Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 Kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • zoonas
    replied
    Originally posted by ZNI View Post
    Täällä tekee 316 ihan samaa... Kovemmilla pakkasilla sammui samoin tein kun hörähti käyntiin tai sammui, jos painoi yhtään kaasua. Lauhemmilla ilmoilla rykii ja röpöttää tyhjäkäynnillä parkissa. Kun antaa pari minuuttia käydä, niin käy suht tasaisesti, mut liikkeelle kun lähtee ja painaa kaasua, niin nykii ja röpöttää (lopettaa kun käyttää kaasun pohjassa kerran).

    Weberin ja imusarjan väliin tulevassa sovitelaipassa oli ilmavuoto ja veikkailtiin että vika olis ollut siinä. Sopivaa laippaa ei löytynyt, joten turvauduin patenttiratkaisuun ja nyt on kaasarin alla vihreä bensankestävä mönjäkerros paikkana Joskaan ongelma ei ihan kokonaan korjaantunut, mut lieköhän ongelmaa sytytyspuolella kuitenkin, vaikka sinnekin on uutta osaa vaihdettu jo kertaalleen...
    Mulla hävisi ongelmat kun nakkasin pierupurkin mäkeen, ja tilalle weber 32/34.
    Lisäksi vaihdoin vielä tulpanjohdot.

    Suosittelen kyllä tota weberiä kaikille, autokin kulkee ihan eritavalla, pierupurkin jälkeen.

    Leave a comment:


  • Jake79
    replied
    Originally posted by Jake79 View Post
    Jos joku ystävällinen voisi ottaa EBA:sta ns. touring helmojen asennusohjeet ja laittaa ne mun sähköpostiin niin olisin erittäin kiitollinen

    jake.haapa(ät)gmail.com
    Eikö tosiaan keneltäkään löydy

    Leave a comment:


  • e30Jake
    replied
    Tuli tommonen pieni moottoriremontti tohon autoon niin olisikohan vielä jotain mitä kannattaisi uusia tai ottaa huomioon?

    Nyt siis kansi nostettu pois, 2 venttiiliä menee vaihtoon, uudet keinut tulee + uudet epäkeskot, uusi Shrick:in nokka-akseli ja yläpään tiivistesarja. Samalla tehty myös jakopäänremppa, vesipumppu vaihdettu uuteen ja termari vaihtuu uuteen vielä.

    Autona siis e30 320i -86 ja tarkotuksena ois nyt laittaa semmoseen kuntoon ettei ihan heti tarvis taas jotain uusia

    Leave a comment:


  • Terno
    Guest replied
    Originally posted by Tonton View Post
    perun puheeni saahan se olla ilman abseja kun vertaat sitä is:ään
    eihän tälläsessä tv:ssä tarvita niitä lisäprosentteja
    Jaahas... no niin. Tarkoitus olis kasailla tommoinen e30 toukka IS-koneella, on mulla pererssiot....

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by Terno View Post
    Jaa jaa, no tämä taas onkin astetta paskempi homma... kätevämies tekee ne sinne, mutta turhaa hommaa....
    perun puheeni saahan se olla ilman abseja kun vertaat sitä is:ään
    eihän tälläsessä tv:ssä tarvita niitä lisäprosentteja

    Leave a comment:


  • Terno
    Guest replied
    Originally posted by Tonton View Post
    kyllähän ne tohon toukkaan tarvii laittaa jos niitä siinä ei ole
    325:ssa abs on vakiovaruste 1.9.86 lähtien
    Jaa jaa, no tämä taas onkin astetta paskempi homma... kätevämies tekee ne sinne, mutta turhaa hommaa....

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by Terno View Post
    Ok... Eli ainakin on saanut. No minä käyn tuota toukkaa hämmästelemässä....
    kyllähän ne tohon toukkaan tarvii laittaa jos niitä siinä ei ole
    325:ssa abs on vakiovaruste 1.9.86 lähtien
    Last edited by Tonton; 26-03-2011, 09:47.

    Leave a comment:


  • Terno
    Guest replied
    Originally posted by Kytölä View Post
    Mulla on vuosimallia 1990, eikä ole ABS-jarruja.
    ALB-jarrut lukee otteessa.
    Ok... Eli ainakin on saanut. No minä käyn tuota toukkaa hämmästelemässä....

    Leave a comment:


  • Kytölä
    replied
    Originally posted by Terno View Post
    Jos jollakin on 100% varmaa tietoa, eikä näitä: musta tuntuu, tai naapurin eikallakin oli-tietoja niin vastatkoon... E30 318is, ovatko kaikki abs:eilla? Jos eivät ole, osaako joku kertoa tarkan ajankohdan koska niitä ei tarvita? Huomenna menossa katsomaan tulevaa projektia johon istutetaan iiässä konen, niin olisi oikein maukasta tietää tarviiko olla absit vai ei. Anteeksi ja kiitoksia.
    Mulla on vuosimallia 1990, eikä ole ABS-jarruja.
    ALB-jarrut lukee otteessa.

    Leave a comment:


  • Terno
    Guest replied
    Jos jollakin on 100% varmaa tietoa, eikä näitä: musta tuntuu, tai naapurin eikallakin oli-tietoja niin vastatkoon... E30 318is, ovatko kaikki abs:eilla? Jos eivät ole, osaako joku kertoa tarkan ajankohdan koska niitä ei tarvita? Huomenna menossa katsomaan tulevaa projektia johon istutetaan iiässä konen, niin olisi oikein maukasta tietää tarviiko olla absit vai ei. Anteeksi ja kiitoksia.

    Leave a comment:


  • beemers
    replied
    Originally posted by Throttle View Post
    Onko M10 ketjulla vai hihnalla? :think
    ketjulla

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by Throttle View Post
    Onko M10 ketjulla vai hihnalla? :think
    Chain

    Leave a comment:


  • Throttle
    replied
    Onko M10 ketjulla vai hihnalla? :think

    Leave a comment:


  • MiKqsu
    replied
    Iso kiitos.

    Leave a comment:


  • pablo
    replied
    Kuvat kertokoon enemmän kuin tuhat sanaa



    -Anssi

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎