Varmaan aikalailla konttorikohtaisia noi hommat...
Leave a comment:
-
ilmeisesti e36 koneenkorvakkeita kannattaa käyttää mutta mitkä kumityynyt nyt on järkevintä laittaa ku auto on madallettu 60mm edessä?ettei tule öljypohja liian matalalle.
Leave a comment:
-
Guest repliedOriginally posted by Kape30 View PostEipä onneks enään tarvii rakennella, kun sain viime torstaina oman e30 m50 viritelmän leimalta...Nyt viikonloppu ajeltu ja hyvin pelittää...
Leave a comment:
-
Guest repliedOriginally posted by jmp2002 View Postvoidaan jos käyttää m50 tarkoitettua laatikkoa.. mutta sehän on kaksoinmassa ja painaa kuin synti..
Oon tässä miettiny minkälaista putkistoa rupeaisi rakentamaan. Tuo autokin on -88 niin joutunee laittamaan katit leimalle, tai ainakin kuoret. Mitenkähän toimisi/mahtuisi e36 m3 pakosatsi tai sitten joku aftermarket setti.
Onko kellään mitään hyviä ideoita? Takapönttö löytyy kyllä mutta siitä eteenpäin pitäisi löytää joku hyvin sopiva pätkä ettei tarviisi koko putkea uusiksi tehdä
Meneekö muuten m50 päästöistä läpi ilman katteja? mielellään en niitä laittaisi sinne haisemaan...
Leave a comment:
-
voidaan jos käyttää m50 tarkoitettua laatikkoa.. mutta sehän on kaksoinmassa ja painaa kuin synti..
Leave a comment:
-
Originally posted by afafaf View Postjos e36,sta,niin siihen joutuu vaihtaan e34.sen öljypöhjan+pumpun,sähköistä sen verran et itellä e34.sta kone+sähköt,niin voi tulla ongelmia boxin johtonipun pituuden kans,en ole itekkään vielä tutkinu tarkemmin mutta epäilen että joutuu käyttään e36.sen johtosarjaa et boxin saa hanskalokeroon..kun e34.ssa boxi on konehuoneen puolella..
Leave a comment:
-
Originally posted by afafaf View Postjos e36,sta,niin siihen joutuu vaihtaan e34.sen öljypöhjan+pumpun,sähköistä sen verran et itellä e34.sta kone+sähköt,niin voi tulla ongelmia boxin johtonipun pituuden kans,en ole itekkään vielä tutkinu tarkemmin mutta epäilen että joutuu käyttään e36.sen johtosarjaa et boxin saa hanskalokeroon..kun e34.ssa boxi on konehuoneen puolella..Jonkun telineen se sinne tosiaan kaipaa kun ei ihan yllä vanhan boksin paikalle...
Leave a comment:
Leave a comment: