E30 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Pitääkö mittariston lämpömittarissa olla ruskea vai sininen anturi?? ruskeassa ainakin vain 1 nasta mutta kaapelissa menee kaksi. :think
-
-
Originally posted by siksta View PostSigun avoon ilmestynyt talven aikana seuraava vika.
Kun painaa ihan hitusen kaasua meinaa auto tukehtua/sammua. Kierrokset
käyvät n. 500 ja tämän jälkeen palaavat normaaliin.
Myös satunnaista tyhjäkäynnin heittelyä esiintyy.
Jos kaasua painaa reippaammin, niin toimii aivan normaalisti.
Eikä ole merkitystä onko kylmä vai lämmin kone.
Imuvuotoja on tarkisteltu, mutta ei ainakaan äkkiseltään mitään löytynyt. :think
polkaisee polkimen kerrasta pohjaan, niin ensin hieman "rykäisee" kierrokset alaspäin,
ja sitten lähtee nousemaan rajoittimelle.. :think
Edelleen lambda ehdotuksena, vai onko muita vaihtoehtoja?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by beemers View Postpakko melekeen olla pääsylinteri ku tosiaan on ilmattu koneella ja manuaalisesti ja varmaan menny 6-7 litraa nestettä läpi
Leave a comment:
-
-
-
Mikähän voisi olla jarruissa häikkää ku kaikki jarruletkut on vaihdettu, jarrulinja tehty uusiksi keulasta perään,kaikki satuloiden tiivisteet on vaihdettu, ei vuoda nestettä ja ilmattu varmaan yks 10 kertaa. Jarrupoljin tuntuu pehmeältä ja painuu normaalia syvemmälle mutta ei nouse vaikka pumppaa. Jarruteho kumminkin piisaa ihan ajossa.
Onko tuommonen tunne semmoisilla jolla on kilpajarrut autoissa ja kylmät jarrut vielä vai mikä mättää?? Autossa on RED DOT merkkiset levyt kevyeen ratakäyttöön ja kilpajarrupalat samanmerkkiset.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by _pukki_ View PostOnko kellään ollut m20b20 koneellisen kanssa semmosta kytkin ongelmaa, että kun kytkimen painaa pohjaan pyörät liikkuu aivan normaalisti, mutta kun painaa jarrun pohjaan (kytkin edelleen pohjassa) alkaa jostain kytkimen suunnalta kuulua rahinaaVoisikohan siellä olla vielä ilmaa järjestelmässä ja sen takia tehdä tota?
Leave a comment:
-
-
Onko kellään ollut m20b20 koneellisen kanssa semmosta kytkin ongelmaa, että kun kytkimen painaa pohjaan pyörät liikkuu aivan normaalisti, mutta kun painaa jarrun pohjaan (kytkin edelleen pohjassa) alkaa jostain kytkimen suunnalta kuulua rahinaaVoisikohan siellä olla vielä ilmaa järjestelmässä ja sen takia tehdä tota?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laukkis View PostJuujuu.. tuu joskus jutulle jos tossa kylillä näkyy.. mutta tää tyhjäkäynti ongelma :think osaisko väki sanoo mitä vois olla... Kannattaa kaikki letkut käydä läpitte mitä imusarjaan menee, jossain halkeema tai vastaava nii voi vaikuttaa tyhjäkäyntiin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Gemmi View Postnormi kansipahvia aattelin sen takia että se hajoo ekana ennen kun alakerta ja paineita kestää kans suht hyvin jos vaan on säädöt kohdillaan, mielummin niitä kansipahveja vaihtelee kun sulaneita mäntiä. Koskissa tulee suht paljon pyörittyä nii tullu parikertaa bongattua, tai no oikeestaan porukoitten tallissa valkeakoskella mä tota konetta kasailen
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laukkis View Postaattelin ihan kunnon kansipahvin laittaa ettei pullahda.. joo on se vihree mun.. toiminu kun junan kello. jakopääremppa pitäs täs joku päivä tehä.. entinen omistaja ei tienny koska on tehty.. pientä ongelmaa on tyhjäkäynnis kanssa. tyhjäkäynti jotain 500rpm. käviskö liian rikkaalla tai jotain?. Koskissa tulee suht paljon pyörittyä nii tullu parikertaa bongattua, tai no oikeestaan porukoitten tallissa valkeakoskella mä tota konetta kasailen
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Gemmi View PostJos ny jonkun "sulakkeen" haluu sinne jättää nii käyttää ens alkuun normaaleja kannentiivisteitä, näin ainakin itte teen ton oman rojektin kanssa ens alkuun. Tosin alakertoja löytyy 3kpl. Onks se vihree E30 sun?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laukkis View PostJuu tämä peruasiat tietysti tulee kuntoon.. tuota koneen kestoa on tässä mietitty :think joo hariselle sitten säätöihin kun tämä projekti edes alkaa. kaikki tehdään kunnolla eikä mitään virityksiä saadaan kone kestämään myös vakio alakerralla... Onks se vihree E30 sun?
Last edited by Gemmi; 27-04-2011, 14:44.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Gemmi View PostKantta ny ei välttämättä tartte työstään, mut ei siittä haittaakaan ole. reilusti isommat suuttimet tarttee ainakin ja bensanpaineen säädin. menee varmaankin hariselle säädettäväks?. maltillisilla paineilla ja ennakoilla pitäs kyllä kestää ton 250hp tehot, jos ei siis vedä koko aikaa lappulattiassa. Tärkeintähän on siis se ettei pääse nakuttaan tai laihalla käymään.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Niksu^^ View PostTästä on varmaan ollut jo aiemmin puhetta, mutta haulla en äkkiseltään löytänyt vastausta.
Eli meneekö alusta miten jäykäksi jos neloskoneiseen laittaa kutoskoneisen jouset? Noita 4 koneiseen tarkoitettuja jousia kun ei oikein ole tarjolla, mutta kutosen jousia sitäkin enemmin.
Leave a comment:
-
Leave a comment: