Originally posted by smpovers
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jr66 View PostMiten johto voi mennä johdon sisällä ?
Mielestäni sytytykseen nuo eivät liityLast edited by smpovers; 07-05-2011, 23:30.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by smpovers View Poste30 318is johtosarjasta kysymys.
Aivoboxilta lähtee kolme harmaata johtoa joiden sisälllä menee keltainen ja musta johto sekä joku metallinen eriste. 2 harmaata johtoo päättyy 3napaiseen liittimeen.
Mikä tämä johto on ja miten sen pystyy jatkamaan koska joku pässi on poikkassut ne purkaessa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Eepo View PostOnko E30:ssä käytetty paljonkin Alumiinisia tukivarsia? tuli mm hylky katsastuksesta alapallosta niin päätin että vaihdan koko tukivarren palloineen, näytti vanha olevan alumiinia?
voiko noihin alumiinisiin vaihdella palloniveliä?
Uusimmissa touringeissa ja M3 mun mielestä käytetty alumiinisia.
Leave a comment:
-
-
e30 318is johtosarjasta kysymys.
Aivoboxilta lähtee kolme harmaata johtoa joiden sisälllä menee keltainen ja musta johto sekä joku metallinen eriste. 2 harmaata johtoo päättyy 3napaiseen liittimeen.
Mikä tämä johto on ja miten sen pystyy jatkamaan koska joku pässi on poikkassut ne purkaessa?
Leave a comment:
-
-
Onko E30:ssä käytetty paljonkin Alumiinisia tukivarsia? tuli mm hylky katsastuksesta alapallosta niin päätin että vaihdan koko tukivarren palloineen, näytti vanha olevan alumiinia?
voiko noihin alumiinisiin vaihdella palloniveliä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by amisqo View PostSe on juuri tuo pikku pätkä tossa kaasuläpän ja "mutkan" välissä. Mutta eihän huohotin letkun pitäisi tyhjäkäyntiin niin radikaalisti vaikuttaa, jos ollenkaan?:think
Leave a comment:
-
-
Se on juuri tuo pikku pätkä tossa kaasuläpän ja "mutkan" välissä. Mutta eihän huohotin letkun pitäisi tyhjäkäyntiin niin radikaalisti vaikuttaa, jos ollenkaan?:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by amisqo View PostKiitoksia, mennään näillä taas ja katsotaan mitä tapahtuu.
Jos muilla vielä ideoita niin otetaan vastaan.
Edit: Ja tuolta moottorin takapäästä imusarjan alapuolella taitaa olla tyhjäkäyntimoottori.
Last edited by Haju69; 07-05-2011, 17:40.
Leave a comment:
-
-
Kiitoksia, mennään näillä taas ja katsotaan mitä tapahtuu.
Jos muilla vielä ideoita niin otetaan vastaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by amisqo View PostKattelin noita paukkukuvia. Eikä se letku oikein natsannut mihinkään noista, tai ainakaan en selvää ottanut. Se tosin on helppo uusia(toivottavasti) , noin 5cm pätkä.
Missä sijaitsee tyhjäkäyntimoottori? Voisihan senkin katsella ajan kuluks
Maanantaina tosiaan korjaan ton yhen letkun ja vaihan tulpat. En ihmettele jos ne olisi tykännyt pahaa kun tossa ollaan käytetty ja ihmetelty
Leave a comment:
-
-
Kattelin noita paukkukuvia. Eikä se letku oikein natsannut mihinkään noista, tai ainakaan en selvää ottanut. Se tosin on helppo uusia(toivottavasti) , noin 5cm pätkä.
Missä sijaitsee tyhjäkäyntimoottori? Voisihan senkin katsella ajan kuluks
Maanantaina tosiaan korjaan ton yhen letkun ja vaihan tulpat. En ihmettele jos ne olisi tykännyt pahaa kun tossa ollaan käytetty ja ihmetelty
Leave a comment:
-
-
Originally posted by amisqo View PostKäyntihäiriö jatkuu edelleen, ei tykkää käydä tasaisesti ja sammuu ajan kanssa, ei pysty ajamaan kun tökkii :think
Vaihdoin tänään tuon ilmamassamittarin ja kaasuläpän välisen imuputken "rubber boot" pienen halkeaman johdosta, mutta eipä se auttanut. Sen alta tosin löysin seuraavaa rikkinäistä letkua (ei ollut irti mutta ympyröity letku saattaa vuotaa jotain halkeaman johdosta)
Mikähän letku toi mahtaa olla? Tuon voisi korjata ja vaihella tulpat nyt ainakin alkuun. Olis kiva saada auto taas ajoon
Edit: Oletko kokeillut putsata tyhjäkäynti moottoria?Last edited by Haju69; 07-05-2011, 17:19.
Leave a comment:
-
-
Käyntihäiriö jatkuu edelleen, ei tykkää käydä tasaisesti ja sammuu ajan kanssa, ei pysty ajamaan kun tökkii :think
Vaihdoin tänään tuon ilmamassamittarin ja kaasuläpän välisen imuputken "rubber boot" pienen halkeaman johdosta, mutta eipä se auttanut. Sen alta tosin löysin seuraavaa rikkinäistä letkua (ei ollut irti mutta ympyröity letku saattaa vuotaa jotain halkeaman johdosta)
Mikähän letku toi mahtaa olla? Tuon voisi korjata ja vaihella tulpat nyt ainakin alkuun. Olis kiva saada auto taas ajoon
Leave a comment:
-
Leave a comment: