E30 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Edelleen ongelmia käynnissä pysymisen kanssa. Kuinka hyvin tosta pistokkeesta saa tietoa ulos oikealla testerillä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by shakes View PostDodih, eli muutamaan ongelmaan olisin vastausta vailla...
Autona siis sigun cabrio M20B25 koneella:
1. Auto pätkii "miedosti" 2000rpm:n kohdilla. Siitä ylöspäin toimii täysin moitteetta. Tulpat, haitariputki ja suodatin vaihdettu päästömittaukseen, mutta ei auttanu toho rötäämiseen. Oiskohan siinä sitte imusarjan tiiviste jonkuu pytyn kohdilla sökönä vai mitä? Pääsen kokeilemaan starttipilotilla tossa myöhemmin, mutta tiedustelempa nyt etukäteen...
2. Auto ei lämpene kunnolla maantieajossa (viisari ekan viivan kohdilla esim. motariajossa, ja 80km/h siitä hitusen yli, muttei puolivälissä) eikä kunnolla kaupungissakaan (alle puolen välin). Visko on kunnossa ja muutenkii kaikki tuntus olevan ok. Mahtaiskohan termarissa olla vikaa vai missä?Vai oonko väärässä ja ton ei kuuluiskaan nousta puoleen väliin? :think:
2. TERMARI! Tai ainakin vahva veikkaus. Aikanaan mulla oli E46:ssa termari sökö,
ni ei noussu lämmöt normaaliin vaikka vedätti kuinka.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by shakes View PostDodih, eli muutamaan ongelmaan olisin vastausta vailla...
Autona siis sigun cabrio M20B25 koneella:
2. Auto ei lämpene kunnolla maantieajossa (viisari ekan viivan kohdilla esim. motariajossa, ja 80km/h siitä hitusen yli, muttei puolivälissä) eikä kunnolla kaupungissakaan (alle puolen välin). Visko on kunnossa ja muutenkii kaikki tuntus olevan ok. Mahtaiskohan termarissa olla vikaa vai missä?Vai oonko väärässä ja ton ei kuuluiskaan nousta puoleen väliin? :think:
edit.
Itsellä ensimmäinen E30, mutta kun itse ennen tämän ostoa soittelin kaverille tyyppiongelmista yms. ja kun kyselin lämmöistä hänen mielestään todella monessa lämpömittari näyttää vähän yli 90 asteen (puolenvälin). Tiedä häntä sitten. Mullakin näytti alkuun, mutta termarin vaihdon jälkeen se on ollu siinä 90 asteessa.
Leave a comment:
-
-
Dodih, eli muutamaan ongelmaan olisin vastausta vailla...
Autona siis sigun cabrio M20B25 koneella:
1. Auto pätkii "miedosti" 2000rpm:n kohdilla. Siitä ylöspäin toimii täysin moitteetta. Tulpat, haitariputki ja suodatin vaihdettu päästömittaukseen, mutta ei auttanu toho rötäämiseen. Oiskohan siinä sitte imusarjan tiiviste jonkuu pytyn kohdilla sökönä vai mitä? Pääsen kokeilemaan starttipilotilla tossa myöhemmin, mutta tiedustelempa nyt etukäteen...
2. Auto ei lämpene kunnolla maantieajossa (viisari ekan viivan kohdilla esim. motariajossa, ja 80km/h siitä hitusen yli, muttei puolivälissä) eikä kunnolla kaupungissakaan (alle puolen välin). Visko on kunnossa ja muutenkii kaikki tuntus olevan ok. Mahtaiskohan termarissa olla vikaa vai missä?Vai oonko väärässä ja ton ei kuuluiskaan nousta puoleen väliin? :think:
Last edited by shakes; 04-05-2011, 08:52.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by smpovers View PostM42 = Isot tolpat+ jäähdytetyt levyt eteen, Taakse levyt ja vakaaja
m20b20 = Ei taida olla järkeä paitsi kutosen äänet. Käsittääkseni vain vaihdellaatikko menee samalla vaihtoon ja etujouset
m20b25 = ABS, Isot tolpat+ jäähdytetyt levyt eteen, Taakse levyt ja vakaaja
m50/m30/m60 = ABS, Isot tolpat+ jäähdytetyt levyt eteen, Taakse levyt ja vakaaja
M70 = Ei laillisesti mahdollista
Selvensi hommaa pirusti.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Haju69 View PostOnko vähäpäästöinen? Onko ABS?
Ilman ABSeja voit ymmärtääkseni ainakin iS tekniikkaa sinne sovittaa tai M20B20 jossa nyt ei oikein mitään järkeä ole. Siitäpä järeämmät taitaapi vaatia ne ABSit. Ja tietty jarrut/alusta pitää päivittää riippuen mitä sinne ajattelit survoa.
Taidanpa siis unohtaa heti ensi kättelyssä ton auton.
Leave a comment:
-
-
Tuli ostettua tommonen pikku obc ja siitä puuttuu lämpötila-anturi.
Saako tota uutena vai laittaako vaan osto osiolle ilmoitusta? Käykö tohon joku muukin kuin alkuperäinen anturi? :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Benzi87 View PostOn ollu suunitteella että laittas projekti auton ja yks mahdollinen löyty.
Eli kyseessä on e30 318i vm. 1990.
Kiinnostaiski nytten että onkohan tohon mahdollista survoa minkälainen mylly pellin alle että saa vielä katsastettua?
Tai sitten ton vakio koneen kävis läpi muutoksien kera ja ahdin kylkeen mutta miten leimaus onnistuu? :think
m20b20 = Ei taida olla järkeä paitsi kutosen äänet. Käsittääkseni vain vaihdellaatikko menee samalla vaihtoon ja etujouset
m20b25 = ABS, Isot tolpat+ jäähdytetyt levyt eteen, Taakse levyt ja vakaaja
m50/m30/m60 = ABS, Isot tolpat+ jäähdytetyt levyt eteen, Taakse levyt ja vakaaja
M70 = Ei laillisesti mahdollista
Leave a comment:
-
Leave a comment: