Toivottavasti kukaan ei nyt rupea väkisellä vääntämään M3:sta mallisarjan tehokkaimmaksi, kun se hyöty on tosiaan lähes 0 Minua ei ainakaan kiinnosta ruvea hommaamaan M3:sen alustanosia jo hommattujen 325 osien tilalle.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 eroavaisuustodistus (abs jarruista selvityspaperi löytyy nyt)
Collapse
X
-
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
-
Originally posted by Tonton View PostHaittaako se vertailu auton ylitys jos muutoksen kohteena olevassa autossa riittää paino
Eihän sitä koko 20% tarvi käyttää.
Jos cabriossa riittää paino 254hv asti niin sen 16hv voisi mennä sport evon tehojen yli
ja enemmänkin jos pudottaa pari hlö paikkaa pois. Ennen kuin tuo 7kg/kw raja tulee vastaan"I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
Originally posted by Jolli View Post. Veikkaisin että aika moni aftermarket-osa kelpaa, kuin myös E36 osat. .
Katsotaanko siinä levyjen kokoa vai luovuttaja auton tehoja. Molemmissa tapauksissa pilkkua viilatessa tulee ongelmia. 325/328 tehot ei riitä ja takana myös levyt jää pieniksi.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostEi unohdeta mitä tämä kaikki sai alkunsaOriginally posted by Spetke View PostMillä keinolla onnistuit Juusoa pehmittämään?
On (BMW) maailma muuttunut. Aiemmin eivät suostuneet antamaan minkäänlaisia lausuntoja vaikka kuinka selvistä asioista olisi ollut kyse.
Hyvä homma, että saadaan jotain järkeä näihin hommiin.
Tässä oli Kimmo apuna!
Syy mielenkiintooni oli kaverini pyyntö ja toisaalta tallissa seisova oma projekti tarvitsee myös tämän lapun!
En ymmärrä mitä täällä vaahdotaan joka suuntaan kun tuota lappua käytetään jos omasta projektistasi puuttuu ABS jarrut etkä niitä huoli rakentaa!G30 530e Sedan
E30 325i Cabriolet
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostTosta "paremmista" e36 osista olisi kiva kuulla miten trafi sen tulkitsee.
Katsotaanko siinä levyjen kokoa vai luovuttaja auton tehoja. Molemmissa tapauksissa pilkkua viilatessa tulee ongelmia. 325/328 tehot ei riitä ja takana myös levyt jää pieniksi.
Voit sen itse katsoa sanasta sanaan finlexin sivuilta mutta lyhyesti
Liikkuvat pitää olla tehdasvalmisteisia ja akselisto massat ratkaisee
Inssin Sovellettavaksi jää onko kyseiset osat tieliikenteeseen soveltuviasigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Daa Daa View PostTässä maassa on jo niin monta ahdettua e30 "325:sta" jossa ei ole käytännössä jarruja ollenkaan, että olisi ihan liikenneturvallisuuden kannalta hyvä asia, että niihin vaadittaisiin jarrujen osalta M3:sta vastaavat osat tai paremmat..
Rakentajan vastuulla on tehdä autostaan turvallinen. Sääntöjä kiristämällä saadaan vain aikaan tilanne jossa entistä harvempi auto on mahdollista ottaa rakentelun aihioksi. Mielestäni jo nyt on kestämätöntä että ahtimen asentaminen rajaa auton iäksi käytännön tasolla yli 24 vuotiaat ruosteenpesät.
Pitänee hommata jenkkilossi ja laittaa siihen suurin mahdollinen malmikasa keulalle minkä laki sallii vaan sen vuoksi että niin voi tehdä.sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
[QUOTE=seidltuning;3100390]Tämä on saanut alkunsa jo vuosia sitten!
Tässä oli Kimmo apuna!
Syy mielenkiintooni oli kaverini pyyntö ja toisaalta tallissa seisova oma projekti tarvitsee myös tämän lapun!
Meillä taitaa olla sitten sama kaveriPs: Sulle taidan olla pullon pystyssä, näin sovittiin Tommin kans:think
Mulla on kyllä sellainen kutina perseessä että abs jarrut tuli vasta facelift malleihin? vai onko se kutina perseessä vain ja ainoastaan pyyhkimätöntä PASKAA?
Omani valmistettu 9/86 ja tuo oisi se raja kun abs oisi vakio varusteena.Last edited by billy; 29-07-2013, 21:08.
Comment
-
-
Suomessa viranomaostahot ymmärtää vain ja ainoastaan käyttöönoton, ei ikinä valmistusta.
Mitä jos on 00.00.1986 käyttöönotto? Reskisterikilpi on kyllä haettu 25.1.1986 eli käyttöönotettu jo alkuvuonna, mutta otteessa on vain 00.00? Tarviiko siitten absit jos verrataan 325-malliin?Last edited by Perlenbacher; 29-07-2013, 21:24.
Comment
-
-
Originally posted by grab_ View Postmeneekö se absien raja valmistus ajan vai käyttöönoton mukaan omani käyttöönotettu 01/87 mut valmistettu 86 alkuvuonna
Comment
-
-
[QUOTE=Perlenbacher;3100696]Suomessa viranomaostahot ymmärtää vain ja ainoastaan käyttöönoton, ei ikinä valmistusta.
Eihän asia noin ole, kävin itse näyttämässä paperia jossa bmw e30 325i käyttöön otto 4/87
valmistettu 5/86 ilman abseja nin ei voida/pyytää Suomen viranomaisten tahosta palauttamaan auto Saksan tehtaalle absien asennukseen, Tätä mieltä oli inssikin:think
Mulla ja Harri.G taitaa ainakin olla tuon kyseisen bmw paperi ja siitä G:lle pisteet että hommas tuon vehkeen numeron mulle!Last edited by billy; 29-07-2013, 22:01.
Comment
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostRakentajan vastuulla on tehdä autostaan turvallinen...
Ja tohon aaameriiiikan v8 kommenttiin, taitaa noita ahdettuja/tekniikanvahto e30 koppia olla moninkertainen määrä liikenteessä verrattuna 60-80luvun jenkkeihin.Last edited by jannmann; 30-07-2013, 10:46.Aprilia RSV4
Comment
-
-
[QUOTE=billy;3100665]Originally posted by seidltuning View PostTämä on saanut alkunsa jo vuosia sitten!
Tässä oli Kimmo apuna!
Meillä taitaa olla sitten sama kaveriPs: Sulle taidan olla pullon pystyssä, näin sovittiin Tommin kans:think
Mulla on kyllä sellainen kutina perseessä että abs jarrut tuli vasta facelift malleihin? vai onko se kutina perseessä vain ja ainoastaan pyyhkimätöntä PASKAA?
Omani valmistettu 9/86 ja tuo oisi se raja kun abs oisi vakio varusteena.
On ABS jarruja ollut jo ennen faceliftiaG30 530e Sedan
E30 325i Cabriolet
Comment
-
-
[QUOTE=billy;3100715]Originally posted by Perlenbacher View PostSuomessa viranomaostahot ymmärtää vain ja ainoastaan käyttöönoton, ei ikinä valmistusta.
Eihän asia noin ole, kävin itse näyttämässä paperia jossa bmw e30 325i käyttöön otto 4/87
valmistettu 5/86 ilman abseja nin ei voida/pyytää Suomen viranomaisten tahosta palauttamaan auto Saksan tehtaalle absien asennukseen, Tätä mieltä oli inssikin:think
Mulla ja Harri.G taitaa ainakin olla tuon kyseisen bmw paperi ja siitä G:lle pisteet että hommas tuon vehkeen numeron mulle!Sano vaan että jos pystyn todistaa että auto valmistettu sillon 86 ni ei näe estettä leimalle ilman abseja jos vaihtelee tekniikkaa.
Sillon kun kävin kyselee asiaa niin soitteli vielä siinä samalla trafille konttorilta..
F11 530D M-Sport ’11
E39 525iA touring M-Sport '02
ex. E30 3xx?? karminrot 320i (2,5l) '88 ,E30 2D '89, E30 touring '89
Comment
-
Comment