ei mitään
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 M5 moottorilla
Collapse
X
-
Originally posted by duuk View PostPidetääs tämä tekniikkapuoli vapaana bs:tä. Eli keskustelut tässä topicissa vain topicin aiheesta, bs:ää bs topiceissa.
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Joku katoaa Thaimaassa, joku jopa Turkissa ..Mutta hieman asiaakin olisi.
Nämä autot ovat jaksaneet innoittaa meitä harrastajia hyvän tai paskan puhumiseen yli 20vuotta...Eiköhän me jatketa vielä!
Yksi näistä kolmesta on palautumassa sen tyyliseksi, millaisena seon Jacekilta lähtenyt.Last edited by Mikazu; 02-09-2018, 13:54.
Comment
-
-
Originally posted by Mikazu View PostJoku katoaa Thaimaassa, joku jopa Turkissa ..Mutta hieman asiaakin olisi.
Nämä autot ovat jaksaneet innoittaa meitä harrastajia hyvän tai paskan puhumiseen yli 20vuotta...Eiköhän me jatketa vielä!
Yksi näistä kolmesta on palautumassa sen tyyliseksi, millaisena seon Jacekilta lähtenyt.vehkeet levällään...
Comment
-
-
Originally posted by anttti View PostMitään uutta? HUU-325 näyttää olevan näistä ollut viimeksi tieliikenteessä, mutta senkin viimeisin hyväksytty katsastus on jo viiden vuoden takaa. Auto oli vähän aikaa mun omistuksessa vuonna 2007. Oli todella hyväkuntoinen ja täydessä iskussa. Sain kuitenkin niin hyvän tarjouksen kaverilta siitä pian oston jälkeen, että auto siirtyi hänelle. Jälkeenpäin kun ajattelee, niin ei tietenkään olisi pitänyt myydä, mutta minkäs teet...Joku ukko osti sen sitten taas tuolta kaveriltani puoliväkisin, eikä autoa ole missään sen jälkeen näkynytkään.
Autoja on rakennettu aktiivisesti ja näkyvääkin on tullut.
BLE-431 alkaa olemaan moottoria vaille valmis ja KLS-182 kasaus maalaamon jälkeen käynnissä. Tulevana perjantaina ja lauantaina varmaankin saadaan sähköt valmiiksi.
Näissä projekteissa on kantavana voimana jannman.. hänelle kiitos siittä.Last edited by Mikazu; 21-06-2021, 05:27.
Comment
-
-
Originally posted by MikeDry View PostOn kyllä erittäin komeita pelejä, erittäin nättiä...Mites olis projekti topic:ia foorumille:think
Näiden kahden projektin lisäksi on vielä kolmas (joka on mainittu tuolla alkupäässä).. siittä myöhemmin lisää.
Hauskaa kevään jatkoa, lajitoverit!
Mika RahkolaLast edited by Mikazu; 20-05-2020, 18:52.
Comment
-
-
Originally posted by Mikazu View PostMinulle näiden harrastusautojen ainoa tarkoitus on tuottaa hyvää mieltä.. ja kun seuraa vaikka Teemun M3 pelastus topiikkia ja ihmisten käyttäytymistä.. Niin luulen ,että minulle tulisi pahamieli.
Näiden kahden projektin lisäksi on vielä kolmas (joka on mainittu tuolla alkupäässä).. siittä myöhemmin lisää.
Mika Rahkola
Voi vittusigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Mikazu View PostMinulle näiden harrastusautojen ainoa tarkoitus on tuottaa hyvää mieltä.. ja kun seuraa vaikka Teemun M3 pelastus topiikkia ja ihmisten käyttäytymistä.. Niin luulen ,että minulle tulisi pahamieli.
Mika Rahkolapunainen erittäin makea peli
E30 Turbo ikuisuus projekti
E28 "m535i" m60 turbo projekti
E63 M6
Comment
-
-
Noi on hienoja autoja arvostan suuresti sitä että uskalletaan rakentaa jotain erilaista m3 e30 stä... Niitä on orkkis kuosissa joka puolella maailmaa... Mutta hienoja rakennettuja autoja joilla mahtava tarina niin vähän... Itse tykkään paljon enemmän vehkeistä joilla on tarinaa... Eikä mitään pussihousut entisöintiä...
Jatka Mika samaan malliin. Ei me kaikki olla noilla linjoilla mitä jotkut ovat... Ja sehän on niin että omalle saa ja pitää tehdä niinkuin haluaa...
Comment
-
-
Mika RahkolaIsillä on
Comment
-
Comment