hmm nyt palaa ainoastaan vihreet valot.. onko se nyt oikein?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E 30 sarjan mittarikysely
Collapse
X
-
Vaihdoin alkuviikosta omaan mittaristoon akut, joku edellisistä omistajista oli "ihan itte" vaihtanut akut ja jälkikin oli sen mukaista. Tinaa oli laitettu arviolta kilon verran ja kolvilla lämmitetty puolet mittaristosta niin että lakat oli kiehunut. Samalla oli sitten onnistuttu katkomaan parit vedot piirilevyltä. No, nyt toimii kierroslukumittari ja kulutusmittarikin osittain, kulutusmittari näyttää joko nollaa tai täysiä. Täytyy koettaa antaa resettiä systeemille josko alkaisi toimimaan. Niin ja varmaan sama "asentaja" joka nuo akut laittoi oli sosialisoinut sen ledipalkinkin, ilmeisesti ei taito ollut riittänyt mittariston korjaukseen vaan piti ledit poistaa."Without Hope,
Without Fear"
Comment
-
-
Re: mittristosta
Originally posted by snageJees vieläkö häikkää.... onko sulla alkuperäinen mittaristo...
kutoskoneen mittari ei pelaa sit neloskoneessa...
meinaan että heittää häränpyllyy..... :juo :juo :juo
Comment
-
-
Mikäs mun bemun mittarissa mahtaa olla kun:
- huoltovalot ei toimi lainkaan
- jarrupalojen kuluneisuus valo palaa melkein aina (jarrupalat on kunnossa)
- kiekkamittari ei toimi
- kulutusmittari ei toimi
- akut vaihdettu
Akkujen vaihdon jälkeen kiekkamittari toimi noin viikon, mutta silloinkaan ei joka kertaEhkä vielä joskus E30/E34/E39:think
Ex: E39 525iA -02 Touring, E30 316i -90
Comment
-
-
mittari asiaa
Joo veikkaan huonoja liitoksia.. mulla oli sama ongelma että välillä näyttäytyi se valo että olevinaan jarrupalat loppu mutta ei todellisuudessa olleetkaan....
Se loppu kun annoin tinaa kaikille liitoksille. Eli mittari auki ja tinaamaan.
Jos sulla ei huoltovalot pala olleskaan niin oletko sitten nollannut sen mittarin hiljattain silloinhan se on pimeenä kun ajelee...
Comment
-
-
Originally posted by snageJos sulla ei huoltovalot pala olleskaan niin oletko sitten nollannut sen mittarin hiljattain silloinhan se on pimeenä kun ajelee...
Ja olen yrittänyt nollatakin mutta ei ole ollut mitään vaikutusta.Ehkä vielä joskus E30/E34/E39:think
Ex: E39 525iA -02 Touring, E30 316i -90
Comment
-
Comment