Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 M5 moottorilla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MikeDry
    BTCF Member
    • May 2006
    • 6217
    • Helsinki

    eli se on mhdollista laittaa e30 m5 kone, mutta kumpi e34 3.6 vai 3.8 litranen ja se menee leimasta läpi vaikka turbottaa kun kaikki teho paino suhde on kohillaan ja jarrut. Se on kai ihan sama onko e30 m3 vai tavallinen e30 siis 316-325 vai.. tai olisiko mahdollista laittaa tämän bemarin kone M635CSi.

    pitää luke tämä topic uudelleen

    Onko sillä sakulla e30 m5 koneella ja ahdettu vai..
    Last edited by MikeDry; 24-06-2006, 10:50.
    Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
    Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better

    Comment

    • HellFire
      Bimmer Fanatic
      • Apr 2003
      • 280
      • Turku

      Originally posted by Sädde
      eli se on mhdollista laittaa e30 m5 kone, mutta kumpi e34 3.6 vai 3.8 litranen ja se menee leimasta läpi vaikka turbottaa kun kaikki teho paino suhde on kohillaan ja jarrut. Se on kai ihan sama onko e30 m3 vai tavallinen e30 siis 316-325 vai.. tai olisiko mahdollista laittaa tämän bemarin kone M635CSi.

      pitää luke tämä topic uudelleen

      Onko sillä sakulla e30 m5 koneella ja ahdettu vai..
      Nykyisten säädösten mukaan mikään edellä mainituista vaihtoehdoista ei ole käytännössä mahdollinen. Ja M3 ei kuulu normaaliin e30 mallisarjaan. Ei taida se Sakun M5 e30 hybridi olla edes kilvissä.
      I wanted a faster horse.

      Comment

      • Tapsa.k
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2003
        • 2676
        • Oulu

        Originally posted by Sädde
        eli se on mhdollista laittaa e30 m5 kone, mutta kumpi e34 3.6 vai 3.8 litranen ja se menee leimasta läpi vaikka turbottaa kun kaikki teho paino suhde on kohillaan ja jarrut.
        ..
        Muisteles nyt vähän mitä E30 kopassa oli tehorajat? , entä mitä S38B36 on..no siinähän on 315hv..tai ainaki joskus ollu
        Last edited by Tapsa.k; 24-06-2006, 18:50.
        -Official member of BTCF-Sauna Team-

        Comment

        • -Markus-
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2005
          • 1463
          • Ihan Savossa

          Eiks se tehopainosuhde mene tälläsissa projekteissa rajusti yli?

          Ford Mondeo Mk3 STW
          VW E-Golf 2015
          BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus

          Comment

          • Sene
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2003
            • 925
            • Enschede, The Netherlands

            Originally posted by -Markus-
            Eiks se tehopainosuhde mene tälläsissa projekteissa rajusti yli?
            Paukkuu melkeen jokanen raja mikä vaan voi
            F11 LCI 535xi


            Ex.

            E36 320i sedan
            E36 LCI 328i coupe
            E61 LCI 530xi

            Comment

            • MikeDry
              BTCF Member
              • May 2006
              • 6217
              • Helsinki

              Mutta eikö se sakun m5 moottorilla oleva e30 oo rekisterissä vai :think
              Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
              Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better

              Comment

              • Rocla
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2002
                • 7692
                • Kajaani

                Originally posted by Sädde View Post
                Mutta eikö se sakun m5 moottorilla oleva e30 oo rekisterissä vai :think
                No mieti ny, ohan siinä rekisterikilvetkin...
                Olli.

                Comment

                • MikeDry
                  BTCF Member
                  • May 2006
                  • 6217
                  • Helsinki

                  Originally posted by Rocla View Post
                  No mieti ny, ohan siinä rekisterikilvetkin...
                  Ok, en ole nähnyt sitä rekkaria siinä tai siis huomannut
                  Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
                  Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better

                  Comment

                  • Rocla
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2002
                    • 7692
                    • Kajaani

                    Originally posted by Sädde View Post
                    Ok, en ole nähnyt sitä rekkaria siinä tai siis huomannut
                    Tarkkavainen katsoja voi jopa huomata että joidenkin autojen rekisteritunnukset vaihtuvat välillä

                    Sakun auto ei käsittääkseni ole aivan täysin katulaillinen...
                    Olli.

                    Comment

                    • nemesis
                      Bimmer Fanatic
                      • Jul 2003
                      • 617
                      • kymenlaakso

                      joo, on se kyllä kumma juttu vaan....
                      olis kait pitäny olla hiljaa joku toripoliisi tulee antaan bannit mutta koitetaan nyt valaista asioita kaikille:
                      se että jonkun superyyber autossa on rekisterikilvet ei tarkoita millään muotoa että auto olisi tieliikenne kelpoinen. (piste). ittenen vaan voi käsittää tota että kuulee ja näkee vaikka missä tuota kohkaamista siitä että jonkun auto on m5 tai muulla vastaavalla koneella ja vielä katulaillinen tai kilvissä. eikö ihmiset tosiaan tajua sen vertaa että vaikka sinne konehuoneeseen heittää höyryveturin koneen, niin ihan yhtälailla voi heittää rekisterikilvet etu- ja takapuskureihin (tai ei muutoskatsasta ko. moottoria yms osia).
                      Se että joku kertoo nähneensä jonkun isokoneisen e30:n rekisterikilvissä voisi vittuillessaan kokeilla ake:sta tiedustelua ko. rekisterinumerolla (ei tartteis sitten väittää kaikkitietävänä että "JOO'O, MÄ NÄIN SIINÄ REKISTERIKILVET, ON SE LAILLINEN", *KELE!).
                      älkää jaksako puhua totuuksina sellaisia asioita joista ette tiedä (tiedostaen vielä oman epätietoisuutenne) ja joita ette ole varmistaneet alkuunkaan vaan jonkun olettamuksen pohjalta kailotatte. Säästyttäisiin kummasti näiltä väärin käsityksiltä. Ihan vaan vinkkinä että tässä jonkun aikaa seuranneena foorumia voi todeta että kerran vuodessa vähintään on myydään palstoilla myynnissä joku tekniikan vaihto johon ei oltu tehty kanta-autotarkastusta ja kun asiaa vähän penkoo niin voi todeta että kaverilla joku yliviisas on saanut uskoteltua että ei tarttenu tehdä ja tämä hölmö uskoi tuota paskaa ja meni vaihtaan liian paljon osia (yli kanta-autotarkastus rajan) ja kas kummaa kun katsastuksessa tms. näsähtää verot maksuun tai auto ajokieltoon. Ja kaikki sen takia että jotkus hoilottaa puutaheinää ja toiset jotka ei tiedä ottaa tämän absolut totuutena.
                      Eli pointti on se, että kun näette tai teille väitetään jotain, suhtautuisitte pikkasen varauksella asioihin (eli selvittää ihan itse tai luotettavilta hepuilta) miten ne asiat menee ja toinen pointti on se että älkää hoilottako sitä puutaheinää ja puhuko paskaa kuin leikatusta lampaanpäästä.
                      E30 kesä-autona

                      Comment

                      • MikeDry
                        BTCF Member
                        • May 2006
                        • 6217
                        • Helsinki

                        no sä kyllä puhut asiaa, mutta silti kysyin vain koska tälläiset asiat kiinostaa mua paljon
                        Koska mulla on m20b25 moottori ja se on ahdettu, paljonko siitä saisi tehoja irti, koska moottorin vaihto on sinällänsä parempi esim.M52B28, S50B30, S50B32, S38B36 tai S38B38 jos naitä saa mitään moottoreita laittaa e30 koriin, olen kysynyt jo aikasemmin näistä moottori vaihto ehdoista.

                        Tyhmä saa olla joka haluu lisää tehoa yli rajojen, kaikkea saa kokeilla. Minä myös
                        Last edited by MikeDry; 01-12-2006, 12:54.
                        Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
                        Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better

                        Comment

                        • TheLate
                          Bimmer Fanatic
                          • Jun 2006
                          • 418

                          Originally posted by Sädde View Post
                          no sä kyllä puhut asiaa, mutta silti kysyin vain koska tälläiset asiat kiinostaa mua paljon
                          Koska mulla on m20b25 moottori ja se on ahdettu, paljonko siitä saisi tehoja irti, koska moottorin vaihto on sinällänsä parempi esim.M52B28, S50B30, S50B32, S38B36 tai S38B38 jos naitä saa mitään moottoreita laittaa e30 koriin, olen kysynyt jo aikasemmin näistä moottori vaihto ehdoista.

                          Tyhmä saa olla joka haluu lisää tehoa yli rajojen, kaikkea saa kokeilla. Minä myös
                          Kilpiin et saa mitään muita paitsi m52b28. Tietty, kuka sut pakottaa sitä katsastamaan?

                          m20b25 saa kyllä paljon irti, kuhan on laittaa "vähän" rahaa kiinni.

                          Comment

                          • Sickness
                            Bimmer Enthusiast
                            • Sep 2003
                            • 1923
                            • Helsinki

                            Originally posted by TheLate View Post
                            m20b25 saa kyllä paljon irti, kuhan on laittaa "vähän" rahaa kiinni.
                            Zouilla voisi olla jotain sanottavaa tähän aiheeseen :think
                            E39 520iA -02

                            Comment

                            • pts
                              Bimmer Fanatic
                              • Dec 2005
                              • 478
                              • nummela

                              Originally posted by TheLate View Post
                              Kilpiin et saa mitään muita paitsi m52b28. Tietty, kuka sut pakottaa sitä katsastamaan?

                              m20b25 saa kyllä paljon irti, kuhan on laittaa "vähän" rahaa kiinni.
                              kyllähän tos moottori tyypissä on hyvä viritys potentiaali
                              omasta m20b25 moottorista jarrutettu takapyöriltä:356hv/493nm
                              ahdettuna tosin
                              bmw e30 823hv/860nm
                              1/4mile 8.9/247

                              Comment

                              • Bullitt
                                BTCF Member
                                • Jul 2002
                                • 2786
                                • Turku

                                Originally posted by nemesis View Post
                                joo, on se kyllä kumma juttu vaan....
                                olis kait pitäny olla hiljaa joku toripoliisi tulee antaan bannit mutta koitetaan nyt valaista asioita kaikille:
                                se että jonkun superyyber autossa on rekisterikilvet ei tarkoita millään muotoa että auto olisi tieliikenne kelpoinen. (piste). ittenen vaan voi käsittää tota että kuulee ja näkee vaikka missä tuota kohkaamista siitä että jonkun auto on m5 tai muulla vastaavalla koneella ja vielä katulaillinen tai kilvissä. eikö ihmiset tosiaan tajua sen vertaa että vaikka sinne konehuoneeseen heittää höyryveturin koneen, niin ihan yhtälailla voi heittää rekisterikilvet etu- ja takapuskureihin (tai ei muutoskatsasta ko. moottoria yms osia).
                                Se että joku kertoo nähneensä jonkun isokoneisen e30:n rekisterikilvissä voisi vittuillessaan kokeilla ake:sta tiedustelua ko. rekisterinumerolla (ei tartteis sitten väittää kaikkitietävänä että "JOO'O, MÄ NÄIN SIINÄ REKISTERIKILVET, ON SE LAILLINEN", *KELE!).
                                älkää jaksako puhua totuuksina sellaisia asioita joista ette tiedä (tiedostaen vielä oman epätietoisuutenne) ja joita ette ole varmistaneet alkuunkaan vaan jonkun olettamuksen pohjalta kailotatte. Säästyttäisiin kummasti näiltä väärin käsityksiltä. Ihan vaan vinkkinä että tässä jonkun aikaa seuranneena foorumia voi todeta että kerran vuodessa vähintään on myydään palstoilla myynnissä joku tekniikan vaihto johon ei oltu tehty kanta-autotarkastusta ja kun asiaa vähän penkoo niin voi todeta että kaverilla joku yliviisas on saanut uskoteltua että ei tarttenu tehdä ja tämä hölmö uskoi tuota paskaa ja meni vaihtaan liian paljon osia (yli kanta-autotarkastus rajan) ja kas kummaa kun katsastuksessa tms. näsähtää verot maksuun tai auto ajokieltoon. Ja kaikki sen takia että jotkus hoilottaa puutaheinää ja toiset jotka ei tiedä ottaa tämän absolut totuutena.
                                Eli pointti on se, että kun näette tai teille väitetään jotain, suhtautuisitte pikkasen varauksella asioihin (eli selvittää ihan itse tai luotettavilta hepuilta) miten ne asiat menee ja toinen pointti on se että älkää hoilottako sitä puutaheinää ja puhuko paskaa kuin leikatusta lampaanpäästä.
                                Hä? Onhan tääl aitoja Cobriakin liikenteessä, vai eiks sit muka oo?


                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎