marmorilta ainakin saa. juuri tilasin "motorsport" versiot. maksoi jotain reilu 40e kappaleelta
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E21 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Itse tilailin täältä http://www.wallothnesch.com/e/frameparts.htm
omaan E21.n osia kun vielä omistin sen
Toimitus oli nopeaa ja aina toimintavarma + sai välillä vähän extraakin osien mukana
Voin suositellaBMW F31 320i M-Sport - 17
Mazda 626 gc - 87 (pelastettu museoinnilta)
Ex:
BMW E39 525ia Touring - 02,VW Passat 3c - 06, Ford Mondeo Ghia - 01, E39 530da touring - 03, E36 328i touring -98,
E36 318i touring - 97, E36 323ia sedan - 95, E36 325i sedan - 93, E21 315/318i - 84
Comment
-
-
Originally posted by Epe View PostAnteeksi maalaisuuteni, mutta missähän kohti 315 bemussa on jäähdytysjärjestelmän tyhjennys ruuvi? Syyläri tyhjeni letkusta, mutta entä ne loput 4 litraa? Korjausoppaassa oli maininta, mutta en tajunnnut kun ei ollut kuvaa.
Comment
-
-
Missä tuossa saamarin pierburgissa on seosruuvi? Ja eikös siitä säädetä vain tyhjäkäynti- ja osakaasualueen seosta? Osaiskos joku pierupurkki asiantuntija sanoa kuinka se "ryyppy/kiihdytyspumpun korvike" -mikälie jousisysteemi laitetaan oikeaoppisesti paikoilleen, sitähän saa kuitenkin säädettyä mutta se oli auton ostaessani niin kireällä että se läpyskä ei täyskaasullakaan auennut juuri yhtään. Ja kuuluuko sen läpän aueta imun vai sen jousen lämpölaajenemisen vaikutuksesta? Toivottavasti joku tietää mitä tarkoitan. :thinkMB E220CDI '10 Braun
Comment
-
-
Originally posted by WindriderMikä malli? 315:n yksikurkkuinen 1B2 vai kaksikurkkuinen 2B4? Seuraavat ohjeet ovat 1B2-malliin:
Kylmäkäynnistyksessä ryyppyläpän kuuluu olla kiinni, mutta moottorin käynnistyessä alipainekellon (kuvassa osa nro 12) kuuluu vetää läppää hiukan auki, jotta kone saa ilmaa (tarkemmin 4,5mm rako läpän reunan ja kurkun välillä). Jos se ei sitä tee, niin auto ei kylmänä käy kuin kaasu pohjassa.
Läppä aukeaa sitten vähitellen kokonaan, kun sähkövastus alkaa lämmittää bimetallijousta (toimiiko?)
Tyhjäkäyntiruuvi on iso ruuvi (kuvassa nro 19) ison alipainekellon alla kaasuttimen etupuolella, tyhjäkäyntiseoksen säätöruuvi on pieni ruuvi alaviistoon kaasuttimen sivulla (nro 13). Jos kaasutin tai tekniikka muuten on loppu (imuvuotoja jne.) ei näiden pyörittelyllä välttämättä ole juuri korvin havaittavaa merkitystä auton käyntiin. Pakokaasutesteri olisi hyvä olla säätäessä...
Comment
-
-
Originally posted by toommi View PostTere,
Sellaista lähdin kyselemään,että menikö noi e28 5-vaihteiset lootat tuohon e21:seen ilman sen suurempaa säätöä? ois ookoo jos joku osais tämän valaista
Nii prkl, se mittarin vaijeri :think
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostM10->m10 menee kuin myös m20->m20, ei käy ristiin. Mistä koneesta kyse ?
Nii prkl, se mittarin vaijeri :think
Comment
-
-
Originally posted by toommi View PostNo se taitaa olla tuo m10b18 lohko, joskin siellä on kaikki ruiskuhilppeet ja anturit kiinni nätisti paketissa,vaikka onkin kaasareilla. joo ton vaijeri homman minäkin muistin,mutta en tiä onko mahdoton soveltaa.
Comment
-
Comment