käykö tollaset vartan AA NiMH 2100mAh ladattavat 1,2v akkupatterit vai pitääkö olla lithium? ja jos käy niin millä noi kannattais kytkeä mittaristoon? samalla tavalla kun tossa yhessä linkissä että laittaa ne jousihärpäkkeet vai saako jostain niitä juotettavia liuskoja jostain?
E30 mittariston akut. Vaihto , jne.
Collapse
X
-
e36 325 ’92 (HöntsäDee) Coupe
ex:
e36 328i ’95 Touring,
e91 330d ’06 Touring, e91 330d '06 Touring,
e36 328i ’95 Coupe, e90 330i ’06 Sedan,
e46 320d ’03 Touring, e60 530d ’04 Sedan,
e36 323i '98 Sedan, e36 318iS '95 Coupe,
e36 316i '96 Sedan, e46 330d '04 Touring,
e46 316i '03 Sedan, e36 320i '95 Touring,
e36 320i '95 Coupe, e36 325i '92 Sedan,
e36 316i '97 Touring, e30 316i '89 2d Sedan.
-
-
Tuolta hakenut noita liuskallisia kolvattavia akkuja e30 mittaristoon. Huomattavasti mukavampi kolvailla mitä tavalliset.E30 M50b28 -90 Cirrusblau
E39 520d Touring -00 Sienarot II
MB Sprinter
Lynx Rave Re 600 -15
Suzuki GSX-R1100 -95
Comment
-
-
Originally posted by Jauhaja View PostItse tilasin suoraan juotos korvalliset/liuskalliset, oli helppo kolvailla paikalleen.
Originally posted by Kape30 View Posthttp://www.a-paristopiste.fi/
Tuolta hakenut noita liuskallisia kolvattavia akkuja e30 mittaristoon. Huomattavasti mukavampi kolvailla mitä tavalliset.e36 325 ’92 (HöntsäDee) Coupe
ex:
e36 328i ’95 Touring,
e91 330d ’06 Touring, e91 330d '06 Touring,
e36 328i ’95 Coupe, e90 330i ’06 Sedan,
e46 320d ’03 Touring, e60 530d ’04 Sedan,
e36 323i '98 Sedan, e36 318iS '95 Coupe,
e36 316i '96 Sedan, e46 330d '04 Touring,
e46 316i '03 Sedan, e36 320i '95 Touring,
e36 320i '95 Coupe, e36 325i '92 Sedan,
e36 316i '97 Touring, e30 316i '89 2d Sedan.
Comment
-
-
Originally posted by jvsvmvsv View Postmistä tilasit ja paljonko makso?
Siis onko ne ihan noita suoraan passeleita vai joutuuko vähän modailee et saa juotettua oikein? Mikäköhän noista on sit oikee et saa kerral sopivanE30 M50b28 -90 Cirrusblau
E39 520d Touring -00 Sienarot II
MB Sprinter
Lynx Rave Re 600 -15
Suzuki GSX-R1100 -95
Comment
-
-
Originally posted by Kape30 View PostOtappa vaikka puhelin käteen ja soita tai laita sähköpostia. Sanot että haluat e30 bemariin mittariston akut niin tietävät kyllä mitkä sopii.
Eli ennen soittoa mittaristo auki ja vaikka kuvat spostilla myyjälle.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostNe ei sit kyl taatusti tiedä onko siellä mittaristossa isot vai pienet akut.
Eli ennen soittoa mittaristo auki ja vaikka kuvat spostilla myyjälle.E30 M50b28 -90 Cirrusblau
E39 520d Touring -00 Sienarot II
MB Sprinter
Lynx Rave Re 600 -15
Suzuki GSX-R1100 -95
Comment
-
-
Itselle meni nyt mittariston patterit vihdoinkin vaihtoon cäbistä, kun kiekkamittari ja kulutusmittari rupesivat sekoilemaan. Pari vuotta sitten huoltovalotkin toimivat vielä kuten piti, nyt piti laittaa vaihtoon kun rupesi sekoittaa muutakin.
Alkuperäiset Sanyon Laser lithium paristot vuodelta 1990 toimivat kyllä pitkään, tilalle tuli samanlaiset uudet eli FDK. (Sanyo myynyt tuotteen FDK:lle muutama vuosi sitten). Vaihdatin TV20 ja Kone Oy:ssä Helsingin Käpylässä, voin suositella!
Ja taas kaikki toimii!"Die wirklich guten Fahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" -Walter Röhrl"
- - -
E30 325i Cabrio M-Technic I 1990 Cäbi©
E36 M3 Coupé 1996
G61 i5 Touring eDrive40 M Sportpaket 2024 Batteriewagen
Comment
-
-
oisko kellää tietoo mikä tota mittaristoo riivaa,eli mittariston akut vaihdettu mutta ei toimi lämpö eikä kello ollenkaan.bensa ja nopeusmittari toimii moitteettomasti. varaosa autosta otettu mittaristo oli modattu niin että mittarille meni suoraan virta acc.stä. vaihdoin koko mittarin toho omaan käyttikseen mut välillä viisari kyl värähtää 1mm ylöspäin ku kytkee virtoihin(eli toimii?)
Comment
-
-
Ideoita mikä mittaristoa mahtaa vaivata? Kaikki muut mittarit toimii normaalisti, paitsi kierros ja kulutusmittarit ovat elottomat. Auton on 318i -88 m40 koneella.MB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
Comment
-
-
Originally posted by Jondis View PostIdeoita mikä mittaristoa mahtaa vaivata? Kaikki muut mittarit toimii normaalisti, paitsi kierros ja kulutusmittarit ovat elottomat. Auton on 318i -88 m40 koneella.
Itsellä joskus semmoinen vika, että mittariston kehys oli aavistuksen liian pitkillä ruuveilla kiinni ja ruuvit olivat rikkoneet piirilevyltä pari "vetoa" sillain että kyseiset mittarit eivät toimineet.BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
-
Originally posted by smpovers View PostSulake? En muista mikä se niistä on, mutta muistelisin että sisävalot oli saman sulakkeen takana.
Itsellä joskus semmoinen vika, että mittariston kehys oli aavistuksen liian pitkillä ruuveilla kiinni ja ruuvit olivat rikkoneet piirilevyltä pari "vetoa" sillain että kyseiset mittarit eivät toimineet.MB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
Comment
-
-
Originally posted by Jondis View PostTäytyypä käydä sulakkeet läpi vielä ja kattoa toi piirilevy. Ei tullut akkuja vaihtaessa sen tarkemmin katottua.. sisävalot tosin ainakin toimii.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Noniin, tarkistin sulakkeet(kaikki ehjiä) ja piirilevyn, joka oli sekin kunnossa(ne keskimmäiset kiinnitysruuvin reijät oli ok, eli ruuvit ei ole tulleet koskaan läpi). Mistähän sitten arpomaan vikaa? Voiko sen kiekkamittari/kulutusmittari paketin irtiottamalla ja syöttämällä jännitettä tiettyihin pinneihin testata toimintaa? Tai jollain muulla tavalla. Alkaa epäilyt kohdistumaan, että siellä olisi jotain ropleemaa. Myös jos pk-seudulta löytyy jotain gurua näihin mittarihommiin, niin saa suositella! Eihän tuolla perjaatteessa ole väliä toimiiko, mutta kivahan se olis jos toimisiMB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
Comment
-
Comment